Het doet me op een of andere manier denken aan kill bill.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Dan is hij ook dood, hmm krijg vanavond een drukke avond![]()
Dat hoor je wel vaker. En het zijn opvallend vaak biologie of scheikunde leraren. Logisch, want die weten hoe ze zo snel mogelijk en pijnloos aan hun einde kunnen komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef moonmovies het volgende:
WTF, mijn biologie leraar van vorig jaar heeft eergisteren zelfmoord gepleegd.
Dat dus.quote:
Heb die films nooit gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Het doet me op een of andere manier denken aan kill bill.
Waarom weet ik ook inet
Kill Bill niet gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Heb die films nooit gezien, zag een stukje toen ik nog jonger was en durfde de rest niet meer te kijken
Ik kijk het nog even aan, ik weet niet of TS nog meer reacties zoekt maar dat mag hij me zelf vertellen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Terecht, normale vraag, maar hier kan fok weinig mee.
Well helloquote:
Ik zou het naar SEX verplaatsen. De mensen daar zullen het wel beter weten, als er al fokkers zijn die er wat mee kunnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan, ik weet niet of TS nog meer reacties zoekt maar dat mag hij me zelf vertellen.
Ja, moet ik dan jouw gemoedstoestand aan kunnen voelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Jij als mod zou dat moeten weten
Heb jij nou óók al foto's van mij??!?!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef RoBro het volgende:
fotos van hello2kitty voor 2e per stuk bij mij
Ik zou het naar onz verplaatsen, maar goed, dat zou ik met allesquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het naar SEX verplaatsen. De mensen daar zullen het wel beter weten, als er al fokkers zijn die er wat mee kunnen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, moet ik dan jouw gemoedstoestand aan kunnen voelen?
Zoveel kennis geeft dat kleurtje me nu ook weer niet!
Ik van 9 tot 1, morgen van negen tot 3, maar ik heb 2 tussenuren voor het laatste uur, dat zou ik dus wel kunnen schuiven hoop ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haiiiiik had net een oneindig lange dag school, van 11 tot 8
!
quote:
1,75 hiero.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef RoBro het volgende:
fotos van hello2kitty voor 2e per stuk bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |