Luinge kan voorlopig beter geen wedstrijd fluiten, wat was hij slecht vanmiddag! die heeft echt zijn langste tijd gehad op dit niveau...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:37 schreef Sieps het volgende:
Walgelijk weer.
Ik denk dat Luinge voorlopig maar even niet in Enschede kan komen
Gaat iemand nog naar Nederland - Japan hier?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
maar jah, vooruit kijken naar Utrecht thuis over 2 weken, volgende week Nederlands Elftal...
Ik heb nog geen idee, lijkt me wel grappigquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef Sieps het volgende:
[..]
Gaat iemand nog naar Nederland - Japan hier?
Snel een ander onderwerp want ik heb helemaal geen zin meer om de wedstrijd te discussiėren, we zijn nu toch al zovaak daar genaaid dat je eraan gewend raakt
Pure pech, moet je niet teveel achter zoeken. Vorig jaar hadden we zelf een aantal goals in de laatste minuut gemaaktquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:44 schreef Shivo het volgende:
Twente krijgt een beetje een laatste drie minuten syndroom op deze manier.
Waaronder de 1-1 tegen PSV omdat diezelfde Luinge liet doorspelen tot de 95e minuut......quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef Sieps het volgende:
[..]
Pure pech, moet je niet teveel achter zoeken. Vorig jaar hadden we zelf een aantal goals in de laatste minuut gemaakt
praat me er niet vanquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Waaronder de 1-1 tegen PSV omdat diezelfde Luinge liet doorspelen tot de 95e minuut......
mag officieel niet dacht ik, dus kan hem (extra) wedstrijd schorsing opleveren...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:47 schreef Dragorius het volgende:
En McLaren was gewoon naar huis aan het bellenKunnen ze daar nog shit mee krijgen?
Dat doen ze altijd toch, in de f1 is dat gewoon toegestaan volgens mij..quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:47 schreef Dragorius het volgende:
En McLaren was gewoon naar huis aan het bellenKunnen ze daar nog shit mee krijgen?
Ah, ik dacht al, waar blijven de trolls toch?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef Sieps het volgende:
[..]
Gaat iemand nog naar Nederland - Japan hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |