Ja of een appelflap of oliebol of condooms.quote:
Condooms bij een schoolkrantquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja of een appelflap of oliebol of condooms.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:37 schreef Mr.DD het volgende:
Onze schoolkrant is gewoon geweldig. Accepteer hetWij zijn geen normale schoolkrant met 30 pagina's reclame en propaganda. Wij zijn keihard, vol met sarcasme en cynisme.
Condooms! jou school heeft stijl.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja of een appelflap of oliebol of condooms.
Moeten wij ook eens doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hadden de leraren geregeld, dat kregen ze ergens gratis van.
Sluikreclamequote:
Ja wij kregen ze bij bioquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hadden de leraren geregeld, dat kregen ze ergens gratis van.
Die krijg je toch op elke school? Dan wel niet bij een schoolkrant, maar dat is toch zo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Condooms! jou school heeft stijl.
Nou !quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die krijg je toch op elke school? Dan wel niet bij een schoolkrant, maar dat is toch zo?
Das altijd zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Kregen ze waarschijnlijk nog geld voor ook
Net zoals onze school betaald kreeg voor een pepsi automaat.
Naja betaald, korting meer.
Die krijg je niet op elke school hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die krijg je toch op elke school? Dan wel niet bij een schoolkrant, maar dat is toch zo?
Op elke niet streng gelovige school dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die krijg je niet op elke school hoor
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja in de 4e was dat geloof ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nog nooit gehadIk vind dat het alleen maar aan zet tot seks. Alleen bovenbouw geven misschien. Die onderbouw moet maar even het houden bij friemelen
Mijn school was niet bepaald streng gelovig, was wel voorlichting enzo maar dat stelde ook weinig voorquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Op elke niet streng gelovige school dan?
Nee kindjes krijgen op je 16equote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja oké. Hoe zit dat daar trouwens. Moeten die het zelf maar uitzoeken?
Jup.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Dus, een user die hier nooit komt, is hier mod?
Ja. Gister heb ik enorm gezeik gehad toen ik daarover begonquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ah dan is het goedquote:
Ik ben niet gegaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ook! Waarom heb ik jou niet gezien op appelpop?![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja dusquote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef remlof het volgende:
Zoals jullie wellicht bekend is, is er wat controverse ontstaan over de identiteit van Krentenbol., wat ons in overleg heeft doen besluiten om naar een vervangende PUB-mod op zoek te gaan.
En die hebben we gevonden in... (insert drumroll):
Breathtaking
We wensen haar veel plezier en succes in het modden van Puber- & Tienertalk
Erg hèquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Daaromquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat betekent dus ja, lekker zelf laten uitvinden. Maar goed, god wil het zo hé
Ik dacht eerder aan een:quote:
Nah gewoon topicje openen in FB denk ik.quote:
die mensen hebben over het algemeen geen vooroordelen over users dus ik zie jouw hele probleem nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Gister heb ik enorm gezeik gehad toen ik daarover begon
Gelovig dan. Wij hebben supergoede bio docenten, die het niet zo met geloof hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn school was niet bepaald streng gelovig, was wel voorlichting enzo maar dat stelde ook weinig voor. En de evolutietheorie bijna in zijn geheel overslaan
Mijn argumenten. Tel erbij op dat ze zegt dat ze af en toe een dag niet op Fok komt, dat ik haar in 19k posts nog nooit hier gezien heb, en dat niemand haar kent. En dan ben ik opeens een zeurkousquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
En, waarom is de keuze op bt gevallen? Totaal niet logisch, in welk opzicht dan ook. Behalve het feit dat ze een kut en tieten heeft.
Miss omdat remlof alweer een tijdje droog staat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
En, waarom is de keuze op bt gevallen? Totaal niet logisch, in welk opzicht dan ook. Behalve het feit dat ze een kut en tieten heeft.
Bij ons was dat het grote boze wat allemaal aan elkaar gelogen was.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn school was niet bepaald streng gelovig, was wel voorlichting enzo maar dat stelde ook weinig voor. En de evolutietheorie bijna in zijn geheel overslaan
Tell mequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij ons was dat het grote boze wat allemaal aan elkaar gelogen was.
En echt alleen maar argumenten geven waarom die theorie niet klopt he
NEE DOE HET NIET!!! DAT TREKKEN WE ECHT NIETquote:
En remlof kut en tieten tekort dus ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Oké. Omdat je het zo ontzettend lief vraagt man.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
NEE DOE HET NIET!!! DAT TREKKEN WE ECHT NIET!!!
Mongool.quote:
Das ook niet mis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, ik zou eerst stage lopen in Newcastle, maar nu wordt het Londen18-1 tot 12-4
Ja maar zoals al gezegt is, het is helemaal niet nodig om hier elke dag 2 mods te hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn argumenten. Tel erbij op dat ze zegt dat ze af en toe een dag niet op Fok komt, dat ik haar in 19k posts nog nooit hier gezien heb, en dat niemand haar kent. En dan ben ik opeens een zeurkous
Korte termijn geheugen verwoest.quote:
Daar verschillen de meningen over.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar zoals al gezegt is, het is helemaal niet nodig om hier elke dag 2 mods te hebben.
Je weet dat een poging tot raiden vraagt om een counter-attack?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oké. Omdat je het zo ontzettend lief vraagt man.
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht je dat hij het serieus meende?
En wie deed er gister een poging?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je weet dat een poging tot raiden vraagt om een counter-attack?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je weet dat een poging tot raiden vraagt om een counter-attack?
Nee hoowr, ik vind hem gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht je dat hij het serieus meende?
Even van SC wisselen met hunquote:
Zelfs met 1 mod ging het gewoon goed, af en toe hulp van swarma was meer als zat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee hoowr, ik vind hem gewoon een mongool.
Rv, jij hier? 14.gifquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef reetveter het volgende:
[KLB SC #1619] Waar Remlof zich klaar maakt voor de winter!
Dus waarom is BT er.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zelfs met 1 mod ging het gewoon goed, af en toe hulp van swarma was meer als zat.
Want er worden hier zoveel dingen gepost die niet kunnen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Dat heb ik nooit gezegd, dus dan kan het ook geen fopje zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja.
Of was dat van jou ook een fopje dat je met je vriendinnen naar IB gaat?
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wie deed er gister een poging?
Bullshit.quote:
Je zei het niet, maar het gebeurd wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, dus dan kan het ook geen fopje zijn.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef RoBro het volgende:
nijna is dood dus we kunnen het niveau verhogen
quote:
Op water en brood.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:58 schreef RoBro het volgende:
Filmpje onder gejuich in elkaar geslagen jongen opgedoken
omgekeerde wereld
Wat een toffertquote:
Gewoon afschietenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:58 schreef RoBro het volgende:
Filmpje onder gejuich in elkaar geslagen jongen opgedoken
omgekeerde wereld
Maakt r niet minder cute.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Ze lijkt op 2 van de scharrels van m'n broer
Ik bedoel bij meisjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Bee. het volgende:
[..]
Die staan je inderdaad vast heel goed ja
Omfg mn grap, wat doe jequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Bee. het volgende:
[..]
Die staan je inderdaad vast heel goed ja
Hoezo zou ik ze in elkaar slaan en hoezo weet je dat ik niet op paris hilton lijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij zou ze in elkaar slaan ik weet het zeker alleen je lijkt inderdaad niet op paris hilton
Oh snap!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, lichtblauw, tegen turquoise.
je staat op photobucket oidquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:05 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Hoezo zou ik ze in elkaar slaan en hoezo weet je dat ik niet op paris hilton lijk.
bier openenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat moet ik met een aansteker als ik niet rook
Hahahaquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat je goed ja
We dachten hetzelfdequote:
Omdat ze op de scharrels van m'n broer lijkt zou dat haar minder cute maken?quote:
Pimpen bij je vmbo vriendjes, wat anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Lowlandsbandje brandenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef moonmovies het volgende:
WTF, mijn biologie leraar van vorig jaar heeft eergisteren zelfmoord gepleegd.
jeetje. Damn. Sorry gast. Waarom?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef moonmovies het volgende:
Drink geen bierquote:
Whu gecondoleerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef moonmovies het volgende:
Ik snap niet wat de foto van dit meisje met de neukertjes van je broer te maken heeft. Dus ik zeg dat ze er niet minder op word omdat ze op een neukertje van iemand lijkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Omdat ze op de scharrels van m'n broer lijkt zou dat haar minder cute maken?... die redenering snap ik niet
Jee, heftigquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef moonmovies het volgende:
*kickboksen, en valt wel mee... en ik ga degene vermoorden die mij op internet heeft gezetquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
weet niet waar precies weet alleen dat je wel goed kan boksen pats pats pats
Wasn't mequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
*kickboksen, en valt wel mee... en ik ga degene vermoorden die mij op internet heeft gezet
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
*kickboksen, en valt wel mee... en ik ga degene vermoorden die mij op internet heeft gezet
Pfoe, beetje aangebrand...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de foto van dit meisje met de neukertjes van je broer te maken heeft. Dus ik zeg dat ze er niet minder op word omdat ze op een neukertje van iemand lijkt.
Het was sjoegerd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Jij tof.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:13 schreef RoBro het volgende:
ik zal de links niet delen in verband met privacy
BAN!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:14 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Zelfde als mij o[p internet zetten, dus maak ik jouw ook af
quote:
quote:
Ik heb nooit ontkent dat ik het zelf niet wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zegt er eentje die met vermoorden dreigt
Terecht, normale vraag, maar hier kan fok weinig mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:15 schreef Mr.DD het volgende:
Eerste slotje van BT geplaatst in 'groot probleem'-topic
Daarna zou je mij vermoorden omdat ik de link had.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkent dat ik het zelf niet was
Alsof je komt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Dan is hij ook dood, hmm krijg vanavond een drukke avond![]()
Het doet me op een of andere manier denken aan kill bill.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Dan is hij ook dood, hmm krijg vanavond een drukke avond![]()
Dat hoor je wel vaker. En het zijn opvallend vaak biologie of scheikunde leraren. Logisch, want die weten hoe ze zo snel mogelijk en pijnloos aan hun einde kunnen komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef moonmovies het volgende:
Dat dus.quote:
Heb die films nooit gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Het doet me op een of andere manier denken aan kill bill.
Waarom weet ik ook inet
Kill Bill niet gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Heb die films nooit gezien, zag een stukje toen ik nog jonger was en durfde de rest niet meer te kijken
Ik kijk het nog even aan, ik weet niet of TS nog meer reacties zoekt maar dat mag hij me zelf vertellen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Terecht, normale vraag, maar hier kan fok weinig mee.
Well helloquote:
Ik zou het naar SEX verplaatsen. De mensen daar zullen het wel beter weten, als er al fokkers zijn die er wat mee kunnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan, ik weet niet of TS nog meer reacties zoekt maar dat mag hij me zelf vertellen.
Ja, moet ik dan jouw gemoedstoestand aan kunnen voelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Jij als mod zou dat moeten weten
Heb jij nou óók al foto's van mij??!?!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef RoBro het volgende:
fotos van hello2kitty voor 2e per stuk bij mij
Ik zou het naar onz verplaatsen, maar goed, dat zou ik met allesquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het naar SEX verplaatsen. De mensen daar zullen het wel beter weten, als er al fokkers zijn die er wat mee kunnen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, moet ik dan jouw gemoedstoestand aan kunnen voelen?
Zoveel kennis geeft dat kleurtje me nu ook weer niet!
Ik van 9 tot 1, morgen van negen tot 3, maar ik heb 2 tussenuren voor het laatste uur, dat zou ik dus wel kunnen schuiven hoop ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haiiiiik had net een oneindig lange dag school, van 11 tot 8
!
quote:
1,75 hiero.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef RoBro het volgende:
fotos van hello2kitty voor 2e per stuk bij mij
Ik denk dat we hem gewoon nog 1 dagje moeten gevenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het naar SEX verplaatsen. De mensen daar zullen het wel beter weten, als er al fokkers zijn die er wat mee kunnen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ze heeft mooie ogen, en die sproetjes zijn lief
1 euro hier!quote:
quote:
Heel pub heeft ze...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Jij heb geen foto's van mij,
Neequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef ImTheBase het volgende:
BT LUFJOE~!11111111111111111111111111 krijg ik nu een note?
Heb je een goed punt, maar dit is meer een puber-onzekerheidstopic vind ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Schattig niet waarquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je een goed punt, maar dit is meer een puber-onzekerheidstopic vind ik.
Maar hij niet, en ik verzoek vriendelijk hierbij of iedereen die foto's van mij heeft die te wissen, want ik zie niet in waarom jullie foto's van mij zouden moeten hebbenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:31 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Maar hij niet, en ik verzoek vriendelijk hierbij of iedereen die foto's van mij heeft die te wissen, want ik zie niet in waarom jullie foto's van mij zouden moeten hebben
Whehe don't feed the trollzquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:31 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Maar hij niet, en ik verzoek vriendelijk hierbij of iedereen die foto's van mij heeft die te wissen, want ik zie niet in waarom jullie foto's van mij zouden moeten hebben
Denk dat fok sowieso niks dan doen, behalve dan dat ie erover kan praten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je een goed punt, maar dit is meer een puber-onzekerheidstopic vind ik.
hosselaaaaaaarrrrquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niet meer.
Kan ze nog wel hosselen eventueel.
en dat is wat hij nodig heeft. Denk nou niet dat dat joch naar de dokter gaat hiervoor. Heeft gewoon mensen nodig om erover te praten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk dat fok sowieso niks dan doen, behalve dan dat ie erover kan praten.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niet meer.
Kan ze nog wel hosselen eventueel.
Had je deze al?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef RoBro het volgende:
ik heb die fotos uitgeprint en op de muur gehangen
Canvas alles!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef RoBro het volgende:
Hehe someones gonna get ballbustedquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Jotcha het volgende:
Oké. Gratis h2k pics.
http://rapidshare.com/files/280531091/H2k.rar.html
Cool, wordt ik beroemdquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Canvas alles!
billboards door het hele land
DAT zou pas over the top zijn.
Ik heb ze als behangquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef RoBro het volgende:
En ik ben het nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Hehe someones gonna get ballbusted
Stiekem ben je Laura Dekkerquote:
Wat wou je doen? Virtueel slaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:37 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Als dat serieus foto's van mij zijn ga je er zo erg aan...
Een harde linksequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat wou je doen? Virtueel slaan?
Verkapt porno kijken ditquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dadelijk zit er gewoon een emo.gif in, toch maar ff kijken
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:
Wat staat er ook al weer op als je ze post?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:37 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Als dat serieus foto's van mij zijn ga je er zo erg aan...
Ja, want in het echt durf ik toch niet (hard) buiten de sportschool te slaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit is deeplinken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat staat er ook al weer op als je ze post?
Buttkicksquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar ik vroeg me af wat er nou op stond als je ze wel echt postte.
Nee daarom, voor dit soort dingen heb je een dokter.. Dat is ook wat ze in SEX zouden zeggen, ga langs je dokter. Hier kan 'ie support krijgen van pubers die misschien ook wel eens zulke dingen meegemaakt hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk dat fok sowieso niks dan doen, behalve dan dat ie erover kan praten.
Lau kreeg een waarschuwing.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
een banquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het zeker in SEX een kans zou hebben, daar zitten ook mensen die er veel verstand van hebben, en dat als kind misschien ook meegemaakt hebben. Ik gok dat het daar beter af is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee daarom, voor dit soort dingen heb je een dokter.. Dat is ook wat ze in SEX zouden zeggen, ga langs je dokter. Hier kan 'ie support krijgen van pubers die misschien ook wel eens zulke dingen meegemaakt hebben.
Ken het niet.. en oke... wie hoe wat en waar kan je ze dan wel verwijderen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:43 schreef Chai het volgende:
Oh en h2k de pics staan nog op tinypic... daar zijn ze geupload voordat ze hier gepost werden, maar als je daar iets upload kun je het zelf niet meer verwijderen..
Link.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:43 schreef Chai het volgende:
Oh en h2k de pics staan nog op tinypic... daar zijn ze geupload voordat ze hier gepost werden, maar als je daar iets upload kun je het zelf niet meer verwijderen..
Whehehe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:44 schreef Acinonyx het volgende:
Godverdomme, heb ik eindelijk een download-slot, druk ik op downloaden, krijgt Firefox weer een crash, kan ik weer 2 minuten gaan zitten wachten verdomme![]()
Dat doet ie sinds de nieuwe versie iedere keer, crashen als ik die dag voor de eerste keer op een download-link druk
Weet niet en verwijderen kan alleen tinypic zelf als de foto's tegen de regels zijn (bijv. porno).quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:44 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Ken het niet.. en oke... wie hoe wat en waar kan je ze dan wel verwijderen?
Het is niet bepaald pornoquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet en verwijderen kan alleen tinypic zelf als de foto's tegen de regels zijn (bijv. porno).
Als je er zelf op staat en ze moeten weg moet tinypic ze ook weggooien.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet en verwijderen kan alleen tinypic zelf als de foto's tegen de regels zijn (bijv. porno).
Het aantal ringetjes moet je tellen en dan gewoon nieuwe halen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef TC_Artemis het volgende:
Hoe lang moeten veters zijn voor in je allstars?ik heb ze kapotgemaakt
Seriously?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het aantal ringetjes moet je tellen en dan gewoon nieuwe halen.
Dus ik moet de links hier posten zodat h2k contact kan opnemen met tinypic om ze te verwijderen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je er zelf op staat en ze moeten weg moet tinypic ze ook weggooien.
Heeft te maken met portretrecht enzo.
Doe maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus ik moet de links hier posten zodat h2k contact kan opnemen met tinypic om ze te verwijderen?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus ik moet de links hier posten zodat h2k contact kan opnemen met tinypic om ze te verwijderen?
2 stuks.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef Acinonyx het volgende:
GODVERDOMME, IN DIE RAR STAAT DUS NIKS EH!!!!!!!!!
Haiquote:
Misschien heb je gelijk, ach ik kijk het nog even aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het zeker in SEX een kans zou hebben, daar zitten ook mensen die er veel verstand van hebben, en dat als kind misschien ook meegemaakt hebben. Ik gok dat het daar beter af is.
Je hebt het wel druk als mod hè?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hai!
[..]
Misschien heb je gelijk, ach ik kijk het nog even aanhet is sowieso niet bepaald een stormlooptopic meer dus misschien zakt 'ie vanzelf wel weer weg.
Oooh en niet zo flauw doen over haar foto'sdwing me niet die .rar te downloaden om te kijken of er echt wat in staat
en h2k, laat je niet zo opfokken hoor
!
Ik werk bij tinypic. Geef maar even aan om welke pics het gaat, dan los ik dit wel even op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, je moet die link Pm'en naar mequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb daar liever een .rar vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:52 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vond dit toen ik op google zocht naar Hello2kitty Tinypic![]()
![]()
Het was maar een rickroll, had ik haar op msn verteld. No worriesquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hai!
[..]
Misschien heb je gelijk, ach ik kijk het nog even aanhet is sowieso niet bepaald een stormlooptopic meer dus misschien zakt 'ie vanzelf wel weer weg.
Oooh en niet zo flauw doen over haar foto'sdwing me niet die .rar te downloaden om te kijken of er echt wat in staat
en h2k, laat je niet zo opfokken hoor
!
Haal weg!!! godverdomme,quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
knip
Deze 2 moet tinypic dus verwijderen, meer is er geloof ik niet op tinypic.
Exactemundo.quote:
Heb ze gekopieerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ze gekopieerd? Of moet ik ze nog PMen?
Hou je bek, kutwijf.. dat jij nou zo'n aandachtshoer bent die haar foto's overal wilt hebben kan ik toch niks aan doen, ik wil m'n foto's gewoon niet overal hebben staanquote:
Mod je die linkejs even weg schat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet echt. Zelfs zo rustig dat ik tijd heb om avondeten voor mezelf te makentot straks
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |