Ik kwam meneer 'contrahegemoniseren' laatst tegen op de uniquote:Op zondag 13 september 2009 21:47 schreef seto het volgende:
Hoog opgeleide allochtoon:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat we de Openings Post Poster gewoon TS noemenquote:Op zondag 13 september 2009 22:10 schreef Joosterd het volgende:
Ik hoef maar een paar zinnen te lezen en ik weet op wie de OP poster is.
HAHAquote:Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
EHBO Pakistan
[ afbeelding ]
EHBO Nederland
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik kwam meneer 'contrahegemoniseren' laatst tegen op de uni. Beetje hetzelfde soort allochtoon als TS.
[..]
En ik maar denken dat we de Openings Post Poster gewoon TS noemen.
Leuk, die vergelijkende foto's.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom? Omdat ik mijn nut maximaliseer en geen zin heb om VER beneden mijn niveau te werken met collegae die met moeite een bachelor van de uni hebben gehaald?quote:Op zondag 13 september 2009 23:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
HAHA![]()
kwil jou echt keihard in je gezicht stompen. Mongool.
Hahaha, ja van boven zie je niet wat voor een stuk stront NL eigenlijk is. Toegegeven.quote:Op zondag 13 september 2009 23:31 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Stad in Afrika
[ afbeelding ]
Klein stukje van een stad in Nederland.
Stop dan gelijk met Nederlands te praten. Jezus.quote:Op maandag 14 september 2009 02:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik mijn nut maximaliseer en geen zin heb om VER beneden mijn niveau te werken met collegae die met moeite een bachelor van de uni hebben gehaald?
Nee meneer, fok jouw naar koeienstront stinkende kutland. Jullie denken heel slim te zijn en lachen NU, maar wie het laatst lacht lacht het best.
Neequote:Op maandag 14 september 2009 02:11 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Stop dan gelijk met Nederlands te praten. Jezus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha en nu lach ik het laatst.. (Nja iig voor vanavond/vannacht)
Wanneer ben je afgestudeerd TS?
Dan schrijf ik dat in m'n agenda, zodat ik niet vergeet een groots feest te geven
nadat je vertrokken bent
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |