Ik zit fijn op rij 3. Ik hoop dat ze de tribunes doortrekken tot het veld.quote:Op maandag 21 september 2009 22:11 schreef Robinhoo het volgende:
Mooi om te horen dat er hier veel op de wachtlijst staan.
Ik wil graag paar rijen omlaag, zit nu rij 22, 2e ring achter de goal.
Haha, dan zie je lekker toch niks!quote:Op maandag 21 september 2009 23:10 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zit fijn op rij 3. Ik hoop dat ze de tribunes doortrekken tot het veld.
En vervolgens alles een paar rijen naar beneden halen, dan zit ik mooi op P
Dat zal zeker niet gebeuren denk ik..quote:Op maandag 21 september 2009 23:10 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zit fijn op rij 3. Ik hoop dat ze de tribunes doortrekken tot het veld.
En vervolgens alles een paar rijen naar beneden halen, dan zit ik mooi op P
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:12 schreef Merson het volgende:
[..]
Haha, dan zie je lekker toch niks!
Staan moet je!
Nee.quote:
quote:Munsterman neemt Fenerbahçe als voorbeeld
Geschreven op woensdag, 23 september om 12:04
FC Twente versloeg vorige week Fenerbahçe in de Europa League, maar Joop Munsterman kijkt nog altijd erg tegen de Turkse topclub op. De voorzitter van de Tukkers is onder de indruk van ‘het leven bij Fener’ en neemt de club als voorbeeld bij de organisatie van Twente. Het dorp dat is ontstaan rondom de Grolsch Veste is gebouwd naar Turks voorbeeld.
“Fenerbahçe heeft 16.200 leden die samen een echt clubgevoel uitdragen”, zegt Munsterman in Voetbal International. “De club beschikt over een groot complex met een eigen hotel, zwembaden, restaurants, tennisbanen en zeilbootjes. Elke zondag komen die leden bijeen om zich daar te verpozen. Het gevolg is een grote familie die wekelijks samenkomt en dat wordt door de voetbalclub ontzettend gekoesterd. We hebben veel geleerd van de club.”
Bij het stadion is sinds kort ook een ijsbaan te vinden. Dit soort gelegenheden moeten in de toekomst verder uitgebreid worden. Ook denkt Twente er aan om een omnivereniging te worden: een club waar dus niet alleen aan voetbal wordt gedaan. Ook hierbij geldt Fenerbahçe als inspiratiebron. In Turkije reageerde men gevleid op de complimenten van Munsterman, die tot lid voor het leven van de Turkse club werd benoemd. In december komt Fener nog naar Enschede toe.
Ik vind het ook mooi geregeld dat Steve nu die schorsing kan doen van dat Kuip-incident.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef Mojave het volgende:
Leuk die nieuwe jongens die ze d'r ff in mogen rammen :-)
Ja prima zo tochquote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi geregeld dat Steve nu die schorsing kan doen van dat Kuip-incident.
Tegen joure was hij niet essentieel.
Zelf dacht ik dat je de schorsing in de zelfde competitie moest doen.
quote:
verrek jaquote:Op woensdag 23 september 2009 21:33 schreef Sieps het volgende:
Spelers van 5 verschillende continenten hebben gescoord, een unicum lijkt me.
iemand die dat ff naar de VI ofzo mailt, zodat ze dat kunnen onderzoeken?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:33 schreef Sieps het volgende:
Spelers van 5 verschillende continenten hebben gescoord, een unicum lijkt me.
quote:Op 27, 28 of 29 oktober zal Capelle naar Enschede af moeten reizen. De exacte datum wordt later bekend gemaakt. Tja, Twente uit, altijd lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |