dus de 0-0 was het resultaat van een goede wedstrijd van hun kant?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:06 schreef Dos37 het volgende:
denk dat we Sheriff niet moeten onderschatten daar zitten volgens mij een aantal tropische verrassingen in.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:07 schreef Robinhoo het volgende:
Vandaag hele dag met blij face rond gelopen.
en toen trapte Stam, door slim door te lopen toen hij zag dat hij niet meer bij de bal kon, de bal nog voor de lijn wegquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef Zwoerd het volgende:
Toen twente op 1-2 kwam dacht ik heel even nog dat fener nog wel ging scoren, maar toen ik 1 keer met mn ogen knipperde was de blessuretijd al ingegaan en kreeg ik ineens de schok dat we gewoon gingen winnen in Istanbul
Ik heb d'r ook last van.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef Zwoerd het volgende:
----><-----
Lang niet zo'n euforisch gevoel gehad na een wedstrijd
Inderdaad. Niks gezien van die Alex.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:08 schreef Dos37 het volgende:
Denk dat ie wel wat te melden heeft over Brama.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks gezien van die Alex.Alleen 1 keer weg bij Brama, maar die kopbal ging hoog over.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:30 schreef Neleos het volgende:
http://fctwente.blog.nl/e(...)gebroken-door-twente
Een zo'n turk zag FC Twente op mijn schrift staan, roeptie: STEEK EEN MES, STEEK EEN SCHAAR IN DIE KANKER TWENTENAAR!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:22 schreef DirkZz het volgende:
altijd lachen met die Turken op school, nu zijn ze oppeen allemaal voor Galatasaray
.
En je zit op school in Twente?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Een zo'n turk zag FC Twente op mijn schrift staan, roeptie: STEEK EEN MES, STEEK EEN SCHAAR IN DIE KANKER TWENTENAAR!
En die dikke kans op de 2-2, die van de lijn werd gehaald.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks gezien van die Alex.Alleen 1 keer weg bij Brama, maar die kopbal ging hoog over.
Ja saxion Enschede. Die turk kwam uit Almelo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
En je zit op school in Twente?
Oohja klopt even vergeten. Maar dat deed Stam heel goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
En die dikke kans op de 2-2, die van de lijn werd gehaald.
Heb je hem wel even uitgelegd dat hij zelf technisch ook Tukker is?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja saxion Enschede. Die turk kwam uit Almelo.
Ik reageerde maar wat terug dat hij zijn mond moest houdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:38 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heb je hem wel even uitgelegd dat hij zelf technisch ook Tukker is?
En jij liet hem weglopen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Een zo'n turk zag FC Twente op mijn schrift staan, roeptie: STEEK EEN MES, STEEK EEN SCHAAR IN DIE KANKER TWENTENAAR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |