wat een spitsen.. en dan hebben we denneboom ook nogquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:09 schreef Sieps het volgende:
Over 2 weken wordt het tijd dat we tegen Utrecht maar wat goals gaan maken, ik stel deze opstelling voor:
Vennegoor-Kufo-Stoch
Ruiz-Vujicevic-Wellington
De Jong-Osei-Parker-Perez
Douglas
Mooie opstelling lijkt me
Ruka was ik ook nog vergetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wat een spitsen.. en dan hebben we denneboom ook nog
Vennegoor voetbalt daarentegen niet bij ons, voor zover ik weet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wat een spitsen.. en dan hebben we denneboom ook nog
Douglas houdt de 0 wel, daar hoef je je niet druk over te makenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:09 schreef Sieps het volgende:
Over 2 weken wordt het tijd dat we tegen Utrecht maar wat goals gaan maken, ik stel deze opstelling voor:
Vennegoor-Kufo-Stoch
Ruiz-Vujicevic-Wellington
De Jong-Osei-Parker-Perez
Douglas
Mooie opstelling lijkt me
Tuurlijk ken ik de geschiedenis. Kan ik het verder wel triest vinden om de daden van een persoon een hele club en haar supporters aan te rekenen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:31 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
De geschiedenis daarachter zul je wel kennen, neem ik aan?
Ik denk dat McLaren gewoon doet wat hem het beste lijkt en echt niet bang is om in te grijpen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:52 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Steve dat aandurft...
Erg groot, maar het merendeel speelt wekelijks in Jong Twentequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoe groot is de 1ste selectie nu wel niet ?
Care, Kufo kan niet tot April elke week in én de competitie én de EuropaLeague én de Beker spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoe groot is de 1ste selectie nu wel niet ?
Kom eens in het stadion en let dan op. Hij staat uren de gracht in te turen en duimpjes op te steken naar mensen die hem bier aanbieden en een praatje aanknopen. Hij geniet voor de wedstrijden altijd van de mensen in de gracht. En ja, ook tijdens de warming-up in de Grolsch Veste zwaait hij naar Vak-P, de lange zijde en tevens het uitvak als hij langskomt en er wordt gezwaaid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:59 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Ik heb Luinge nog nooit zo vriendelijk zien zwaaien naar Vak-P.
sorry R. zal het niet meer doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef Robinhoo het volgende:
Mag iedereen die in dit topic McClaren zijn naam nog verkeerd typt een permban krijgen?
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef Robinhoo het volgende:
Mag iedereen die in dit topic McClaren zijn naam nog verkeerd typt een permban krijgen?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef Robinhoo het volgende:
Nee.quote:
Jullie kunnen er wel een paar gebruiken he??quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom hebben jullie zo enorm veel spitsen?
idd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:50 schreef Bevin het volgende:
[..]
Jullie kunnen er wel een paar gebruiken he??
En hoeveel meer punten heeft Ajax met die vele doelpunten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
idd.
Ajax heeft immers pas 12 keer gescoord terwijl Twente toch al gauw 7 doelpunten heeft gemaakt.
Wat heeft dat met de spitsen te maken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:54 schreef Bevin het volgende:
[..]
En hoeveel meer punten heeft Ajax met die vele doelpunten?
Wacht nou maar even met die dikdoenerij, past helemaal niet bij Twente.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:54 schreef Bevin het volgende:
[..]
En hoeveel meer punten heeft Ajax met die vele doelpunten?
Misschien dat als je wat meer gescoord had dat je wat meer punten zou hebben, wie weet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de spitsen te maken?
Nee hoor, want Twente heeft met minder doelpunten meer punten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:57 schreef Bevin het volgende:
[..]
Misschien dat als je wat meer gescoord had dat je wat meer punten zou hebben, wie weet.
Wat jij wil jongen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, want Twente heeft met minder doelpunten meer punten.
Dus meer doelpunten is geen garantie voor meer punten.
Bedankt dat je het bevestigd
Pas nou op dat je niet meteen zo'n Ajacied wordt als het even lekker gaat. Dit topic begint daar alle trekken van te krijgen: overmoed, grote woorden, huilen om de scheids enz.quote:
Te laat voor Twente. De tukkers hadden er vorig jaar al een handje in. Wordt alleen maar erger.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Pas nou op dat je niet meteen zo'n Ajacied wordt als het even lekker gaat. Dit topic begint daar alle trekken van te krijgen: overmoed, grote woorden, huilen om de scheids enz.
Bescheidenheid siert juist ons soort clubs.
misschien wel even kijken, welke tribune is open?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:25 schreef jjstyle333 het volgende:
Vrijdagochtend om 11:30uur traint het Nederlands elftal in de Veste.
De training is vrij toegangkelijk voor publiek.
2x om 19:00 uur, das wel vroeg. Maar goed ik ben er bij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ga even kijken of ik alle data kan, want dan koop ik op 25 september mooi even een passe-partout met mijn CC, voor de korte kant![]()
ben 17.00 vrij van werk, gauw naar huis om te eten en dan gelijk de auto in, kan primaquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
2x om 19:00 uur, das wel vroeg. Maar goed ik ben er bij.
een SCC wordt opgewaardeerd, dan kan het dus niet... en als je een plek naar keuze koopt kan het goed zijn dat je maar 1 kaartje voor 3 wedstrijden krijgt, maar ook 3 losse kanquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef Mark-Hgl het volgende:
Als je zoals ik waarschijnlijk één van de drie wedstrijden niet kan, is het wel vervelend zo'n passe-partout![]()
Of bestaat het ding uit drie losse kaarten waarvan je er bijvoorbeeld één aan iemand anders kan geven?
Bij een SCC niet, bij een CC wel, meen ik tochquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef Mark-Hgl het volgende:
Als je zoals ik waarschijnlijk één van de drie wedstrijden niet kan, is het wel vervelend zo'n passe-partout![]()
Of bestaat het ding uit drie losse kaarten waarvan je er bijvoorbeeld één aan iemand anders kan geven?
Alleen de SCC dusquote:Kan ik mijn clubcard uitlenen?
NEE. Uw clubcard is strikt persoonsgebonden. Dit betekent dat u uw clubcard niet kan uitlenen.
Kan ik mijn seizoenclubcard uitlenen?
JA. U kunt uw seizoenclubcard alleen uitlenen aan een ander persoon die een clubcard heeft van dezelfde club. Uw seizoenclubcard is wel strikt persoonsgebonden.
je snapt hem niet, het gaat over de passe-partout en niet over de (S)CC... het is denk ik zoals Bevin zegt: een SCC wordt opgewaardeerd dus die zou je uit kunnen lenen voor 1 wedstrijd en met een CC krijg je waarschijnlijk 3 losse kaartjes, dus daar zou je er dan ook 1 van kunnen weggeven.quote:
*kuch*quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je snapt hem niet, het gaat over de passe-partout en niet over de (S)CC... het is denk ik zoals Bevin zegt: een SCC wordt opgewaardeerd dus die zou je uit kunnen lenen voor 1 wedstrijd en met een CC krijg je waarschijnlijk 3 losse kaartjes, dus daar zou je er dan ook 1 van kunnen weggeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |