goeiequote:Op zondag 13 september 2009 21:41 schreef Bananenman het volgende:
Goeie vergelijking. Ik heb er ook nog eentje:
[ afbeelding ]
Park in Arabie.
[ afbeelding ]
Park in Amsterdam.
Groetjes!
Haha, is dat niet Rotterdam?.... De grootste piece of shit dat er bestaat. Daarom wil niemand er ook wonen. Geloof me, dat zandkasteeltje verkies ik boven Rotjeknor.quote:Op zondag 13 september 2009 21:44 schreef 9611Niels het volgende:
Tinrheras
[ afbeelding ]
Rotterdam
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Haha, is dat niet Rotterdam?.... De grootste piece of shit dat er bestaat. Daarom wil niemand er ook wonen. Geloof me, dat zandkasteeltje verkies ik boven Rotjeknor.
lezen heb je ook nog niet geleerd?quote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Haha, is dat niet Rotterdam?.... De grootste piece of shit dat er bestaat. Daarom wil niemand er ook wonen. Geloof me, dat zandkasteeltje verkies ik boven Rotjeknor.
quote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Haha, is dat niet Rotterdam?.
WAAAAAAUUUUUUUWWW! Echte echte Vinexwijken? Bedoel je van die mooie drie-onder-één-kap woningen waar je voor het luttele bedrag van 'slechts' 550.000 Euro kan genieten van je universitair genoten opleding en managementbaan?quote:Op zondag 13 september 2009 21:43 schreef Echo99 het volgende:
In almere hebben ze VINEX wijken... haha! Singapore eet your hart out!
Oja, dat is alleen in Nederland zo.quote:Op zondag 13 september 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:
TS, wist je niet dat men in Nederland geen kritiek van 'buitenstaanders' duld.
Ja je mag zeiken op Nederland maar alleen als je Jaap heet.
Nee uiteraard niet.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:53 schreef TC03 het volgende:
Vinexwijk in Nederland:
[ afbeelding ]
'Vinex'wijk in Hong Kong:
[ afbeelding ]
Och, daar ligt het niet aan. Een aantal dingen ben ik met hem eens.quote:Op zondag 13 september 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:
TS, wist je niet dat men in Nederland geen kritiek van 'buitenstaanders' duld.
Ja je mag zeiken op Nederland maar alleen als je Jaap heet.
En toch moet ik toegeven dat de mensen op foto 1 vrolijker kijken dan de mensen op foto 2...quote:Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef TC03 het volgende:
Opgewekte en vrolijke collega's in het buitenland:
[ afbeelding ]
Depressieve, sippe Nederlanders:
[ afbeelding ]
Haha, laat me niet lachen! Miami is wel een STUK mooier dan jij doet voorkomen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:51 schreef TC03 het volgende:
Schone steden in het buitenland (Miami):
[ afbeelding ]
Vieze stad in Nederland:
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Holland, that's the capital fo Denmark right?
Het is Nederland, geen Holland, bosmongool.quote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Haha, laat me niet lachen! Miami is wel een STUK mooier dan jij doet voorkomen.
Dat verklaart ook waarom er maar weinig Amerikanen te porren zijn om naar dit stuk stront a.k.a. Holland te migreren en er wel legers Hollanders klaar staan om de VS te bestormen.
Holland, that's the capital fo Denmark right? Rot aub op.
Gelulquote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Haha, is dat niet Rotterdam?.... De grootste piece of shit dat er bestaat. Daarom wil niemand er ook wonen.
quote:Inwoners (1 april 2008) 583.933 [1] (2.829 inw/km²)
Ga je toch lekker weg hier?quote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom er maar weinig Amerikanen te porren zijn om naar dit stuk stront a.k.a. Holland te migreren en er wel legers Hollanders klaar staan om de VS te bestormen.
Holland, that's the capital of Denmark right? Rot aub op.
Impliceren dat Amerikanen wel de hoofdstad + ligging weten van andere landen dan Amerika.quote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Iedereen moet weg behalve jij als ik je zo begrijpquote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij SimCity IRL-edition speelt.quote:Op zondag 13 september 2009 22:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Iedereen moet weg behalve jij als ik je zo begrijp![]()
Rot op?quote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Yea, mensa4presidentquote:Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij SimCity IRL-edition speelt.
Waarnaartoe?quote:Op zondag 13 september 2009 22:08 schreef South_Pacific het volgende:
Mensa wat is je afkomst?
Dat van emigrerende allochtonen klopt wel eigenlijk. Pas nog zon onderzoek waaruit bleek dat meer afgestudeerde turken en marokkanen NL verlaten. Van wat ik merk ligt dit percentage bij andere groepen allochtonen nog een heel stuk hoger
Ben ook een pas afgestudeerde allochtoon en ga ook eind dit jaar emigreren
Niks aan de hand dus. Gelukkig maar.quote:Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Dat komt omdat verreweg de meeste hoogopgeleide allochtonen hier weer vertrekken.
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.quote:Op zondag 13 september 2009 22:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Woont de TS (nog) in Nederland en waarom is hij nog niet weg als het hier allemaal zo kut is?
Wat ben jij stoer zeg. Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij, wij blij.
Ik kwam meneer 'contrahegemoniseren' laatst tegen op de uniquote:Op zondag 13 september 2009 21:47 schreef seto het volgende:
Hoog opgeleide allochtoon:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat we de Openings Post Poster gewoon TS noemenquote:Op zondag 13 september 2009 22:10 schreef Joosterd het volgende:
Ik hoef maar een paar zinnen te lezen en ik weet op wie de OP poster is.
HAHAquote:Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
EHBO Pakistan
[ afbeelding ]
EHBO Nederland
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik kwam meneer 'contrahegemoniseren' laatst tegen op de uni. Beetje hetzelfde soort allochtoon als TS.
[..]
En ik maar denken dat we de Openings Post Poster gewoon TS noemen.
Leuk, die vergelijkende foto's.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom? Omdat ik mijn nut maximaliseer en geen zin heb om VER beneden mijn niveau te werken met collegae die met moeite een bachelor van de uni hebben gehaald?quote:Op zondag 13 september 2009 23:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
HAHA![]()
kwil jou echt keihard in je gezicht stompen. Mongool.
Hahaha, ja van boven zie je niet wat voor een stuk stront NL eigenlijk is. Toegegeven.quote:Op zondag 13 september 2009 23:31 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Stad in Afrika
[ afbeelding ]
Klein stukje van een stad in Nederland.
Stop dan gelijk met Nederlands te praten. Jezus.quote:Op maandag 14 september 2009 02:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik mijn nut maximaliseer en geen zin heb om VER beneden mijn niveau te werken met collegae die met moeite een bachelor van de uni hebben gehaald?
Nee meneer, fok jouw naar koeienstront stinkende kutland. Jullie denken heel slim te zijn en lachen NU, maar wie het laatst lacht lacht het best.
Neequote:Op maandag 14 september 2009 02:11 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Stop dan gelijk met Nederlands te praten. Jezus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha en nu lach ik het laatst.. (Nja iig voor vanavond/vannacht)
Wanneer ben je afgestudeerd TS?
Dan schrijf ik dat in m'n agenda, zodat ik niet vergeet een groots feest te geven
nadat je vertrokken bent
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |