Klopt, maar als mediabusiness ben je gek dat je een wedstrijd met 300000 kijkers gaat verkiezen boven een wedstrijd met 1000000 kijkers.quote:Op maandag 14 september 2009 14:28 schreef rja het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar die sport programma's hebben bijna alleen belangstelling voor de traditionele top drie.
Zeker niet de eerste keer, dat FC Twente niet rechtstreeks wordt uitgezonden.
En Eredivisie Live vindt ik te duur bij Ziggo, als ik er ook buitenlands voetbal bij zou krijgen, zou ik misschien overwegen.
Maar Twente heeft een veel betere tegenstander met Fenerbahce, dan Ajax met die Roemeense ploeg toch.quote:Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Klopt, maar als mediabusiness ben je gek dat je een wedstrijd met 300000 kijkers gaat verkiezen boven een wedstrijd met 1000000 kijkers.
Ik begrijp het wel van RTL, zeker als Ajax tegelijkertijd speelt is het gewoon niet aantrekkelijk om twente uit te zenden
Ajax blijft Ajax, tegen wie ze ook spelen...quote:Op maandag 14 september 2009 14:43 schreef rja het volgende:
[..]
Maar Twente heeft een veel betere tegenstander met Fenerbahce, dan Ajax met die Roemeense ploeg toch.
Maar Twente heeft over het algemeen alleen fans in Tukkerland terwijl Ajax fans door heel Nederland kent. Dus vanuit dat oogpunt is het wel begrijpelijker.quote:Op maandag 14 september 2009 14:43 schreef rja het volgende:
[..]
Maar Twente heeft een veel betere tegenstander met Fenerbahce, dan Ajax met die Roemeense ploeg toch.
Dat is niet waar... iedereen die niet voor ajax is, kijkt juist liever naar Twente.. dus vanuit dat oogpunt zou je beter Twente uit kunnen zendenquote:Op maandag 14 september 2009 14:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Twente heeft over het algemeen alleen fans in Tukkerland terwijl Ajax fans door heel Nederland kent. Dus vanuit dat oogpunt is het wel begrijpelijker.
Je kunt sowieso altijd beter Twente uitzenden, want wij hebben Stoch.quote:Op maandag 14 september 2009 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is niet waar... iedereen die niet voor ajax is, kijkt juist liever naar Twente.. dus vanuit dat oogpunt zou je beter Twente uit kunnen zenden![]()
las het net, huldequote:Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef Rikketik het volgende:
Akram is verkozen tot beste speler van Azië bij de International Football Awards.
inderdaad mooi, voordat we alle verhalen etc. weer krijgenquote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef Dos37 het volgende:
Mooi dat ze bij Studie voetbal nog even herhaalden dat Twente die bal echt niet uit hoefde te schieten.
Prima elke keer als hij de bal krijgt ga je op je tenen staat. Gewoon genieten.quote:Op maandag 14 september 2009 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
nu je Stoch noemt: hoe deed hij het zaterdag?
je verwacht gewoon telkens een splijtende actiequote:Op maandag 14 september 2009 15:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Prima elke keer als hij de bal krijgt ga je op je tenen staat. Gewoon genieten.
zag het op de foto's jahquote:Op maandag 14 september 2009 15:59 schreef Robinhoo het volgende:
en hij was verkozen tot man of the match
Zal mij eigenlijk een rotzorg zijn wat ze d'r daar van vinden. Stelletje relnichten daar zegt zelden iets zinnigs over het voetbal of de zaken daaromheen. Neem ze dus in geen enkel geval serieus, ook niet nu.quote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef Dos37 het volgende:
Mooi dat ze bij Studie voetbal nog even herhaalden dat Twente die bal echt niet uit hoefde te schieten.
Ik denk dat Turken + Tukkers meer kijkers trekken deze keer dan de ajaxieden.quote:Op maandag 14 september 2009 14:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Twente heeft over het algemeen alleen fans in Tukkerland terwijl Ajax fans door heel Nederland kent. Dus vanuit dat oogpunt is het wel begrijpelijker.
Is altijd maar afwachten. Twente heeft vorig seizoen met de wedstrijd tegen Schalke een keer veel kijkers getrokken. En ik zie ze dat tegen Fenerbahce ook wel doen. Maar Ajax is qua kijkcijfers gewoon een zekerheidje. Kan me goed voorstellen dat een commerciële zender daar altijd voor zal gaan. Van de NOS begreep ik het in sommige gevallen wat minder.quote:Op maandag 14 september 2009 20:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik denk dat Turken + Tukkers meer kijkers trekken deze keer dan de ajaxieden.
Klopt wel ja, via de Digiturk :pquote:Op maandag 14 september 2009 20:24 schreef Fides het volgende:
Turken kijken natuurlijk gewoon via de schotel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verleden seizoen werd zo'n wedstrijd vaak nog live uitgezonden op RTV Oost.quote:Op maandag 14 september 2009 14:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volkomen terecht vergeleken met spelers als Benayoun, Cahill en Parkquote:Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef Rikketik het volgende:
Akram is verkozen tot beste speler van Azië bij de International Football Awards.
sarcastisch?quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Volkomen terecht vergeleken met spelers als Benayoun, Cahill en Park
op de wedstrijddag zelf is er, mits er nog kaarten over zijn, vrije verkoop aan de stadionkassaquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:33 schreef Gratau het volgende:
is er nou voor twente - fenerbahce vrije verkoop? of is dat nooit zo? geen verstand van, dus misschien wil iemand het me uitleggen, want wil er erg graag naar toe en wil weten wat de mogelijkheden zijn
ook voor de losse verkoop op de wedstrijddag zelf?quote:
misschien voor het uitvakquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:38 schreef Solstice1 het volgende:
Ik zou d'r sowieso maar niet vanuit gaan dat er dan nog kaarten over zijn.
nee, per (S)CC kun je maar 1 kaartje/passe-partout kopen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:48 schreef Gratau het volgende:
ok, bedankt voor het antwoorden. maar mijn vriend heeft een seizoenskaart en die konden hun eigen plek terugkopen ofzo? maar is er een mogelijkheid om meerdere kaarten met de seizoenskaart te kopen, dus ook voor mij?
Is een goed teken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ja ik ook, gaat weer een duur seizoen worden
toch niet weer 2 rijen boven mij hequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga volgende week vrijdag met mijn CC bij het stadion proberen om een passe-partout te scoren voor een mooie plek aan de korte kant
tuurlijk wel, ff weer een ToF-meet met z'n 2-enquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
toch niet weer 2 rijen boven mij he
Haha ik vind goed hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ff weer een ToF-meet met z'n 2-enen hoop inderdaad dat ik in 1 van die vakken terecht kan, 09.00 begint de verkoop 's ochtens ofniet?
was toen bij een Primera om half 9, maar daar zeiden ze dat de verkoop pas om 09.00 begon... misschien verschilt dat per wedstrijd, al denk ik van niet. verder is de SSU geopend vanaf 08.00, dus ga er gewoon op tijd heen en als het 09.00 is dan wacht ik wel ffquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha ik vind goed hoorMaar ik zie geen tijd staan op fctwente.nl
Succesquote:Twente-fans naar rechter om buscombi
De dertien supportersverenigingen van FC Twente hebben de handen ineengeslagen tegen het besluit van de lokale autoriteiten in Heerenveen om voor het duel sc Heerenveen - FC Twente een verplichte buscombi op te leggen. Overleg op maandag tussen de partijen heeft voor de Enschedese fans geen bevredigend antwoord opgeleverd. De supportersverenigingen hebben een kort geding aangespannen om de regeling van de baan te krijgen. De zaak dient donderdagmiddag in Leeuwarden.
Volgens de supportersverenigingen van Twente is de maatregel feitelijk nergens op gebaseerd. „Van rivaliteit tussen beide supportersgroepen is totaal geen sprake”, schrijven ze woensdag. „Ondanks de vele pogingen van Twentse zijde om bestuurders in Heerenveen op andere gedachten te brengen, wil men in Heerenveen de nonsens van deze regeling maar niet inzien.”
Bron: de Telegraaf
Het klopt gewoon wat je zegtquote:Op donderdag 17 september 2009 08:56 schreef Happel het volgende:
Dertien supportersverenigingen? Heeft elk dorp in de omgeving van Enschede er een ofzo? Waarom zoveel?
Hoe gaat dat overleg dan tussen al die verenigingen? Is het niet logischer om alles onder te brengen in 1 SV?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:08 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Het klopt gewoon wat je zegt
Elke dorp in de omgeving. En volgens mijn zijn die 13 alleen nog maar de officiële
Het zit zo, je hebt bij ons 2 grote supportersverenigingen. Vak-P en de Vriendenkring. Die beiden staan ook in contact met Twente, en die regelen dingen bij uitwedstrijden etc. De andere supportersverenigingen organiseren ook wel dingen. Maar dan moet je vooral denken aan een vaste plek in het dorp om Twente te kijken, bij uitwedstrijden. Een bus naar het stadion, en af en toe een keer een barbecue of iets dergelijks. Vak-P en Vriendenkring zijn min of meer overkoepelend aan die andere verenigingen.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe gaat dat overleg dan tussen al die verenigingen? Is het niet logischer om alles onder te brengen in 1 SV?
Ok duidelijk. Maar dan is er toch niet echt sprake van meerdere supportersverenigingen, maar gewoon een groep van dorpsgenoten die gezamenlijk naar het voetbal gaan? Vind het wel apart, nog nooit eerder van gehoord binnen Nederland.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:35 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Het zit zo, je hebt bij ons 2 grote supportersverenigingen. Vak-P en de Vriendenkring. Die beiden staan ook in contact met Twente, en die regelen dingen bij uitwedstrijden etc. De andere supportersverenigingen organiseren ook wel dingen. Maar dan moet je vooral denken aan een vaste plek in het dorp om Twente te kijken, bij uitwedstrijden. Een bus naar het stadion, en af en toe een keer een barbecue of iets dergelijks. Vak-P en Vriendenkring zijn min of meer overkoepelend aan die andere verenigingen.
Om even een voorbeeld te noemen, vanuit het dorp waar ik woon gaat er sinds vorig seizoen een bus naar Twente. Om dingen makkelijker te kunnen regelen, en een vast aanspreekpunt te hebben voor die bus daar naartoe, wordt er aan gedacht om hier ook een supportersvereniging op te richten. Bij ons in de buurt heb je de Vjenne-Rednex(Vriezenveen). Die zijn op eenzelfde manier begonnen, en gaan nu zo af en toe zelfs met een bus naar een uitwedstrijd. Omdat je hier veel meer kleinere dorpskernen hebt, waar iedereen elkaar kent, en dus ook iedereen graag bij elkaar zit in het stadion, of op de weg daar naartoe, werkt dit gewoon het beste.
hij trapte de corner waaruit de 2-1 viel, hij trapte de vrije bal waaruit Kufo 1-1 maakte, maarrrrrr... hij miste ook de penalty en leed balverlies waardoor Utrecht 0-1 scoorde! dus beetje wedstrijd met 2 gezichten voor hem, stond meen ik ook zo in de Tubantia begin van de weekquote:
En de assist op de 3-2 van ruiz.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij trapte de corner waaruit de 2-1 viel, hij trapte de vrije bal waaruit Kufo 1-1 maakte, maarrrrrr... hij miste ook de penalty en leed balverlies waardoor Utrecht 0-1 scoorde! dus beetje wedstrijd met 2 gezichten voor hem, stond meen ik ook zo in de Tubantia begin van de week
Bummer dude. Net van een vriend die werkt bij de rechtbank onderstaande gekregen:quote:Op donderdag 17 september 2009 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
x2, we wachten het nieuws vandaag/morgen af
Zou weer 1000+ EUR kosten voor een nieuwe dagvaarding van de gemeente, trouwens, dure grappen!quote:Breaking news: het verzoek van de Twentesupporters is afgewezen. Ze zullen gewoon met de buscombi naar Heerenveen moeten.
De rechter vond wel dat hij bevoegd was om hierover te oordelen (naast de bestuursrechter), maar dat de verkeerde 'persoon' was gedagvaard. Civielrechtelijk had niet de burgemeester (in persoon) gedagvaard moeten worden, maar de gemeente als rechtspersoon (die heeft namelijk formeel de beslissing genomen). Dus is het verzoek afgewezen.
Morgen dient hetzelfde verzoek bij de bestuursrechter, dus die kan eventueel wel inhoudelijk oordelen. Ook kunnen ze alsnog een nieuwe dagvaarding uitbrengen bij ons om de gemeente te dagvaarden, en dat zou dan snel voor zaterdag moeten dienen want dan is de wedstrijd.
P.S. Die Twente-supporters schijnen vorig jaar overal en nergens te hebben geurineerd en rotzooi te hebben getrapt toen ze naar Heerenveen gingen. Dus de kans is groot dat welke rechter dan ook vindt dat besloten mag worden dat ze verplicht met de buscombi moeten.
owja, laat ik die niet vergeten!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En de assist op de 3-2 van ruiz.
beetje wisselvallig inderdaad, net als de laatste paar wedstrijden...quote:
Die Twente supporters mochten niet meer in de bus pissen omdat de WC vol was, als je dan lang in de rij moet staan omdat Heerenveen zoals gewoonlijk te kort schiet in service, en je onnodig lang in de rij moet staan voordat je binnen bent. Ja dan wordt er wel eens tegen een hekje, of op een parkeerplaats gepist. De bus heen en weer laten gaan geld al als rotzooi schoppen trouwens?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bummer dude. Net van een vriend die werkt bij de rechtbank onderstaande gekregen:
[..]
Zou weer 1000+ EUR kosten voor een nieuwe dagvaarding van de gemeente, trouwens, dure grappen!
Ik ben er zelf niet bijgeweest ofzo, en die vriend van mij ook niet. Is van horen zeggen dus, verder oordeel ik er niet over (daar is de rechter immers voorquote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Die Twente supporters mochten niet meer in de bus pissen omdat de WC vol was, als je dan lang in de rij moet staan omdat Heerenveen zoals gewoonlijk te kort schiet in service, en je onnodig lang in de rij moet staan voordat je binnen bent. Ja dan wordt er wel eens tegen een hekje, of op een parkeerplaats gepist. De bus heen en weer laten gaan geld al als rotzooi schoppen trouwens?
dat zou inderdaad een goede referentie zijn voor alle uitwedstrijden van elke club in de Eredivisiequote:Op donderdag 17 september 2009 17:46 schreef rompompom het volgende:
Hoop serieus dat het nog lukt morgen, zou een mooie opzet zijn om die combiregeling minder snel toe te passen door gemeentes.
Er is niets gestolen aan de overwinning hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Rikketik het volgende:
Wat heerlijk dit. Twente was ook gewoon compleet gelijkwaardig, zo niet beter.
Het waren er geen 30 denk ik, maar het was wel briljantquote:Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef Merson het volgende:
Zin in vanavond; sjaaltje om en dan met 30 Turken de wedstrijd kijken. Ik ben benieuwd!
COME ON TWENTE!
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef Ad_rem het volgende:
Mooie overwinning!
Helemaal als je dit weet:
Jeuj, wel twee auto's op een rotonde ergens achterin Enschede.quote:
En het is niet achter in Enschede maar bij het dish hotel in de binnenstadquote:Op donderdag 17 september 2009 23:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jeuj, wel twee auto's op een rotonde ergens achterin Enschede.![]()
Gefeliciteerd verder hoor, topresultaat.
Naast het politiebureau toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:47 schreef poehej het volgende:
HAHAAAAAA!! Heerlijk dit! Helaas moest ik werken en heb ik de hele avond in spanning gezeten maar dit is gewoon GEWELDIG!!:D
[..]
En het is niet achter in Enschede maar bij het dish hotel in de binnenstaddichter in het centrum kan bijna niet
en toch vond ik em totaal niet opvallen toen ik hem zag bij Jong Willem II - Jong FC Twente.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
nee nee, akram is gewoon veel beter
3-0quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:47 schreef Tukker87 het volgende:
Toch een leuke overwinning, vooral omdat sommige mensen wel even dachten dat Fener er met 5-0 overheen zouden gaan.
Echt wel. FC Twente staat ook op de voetbalkaart in Turkije nu.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik zit nog steeds na te genieten... geweldig...1 woord: TROTS
Dit is een wereldprestatie
Ik wil je dag/sfeer niet verneuken maar één zwaluw.......quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:42 schreef Dos37 het volgende:
Je gaat je afvragen waar deze ploeg allemaal toe in staat is
Inderdaad, gelukkig heeft Heerenveen gisteren ook een zware wedstrijd gehad tegen sporting. Het zal me benieuwen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:09 schreef Lamzak_ het volgende:
Kijken hoe we het tegen heerenveen doen zondag, belangrijke wedstrijd, zeker weten
Wat is er met henquote:
Understatement of the year. Twente zet hier een wereld prestatie neer voor hun doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:47 schreef Tukker87 het volgende:
Toch een leuke overwinning, vooral omdat sommige mensen wel even dachten dat Fener er met 5-0 overheen zouden gaan.
Het feit is dat het juist al lang niet meer om één zwaluw gaat. Het gaat al maanden/jaren erg lekker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik wil je dag/sfeer niet verneuken maar één zwaluw.......![]()
Uiteraard hoop ik dat jullie blijven knallen!
quote:UEFA-coëfficiëntenranglijst: Nederland blijft negende
Op de UEFA-coëfficiëntenranglijst heeft Nederland de negende plaats behouden. De overwinning van FC Twente op Fenerbahçe was erg belangrijk, ook gezien de voorsprong op Turkije. De UEFA-coëfficiënt van Nederland van dit seizoen steeg naar 3,583. door één zege en twee remises.
Roemenië, dat achtste staat, loopt weer iets uit op Nederland dankzij overwinningen van CFR Cluj en Dinamo Boekarest, terwijl Steaua Boekarest en FC Timisoara gelijkspeelden. Dit seizoen zijn er echter nog minimaal vijf rechtstreekse confrontaties tussen Nederlandse en Roemeense clubs.
Turkije nadert Nederland ook. Bij een thuisoverwinning van Fenerbahçe op FC Twente was het land ons zelfs gepasseerd, maar de Tukkers boekten echter een knappe zege in Istanbul. Portugal staat nog tussen Nederland en Turkije in op de tiende plaats, maar presteert dit seizoen teleurstellend.
oh niks, ik doelde daarmee op de nederlandse turken die zo'n grote bek hadden over hoe hard fener wel niet zou gaan winnenquote:
quote:Supporters,
Vandaag heeft het kort geding plaatsgevonden wat de supportersverenigingen gezamenlijk hebben aangespannen tegen de burgemeester van Heerenveen.
Helaas is het niet tot een uitspraak gekomen omdat we bij de verkeerde juridische afdeling zaten.
Het schijnt dat deze zaak vrij uniek is en ze zelfs bij het gerechtshof niet precies weten wie er waar moet worden aangeklaagd.
Omdat we toch door willen gaan met het behalen van ons gelijk hebben wij morgen nog 2 kort gedingen aangespannen tegen zowel de burgemeester ( bestuursrechterlijk ) alsmede de gehele gemeente Heerenveen.
Zodoende is het nu niet meer mogelijk om bij een verkeerde afdeling te zitten of om een verkeerd orgaan te dagen, omdat we eigenlijk alles wel hebben aangeklaagd wat er aan te klagen valt.
De gemeente Heerenveen probeert zich te verstoppen achter allerlei regeltjes en wetjes, maar we hopen dat we ze morgen eindelijk te pakken hebben.
VAK-P
ik ben bang dat heerenveen zich zondag opeens weer herpaktquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef Prosac het volgende:
Nu dit goed doorzetten en winnen in Heerenveen he.
Stochquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef Fortitudo het volgende:
hopelijk wordt stoch definitief overgenomen
Gewoon op de site van Eredivisie live.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef Fortitudo het volgende:
is er ergens samenvatting te zien, gister werd het me te laat met rtl die twente zo lang mogelijk uitstelde![]()
![]()
k topquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon op de site van Eredivisie live.
ik kan het alleen niet vinden? alleen betaaldiensten?quote:
Die ene zwaluw hebben we 3 zomer geleden al gezien. Inmiddels zijn er al heel wat zwaluwen voorbij gevlogenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik wil je dag/sfeer niet verneuken maar één zwaluw.......![]()
Uiteraard hoop ik dat jullie blijven knallen!
dus de 0-0 was het resultaat van een goede wedstrijd van hun kant?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:06 schreef Dos37 het volgende:
denk dat we Sheriff niet moeten onderschatten daar zitten volgens mij een aantal tropische verrassingen in.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:07 schreef Robinhoo het volgende:
Vandaag hele dag met blij face rond gelopen.
en toen trapte Stam, door slim door te lopen toen hij zag dat hij niet meer bij de bal kon, de bal nog voor de lijn wegquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef Zwoerd het volgende:
Toen twente op 1-2 kwam dacht ik heel even nog dat fener nog wel ging scoren, maar toen ik 1 keer met mn ogen knipperde was de blessuretijd al ingegaan en kreeg ik ineens de schok dat we gewoon gingen winnen in Istanbul
Ik heb d'r ook last van.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef Zwoerd het volgende:
----><-----
Lang niet zo'n euforisch gevoel gehad na een wedstrijd
Inderdaad. Niks gezien van die Alex.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:08 schreef Dos37 het volgende:
Denk dat ie wel wat te melden heeft over Brama.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks gezien van die Alex.Alleen 1 keer weg bij Brama, maar die kopbal ging hoog over.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:30 schreef Neleos het volgende:
http://fctwente.blog.nl/e(...)gebroken-door-twente
Een zo'n turk zag FC Twente op mijn schrift staan, roeptie: STEEK EEN MES, STEEK EEN SCHAAR IN DIE KANKER TWENTENAAR!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:22 schreef DirkZz het volgende:
altijd lachen met die Turken op school, nu zijn ze oppeen allemaal voor Galatasaray
.
En je zit op school in Twente?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Een zo'n turk zag FC Twente op mijn schrift staan, roeptie: STEEK EEN MES, STEEK EEN SCHAAR IN DIE KANKER TWENTENAAR!
En die dikke kans op de 2-2, die van de lijn werd gehaald.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks gezien van die Alex.Alleen 1 keer weg bij Brama, maar die kopbal ging hoog over.
Ja saxion Enschede. Die turk kwam uit Almelo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
En je zit op school in Twente?
Oohja klopt even vergeten. Maar dat deed Stam heel goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
En die dikke kans op de 2-2, die van de lijn werd gehaald.
Heb je hem wel even uitgelegd dat hij zelf technisch ook Tukker is?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja saxion Enschede. Die turk kwam uit Almelo.
Ik reageerde maar wat terug dat hij zijn mond moest houdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:38 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heb je hem wel even uitgelegd dat hij zelf technisch ook Tukker is?
En jij liet hem weglopen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Een zo'n turk zag FC Twente op mijn schrift staan, roeptie: STEEK EEN MES, STEEK EEN SCHAAR IN DIE KANKER TWENTENAAR!
Ik als joggie van 17 durf een turk van 23 die eruit ziet als een terrorist niet voor de bek te meppen ofzo neequote:
Genoeg Tukkers daar in Enschede die je wel helpen zon flikker aan te pakken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik als joggie van 17 durf een turk van 23 die eruit ziet als een terrorist niet voor de bek te meppen ofzo nee.
Haha ben ik ook van overtuigt, maar ik moet er nog paar jaar bij in de klas zitten ben ik bang voor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Genoeg Tukkers daar in Enschede die je wel helpen zon flikker aan te pakken.
Hij zit ook nog eens in je klas!?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha ben ik ook van overtuigt, maar ik moet er nog paar jaar bij in de klas zitten ben ik bang voor.
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hij zit ook nog eens in je klas!?
Een Turk uit Almelo die je met de dood bedrijgt, en je doet er niks an.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:45 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Een Turk uit Almelo die je met de dood bedrijgt, en je doet er niks an.
Respect dat jij je in kan houden.
Geld bij Feijenoord ook. Er is tevens een alcoholverbod die dag en er lopen camerateams van de politie rond. Gezellig een dagje uit hoor..quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:30 schreef Mark-Hgl het volgende:
Er geldt trouwens ook een noodverordening voor de "risiscowedstrijd" tegen SC Joure: http://www.skarsterlannieuws.nl/index.php?page=nieuws&id=3956
Echtwaar, ze zijn totaal gestoord daar in Friesland.
Zou je ook even willen vragen hoeveel uitsupporters ze verwachten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zo, even overleg gehad met de rest, even gebeld met Twente, we sluiten ons aan bij de anti-combi-actie.![]()
Morgen kunnen de kaarten inleveren. Geen 20 maar 15 supporters mee naar Heerenveen zondag.
Naast Enschede / Twente eo (156.000 inw ) ( (overkoepelend)Vak P / Vriendenkring / Bagpipe enz) heeft Hengelo (80.000 inw) , Borne ( 21.000), Rijssen (28.000), Wierden (14.000), Vriezenveen (13000) Goor (12000) en de dorpen Delden, Markelo, Enter en Denekamp allemaal voor plaats en omgeving een eigen supportersvereniging. Dus niet alleen dorpen maar ook sommige grotere plaatsen in Twente hebben eigen vereniging.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:56 schreef Happel het volgende:
Dertien supportersverenigingen? Heeft elk dorp in de omgeving van Enschede er een ofzo? Waarom zoveel?
SSU is dicht, dus je zult het zondag moeten zien. Kaarten moeten in een envelop door de brievenbus gegooid worden, en dan kunnen we maandag met de SCC het geld terugkrijgenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zou je ook even willen vragen hoeveel uitsupporters ze verwachten?
Ben toch benieuwd naar het preciese aantal
Normaal niet hoor, vorig jaar was het de burgemeester die ineens nodig vond om alle overige wedstrijden een combi te makenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef Dos37 het volgende:
benieuwd of dat een combi wordt![]()
Was vorig jaar volgens mij ook zo.
Kutzooi !quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:30 schreef Mark-Hgl het volgende:
Er geldt trouwens ook een noodverordening voor de "risiscowedstrijd" tegen SC Joure: http://www.skarsterlannieuws.nl/index.php?page=nieuws&id=3956
Echtwaar, ze zijn totaal gestoord daar in Friesland.
Ik ga maar weer lekker voor EL zitten. Heb er zin in.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:59 schreef ReMcOrE het volgende:
geen kans om live/stream te kijken morgen, dan maar de samenvatting om 19.00
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga maar weer lekker voor EL zitten. Heb er zin in.
Heerenveen uit altijd lastig maar meestal mooie wedstrijden. Vorig jaar 1-1 door Janssen laatste minuut
Dat jaar ervoor 2-1 uit mijn hoofd? Door kufo en denneboom.
Als we winnen en psv verliest / gelijk .......
gelijkspel zou natuurlijk het allerbeste zijn, maar als 1 van de 2 verliest dan heb je daar wel 3 punten voorsprong opquote:De laatste 5 competitiewedstrijden in Heerenveen:
25.04.2009 SC Heerenveen-FC Twente 1-1
22.12.2007 SC Heerenveen-FC Twente 1-2
18.02.2007 SC Heerenveen-FC Twente 1-2
17.12.2005 SC Heerenveen-FC Twente 3-1
09.04.2005 SC Heerenveen FC Twente 1-2
Dat was toch na het gezeik met de FC Groningen-supporters?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:46 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Normaal niet hoor, vorig jaar was het de burgemeester die ineens nodig vond om alle overige wedstrijden een combi te maken
Hele uitvak leeg dus?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:17 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Dat was toch na het gezeik met de FC Groningen-supporters?
Zondag gaat de combi trouwens helemaal niet meer door staat op .nl
Ik vind het inderdaad ook belachelijk, laat ze dan het geld maar terug storten of zorgen dat ik een code krijg voor op de website.quote:Op zondag 20 september 2009 11:37 schreef tukkeronline het volgende:
Vandaag wéér op eredivisie live 3...
Met mijn abbo bij Digitenne is dat al zeker de 4e wedstrijd die ik niet kan of zou kunnen zien (thuiswedstrijden natuurlijk zoveel mogelijk in het stadion). Weet iemand hier waar Twente - RKC was te zien, op welk kanaal? Ik was toen op vakantie, maar als die ook op EL 3 of 4 was te zien kom ik op 5 van 7 die niet op 1 of 2 is. Dan wordt het nog meer tijd om eens een brief te sturen.
Volgens langs de lijn was vooral Heerenveen heel erg slecht.quote:Op zondag 20 september 2009 16:32 schreef ElYefe het volgende:
NiceTerecht? Speelden ze goed? Heb het niet gezien
Volgens Langs de Lijn was Heerenveen helemaal niet zo slecht juist. En Twente ook niet zo goed. Hij had het steeds over werkpaarden en het lepe voetbal van Twente.quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens langs de lijn was vooral Heerenveen heel erg slecht.
Maar mooie overwinning. Uit in Heereveen is normaal gesproken geen makkelijke wedstrijd.
Ik vond die commentator ook wel heel vaag pratenquote:Op zondag 20 september 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
Volgens Studio Sport was Heerenveen toch echt de beste ploeg. Zal ook wel wat overdreven zijn maar ik geloof toch niet dat we nou zwak speelden als hier gezegd wordt, al heb ik het niet kunnen zien.
Dat is toch vrij logisch. Heerenveen had het spel, de kansen en de daadkracht en wilskracht maar scoort gewoon niet momenteel.quote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vond die commentator ook wel heel vaag pratenOnder de wedstrijd telkens: "Twente heeft heel veel geluk". "Heerenveen is de betere ploeg". En na de wedstrijd zegt hij: "Je kunt hier heel lang door gaan voetballen maar Heerenveen zou nooit winnen".
?
Ik heb de 2e helft geen kans gezien.quote:Op zondag 20 september 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch vrij logisch. Heerenveen had het spel, de kansen en de daadkracht en wilskracht maar scoort gewoon niet momenteel.
Maar een wedstrijd heeft ook een eerste helft he.:Pquote:Op zondag 20 september 2009 19:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb de 2e helft geen kans gezien.
Twente controleerde gewoon na de 20e minuut.quote:Op zondag 20 september 2009 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar een wedstrijd heeft ook een eerste helft he.:P
En Heerenveen heeft over de hele wedstrijd de meeste kansen gehad, dat zal de beste man bedoelen. Het maatk ook niet uit. Beter spelen maar met 2-0 verliezen is een hele SCHrale troost.
quote:Op zondag 20 september 2009 19:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Twente controleerde gewoon na de 20e minuut.
Jij hebt de wedstrijd niet eens gezien manquote:Op zondag 20 september 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]Ja hoor, en de rest van de wereld is gek. Het is goed joh
tis wel zo, en als je twente achterin rond zag tikken was het ook wel te zien dat ze niet naar herenveen waren gekomen om met flitsend voetbal herenveen even met 0-5 weg te blazen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]Ja hoor, en de rest van de wereld is gek. Het is goed joh
quote:
als je de wedstrijden tegen Heerenveen en Fenerbahce pakt, lijkt het me duidelijk dat hij bij FCT heel goed bezig is, een stabiele factor in de defensiequote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef DeVinger het volgende:
Wat vinden jullie van Nicky Kuiper? Even afgezien van zijn 2 goals, hoe doet hij het? Bij Vitesse vond ik hem echt steengoed, al was het maar voor een half seizoen. Had hem graag zien uitgroeien tot een hele grote en voor meer dan 7.5ton zien vertrekken. Gaat hij dat bij jullie laten zien denken jullie?
dat gaat hij zeker wel reddenquote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef DeVinger het volgende:
maargoed ik ben erg benieuwd of die zich ontwikkeld tot wat ik denk dat hij kan: minimaal de Nederlandse top.
Dan zit hij bij deze club toch aan zijn toppunt?quote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef DeVinger het volgende:
Ja hij zal natuurlijk even hebben moeten wennen aan het hogere niveau. Bij Vitesse was hij niet alleen verdedigend enorm solide, maar ook aanvallend enorm van waarde. Getuige zijn 2 goals bij jullie is dat ook nu weer te zien, maargoed ik ben erg benieuwd of die zich ontwikkeld tot wat ik denk dat hij kan: minimaal de Nederlandse top.
Ik gun het jullie van harte, en je hebt gedeeltelijk gelijk natuurlijk. Nee maar ik bedoel, dat hij bij de Nederlandse top (welke club dan ook) zodanig uitblinkt dat het NL lonkt en er interesse vanuit het buitenland is.quote:Op maandag 21 september 2009 14:14 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dan zit hij bij deze club toch aan zijn toppunt?
Ehm, daar zit hij nu toch?quote:Op maandag 21 september 2009 14:16 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik gun het jullie van harte, en je hebt gedeeltelijk gelijk natuurlijk. Nee maar ik bedoel, dat hij bij de Nederlandse top (welke club dan ook) zodanig uitblinkt dat het NL lonkt en er interesse vanuit het buitenland is.
Sta ook sinds kort op de lijst, die uitbouw kan me niet snel genoeg beginnenquote:Op maandag 21 september 2009 20:12 schreef Gierigesloeber het volgende:
Volgend jaar maar eens kijken voor een seizoenskaart
weet je ook op welke plek je staat eigenlijk?quote:Op maandag 21 september 2009 20:22 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Sta ook sinds kort op de lijst, die uitbouw kan me niet snel genoeg beginnen
quote:Op maandag 21 september 2009 20:22 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Sta ook sinds kort op de lijst, die uitbouw kan me niet snel genoeg beginnen
Geen idee, kun je dat zien? Als ik inlog krijg ik alleen dit:quote:Op maandag 21 september 2009 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet je ook op welke plek je staat eigenlijk?
Dan moet hij wel eerst uitblinken bij Twente en dat was mijn vraag, of hij dus mee kon met dit niveau.quote:Op maandag 21 september 2009 19:10 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ehm, daar zit hij nu toch?
(Elia,Braafheid,Arnautovic)
Tegen Fenerbahce vond ik hem zeer goed spelen! De overige wedstrijden die ik heb gezien is hij mij nog niet heel erg opgevallen, maar volgens mij staat hij z'n mannetje wel.quote:Op maandag 21 september 2009 22:05 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dan moet hij wel eerst uitblinken bij Twente en dat was mijn vraag, of hij dus mee kon met dit niveau.
Ik zit fijn op rij 3. Ik hoop dat ze de tribunes doortrekken tot het veld.quote:Op maandag 21 september 2009 22:11 schreef Robinhoo het volgende:
Mooi om te horen dat er hier veel op de wachtlijst staan.
Ik wil graag paar rijen omlaag, zit nu rij 22, 2e ring achter de goal.
Haha, dan zie je lekker toch niks!quote:Op maandag 21 september 2009 23:10 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zit fijn op rij 3. Ik hoop dat ze de tribunes doortrekken tot het veld.
En vervolgens alles een paar rijen naar beneden halen, dan zit ik mooi op P
Dat zal zeker niet gebeuren denk ik..quote:Op maandag 21 september 2009 23:10 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zit fijn op rij 3. Ik hoop dat ze de tribunes doortrekken tot het veld.
En vervolgens alles een paar rijen naar beneden halen, dan zit ik mooi op P
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:12 schreef Merson het volgende:
[..]
Haha, dan zie je lekker toch niks!
Staan moet je!
Nee.quote:
quote:Munsterman neemt Fenerbahçe als voorbeeld
Geschreven op woensdag, 23 september om 12:04
FC Twente versloeg vorige week Fenerbahçe in de Europa League, maar Joop Munsterman kijkt nog altijd erg tegen de Turkse topclub op. De voorzitter van de Tukkers is onder de indruk van ‘het leven bij Fener’ en neemt de club als voorbeeld bij de organisatie van Twente. Het dorp dat is ontstaan rondom de Grolsch Veste is gebouwd naar Turks voorbeeld.
“Fenerbahçe heeft 16.200 leden die samen een echt clubgevoel uitdragen”, zegt Munsterman in Voetbal International. “De club beschikt over een groot complex met een eigen hotel, zwembaden, restaurants, tennisbanen en zeilbootjes. Elke zondag komen die leden bijeen om zich daar te verpozen. Het gevolg is een grote familie die wekelijks samenkomt en dat wordt door de voetbalclub ontzettend gekoesterd. We hebben veel geleerd van de club.”
Bij het stadion is sinds kort ook een ijsbaan te vinden. Dit soort gelegenheden moeten in de toekomst verder uitgebreid worden. Ook denkt Twente er aan om een omnivereniging te worden: een club waar dus niet alleen aan voetbal wordt gedaan. Ook hierbij geldt Fenerbahçe als inspiratiebron. In Turkije reageerde men gevleid op de complimenten van Munsterman, die tot lid voor het leven van de Turkse club werd benoemd. In december komt Fener nog naar Enschede toe.
Ik vind het ook mooi geregeld dat Steve nu die schorsing kan doen van dat Kuip-incident.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef Mojave het volgende:
Leuk die nieuwe jongens die ze d'r ff in mogen rammen :-)
Ja prima zo tochquote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi geregeld dat Steve nu die schorsing kan doen van dat Kuip-incident.
Tegen joure was hij niet essentieel.
Zelf dacht ik dat je de schorsing in de zelfde competitie moest doen.
quote:
verrek jaquote:Op woensdag 23 september 2009 21:33 schreef Sieps het volgende:
Spelers van 5 verschillende continenten hebben gescoord, een unicum lijkt me.
iemand die dat ff naar de VI ofzo mailt, zodat ze dat kunnen onderzoeken?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:33 schreef Sieps het volgende:
Spelers van 5 verschillende continenten hebben gescoord, een unicum lijkt me.
quote:Op 27, 28 of 29 oktober zal Capelle naar Enschede af moeten reizen. De exacte datum wordt later bekend gemaakt. Tja, Twente uit, altijd lastig.
You're sure?quote:
quote:Er kan maximaal 1 PASSEPARTOUT gekocht worden op een S(CC).
quote:Op zondag 27 september 2009 17:26 schreef Stienn het volgende:
klopt, dat je er 2 kunt kopen op 1 CC
Stienn ReMcOrE is er bij en staat in 104 305
Je bedoelt alleen de eerste helft toen we 0-1 achter stonden.quote:Op zondag 27 september 2009 12:53 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik heb bij vlagen een geweldig spelend twente gezien
Anderzijds had de 3-1 en 4-1 er ook al in kunnen liggen, beetje jammer dat dat niet gebeurd.quote:Op maandag 28 september 2009 10:02 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen de eerste helft toen we 0-1 achter stonden.
Tweede helft was echt rustig uitgespeeld, dit gaat in de toekomst nog wel eens mis.
Die krijgen in de loop van het seizoen hun kansen wel, i.v.m schorsingen & blessures.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:16 schreef ch0c0mel het volgende:
wanneer worden die nieuwelingen weer ingezet? Zou Parker wel 's willen zien spelen
http://fctwente.nl/nieuws/extra/index.php?item=415quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:57 schreef Weaut het volgende:
Is hier iemand die Twente kaartjes wil verkopen?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:39 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
http://fctwente.nl/nieuws/extra/index.php?item=415
Uh denk toch kanaal 13, dat is het testkanaal.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:18 schreef jjstyle333 het volgende:
Mensen met Ziggo abbonemen kunnen vanaf donderdag een maand lang gratis naar Eredivisie Live kijken.
Dus zondag allemaal afstemmen op kanaal 422 want daar komt Heracles - Twente op.
quote:ENSCHEDE - Geen abonnement op Eredivisie Live, maar toch gratis naar een wedstrijd van FC Twente in de Europa League kijken? Dat kan.
Telecomaanbieder Ziggo biedt de hele maand oktober gratis Eredivisie Live aan. Donderdag zendt EredivisieLive het duel FC Twente - Steaua Boekarest uit op het 'hoofdkanaal' van de zender. Op donderdag 22 oktober is de wedstrijd FC Sheriff Tiraspol - FC Twente live te zien. De competitiewedstrijden van Twente en Heracles worden meestal uitgezonden op de andere kanalen van Eredivisie Live.
dus alleen Eredivisie Live 1, is altijd meegenomen...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef Incolumis het volgende:
twente europees komt er wel op, tegen heracles niet.
[..]
Discovery Science iig, van de 'gewone' Discovery weet ik het nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:30 schreef Mark-Hgl het volgende:
Dat is toch het kanaal waar nu iets van Discovery op uitgezonden wordt door Ziggo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |