Hoe lang heeft het geduurd dan dat hij mod was?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij was ook snel genoeg mod-af.
Wat hij ^^ zegtquote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef JJH het volgende:
Ik ga er een eind aan breien voor vandaag.
Mensjes, tot morgen!
Er zijn er echter geloof ik ook een aantal het topic ontvlucht omdat het allemaal te snel ging en te druk wasquote:Op woensdag 16 september 2009 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat hij ^^ zegt
Ik wilde graag nog even zeggen dat ik een leuk bij-effect van een actie vindt dat er - in elk geval een poosje - iets leuks is om over te praten. En dat het dan op het forum ook ff een stukje leuker is
Ik ben een beetje bang voor die gekke bekken waar jullie het over haddenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke
Ingetje zat er wel op te wachten geloof ik, maar die is niet online he?
FU.quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 00:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK WIL DE FOTO'S NU!!!![]()
JA NU!!!
VOOR 00:30
SNAP JE DAT![]()
Naja, het is meer dat op geen enkele foto iedereen naar (dezelfde) camera keek en dat ziet er dan raar uit. En er knippert vast ook wel iemand op een foto enzoquote:Op woensdag 16 september 2009 @ 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor die gekke bekken waar jullie het over hadden![]()
Jij kunt zeker uitslapen?quote:
Oh-oh is alweer terug geweest!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn er echter geloof ik ook een aantal het topic ontvlucht omdat het allemaal te snel ging en te druk was
Hoezo? Heb je mij ook ziek gemeld?quote:
Ik dacht dat ik iets hoorde over extra dagje vrij enzoquote:Op woensdag 16 september 2009 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je mij ook ziek gemeld?
Ik denk dat ik nog even de laptop mee naar bed neem.
Net als die nacht dat ik heel de avond per ongeluk de voordeur wagenwijd open had laten staan en niet durfde te slapen. Those were the days. Met Hara!![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:32 schreef Ynske het volgende:
uitslapen, check, morgen wel
toch ga ik onder de wol
Dat ging over die ene week dat ik een daggie ziekenhuis had gehad. Eind meiquote:Op woensdag 16 september 2009 00:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iets hoorde over extra dagje vrij enzo![]()
Ik was alleen thuis (omdat de meneer een dag of drie per week over de grens is) en het was heel warm geweest die dag, dus ik dacht tien minuten voordat ik ging slapen even de slaapkamerramen tegen elkaar open te zetten. In het donker, want muggen etc. En toen ik de trap weer af liep zag ik de voordeur wagenwijd open staan. Die had dus heel de avond open gestaan, vergeten dicht te doen na het visjes voeren ofzoquote:Wat voordeur open? Hara? Nacht wakker? Tell me...
Ok das wel raar, maar je had niet zoiets van ik bel ff een vriendin en check al bellend ff het hele huis?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
Ik was alleen thuis (omdat de meneer een dag of drie per week over de grens is) en het was heel warm geweest die dag, dus ik dacht tien minuten voordat ik ging slapen even de slaapkamerramen tegen elkaar open te zetten. In het donker, want muggen etc. En toen ik de trap weer af liep zag ik de voordeur wagenwijd open staan. Die had dus heel de avond open gestaan, vergeten dicht te doen na het visjes voeren ofzo
En toen dacht aan wie en wat er allemaal boven kon zitten in het donker en durfde ik niet meer te slapenHara is toch altijd wakker 's nachts, dus die hield me gezelschap!
![]()
En uiteindelijk ging ik toch maar naar boven, laptop mee en live vanuit bed FOK!-en omdat ik dan kon roepen als er iemand wasVrouwen....
Nee geen topic openen, maar gewoon hier gillen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok das wel raar, maar je had niet zoiets van ik bel ff een vriendin en check al bellend ff het hele huis?
Jij denkt dat als er iemand in je huis zit je nog ff de tijd hebt een topic erover te openen
Neuh vast nietquote:Op woensdag 16 september 2009 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee geen topic openen, maar gewoon hier gillen.
Nou ja, het ging om het gevóel, snap je?
En ik heb het huis wel gecheckt, tot achter het douchegordijn aan toe, maar mijn hart klopte wel in mijn keel.
Op maandagavond komt ook altijd dat geestengebeuren op tv en dat durf ik ook niet te kijken als ik alleen thuis ben. Dan ga ik mezelf lopen opfokken dat ik iets hoor. Zal vast niet de enige zijn die dat heeft
Geen idee, ik ook niet namelijk. Maar 't was wel iedere keer een hele soap met die gast. Volgens mij heeft 't nog geen 2 maanden geduurd. Kan ook één zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het geduurd dan dat hij mod was?
(Ik kom daar nooit)
HALLO HALLO.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.... stilletjes doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |