En het is niet achter in Enschede maar bij het dish hotel in de binnenstadquote:Op donderdag 17 september 2009 23:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jeuj, wel twee auto's op een rotonde ergens achterin Enschede.![]()
Gefeliciteerd verder hoor, topresultaat.
Naast het politiebureau toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:47 schreef poehej het volgende:
HAHAAAAAA!! Heerlijk dit! Helaas moest ik werken en heb ik de hele avond in spanning gezeten maar dit is gewoon GEWELDIG!!:D
[..]
En het is niet achter in Enschede maar bij het dish hotel in de binnenstaddichter in het centrum kan bijna niet
en toch vond ik em totaal niet opvallen toen ik hem zag bij Jong Willem II - Jong FC Twente.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
nee nee, akram is gewoon veel beter
3-0quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:47 schreef Tukker87 het volgende:
Toch een leuke overwinning, vooral omdat sommige mensen wel even dachten dat Fener er met 5-0 overheen zouden gaan.
Echt wel. FC Twente staat ook op de voetbalkaart in Turkije nu.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik zit nog steeds na te genieten... geweldig...1 woord: TROTS
Dit is een wereldprestatie
Ik wil je dag/sfeer niet verneuken maar één zwaluw.......quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:42 schreef Dos37 het volgende:
Je gaat je afvragen waar deze ploeg allemaal toe in staat is
Inderdaad, gelukkig heeft Heerenveen gisteren ook een zware wedstrijd gehad tegen sporting. Het zal me benieuwen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:09 schreef Lamzak_ het volgende:
Kijken hoe we het tegen heerenveen doen zondag, belangrijke wedstrijd, zeker weten
Wat is er met henquote:
Understatement of the year. Twente zet hier een wereld prestatie neer voor hun doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:47 schreef Tukker87 het volgende:
Toch een leuke overwinning, vooral omdat sommige mensen wel even dachten dat Fener er met 5-0 overheen zouden gaan.
Het feit is dat het juist al lang niet meer om één zwaluw gaat. Het gaat al maanden/jaren erg lekker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik wil je dag/sfeer niet verneuken maar één zwaluw.......![]()
Uiteraard hoop ik dat jullie blijven knallen!
quote:UEFA-coëfficiëntenranglijst: Nederland blijft negende
Op de UEFA-coëfficiëntenranglijst heeft Nederland de negende plaats behouden. De overwinning van FC Twente op Fenerbahçe was erg belangrijk, ook gezien de voorsprong op Turkije. De UEFA-coëfficiënt van Nederland van dit seizoen steeg naar 3,583. door één zege en twee remises.
Roemenië, dat achtste staat, loopt weer iets uit op Nederland dankzij overwinningen van CFR Cluj en Dinamo Boekarest, terwijl Steaua Boekarest en FC Timisoara gelijkspeelden. Dit seizoen zijn er echter nog minimaal vijf rechtstreekse confrontaties tussen Nederlandse en Roemeense clubs.
Turkije nadert Nederland ook. Bij een thuisoverwinning van Fenerbahçe op FC Twente was het land ons zelfs gepasseerd, maar de Tukkers boekten echter een knappe zege in Istanbul. Portugal staat nog tussen Nederland en Turkije in op de tiende plaats, maar presteert dit seizoen teleurstellend.
oh niks, ik doelde daarmee op de nederlandse turken die zo'n grote bek hadden over hoe hard fener wel niet zou gaan winnenquote:
quote:Supporters,
Vandaag heeft het kort geding plaatsgevonden wat de supportersverenigingen gezamenlijk hebben aangespannen tegen de burgemeester van Heerenveen.
Helaas is het niet tot een uitspraak gekomen omdat we bij de verkeerde juridische afdeling zaten.
Het schijnt dat deze zaak vrij uniek is en ze zelfs bij het gerechtshof niet precies weten wie er waar moet worden aangeklaagd.
Omdat we toch door willen gaan met het behalen van ons gelijk hebben wij morgen nog 2 kort gedingen aangespannen tegen zowel de burgemeester ( bestuursrechterlijk ) alsmede de gehele gemeente Heerenveen.
Zodoende is het nu niet meer mogelijk om bij een verkeerde afdeling te zitten of om een verkeerd orgaan te dagen, omdat we eigenlijk alles wel hebben aangeklaagd wat er aan te klagen valt.
De gemeente Heerenveen probeert zich te verstoppen achter allerlei regeltjes en wetjes, maar we hopen dat we ze morgen eindelijk te pakken hebben.
VAK-P
ik ben bang dat heerenveen zich zondag opeens weer herpaktquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef Prosac het volgende:
Nu dit goed doorzetten en winnen in Heerenveen he.
Stochquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef Fortitudo het volgende:
hopelijk wordt stoch definitief overgenomen
Gewoon op de site van Eredivisie live.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef Fortitudo het volgende:
is er ergens samenvatting te zien, gister werd het me te laat met rtl die twente zo lang mogelijk uitstelde![]()
![]()
k topquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon op de site van Eredivisie live.
ik kan het alleen niet vinden? alleen betaaldiensten?quote:
Die ene zwaluw hebben we 3 zomer geleden al gezien. Inmiddels zijn er al heel wat zwaluwen voorbij gevlogenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik wil je dag/sfeer niet verneuken maar één zwaluw.......![]()
Uiteraard hoop ik dat jullie blijven knallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |