1 2 3 | [img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/s.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/p.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/e.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/e.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/d.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/empty.gif\[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/c.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/h.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/a.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/t.gif[/img] |
Flikker toch op met je glittersquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[ code verwijderd ]
De glitterletters uit de OP! Graag gedaan!
Oeh, en MM is er niet?quote:
Kostte Geer dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat ik het nog ff niet ga doen. Eerst eens kijken hoeveel Geer me gaat kosten op maandbasis. Vandaag was in ieder geval duur genoeg.
Jawel, maar met rooksignalen neukt het zo lastig!quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar met rooksignalen neukt het zo lastig!
Moet je eerst van die rondjes kunnen blazen enzo.
En dan met dat ding in naar beneden lopen " mam, is er nog cooohooooolaa?"quote:
*kras*quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa! Glittertttts!
Elke zichzelf respecterende reeks heeft een OP plaatje.
Wij nu ook.
*stil*
*mooi*
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Jawel, maar met rooksignalen neukt het zo lastig!
Moet je eerst van die rondjes kunnen blazen enzo.
dan motten ook alle ava's erinquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa! Glittertttts!
Elke zichzelf respecterende reeks heeft een OP plaatje.
Wij nu ook.
*stil*
*mooi*
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan met dat ding in naar beneden lopen " mam, is er nog cooohooooolaa?"
Klopt. Maar wel 70 euro, en nog 'even 80 euro aan de kattenbak, reismandje krabpaal enz enz enz.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kostte Geer dan?![]()
Ze is iig " geholpen", gechipt en geent/ontwormd.
Dus die kosten heb je straks niet meer
Ja! Godver! Kijk! Dat zeg ik!quote:
we zaten op een 0 level. Er valt niks te dalenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ook een hond geadopteerd; zonder te kijken eentje gekozen
.
[..]
Het niveau daalt
Ik moest iets met rooksignalen bedenken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ook een hond geadopteerd; zonder te kijken eentje gekozen
.
[..]
Het niveau daalt
Per mail:quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef Maes het volgende:
Nou wil ik weten welke hond Elisa geadopteerd heeft. Ik heb Nala en Simba
Lulkoekquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
In het echt zijn we heul normaal iig
Jijquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
In het echt zijn we heul normaal iig
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest iets met rooksignalen bedenken.
Aangezien MM geband is om gezeur over roken.
Ja nou, een grap uitleggen is zo niet lollig.
*kras*
Baloe was 105quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef JJH het volgende:
K
[..]
Klopt. Maar wel 70 euro, en nog 'even 80 euro aan de kattenbak, reismandje krabpaal enz enz enz.
Wat nou weer!quote:
Tuurlijk je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Per mail:
Bewoner: Rocky
Het is toch wel gewoon voor alle beessies he
Ik vind je hassikke liev, maar helemaal normaal ben je nietquote:
Waddan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind je hassikke liev, maar helemaal normaal ben je niet
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En allemaal mooie kopjes en plaatjes en alle huisdieren van de vaste bezoekers.
Ik heb gelijk als in 'ja, het is voor alle beessies'?!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef Maes het volgende:
Tuurlijk je hebt gelijk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind je hassikke liev, maar helemaal normaal ben je niet
Ach, ik geloof ook wel dat het goed gaat komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Baloe was 105![]()
En ik heb ook nog gezegd dat ik lid was van de dierenbescherming; kreeg ik 20 euro korting![]()
Andere kosten zijn eenmalig en de liefde die je terugkrijgt is onbetaalbaar![]()
Muts!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gelijk als in 'ja, het is voor alle beessies'?!
Ik weet niet eens wie Rocky is
Ik stel aan u voor:quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je in een groen shirt met glitters op de dames op de grond een poes gaat kroelen, dan mankeer je wat. Maar het siert jequote:
Je had er gewoon eentje blind gekozen toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
af-zich-te-lijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik stel aan u voor:
[ afbeelding ]
Rocky de likkekerd
heb je wat te doen :quote:
Nou, dáár zit wat in. Jij bent redelijk normaal, of je weet het goed te verbergenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Maes het volgende:
Ik ben gewoon de enige normale hier, dat is toch wat
Ik heb het menu geopend en er gewoon eentje halverwege gekozenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Je had er gewoon eentje blind gekozen toch?
Nou, da's Rocky
En ze gebruiken het voor alle beestjes ja, dat stond ook bij het katten adoptieplan
wellus!quote:
Och de schatquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik stel aan u voor:
[ afbeelding ]
Rocky de likkekerd
Al deed afgelopen zaterdag wel een dame met een pet héél hard of zo Elisa was, maar dat geloofde ik niet zo eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Een dier is nooit lelijk. Vind ik. En ik vind Rocky een mooie hond!
Jullie zijn gewoon jaloers
Ik ben echt trots
Nou, ik kan toch niet echt zeggen dat ie vooraan stond toen de knappigheid werd uitgedeelt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
wellus!
die andere grote kwijlende lobbes, dies ook lelijk, maar juist heel grappig door zn lelijkheid
Ik vind het echt eeuwige zonde dat een hond als mr max daar nog zit of zoals bommel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
Rocky is niet lelijk.
k heb t nergens over knapquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ik kan toch niet echt zeggen dat ie vooraan stond toen de knappigheid werd uitgedeelt.
Haha dat zal het zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dáár zit wat in. Jij bent redelijk normaal, of je weet het goed te verbergen
Mee eensquote:
quote:
Zondag voor het eerst geproefd; idd jummiequote:
Nah, dat moet een hoax zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef JJH het volgende:
Al deed afgelopen zaterdag wel een dame met een pet héél hard of zo Elisa was, maar dat geloofde ik niet zo eigenlijk.
rare combi's om te drinken heb jijquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
jillz is goor!
Ik vind het naar appelsap met water en pis smaken
Strongbow is nog veel guurder
Hooks of Ho-aks?quote:
breek me de bek niet openquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
rare combi's om te drinken heb jij
doeiquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
ohai!
werd anders net benieuwdquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
werd anders net benieuwd
* Ynske krijgt rare ideeën over wat MM Qwea laat drinken![]()
Geweldig héquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt wel de knuppel in het hoenderhok gegooid!
Omdat je best lief in het echt bent, maar op FOK! ben je toch wel een spook!quote:
Want? Deze rel is toch gewoon terecht. En die kloon van Robijn was ook terechtquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je best lief in het echt bent, maar op FOK! ben je toch wel een spook!
Casper is ook best een aardig spookje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Deze rel is toch gewoon terecht. En die kloon van Robijn was ook terecht
Zo te zien zijn we nog maar lekker saampjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Casper is ook best een aardig spookje.
Ken je klassiekers
Ik kijk geen Oprah.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Hé, een pittig kort rood kapsel bij Oprah!
Mocht je willenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zo te zien zijn we nog maar lekker saampjes
Ja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef JJH het volgende:
Is het normaal dat katten Australië proberen te bereiken door de kattebak?
Mooi zo.quote:
Whut!quote:Oh en dat van dat pittige korte rode kapsel van die dame bij Oprah neem ik terug.
Want haar halve lijf is weg, weggegeten door een vleesetende bacterie
Zag ik ook al. Misschien ook wel het verstandigst.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOESSSS
Er zit een slot op voor de nacht
Ze was bleekselderij aan het snijden en sneed in haar vinger.quote:
*aai*quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOESSSS
Er zit een slot op voor de nacht
Is nu al iet anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was bleekselderij aan het snijden en sneed in haar vinger.
Nog geen 60 uur later vocht ze voor haar leven in het ziekenhuis en zagen de dokters in de operatiekamer de vleesetende bacterie van haar arm naar haar borstkas gaan, gewoon voor hun ogen. En nu is er een heel deel van haar weg, ze liet het net zienZie RTL8.
Wringt zich ertussen, geeft kopjes en kijkt aandschtvragend.quote:
En da's dan bij die foto van mij met Boor, die emo webcam fotoquote:Mooie foto van 2 katjes :cat: :cat: rrrrrrrrrrrr! :blink:
Nee hoor,gewoon en fantastische mooie foto, x Robbie
Prrrttttquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef JJH het volgende:
Wringt zich ertussen, geeft kopjes en kijkt aandschtvragend.
Alsof jij 18 bentquote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb het hier ooit al eens over mijn neef gehad he?
Die van Hyves.
Dit is toch niet normaal, als familie zijnde?![]()
[..]
En da's dan bij die foto van mij met Boor, die emo webcam foto
Oh en die neef is 40
Zie sluitpost van Yvonne...quote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Prrrtttt
LL, kun je één keer kort uitleggen wat het verhaal achter H_H nou is> Behalve dan dat ie ouder is en iets met BX zou hebben gehad?!
quote:
Ik doelde dan ook op het kinderachtige gedrag en taalgebruik voor iemand van die leeftijdquote:En ik vind 'm wel een beetje raar fliterig ofzo... Beetjeidd als het van familie komt
Ja, nou. Maar waarom is dat allemaal belangrijk voor ons? Ik mis de kloe!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
Zie sluitpost van Yvonne...
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit een van de bizarste zaken op FOK!
Heb ik behoefte deze man tot op het bot te laten fileren, nee, er zijn rondom deze man genoeg mensen die mede slachtoffer worden daardoor
Heb ik behoefte de vrouwen op FOK! te slachtofferen en te laten fileren?
Ook al niet.
Dat hier flink iets mis zit lijkt me duidelijk.
Maar om het FOK tribunaal hier op los te laten waar zo in het kort te lezen behoorlijk wat schade aangericht kan worden lijkt me ook niet nodig.
What to do what to do.
Iig op slot voor de nacht en mocht het nodig zijn een unban voor hh om hem iig zelf het woord te kunnen laten doen.
Nou ik zou ook echt het niet tegen een nichtje over de 2 katjes op de foto hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik doelde dan ook op het kinderachtige gedrag en taalgebruik voor iemand van die leeftijd
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wat snap je niet aan de OP?
Het_hupt is 45, geen 25
Het_hupt is getrouwd
Het_hupt heeft 4 (bijna 5) kids
Het_hupt heeft geneukt met BrandX (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
Het_hupt hefet geneukt met Kyna (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef yvonne het volgende:
Laten we even één ding heel duidelijk hebben, Albert, Alfred of weetikveel hoe hij heet Het-hupt is 100% een patient te noemen.
Dat er hier nu mensen schade oplopen door deze malloot is eik te dol voor woorden.
EN enorm laat door het slotje heen EN enorm spuit 11quote:
en daar issie danquote:
O, maar dat is vaak normaal voor oudere (no offense, no offense) mensen op hyves. Die denken dan dat ze jong moeten doen ofzo...quote:Op woensdag 16 september 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik doelde dan ook op het kinderachtige gedrag en taalgebruik voor iemand van die leeftijd
Ze dragen ook een soort van voorbeeldfunctie uit hier op fok!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
Het kwalijke er aan is neem ik aan ook dat hij mod is geweest.
Dat zouden toch wel een beetje betrouwbare personen moeten zijn lijkt me.
Anders is de geloofwaardigheid ook ver te zoeken.
Ja, geloof het wel ja!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:08 schreef JJH het volgende:
[..]
O, maar dat is vaak normaal voor oudere (no offense, no offense) mensen op hyves. Die denken dan dat ze jong moeten doen ofzo...![]()
Greys, had die halve vrouw ook last van de MRSA bacterie?
Ik zag hetquote:Op woensdag 16 september 2009 @ 00:06 schreef Ynske het volgende:
MB Hier moet je zijn!
[..]
en daar issie dan
Geeft niet hoor mop, we zijn blij dat je er bent!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
EN enorm laat door het slotje heen EN enorm spuit 11![]()
Maar hooooi, ik ben er weer
Ja, kijk naar mijquote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
Zoiets hoorde ik net ook bij die basketballer voorbijkomen, bij hem tijdens een enkeloperatie.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, geloof het wel ja!
Die bacterie kwam tijdens het snijden in haar vinger in haar lijf terecht en maakte al haar weefsel 'vloeibaar'
Nee maar serieus.. eerst die Krentenbol die heel iemand anders bleek te zijn en nu dit.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niet hoor mop, we zijn blij dat je er bent!
De meeste heb je afgelopen zaterdag nog gezienquote:Op woensdag 16 september 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar serieus.. eerst die Krentenbol die heel iemand anders bleek te zijn en nu dit.
Zijn jullie wel echt allemaal![]()
![]()
En kan iemand dat mens van die 'Pokkie foetsie' reclame een opdonder geven?
Ik geloof niet eens dat ik het erg vind hoor, van de groepsfoto'squote:Op woensdag 16 september 2009 00:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de groepsfoto's nog niet bewerktDat wilde ik net doen, maar toen moest ik me eerst door tientallen pagina's het Hupt en F&FSC heen worstelen
Haat me niet![]()
Okequote:Op woensdag 16 september 2009 @ 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat ik het erg vind hoor, van de groepsfoto's
Hij was ook snel genoeg mod-afquote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
jij welquote:
Lof joe enniewee!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb de groepsfoto's nog niet bewerktDat wilde ik net doen, maar toen moest ik me eerst door tientallen pagina's het Hupt en F&FSC heen worstelen
Haat me niet![]()
Een mod moet de users en het forum dienen. En in welke hoedanigheid hij / zij dat dan doet boeit me niet zo. Maar als een mod anderen belazert, dan zit het niet goed. Je moet als mod gewoon een beetje extra oppassen. Je voordoen als een 25-jarige en dan users versieren is niet goedquote:Op woensdag 16 september 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
Nee maar serieus.. eerst die Krentenbol die heel iemand anders bleek te zijn en nu dit.
Zijn jullie wel echt allemaal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |