Ik snap niet wat de foto van dit meisje met de neukertjes van je broer te maken heeft. Dus ik zeg dat ze er niet minder op word omdat ze op een neukertje van iemand lijkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Omdat ze op de scharrels van m'n broer lijkt zou dat haar minder cute maken?... die redenering snap ik niet
Jee, heftigquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef moonmovies het volgende:
WTF, mijn biologie leraar van vorig jaar heeft eergisteren zelfmoord gepleegd.
*kickboksen, en valt wel mee... en ik ga degene vermoorden die mij op internet heeft gezetquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
weet niet waar precies weet alleen dat je wel goed kan boksen pats pats pats
Wasn't mequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
*kickboksen, en valt wel mee... en ik ga degene vermoorden die mij op internet heeft gezet
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
*kickboksen, en valt wel mee... en ik ga degene vermoorden die mij op internet heeft gezet
Pfoe, beetje aangebrand...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de foto van dit meisje met de neukertjes van je broer te maken heeft. Dus ik zeg dat ze er niet minder op word omdat ze op een neukertje van iemand lijkt.
Het was sjoegerd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Jij tof.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:13 schreef RoBro het volgende:
ik zal de links niet delen in verband met privacy
BAN!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:14 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Zelfde als mij o[p internet zetten, dus maak ik jouw ook af
quote:
quote:
Ik heb nooit ontkent dat ik het zelf niet wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zegt er eentje die met vermoorden dreigt
Terecht, normale vraag, maar hier kan fok weinig mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:15 schreef Mr.DD het volgende:
Eerste slotje van BT geplaatst in 'groot probleem'-topic
Daarna zou je mij vermoorden omdat ik de link had.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkent dat ik het zelf niet was
Alsof je komt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Dan is hij ook dood, hmm krijg vanavond een drukke avond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |