Spike 1 t/m 4quote:
Dan was het vast ook een kastanje joh. Dus terecht dat je die dan in de sloot heb geflikkerd. Kastanjes.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nu zijn de tellers in de war, je mag pas vanaf de 18e tellen!
Ja, voor de stoelgang, stond op een website van de egelopvang!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef trovey het volgende:
Muesli voor egels? Dat van dat kattenvoer wist ik maar muesli?
Ja, ik doe mijn best, al zou het een beter teken zijn als ik ze overdag niet zou aantreffen, geloof ik.quote:
Hoezo rond Amstelstation? (Ik snap vast een goede grap niet, sorryquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:38 schreef TheStonedOne het volgende:
Kunnen ook best wel tam worden en zijn vrij slimme beestjes.
Vriend van me heeft ze een tijd terug ook opgevangen in zijn tuin voor een egeltjes opvang.
Alleen bleek het hek om de tuin toch niet helemaal bestand tegen gravende egeltjes enzo en waren ze allemaal ontsnapt.
Wel veel egels nu rondom amstelstation
Zal ik even doorgeven aan een kennis van me, heeft op dit moment ook een jonge egel in de tuin die hij bijvoedtquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef Duderella het volgende:
Ja, voor de stoelgang, stond op een website van de egelopvang!En verder mag je ook rozijntjes en fruit geven (ga ik morgen neerleggen) en dingen als garnalen en zo. Maar dat gaat me een beetje ver. Nog even en de familie wenst kaviaar.
Ja ik las het al ja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:44 schreef J.A.N.A. het volgende:
Mooi![]()
En dat in Het jaar van de Egel
Wat leuk! Heeft hij er eentje rondscharrelen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal ik even doorgeven aan een kennis van me, heeft op dit moment ook een jonge egel in de tuin die hij bijvoedt. Succes met de egels
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:49 schreef Duderella het volgende:
Wat leuk! Heeft hij er eentje rondscharrelen?
O wat leuk dat dat zo goed gaat! Ik hoop dat 'die van ons' ook nog een tijdje blijven hangen. Ik las dat broers en zussen best vaak samen blijven, in de winterslaap (lekker warm).quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef trovey het volgende:
[..]
, Hij heeft al een huisje gemaakt van een vierkante duiventil die hij nog had, opening afgedekt met takken uit de tuin zodat het beestje ongemerkt het huisjes in kan en het kattenvoer (en de slakken zijn zijn tuin
) is/zijn altijd elke morgen op.
Ja, dat ga ik ook doen inderdaad, zodra ik een kat-veilig hutje heb gebouwd. In elk geval heb ik nu wel een grote schaal water neergezet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:05 schreef Stali het volgende:
Die eerste foto..
Gaaf om in je tuin te hebben.
Btw, mijn ouders geven altijd kattenvoer uit blik, dan krijgen ze ook vocht binnen.
O dat is wel een hele erge mini! Die heeft de oogjes ook nog dicht. Dan moet je echt gaan pipetten.quote:
quote:
Melk mag absoluut niet!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:18 schreef LXIV het volgende:
Heel leuk!
Weet je zeker dat je wel mag bijvoeren? Kun je niet beter eerst de egelstichting bellen om te vragen wat wel of niet goed is? In ieder geval heb ik wel eens gehoord dat het bijvoeren met melk meer kwaad dan goed doet.
Ja, goede tip! Heb een hele ondiepe maar grote schaal neergezet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef trovey het volgende:
Pas wel op dat in dei schaal met water de kleintje niet verdrinken...egels zijn niet zo slim, ze kunnen wel zwemmen maar slim zijn ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |