Tell mequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij ons was dat het grote boze wat allemaal aan elkaar gelogen was.
En echt alleen maar argumenten geven waarom die theorie niet klopt he
NEE DOE HET NIET!!! DAT TREKKEN WE ECHT NIETquote:
En remlof kut en tieten tekort dus ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
En, waarom is de keuze op bt gevallen? Totaal niet logisch, in welk opzicht dan ook. Behalve het feit dat ze een kut en tieten heeft.
Oké. Omdat je het zo ontzettend lief vraagt man.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
NEE DOE HET NIET!!! DAT TREKKEN WE ECHT NIET!!!
Mongool.quote:
Das ook niet mis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, ik zou eerst stage lopen in Newcastle, maar nu wordt het Londen18-1 tot 12-4
Ja maar zoals al gezegt is, het is helemaal niet nodig om hier elke dag 2 mods te hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn argumenten. Tel erbij op dat ze zegt dat ze af en toe een dag niet op Fok komt, dat ik haar in 19k posts nog nooit hier gezien heb, en dat niemand haar kent. En dan ben ik opeens een zeurkous
Korte termijn geheugen verwoest.quote:
Daar verschillen de meningen over.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar zoals al gezegt is, het is helemaal niet nodig om hier elke dag 2 mods te hebben.
Je weet dat een poging tot raiden vraagt om een counter-attack?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oké. Omdat je het zo ontzettend lief vraagt man.
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht je dat hij het serieus meende?
En wie deed er gister een poging?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je weet dat een poging tot raiden vraagt om een counter-attack?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je weet dat een poging tot raiden vraagt om een counter-attack?
Nee hoowr, ik vind hem gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht je dat hij het serieus meende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |