Truste Greysiequote:Op woensdag 16 september 2009 01:40 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker lieve kijkbuiskindertjes!
Jaaaa, lekker hoorrrrr. Ik heb gister tijdens het snijden van de groenten in mijn duim gesneden. Gelukkig ben ik er nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was bleekselderij aan het snijden en sneed in haar vinger.
Nog geen 60 uur later vocht ze voor haar leven in het ziekenhuis en zagen de dokters in de operatiekamer de vleesetende bacterie van haar arm naar haar borstkas gaan, gewoon voor hun ogen. En nu is er een heel deel van haar weg, ze liet het net zienZie RTL8.
Van hetzelfde!quote:
Als we écht snel gingen was dit topic gister ook vol gegaanquote:Op woensdag 16 september 2009 08:34 schreef nokwanda het volgende:
en goeiemorgen allemaal. Wat gingen jullie abominabel snel. Zou de verkeerspolitie op dit topic moeten wijzen.
Dit is gelukkig verzekerd tot ¤ 500quote:Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van mij stuurde me laatst een poster op. In een koker. Met pakketpost.
Had de postbode op een of andere manier die hele koker door mn brievenbus gepropt, die poster zag er niet meer uit!
Maar niks aan te doen, was niet verzekerd ( had ook geen waarde die poster ).
Eikels, je betaalt toch geen pakketpost om dat ding dan maar door je brievenbus gefrot te krijgen?
Ik ben al zo ver dat ik denk dat ze wel een beroep geleerd hadden als ze die gehad haddenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is gelukkig verzekerd tot ¤ 500
Maar wat een domme actie. je vraagt je af: waar zitten die hersens dan?
En dat zeg je tegen de vrouw die geen studie heeft afgemaakt?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben al zo ver dat ik denk dat ze wel een beroep geleerd hadden als ze die gehad hadden
Heb ik zelf ook niet, maar ik heb wel een beroep nu heurquote:Op woensdag 16 september 2009 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen de vrouw die geen studie heeft afgemaakt?
Hier nog 1quote:Op woensdag 16 september 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook niet, maar ik heb wel een beroep nu heur
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:18 schreef bigbird het volgende:
Wij hadden op een gegeven moment een klacht ingediend omdat er 1 een pakketje zou hebben geprobeerd te bezorgen, maar niets heeft laten weten. Kwam vanuit Engeland en tegen de tijd dat wij wisten hoe of wat en de juiste tracking gegevens hadden, was het pakket alweer retour gestuurd. Dus wij een klacht ingediend (klinkt misschien wat overdreven maar het was wel belangrijk enzo), komt die man pisnijdig bij onze buurvrouw vragen waarom wij een klacht ingediend hadden
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ie het komt vragen alleen al.
Maar snapte hij het toen wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |