Fok! lag eruit daar lag het aan denk ikquote:Op woensdag 2 september 2009 17:01 schreef poehej het volgende:
Idd
Vreemd trouwens dat er nog geen nieuw topic was aangemaakt..
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef Robinhoo het volgende:
Als het weer net zo eindigt als vorig seizoen ben ik meer dan tevreden
Ik ga met de doelstelling in dit stuk mee: bij de eerste zes eindigen, waarbij de play-offs voor deelname aan Europees voetbal worden vermeden. Hoewel ik stiekem wel hoop op meerquote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Kwam dit stukje nog tegen trouwens, had het zelf nog niet gelezen:
http://www.fctwente.nl/images/upload/film/SpeechJMpersdag2009.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef Robinhoo het volgende:
Waarover eigenlijk?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:43 schreef Otis. het volgende:
Wanneer is de rechtszaak met ADO? Ben benieuwd.
quote:
quote:ADO Den Haag gaat arbitreren tegen FC Twente
ADO Den Haag spant een arbitragezaak aan tegen FC Twente. De club uit de residentie is zeer ontstemd over de gang van zaken rond de transfer van Eljero Elia van FC Twente naar Hamburger SV.
De international, die zijn loopbaan begon bij ADO, verkaste afgelopen zomer voor ongeveer tien miljoen euro naar Duitsland. Bij die deal maakten de partijen de afspraak dat ADO vijftien procent van het transferbedrag zou ontvangen. In de nasleep zijn er problemen gerezen.
‘Twente komt afspraken niet na', aldus technisch directeur André Wetzel van de Haagse club tegen Voetbal International. 'In eerste instantie zouden we ons deel van de som in één keer overgemaakt krijgen. Dat werd moeilijk, omdat Twente in drie termijnen betaald zou worden door HSV.'
'Toen hebben we ons laten overhalen om óók genoegen te nemen met betaling in drie delen, maar expliciet op voorwaarde van een bankgarantie. Nu herinneren ze zich die afspraak ineens niet meer in Enschede. Ze verspreiden nu leugens, terwijl wij hiervoor keiharde bewijzen hebben. We zijn al vier, vijf weken aan het bakkeleien.'
'Ik heb twee keer een aangetekend schrijven gestuurd naar Twente, zonder resultaat. Daarom gaan we nu arbitreren. De leiding van Twente komt afspraken niet na, en wij zijn niet de eerste club die daarover klagen de laatste tijd. Zo ga je niet met elkaar om. Laat een rechter hier maar eens over oordelen.’
Dat was inderdaad zwaar naatje @ de markt dit jaarquote:Op woensdag 2 september 2009 17:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker.Behalve dan het einde van de bekerfinale.
Vooral dat stukje over 3 termijnen betaald worden, ik kan me herinneren dat Joop daar iets over gezegd heeftquote:
Voorzitters en trainers roepen wel vaker wat. We weten allemaal dat Munsterman gewoonweg niet aan Ajax wilde verkopen en dat dit wel mooi uitkwam om te gebruiken.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral dat stukje over 3 termijnen betaald worden, ik kan me herinneren dat Joop daar iets over gezegd heeft
In reactie op ik geloof v.d. Boog heeft ie wat gezegd ja. ADO wilde zelf graag snel cashen overigens, waardoor deze deal eruitkwam. Dat wij snel wilden cashen is nooit sprake van geweest. Voor hun is het trouwens bonusgeld, wij moesten er een min of meer gelijkwaardige vervanger voor halen. Met dat geld van jullie hadden we precies 1,5 miljoen gehad om dat te doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral dat stukje over 3 termijnen betaald worden, ik kan me herinneren dat Joop daar iets over gezegd heeft
We zijn toch zeker de bank niet moeten ze bij Ado denken.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon dieptriest om het dan uiteindelijk wel te doenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Prosac het volgende:
Pure onderhandelingstactiek om dat te roepen in de media.
Was toch allang duidelijk dat hij niet aan Ajax zou verkopen. Beetje dom lullen in de media en klaar weer. Elia zou toch wel gaan, maar niet naar Ajax.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gewoon dieptriest om het dan uiteindelijk wel te doen.
Wat een fuckin joker is Joop.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Was toch allang duidelijk dat hij niet aan Ajax zou verkopen. Beetje dom lullen in de media en klaar weer. Elia zou toch wel gaan, maar niet naar Ajax.
En als HSV daardoor toch in 1 keer ging betalen, was dat weer mooi meegenomen.![]()
Dat staat toch compleet los van Ajax? Een opzet om in termijnen te betalen, accepteren ze niet, want ze zijn geen bank. En dan wel accepteren en dan nog zelf willen doen ook hoor.quote:'Kan toch niet, dat kan toch niet? We zijn toch niet de bank,' vraagt Munsterman zich af na het voorstel van Ajax om in termijnen te betalen. 'Het enige resultaat van zo'n constructie is dat Twente wordt verzwakt omdat we geen vervanger (voor Elia, red.) kunnen halen.'
Het ging niet alleen omdat het in termijnen was. Maar ook omdat het in 4 termijnen van 2 miljoen was. Gaat dan ook nog geld naar ADO van dat geld, hou je uiteindelijk nog geen 1,5 miljoen over om te investeren. Dusja, logische reactie.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat staat toch compleet los van Ajax? Een opzet om in termijnen te betalen, accepteren ze niet, want ze zijn geen bank. En dan wel accepteren en dan nog zelf willen doen ook hoor.
Ik weet niet hoe groot dan die oogkleppen moeten zijn plus bijbehorend bord voor je kop met Ajax-haat om dan nog te beweren dat deze actie en consequentie totaal geen benadeling en compleet voor lul zetten van het imago van Twente en Munsterman hoor.
Hoe kan je jezelf in de vingers snijden zeg, fuckin he!!!
Bonusgeld voor ADO? Die gasten moesten vragen of de spelers gedeeltelijk wilde afzien van premies omdat de begroting niet sluitend te krijgen was. Ook wilden ze een investeringsfonds oprichten om spelers te kunnen halen. ADO had dat geld goed kunnen gebruiken, was echt niet alleen een bonusje voor hen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:01 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
In reactie op ik geloof v.d. Boog heeft ie wat gezegd ja. ADO wilde zelf graag snel cashen overigens, waardoor deze deal eruitkwam. Dat wij snel wilden cashen is nooit sprake van geweest. Voor hun is het trouwens bonusgeld, wij moesten er een min of meer gelijkwaardige vervanger voor halen. Met dat geld van jullie hadden we precies 1,5 miljoen gehad om dat te doen.
Noem eens iemand in de voetballerij die wel consequent was en zich altijd aan zijn woorden in de media hield.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Dat staat toch compleet los van Ajax? Een opzet om in termijnen te betalen, accepteren ze niet, want ze zijn geen bank. En dan wel accepteren en dan nog zelf willen doen ook hoor.
Ik weet niet hoe groot dan die oogkleppen moeten zijn plus bijbehorend bord voor je kop met Ajax-haat om dan nog te beweren dat deze actie en consequentie totaal geen benadeling en compleet voor lul zetten van het imago van Twente en Munsterman hoor.
Hoe kan je jezelf in de vingers snijden zeg, fuckin he!!!
Lemicquote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Cacciatore het volgende:
Twente toch, spelend met vuur 3 grote talenten binnenhalen maar ook een huiscrimineel van de eerste orde ben zeer benieuwd hoe de doorgaans niet van zijn stuk te brengen Munsterman dit in de toekomst handelt.
Een broodnodige bonus is nog steeds een bonus. Het is geld waar ze wel en geen aanspraak op hadden. Wel omdat het hen gewoon wettelijk toekomt, en ze horen het ook gewoon te krijgen. Geen omdat zij niet bepalen wanneer Twente verkoopt. Dat hebben ze nu wel deels kunnen doen, door hun eigen eisen te verlagen. Maar het is nog steeds geld dat zij krijgen omdat wij een speler verkopen. Hoeven ze ons absoluut niet dankbaar voor te zijn of zoiets, nogmaals, het stond gewoon in het contract, ze moeten het nu Elia verkocht is gewoon krijgen. Maar het is ook geld dat ze zomaar niet hadden kunnen krijgen, had Twente niet tot overeenstemming gekomen. En dat bedoel ik met bonusgeld.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bonusgeld voor ADO? Die gasten moesten vragen of de spelers gedeeltelijk wilde afzien van premies omdat de begroting niet sluitend te krijgen was. Ook wilden ze een investeringsfonds oprichten om spelers te kunnen halen. ADO had dat geld goed kunnen gebruiken, was echt niet alleen een bonusje voor hen.
daar teken ik ook voorquote:Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef Robinhoo het volgende:
niet slecht, niet slechtquote:Op woensdag 2 september 2009 17:58 schreef Mark-Hgl het volgende:
Dit keer zes Twente-spelers genomineerd voor het VI Elftal van de maand: Janssen, Brama, Douglas, Ruiz, Stoch en Stam
Doen ze goed daar.quote:Nieuwbouw Saxion vernoemd naar Epy Drost
Geplaatst door: Tim de Hullu, dinsdag 1 september 2009 18:00:00Saxion heeft haar drie gebouwen in Enschede namen gegeven: de Stadscampus wordt vernoemd naar oud-burgemeester Ko Wierenga, de Villa naar de oorspronkelijke eigenaar Karel Willem Ledeboer en de nieuwbouw naar Epy Drost, oud-voetballer van FC Twente. De namen zijn onthuld tijdens de opening van het hogeschooljaar.
"We hebben ervoor gekozen om de gebouwen te vernoemen naar mensen uit de brede context van het maatschappelijk leven", zegt Rob Admiraal, directeur Interne en Externe Betrekkingen, die de Raad van Bestuur van Saxion heeft geadviseerd over de naamgeving. Wierenga was van 1977 tot 1994 burgemeester van Enschede. "Hij was eigenlijk de founding father van deze hogeschool", zegt Admiraal. "Wierenga haalde het hoger onderwijs naar Enschede, dat eerder in segmenten verdeeld was over Hengelo en Enschede."
De meest opvallende naam is wel wijlen Epy Drost, oud-speler van FC Twente, de enige van de drie namen die geen verbintenis heeft met het hoger onderwijs of het gebouw. Hij speelde van 1966 tot 1980 bij de Enschedese voetbalclub en werd in 2000 door FC Twente-supporters uitgeroepen tot voetballer van de eeuw. Admiraal: "Gezien zijn bijzondere betekenis voor de club en de stad Enschede, vond de Raad van Bestuur het passend een gebouw naar hem te vernoemen."
De derde naam, die van wijlen Karel Willem Ledeboer, is een heel voor de hand liggende, hij was de oorspronkelijke eigenaar en bewoner van de Villa. De komende tijd zal de naamgeving aan de buiten- en aan de binnenzijde van de gebouwen duidelijk worden gemaakt, met belettering en foto’s. Op de plek van het natuurmuseum komt binnen drie jaar een nieuw gebouw. Dat gebouw zal vernoemd worden naar iemand uit het culturele leven.
Ook eerder vernoemde Saxion al de vleugels van het hoofdgebouw in Enschede naar personen: filmmaker Bert Haanstra, schrijver Bert Schierbeek, schilder Theo Wolvecamp en dichteres Cato Elderink.
Ah, goeie naamkeuzequote:Op donderdag 3 september 2009 10:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Doen ze goed daar.![]()
mooi gebouw dat trouwens.
Waar zit je dan ?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, goeie naamkeuzeIk kijk de hele dag uit op dat gebouw, dus ik houd het in de gaten.
Hehe oke.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ergens met uitzicht op dat gebouw.
Jammer... was toch leuk geweestquote:Bron
Jan Vennegoor of Hesselink heeft een nieuwe club gevonden. De dertigjarige spits heeft een tweejarig contract getekend bij Premier League-club Hull City.
Vennegoor speelde de afgelopen drie jaar bij het Schotse Celtic, maar daar werd zijn contract niet verlengd. Deze zomer trainde hij mee bij FC Twente, dat hem graag aan de selectie had toegevoegd. Ook PSV en enkele buitenlandse clubs (waaronder AS Roma en Saint-Etienne) werden genoemd als mogelijk nieuwe werkgever, maar Vennegoors keus viel op Hull City waar hij met het rugnummer 29 gaat spelen. Bij Hull staat ook George Boateng onder contract.
Nou, ik weet het niet hoor. Dan is ie toch al 32!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:06 schreef Merson het volgende:
Over 2 jaar komt hij dus terug, hopelijk.
Die bestonden toch al langer?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:38 schreef Sieps het volgende:
We hebben een anti Twente filmpje. We worden steeds meer een topclub
Haha, deze is nog triesterquote:
quote:
quote:
W.T.F.?!quote:
quote:KNVB handhaaft schorsing McClaren
Steve McClaren moet het eerstvolgende competitieduel van FC Twente vanaf de tribune bekijken. Het beroep van de Engelse trainer tegen de eerder opgelegde straf is afgewezen. De tuchtcommissie van de KNVB handhaaft de eerdere straf van één duel. Dit betekent dat McClaren het thuisduel met FC Utrecht op 12 september moet missen. Wel heeft de Engelsman nog de kans om voor komende donderdag opnieuw in beroep te gaan.
McClaren wordt gestraft naar aanleiding van zijn rode kaart in het duel met Feyenoord (1-1) van afgelopen zondag. De Twente-coach liep tijdens de wedstrijd - zonder toestemming - het veld in, omdat hij het niet eens was met arbiter Roelof Luinge. McClaren toonde zich na afloop van die wedstrijd verbolgen over de beslissing van de arbiter om hem weg te sturen: "Ik weet nog steeds niet waarom ik werd weggestuurd. Er was een opstootje aan de zijlijn en ik probeerde de spelers uit elkaar te halen. Dat is alles wat ik deed."
ben eigenlijk wel blij dat ze die 1 wedstrijd schorsing gehandhaafd hebben en niet meer wedstrijden opgelegd hebben!quote:
True, ik ging er ook wel vanuit, maar was toch mooi geweest als die er met een kleine boete vanaf kwamquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben eigenlijk wel blij dat ze die 1 wedstrijd schorsing gehandhaafd hebben en niet meer wedstrijden opgelegd hebben!
Ik zou ff wachten op de actie van Vak P tegen de combi.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vanmiddag even kaarten halen voor Heerenveen-uit
Lijkt me inderdaad verstandig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zou ff wachten op de actie van Vak P tegen de combi.
quote:Berbatov met de dood bedreigd vanwege flirterige sms'jes
Dimitar Berbatov heeft doodsbedreigingen ontvangen van een zware gangster omdat hij flirterige sms'jes naar diens vriendin zou gestuurd hebben. De vrouw in kwestie heet Nikoleta Lozanova en was in 2006 nog 'Playmate van het jaar' in Bulgarije.
Bom in lift
Er zijn dankbaardere figuren om het aan de stok mee te krijgen dan Georgi 'Het Hoofd' Stoilov, een slechterik van het zuiverste soort die bekend staat om zijn extreem geweld. In 2004 volgde hij zijn vader op als kopstuk van een van de meest gevreesde bendes van Groot-Brittannië. Akelig detail: pa Stoilov kwam dat jaar samen met enkele lijfwachten om het leven nadat een bom ontplofte in een lift.
"Eén keer gezien"
Volgens vrienden van de 28-jarige Man U-spits zoog Nikoleta het verhaaltje uit haar duim om Stoilov kwaad te krijgen. Berbatov zelf reageerde in ieder geval stomverbaasd op de bedreigingen. "Ik heb haar één keer gezien toen Elena Shtilianov (de scharrel waarmee hij nu al drie maanden lang een knipperlichtrelatie heeft; nvdr) erbij was. Meer is er niet gebeurd."
Ferrari onder bijtend zuur
Nikoleta wist eerder ook al Nikolai Mihailov, de reservekeeper van Liverpool, in haar netten te strikken. Toen die het uitmaakte en nadien doodleuk verkondigde dat zijn nieuwe vriendin een Ferrari was in vergelijking met de verhakkelde Trabant die Nikoleta was, volgde de revanche snel: de volgende morgen trof hij zijn echte Ferrari, goed voor zo'n 150.000 euro, aan onder een hoop bijtend zuur. Geen volkje om mee te spotten, kortom. (svm)
Hmm lees ik nu pas. Nouja ben benieuwd... zal inderdaad wel even wachten met kaarten kopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zou ff wachten op de actie van Vak P tegen de combi.
Rethorische vraag neem ik aan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Solstice1 het volgende:
Zijn ze in Heerenveen dan helemaal niks gewend?
lijkt helaas van nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Solstice1 het volgende:
Zijn ze in Heerenveen dan helemaal niks gewend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |