Ik vind het inderdaad ook belachelijk, laat ze dan het geld maar terug storten of zorgen dat ik een code krijg voor op de website.quote:Op zondag 20 september 2009 11:37 schreef tukkeronline het volgende:
Vandaag wéér op eredivisie live 3...
Met mijn abbo bij Digitenne is dat al zeker de 4e wedstrijd die ik niet kan of zou kunnen zien (thuiswedstrijden natuurlijk zoveel mogelijk in het stadion). Weet iemand hier waar Twente - RKC was te zien, op welk kanaal? Ik was toen op vakantie, maar als die ook op EL 3 of 4 was te zien kom ik op 5 van 7 die niet op 1 of 2 is. Dan wordt het nog meer tijd om eens een brief te sturen.
Volgens langs de lijn was vooral Heerenveen heel erg slecht.quote:Op zondag 20 september 2009 16:32 schreef ElYefe het volgende:
NiceTerecht? Speelden ze goed? Heb het niet gezien
Volgens Langs de Lijn was Heerenveen helemaal niet zo slecht juist. En Twente ook niet zo goed. Hij had het steeds over werkpaarden en het lepe voetbal van Twente.quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens langs de lijn was vooral Heerenveen heel erg slecht.
Maar mooie overwinning. Uit in Heereveen is normaal gesproken geen makkelijke wedstrijd.
Ik vond die commentator ook wel heel vaag pratenquote:Op zondag 20 september 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
Volgens Studio Sport was Heerenveen toch echt de beste ploeg. Zal ook wel wat overdreven zijn maar ik geloof toch niet dat we nou zwak speelden als hier gezegd wordt, al heb ik het niet kunnen zien.
Dat is toch vrij logisch. Heerenveen had het spel, de kansen en de daadkracht en wilskracht maar scoort gewoon niet momenteel.quote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vond die commentator ook wel heel vaag pratenOnder de wedstrijd telkens: "Twente heeft heel veel geluk". "Heerenveen is de betere ploeg". En na de wedstrijd zegt hij: "Je kunt hier heel lang door gaan voetballen maar Heerenveen zou nooit winnen".
?
Ik heb de 2e helft geen kans gezien.quote:Op zondag 20 september 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch vrij logisch. Heerenveen had het spel, de kansen en de daadkracht en wilskracht maar scoort gewoon niet momenteel.
Maar een wedstrijd heeft ook een eerste helft he.:Pquote:Op zondag 20 september 2009 19:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb de 2e helft geen kans gezien.
Twente controleerde gewoon na de 20e minuut.quote:Op zondag 20 september 2009 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar een wedstrijd heeft ook een eerste helft he.:P
En Heerenveen heeft over de hele wedstrijd de meeste kansen gehad, dat zal de beste man bedoelen. Het maatk ook niet uit. Beter spelen maar met 2-0 verliezen is een hele SCHrale troost.
quote:Op zondag 20 september 2009 19:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Twente controleerde gewoon na de 20e minuut.
Jij hebt de wedstrijd niet eens gezien manquote:Op zondag 20 september 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]Ja hoor, en de rest van de wereld is gek. Het is goed joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |