Ik denk dat we hem gewoon nog 1 dagje moeten gevenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het naar SEX verplaatsen. De mensen daar zullen het wel beter weten, als er al fokkers zijn die er wat mee kunnen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ze heeft mooie ogen, en die sproetjes zijn lief
1 euro hier!quote:
quote:
Heel pub heeft ze...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Jij heb geen foto's van mij,
Neequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef ImTheBase het volgende:
BT LUFJOE~!11111111111111111111111111 krijg ik nu een note?
Heb je een goed punt, maar dit is meer een puber-onzekerheidstopic vind ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het naar SEX verplaatsen. De mensen daar zullen het wel beter weten, als er al fokkers zijn die er wat mee kunnen.
Schattig niet waarquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je een goed punt, maar dit is meer een puber-onzekerheidstopic vind ik.
Maar hij niet, en ik verzoek vriendelijk hierbij of iedereen die foto's van mij heeft die te wissen, want ik zie niet in waarom jullie foto's van mij zouden moeten hebbenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:31 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Maar hij niet, en ik verzoek vriendelijk hierbij of iedereen die foto's van mij heeft die te wissen, want ik zie niet in waarom jullie foto's van mij zouden moeten hebben
Whehe don't feed the trollzquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:31 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Maar hij niet, en ik verzoek vriendelijk hierbij of iedereen die foto's van mij heeft die te wissen, want ik zie niet in waarom jullie foto's van mij zouden moeten hebben
Denk dat fok sowieso niks dan doen, behalve dan dat ie erover kan praten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je een goed punt, maar dit is meer een puber-onzekerheidstopic vind ik.
hosselaaaaaaarrrrquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niet meer.
Kan ze nog wel hosselen eventueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |