Fok! lag eruit daar lag het aan denk ikquote:Op woensdag 2 september 2009 17:01 schreef poehej het volgende:
Idd
Vreemd trouwens dat er nog geen nieuw topic was aangemaakt..
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef Robinhoo het volgende:
Als het weer net zo eindigt als vorig seizoen ben ik meer dan tevreden
Ik ga met de doelstelling in dit stuk mee: bij de eerste zes eindigen, waarbij de play-offs voor deelname aan Europees voetbal worden vermeden. Hoewel ik stiekem wel hoop op meerquote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Kwam dit stukje nog tegen trouwens, had het zelf nog niet gelezen:
http://www.fctwente.nl/images/upload/film/SpeechJMpersdag2009.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef Robinhoo het volgende:
Als het weer net zo eindigt als vorig seizoen ben ik meer dan tevreden
Waarover eigenlijk?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:43 schreef Otis. het volgende:
Wanneer is de rechtszaak met ADO? Ben benieuwd.
quote:
quote:ADO Den Haag gaat arbitreren tegen FC Twente
ADO Den Haag spant een arbitragezaak aan tegen FC Twente. De club uit de residentie is zeer ontstemd over de gang van zaken rond de transfer van Eljero Elia van FC Twente naar Hamburger SV.
De international, die zijn loopbaan begon bij ADO, verkaste afgelopen zomer voor ongeveer tien miljoen euro naar Duitsland. Bij die deal maakten de partijen de afspraak dat ADO vijftien procent van het transferbedrag zou ontvangen. In de nasleep zijn er problemen gerezen.
‘Twente komt afspraken niet na', aldus technisch directeur André Wetzel van de Haagse club tegen Voetbal International. 'In eerste instantie zouden we ons deel van de som in één keer overgemaakt krijgen. Dat werd moeilijk, omdat Twente in drie termijnen betaald zou worden door HSV.'
'Toen hebben we ons laten overhalen om óók genoegen te nemen met betaling in drie delen, maar expliciet op voorwaarde van een bankgarantie. Nu herinneren ze zich die afspraak ineens niet meer in Enschede. Ze verspreiden nu leugens, terwijl wij hiervoor keiharde bewijzen hebben. We zijn al vier, vijf weken aan het bakkeleien.'
'Ik heb twee keer een aangetekend schrijven gestuurd naar Twente, zonder resultaat. Daarom gaan we nu arbitreren. De leiding van Twente komt afspraken niet na, en wij zijn niet de eerste club die daarover klagen de laatste tijd. Zo ga je niet met elkaar om. Laat een rechter hier maar eens over oordelen.’
Dat was inderdaad zwaar naatje @ de markt dit jaarquote:Op woensdag 2 september 2009 17:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker.Behalve dan het einde van de bekerfinale.
Vooral dat stukje over 3 termijnen betaald worden, ik kan me herinneren dat Joop daar iets over gezegd heeftquote:
Voorzitters en trainers roepen wel vaker wat. We weten allemaal dat Munsterman gewoonweg niet aan Ajax wilde verkopen en dat dit wel mooi uitkwam om te gebruiken.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral dat stukje over 3 termijnen betaald worden, ik kan me herinneren dat Joop daar iets over gezegd heeft
In reactie op ik geloof v.d. Boog heeft ie wat gezegd ja. ADO wilde zelf graag snel cashen overigens, waardoor deze deal eruitkwam. Dat wij snel wilden cashen is nooit sprake van geweest. Voor hun is het trouwens bonusgeld, wij moesten er een min of meer gelijkwaardige vervanger voor halen. Met dat geld van jullie hadden we precies 1,5 miljoen gehad om dat te doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral dat stukje over 3 termijnen betaald worden, ik kan me herinneren dat Joop daar iets over gezegd heeft
We zijn toch zeker de bank niet moeten ze bij Ado denken.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon dieptriest om het dan uiteindelijk wel te doenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Prosac het volgende:
Pure onderhandelingstactiek om dat te roepen in de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |