Die bestonden toch al langer?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:38 schreef Sieps het volgende:
We hebben een anti Twente filmpje. We worden steeds meer een topclub
Haha, deze is nog triesterquote:
quote:
quote:
W.T.F.?!quote:
quote:KNVB handhaaft schorsing McClaren
Steve McClaren moet het eerstvolgende competitieduel van FC Twente vanaf de tribune bekijken. Het beroep van de Engelse trainer tegen de eerder opgelegde straf is afgewezen. De tuchtcommissie van de KNVB handhaaft de eerdere straf van één duel. Dit betekent dat McClaren het thuisduel met FC Utrecht op 12 september moet missen. Wel heeft de Engelsman nog de kans om voor komende donderdag opnieuw in beroep te gaan.
McClaren wordt gestraft naar aanleiding van zijn rode kaart in het duel met Feyenoord (1-1) van afgelopen zondag. De Twente-coach liep tijdens de wedstrijd - zonder toestemming - het veld in, omdat hij het niet eens was met arbiter Roelof Luinge. McClaren toonde zich na afloop van die wedstrijd verbolgen over de beslissing van de arbiter om hem weg te sturen: "Ik weet nog steeds niet waarom ik werd weggestuurd. Er was een opstootje aan de zijlijn en ik probeerde de spelers uit elkaar te halen. Dat is alles wat ik deed."
ben eigenlijk wel blij dat ze die 1 wedstrijd schorsing gehandhaafd hebben en niet meer wedstrijden opgelegd hebben!quote:
True, ik ging er ook wel vanuit, maar was toch mooi geweest als die er met een kleine boete vanaf kwamquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben eigenlijk wel blij dat ze die 1 wedstrijd schorsing gehandhaafd hebben en niet meer wedstrijden opgelegd hebben!
Ik zou ff wachten op de actie van Vak P tegen de combi.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vanmiddag even kaarten halen voor Heerenveen-uit
Lijkt me inderdaad verstandig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zou ff wachten op de actie van Vak P tegen de combi.
quote:Berbatov met de dood bedreigd vanwege flirterige sms'jes
Dimitar Berbatov heeft doodsbedreigingen ontvangen van een zware gangster omdat hij flirterige sms'jes naar diens vriendin zou gestuurd hebben. De vrouw in kwestie heet Nikoleta Lozanova en was in 2006 nog 'Playmate van het jaar' in Bulgarije.
Bom in lift
Er zijn dankbaardere figuren om het aan de stok mee te krijgen dan Georgi 'Het Hoofd' Stoilov, een slechterik van het zuiverste soort die bekend staat om zijn extreem geweld. In 2004 volgde hij zijn vader op als kopstuk van een van de meest gevreesde bendes van Groot-Brittannië. Akelig detail: pa Stoilov kwam dat jaar samen met enkele lijfwachten om het leven nadat een bom ontplofte in een lift.
"Eén keer gezien"
Volgens vrienden van de 28-jarige Man U-spits zoog Nikoleta het verhaaltje uit haar duim om Stoilov kwaad te krijgen. Berbatov zelf reageerde in ieder geval stomverbaasd op de bedreigingen. "Ik heb haar één keer gezien toen Elena Shtilianov (de scharrel waarmee hij nu al drie maanden lang een knipperlichtrelatie heeft; nvdr) erbij was. Meer is er niet gebeurd."
Ferrari onder bijtend zuur
Nikoleta wist eerder ook al Nikolai Mihailov, de reservekeeper van Liverpool, in haar netten te strikken. Toen die het uitmaakte en nadien doodleuk verkondigde dat zijn nieuwe vriendin een Ferrari was in vergelijking met de verhakkelde Trabant die Nikoleta was, volgde de revanche snel: de volgende morgen trof hij zijn echte Ferrari, goed voor zo'n 150.000 euro, aan onder een hoop bijtend zuur. Geen volkje om mee te spotten, kortom. (svm)
Hmm lees ik nu pas. Nouja ben benieuwd... zal inderdaad wel even wachten met kaarten kopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zou ff wachten op de actie van Vak P tegen de combi.
Rethorische vraag neem ik aan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Solstice1 het volgende:
Zijn ze in Heerenveen dan helemaal niks gewend?
lijkt helaas van nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Solstice1 het volgende:
Zijn ze in Heerenveen dan helemaal niks gewend?
Ergeren de Heerenveen-supporters zich zelf zo af en toe niet aan club en stad? Ik kan me voorstellen dat je een bepaald imago uit wilt stralen, maar zo af en toe gaan ze volgens mij veel te ver.quote:
Je bent op de hoogte van het feit dat in Heerenveen de minste combi's van alle clubs worden uitgedeeld? Ik ben daar persoonlijk erg blij mee, ondanks dat ik daar zelf verder niks aan heb aangezien wij in andere steden ook voor jan lul met de combi moeten komen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:51 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ergeren de Heerenveen-supporters zich zelf zo af en toe niet aan club en stad? Ik kan me voorstellen dat je een bepaald imago uit wilt stralen, maar zo af en toe gaan ze volgens mij veel te ver.
Nee, ben ik niet van op de hoogte. Ik weet wel dat je er bijvoorbeeld je t-shirtje niet even uit mag trekken als het warm is en meer van zulk soort stricte regeltjes. Ik dacht dat een aantal Heerenveen-supporters daar aardig flauw van was, maar kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat in Heerenveen de minste combi's van alle clubs worden uitgedeeld? Ik ben daar persoonlijk erg blij mee, ondanks dat ik daar zelf verder niks aan heb aangezien wij in andere steden ook voor jan lul met de combi moeten komen.
en terecht! vind trouwens Brama ook vaak een hele goede wedstrijd spelen, alleen dat zie je niet zo duidelijk tijdens een partij, maar hij doet z'n werk wel degelijk perfectquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:21 schreef Robinhoo het volgende:
Douglas, Stam en Stoch in het VI elftal van de maand.
Bronquote:Fc Twente heeft vlak voor het verstrijken van de transferdeadline een poging gewaagd Matthew Amoah bij NAC los te weken. NAC gaf aan open te staan voor een transfer maar Amoah zelf had geen zin om te vertrekken bij NAC. De Ghanees wil het seizoen afmaken bij de Bredanaren.
Vorig seizoen was Twente ook al geinteresseerd in Amoah, de spits heeft een aflopend contract en daarom is verkoop voor NAC dus een serieuze optie als de spits niet wil bijtekenen.
De Ghanees is bezig aan zijn derde seizoen in Breda. In Nederland speelde hij ook voor Vitesse en Fortuna Sittard.
Wel een versteegrobjequote:Op vrijdag 4 september 2009 17:28 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Bron
Bron is misschien niet helemaal geloofwaardig, maar ik zou het toch wel een aardige speler voor Twente vinden. Kan aardig wat goals maken. In ieder geval wat beweeglijker dan N'Kufo.
quote:
Vorig topic.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik had nog gezocht.. Beschouw m'n vorige post maar als niet gepost dan.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:27 schreef Neleos het volgende:
De volgende keer een rondje voor iedereen die in het Twente forum post.
als ik het nog een doe, krijg je halve liter van mij... (de volgende thuiswedstrijd dat ik er ook benquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:27 schreef Robinhoo het volgende:
Betalen bij de eerst volgende thuiswedstrijd
En wel halve liter, niet zo'n kleine want dat zijn 2 slokken.
maar vanaf 01.55 tot 02.10 is de muziek die je hoort wel tofquote:
maar dat is ook erg heftig natuurlijk, na zulke rellen is een buscombi niet meer dan logischquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:15 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]
De redenen voor het instellen van een buscombi
Ik bied hierbij mijn excuses aan de buschauffeur tijdens mijn schoolreisjes in de brugklas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef Prosac het volgende:
Het schudden van de bus was natuurlijk ook een traumatische ervaring voor veldwachter Hielkema en zijn hulpje Jelle Stienstra, die even niet in de bakkerij hoefde te werken die middag.
Als je in de bus niet mag pissen, en zoals gewoonlijk in een onnodig lange rij moet staan, ga je andere oplossingen zoeken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef Chadi het volgende:
Goed zo strak aanpakken. Gewoon normaal doen en niet alles onder zeiken.
Hmm...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Hmm lees ik nu pas. Nouja ben benieuwd... zal inderdaad wel even wachten met kaarten kopen
Het is niet zeker dat het geboycot gaat worden. Kan ook een andere actie worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:44 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Hmm...
Kameraad van mij had al kaarten voor iedereen gehaald toen ik hem over de boycot-actie vertelde. Zit ik nu met een kaartje voor de buscombi terwijl heel Twente die gaat boycotten![]()
Staan we daar straks met vijf man in het uitvak... achja...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |