Ga je toch lekker weg hier?quote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Haha, laat me niet lachen! Miami is wel een STUK mooier dan jij doet voorkomen.
Dat verklaart ook waarom er maar weinig Amerikanen te porren zijn om naar dit stuk stront a.k.a. Holland te migreren en er wel legers Hollanders klaar staan om de VS te bestormen.
Holland, that's the capital of Denmark right? Rot aub op.
Impliceren dat Amerikanen wel de hoofdstad + ligging weten van andere landen dan Amerika.quote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom er maar weinig Amerikanen te porren zijn om naar dit stuk stront a.k.a. Holland te migreren en er wel legers Hollanders klaar staan om de VS te bestormen.
Iedereen moet weg behalve jij als ik je zo begrijpquote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij SimCity IRL-edition speelt.quote:Op zondag 13 september 2009 22:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Iedereen moet weg behalve jij als ik je zo begrijp![]()
Rot op?quote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Yea, mensa4presidentquote:Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij SimCity IRL-edition speelt.
Waarnaartoe?quote:Op zondag 13 september 2009 22:08 schreef South_Pacific het volgende:
Mensa wat is je afkomst?
Dat van emigrerende allochtonen klopt wel eigenlijk. Pas nog zon onderzoek waaruit bleek dat meer afgestudeerde turken en marokkanen NL verlaten. Van wat ik merk ligt dit percentage bij andere groepen allochtonen nog een heel stuk hoger
Ben ook een pas afgestudeerde allochtoon en ga ook eind dit jaar emigreren
Niks aan de hand dus. Gelukkig maar.quote:Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Dat komt omdat verreweg de meeste hoogopgeleide allochtonen hier weer vertrekken.
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.quote:Op zondag 13 september 2009 22:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Woont de TS (nog) in Nederland en waarom is hij nog niet weg als het hier allemaal zo kut is?
Wat ben jij stoer zeg. Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij, wij blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |