quote:
Leek me wel lachenquote:Op zondag 13 september 2009 18:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt, waarom laat je zo'n pauper fotograaf een fotoshoot van jouw maken?
Pagina 12 bovenaan, vorig deel.quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
Boh gers ontgroend? Wat heb ik gemist
?
Hij is weer doorgevlogenquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is weer doorgevlogen [ afbeelding ]
Met een andere PI wordt het te slijmerig.quote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pagina 12? Zo lang zijn topics niet hoor.
[..]
Waarom eenPI?
50 reacties per pagina.quote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pagina 12? Zo lang zijn topics niet hoor.
[..]
Waarom eenPI?
Die heb echt 3 weken terug gepost, net na lowlands. Dit is trouwens een slechte mixquote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Skylark. het volgende:
Dit pwnt alle andere YouTube-filmpjes in dit topic bij voorbaat, dus hoeven jullie er geen meer te posten.
Ik vind de VYBZ kartel mix veel beter.quote:Op zondag 13 september 2009 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heb echt 3 weken terug gepost, net na lowlands. Dit is trouwens een slechte mix
Doe mij maar de Afrojack mix
wat de neuk gastquote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Skylark. het volgende:
Dit pwnt alle andere YouTube-filmpjes in dit topic bij voorbaat, dus hoeven jullie er geen meer te posten.
krioro postte 'm al eens, met de bijbehorende aparte clip.quote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Skylark. het volgende:
Ja, goed idee om het dan zelf vast te vervuilenquote:Op zondag 13 september 2009 19:01 schreef Skylark. het volgende:
Ja geeft niet, het was gewoon een defensie zodat er geen andere filmpjes meer worden gepost die ik toch niet kijk maar die wel voor topicvervuiling zorgen.!
Oh komt dat weer? Coolquote:
Tegelijk!quote:Op zondag 13 september 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel Amerikaanse versie,maar goed
Is toch wel komisch
Ik houd niet zo van Amerikanen, benw at bang dat ze zich misschien te serieus nemen, anders is het wel leukquote:Op zondag 13 september 2009 19:07 schreef Dqod het volgende:
NOG beter.. De Amerikaanse versie..
Lijkt me wel leuker dan de NL versie
Ik ga nazi zombies castrerenquote:Op zondag 13 september 2009 19:04 schreef Skylark. het volgende:
Gaan jullie nog wat posten, of kan ik weer negers gaan kastijden?
quote:Op zondag 13 september 2009 19:01 schreef Skylark. het volgende:
Ja geeft niet, het was gewoon een defensie zodat er geen andere filmpjes meer worden gepost die ik toch niet kijk maar die wel voor topicvervuiling zorgen.!
Post dan ieder geval die van Mungo Jerry.quote:
True, maar ik denk dat t met dit programma nog wel enigszins meevalt..quote:Op zondag 13 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van Amerikanen, benw at bang dat ze zich misschien te serieus nemen, anders is het wel leuk
Dat ga ik nu zienquote:Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat t met dit programma nog wel enigszins meevalt..
Althans, dat hoop ik dan maar
quote:Op zondag 13 september 2009 19:08 schreef Skylark. het volgende:
Wijvenseries topic.
Maar ik ben weg, ik ga even met een Paddinton-mok met warme anijsthee en een flinke reep hazelnootchocolade Desperate Housewives kijken in een warm bad met veel aromatisch schuim.
Tot laterquote:Op zondag 13 september 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ga ik nu zien
Tot straks
Die heb ik nog niet johquote:Op zondag 13 september 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik iets gemist Bt?
Waar zijn de foto's?
Nah, die baardapen zijn slecht.quote:Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Post dan ieder geval die van Mungo Jerry.
Moet je voortaan zelf je vlees vangen en vers snijden.quote:Op zondag 13 september 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh ik baal zo he, was ik weer vergeten vlees uit de vriezer te halen.
Wil je m'n eerste prooi zijn?quote:Op zondag 13 september 2009 19:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Moet je voortaan zelf je vlees vangen en vers snijden.
Ik zag het net ja, leuk dat ene plaatje.quote:Op zondag 13 september 2009 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
De do's en dont's van naaktfotografie.
Zij is nice. En slim.quote:Op zondag 13 september 2009 17:20 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niemand die naar dat filmpje kjikt luistert volgens mij wat ze zegt.
Ik wilde al zeggen, is dat niks voor jou, IQM? Met haar linguïsme:quote:
Ja inderdaad, ze heeft een aantal talen gestudeerd toch?quote:
Och, zij mag best eens voelen hoe hard mijn lidwoord.quote:Op zondag 13 september 2009 19:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, is dat niks voor jou, IQM? Met haar linguïsme:
Whehe, hij heeft hem nog een keer gepostquote:Op zondag 13 september 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag het net ja, leuk dat ene plaatje.![]()
![]()
Woordgrappen maken op den duur nou niet saai?quote:Op zondag 13 september 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Och, zij mag best eens voelen hoe hard mijn lidwoord.
quote:Hailing from Moscow, Marina has two degrees in philology which is the study of linguistics and origins of words. Back in Russia Marina taught English and World Literature to high-schoolers. She came to the United States six years ago to improve her English skills and prepare for her Ph.D., but she ended up staying in the U.S. simply because of the warmer weather
Hùùùù!quote:Op zondag 13 september 2009 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Woordgrappen maken op den duur nou niet saai?
quote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Sanne92 het volgende:
Autoloze zondag in Leiden!!!!
Dat hebben ze wel mooi geregeld aangezien er vanaf schiphol/hoofddorp geen treinen gaan naar Leiden dit weekendquote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Sanne92 het volgende:
Autoloze zondag in Leiden!!!!
En niemand houdt zich eraan!!!!
En ik heb er geen mening over!!!!
En Gers moet weten dat er niets zo makkelijk is als een dronken Minerva-meisje scoren!!!
Je hebt van die mensen die nog een eeuw terug willen he?quote:
Geef het meteen maar op, de keuken van een studentenhuis is gedoemd om een broedplaats van bacterien te worden. Als je er nu nog wat aan gaat doen, is dat alleen uitstel van executie.quote:Op zondag 13 september 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet onze keuken schoonmaken vanavond, maar het is echt een kutzooien nog niemand heeft z'n taak van deze week gedaan!
Welkom in het studentenhuis leven.quote:Op zondag 13 september 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet onze keuken schoonmaken vanavond, maar het is echt een kutzooien nog niemand heeft z'n taak van deze week gedaan!
En tot uitermaat van ramp is je inbox vol.quote:Op zondag 13 september 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
O ja.quote:Op zondag 13 september 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu al ik weet niet hoeveel weekenden gehad waarin ik met de NS-bus moest van het ene naar het andere station en ik moet zeggen dat ik daardoor wel steeds meer zin krijg om een auto aan te schaffen
Niet, wij hebben een schoonmaakrooster en het is hier erg schoon.quote:Op zondag 13 september 2009 20:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Geef het meteen maar op, de keuken van een studentenhuis is gedoemd om een broedplaats van bacterien te worden. Als je er nu nog wat aan gaat doen, is dat alleen uitstel van executie.
Ja ik moet dat ding echt dagelijks legenquote:Op zondag 13 september 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En tot uitermaat van ramp is je inbox vol.
Ze reden wel goed hoorquote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
O ja.
Connexxion is overgenomen!!!
En de buschauffeurs hebben een TomTom nodig!!!
En dan nog rijden ze verkeerd!!!
En ik heb er weer geen mening over!!!
Ik heb eind vorig jaar mijn schoonmaakster weggedaan, omdat ik het teveel geld vond , en nu heb ik het gevoel dat ik meer aan het bacterieen bestrijden ben, dan schoonmaken.quote:Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
Niet, wij hebben een schoonmaakrooster en het is hier erg schoon.
Een uur in de file staan is ook niet zo leuk als ze op 3fm vertellen met hun vrolijke kutstemmen, volgens mij.quote:Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze reden wel goed hoor
Ik vind de extra reistijd niet eens erg, maar dat 3 x overstappen
Ik vind 1 x ook wel genoeg
Ik ga meestal op vrijdagavond en op zondag terug, dus dan zijn er geen filesquote:Op zondag 13 september 2009 20:28 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Een uur in de file staan is ook niet zo leuk als ze op 3fm vertellen met hun vrolijke kutstemmen, volgens mij.
Ik heb ooit eens in Leiden in een connexxionbus gezeten.quote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
O ja.
Connexxion is overgenomen!!!
En de buschauffeurs hebben een TomTom nodig!!!
En dan nog rijden ze verkeerd!!!
En ik heb er weer geen mening over!!!
Nice!!quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
1 van mn 2 fotoshoot outfits:
[ afbeelding ]
Ow je schoenenquote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wij ookquote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjeik ben echt zo benieuwd hoe die foto's gaan worden he
!
Yw!quote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjeik ben echt zo benieuwd hoe die foto's gaan worden he
!
Welkequote:
From this moment on.quote:Op zondag 13 september 2009 20:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welke
Dat heb ik lang niet gehoord haha
Even uit nieuwsgierigheid he?quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem is die wel mooi idd..quote:Op zondag 13 september 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
From this moment on.Dat vond ik altijd een mooi nummer.
Wisten jullie dat Shania Twain op lelijke mannen valt?quote:
Dan is er gelukkig nog iemand in deze wereld die schijnbaar niet puur en alleen naar uiterlijk kijkt.quote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Shania Twain op lelijke mannen valt?
Ze had of heeft (ik ben niet meer zo bij) wat met de geluidsproducent van o.a. Def Leppard, Brian Adams en Extreme, ik ben zijn naam even vergeten.
Die man scheen extreem lelijk te zijn, maar daar viel ze wel voor.
Dat dusquote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan is er gelukkig nog iemand in deze wereld die schijnbaar niet puur en alleen naar uiterlijk kijkt.
Ja wel prima. Maar in combinatie met een studentenvereniging is het matig, aangezien ik deze maanden gigantisch veel verplichte activiteiten heb. Gelukkig is dat na de ontgroening wat afgezwakt. Studie is wel tof, alleen gelijk suuuuperveel leeswerk. Wel even wennen.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:49 schreef Sanne92 het volgende:
Ik weet het weer, Butch Vig. En had, blijkbaar, ze zijn weer gescheiden ooit.
Mmm, oke. Ja bij mij scheelt het dat ik wat we nu hebben allemaal al wel ken. Maar die verplichte werkgroepen zijn dan weer iets minder, moet ook verplicht voorbereiden enzo.quote:Op zondag 13 september 2009 20:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja wel prima. Maar in combinatie met een studentenvereniging is het matig, aangezien ik deze maanden gigantisch veel verplichte activiteiten heb. Gelukkig is dat na de ontgroening wat afgezwakt. Studie is wel tof, alleen gelijk suuuuperveel leeswerk. Wel even wennen.
Dat is zo..quote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen die niet puur naar uiterlijk kijken zijn er wel meer hoor![]()
Wanneer is het weer weekend?
Dat is meestal.quote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij? Ik kan inderdaad niet zeggen dat ik 'm knap vind, maar ik heb weleens lelijkere mensen gezien.
Dat is wel zo, maar uiteindelijk komt dat wel op latere leeftijd meestal.quote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen die niet puur naar uiterlijk kijken zijn er wel meer hoor![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is zo..
Maar er zijn óók genoeg mensen die er wel naar kijken
En dat vind ik jammer
Het zal nooit meer weekend worden!!
Word afgeschaft
Ik ben in de war, hij ook, maar ze had ook wat met Mutt Lange, en die bedoelde ik.quote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij? Ik kan inderdaad niet zeggen dat ik 'm knap vind, maar ik heb weleens lelijkere mensen gezien.
Ik heb geen idee, die dingen gingen wat langs me heenquote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar uiteindelijk komt dat wel op latere leeftijd meestal.
Jongeren willen graag wel het lekkerste wat ze denken te kunnen krijgen, zeker zolang het niet al te serieus is.
Later verandert het volgens mij naar iemand die "iets" heeft in uiterlijke kenmerken die niet perse door iedereen als mooi bestempeld worden, maar door de persoon zelf en karakter.
Maar pubers gaan toch vaak voor het lekkerste ding. Niet eerlijk, maar the way of the world.
Ik heb ook heel lang met m'n huidige vriendin gemsnt zonder dat ik wist hoe ze eruit zag..quote:Op zondag 13 september 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]WAAA
Nou ja, natuurlijk kijk je ernaar, dat is logisch. Het is het eerste wat je ziet
Maar als ik iemand ging ontmoeten via internet, wilde ik bv geen foto zien
Ik wilde er best een sturen, want dat begrijp ik wel, maar ik wilde er echt geen zien, dan heb je een beeld van iemand en oordeel je daarover, terwijl iemand in het echt toch heel anders is, foto's geven vaak niet echt een realistisch beeld.
Ik denk niet dat Shania Twain het voor het geld hoeft te doen, dat heeft ze zelf ook wel.quote:Op zondag 13 september 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is meestal.
Hij is niet lelijk, hij ziet er redelijk normaal uit voorzover ik dat zo van 1 fotootje kan beoordelen.
Maar hij had natuurlijk geld.
Lelijke mannen met geld scoren ook goed
Goede woordkeuze..quote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef Florian_ het volgende:
Beste Yvonne, sorry
Wtf is this shit.
Maar een nadeel van veel geld hebben, is dat je altjid meer wil...quote:Op zondag 13 september 2009 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Shania Twain het voor het geld hoeft te doen, dat heeft ze zelf ook wel.
Shit jaquote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef Florian_ het volgende:
Beste Yvonne, sorry
Wtf is this shit.
Hij was die sok-dude toch?quote:Op zondag 13 september 2009 21:05 schreef Maisnon het volgende:
Xebroziuslang vergane glorie die enkel door shockeren nog op weet te vallen.
Maarja, eerlijk is eerlijk, hij weet het wel te doen
quote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef Florian_ het volgende:
Beste Yvonne, sorry
Wtf is this shit.
Ja dat las ikquote:Op zondag 13 september 2009 21:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof. En ik heb kaartjes voor Fever Ray, zei ik laatst!11
Waarschijnlijk, maar ik vind dat eigenlijk ookquote:Op zondag 13 september 2009 21:12 schreef Sanne92 het volgende:
Ben ik aan het vloeken als ik de cover van How Soon is Now van Love Spit Love leuker vind dan die van The Smiths?
Omdat Yvonne in het echt een aardig mens is, maar op het forum zo schijnheilig als de hel, en ze weet dondergoed dat ik dat van haar vind, en het zal haar ook een worst zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goede woordkeuze..
T is een vrij apart topic idd
Maar.. Waarom mag t nu ineens?
Normaal krijg je direct een bannetje als je Tubgirl o.i.d plaatst
Vraag je dit in t algemeen en dat je nou wacht op de eerste de beste die ja zegt?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goede woordkeuze..
T is een vrij apart topic idd
Maar.. Waarom mag t nu ineens?
Normaal krijg je direct een bannetje als je Tubgirl o.i.d plaatst
Of omdat je geen zak ziet op die plaatjes misschien?quote:Op zondag 13 september 2009 21:14 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Omdat Yvonne in het echt een aardig mens is, maar op het forum zo schijnheilig als de hel, en ze weet dondergoed dat ik dat van haar vind, en het zal haar ook een worst zijn.
Maar dat is ze wel.
Ik ben t ook niet echt.. Ik vind de drollen die m'n katten soms leggen ergerquote:Op zondag 13 september 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben ik nou de enige die niet erg geshockeerd is van die zooi in dat topic?
Ok, perhaps..quote:Op zondag 13 september 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Of omdat je geen zak ziet op die plaatjes misschien?
Leg die plaatjes eens naast elkaarquote:Op zondag 13 september 2009 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, perhaps..
Maar wat zie je bij Tubgirl wel, dat je hier niet ziet
Ik vind t gewoon allebei een beetje.. "Shitty"quote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leg die plaatjes eens naast elkaar
Hey, ik kan niet meer kijken? Klopt dat?quote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef Maisnon het volgende:
Nee yvonne is gewoon verbaasd en kent Xeb dus laat het maar toe.
Tsja, of het hypocriet is ofniet, zo gebeurd het in ieder geval al jaren
Jogy is het er minder mee eens en die gaat alles maar weg modden
Ik ook niet, het is eerder hilarisch.quote:Op zondag 13 september 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Door dat topic moest ik denken aan jongen die ik kende die zich had "verdreet'n" (op z'n dialects)quote:Op zondag 13 september 2009 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is eerder hilarisch.
Dat is iddquote:Op zondag 13 september 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zag van de week in Nijmegen twee keer dezelfde vrouw met twee verschillende blinde meisjes de straat over steken.
Als ik nou geen geldzorgen en alle tijd van de wereld had, zou ik ook zoiets gaan doen. Ik vind toch dat je dan goed werk verricht, als je zoiets doet.
Ik heb een tijdje op zondag van tien tot 12 vrijwilligerswerk gedaan met dementerende bejaardenquote:Op zondag 13 september 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zag van de week in Nijmegen twee keer dezelfde vrouw met twee verschillende blinde meisjes de straat over steken.
Als ik nou geen geldzorgen en alle tijd van de wereld had, zou ik ook zoiets gaan doen. Ik vind toch dat je dan goed werk verricht, als je zoiets doet.
Ja dat soort dingen. Ik vind het gewoon een mooi gebaar naar die mensen toe als je zoiets doet.quote:Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op zondag van tien tot 12 vrijwilligerswerk gedaan met dementerende bejaarden
Ging ik een stkje met ze wandelen en 30x hetzelfde verhaal luisteren
Was wel leuk om te doen en die mensen vonden het fijn
(Maar kon niet meer omdat n ex het niet fijn vond dat ie op zondag altijd rekening met mij moest houden)
Ik zou het niet kunnen iigquote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen. Ik vind het gewoon een mooie gebaar naar die mensen toe als je zoiets doet.
Maar ik denk dat die vrouw die ik tegenkwam daar gewoon voor vast werkte. Maargoed, dan nog. Eervol beroep.
Gewoon leuk om te hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 20:42 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid he?
Wat ga je nu doen als je de foto's van die foto-shoot hebt?
Wil je ze naar een castingbureau sturen, is het puur om op te hangen, of gewoon omdat je het leuk vindt om ze te hebben?
Ik vind je kleding erg leuk, voor de verandering.quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vraag je dit in t algemeen en dat je nou wacht op de eerste de beste die ja zegt?
Wat ik mij dus afvroeg vd week toen ik tegenover een blinde vrouw in de trein zat he..quote:Op zondag 13 september 2009 21:36 schreef Smart_ass het volgende:
Noem hier de voordelen van doof/blind zijn. [ afbeelding ]
Je andere outfit was een mini rokje met een slipje tot op je knieën?quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Houtskoolquote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt mij ook wel tof om iets van ontwikkelingswerk in Afrika te doen, maar dan vanuit mijn insteek als product ontwerper.
Goedkope milieuvriendelijke waterzuiveringsproducten verzinnen enzo
Zit jij serieus naar je ster te kijken dan na het kakken?quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat ik mij dus afvroeg vd week toen ik tegenover een blinde vrouw in de trein zat he..
Blinden moeten ook af en toe een kakje leggen, maar hoe weten ze dat hun naad schoon is? Moeten ze dan elke keer aan het papiertje ruiken?
Je wilt het wiel opnieuw gaan uitvinden?quote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt mij ook wel tof om iets van ontwikkelingswerk in Afrika te doen, maar dan vanuit mijn insteek als product ontwerper.
Goedkope milieuvriendelijke waterzuiveringsproducten verzinnen enzo
Hij bekijkt het toiletpapier, bohquote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Zit jij serieus naar je ster te kijken dan na het kakken?
IK BEN TOCH NIET BLINDquote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Zit jij serieus naar je ster te kijken dan na het kakken?
WTF FAGGOTquote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij bekijkt het toiletpapier, boh
Op die lifestraw zijn geloof ik ook nog veel dingen aan te merkenquote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je wilt het wiel opnieuw gaan uitvinden?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 21:47 schreef Devvie het volgende:
Vandoag in utrecht stond ik in een straat tegen een boom aan, komt er ineens een vrouw scheldend naar buiten
+ "JONGEMAN STA JE DAAR NOU TEGEN DIE BOOM TE PLASSEN?!?!"
- "Neen mevrouw, ik moest even kotsen"
+ "Oh, ok, beterschap"
Alleen MOOIE vrouwen poepen toch niet?quote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fijn onderwerp
Kan ik niet over meepraten, ik ben een vrouw
Yvonne is net als Danny en alle administrators, ze laten duizend dingen toe, omdat de user in kwestie een streepje voor heeft, of als ze net in een jolige bui is....quote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef Maisnon het volgende:
Nee yvonne is gewoon verbaasd en kent Xeb dus laat het maar toe.
Tsja, of het hypocriet is ofniet, zo gebeurd het in ieder geval al jaren
Jogy is het er minder mee eens en die gaat alles maar weg modden
quote:Op zondag 13 september 2009 21:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Alleen MOOIE vrouwen poepen toch niet?
Idd.. Als we uberhaupt al moeten houden we t net zolang op, tot t gevoel weg isquote:Op zondag 13 september 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw poept, als ze zeggen van wel, liegen ze
Das minder, wel fijn dat je je nu wat beter voelt...quote:Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nu gaat het wel weer, maar ik heb de hele dag niets gegeten, alles kwam eruit
HAHAHA. WTF.quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat ik mij dus afvroeg vd week toen ik tegenover een blinde vrouw in de trein zat he..
Blinden moeten ook af en toe een kakje leggen, maar hoe weten ze dat hun naad schoon is? Moeten ze dan elke keer aan het papiertje ruiken?
quote:Op zondag 13 september 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw poept, als ze zeggen van wel, liegen ze
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 september 2009 20:56 schreef Maisnon het volgende:
Hey BT je moet daar echt een kort jasje/colbert/blazer iets over doen dat ziet er vast tof uit
Nee joh, een corsetje met jarretelsquote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je andere outfit was een mini rokje met een slipje tot op je knieën?
BOHquote:Op zondag 13 september 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, een corsetje met jarretels!
Ook niet van die penissen die door de helft zijn gefileerd als een haring?!quote:Op zondag 13 september 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Met mennus grote piercings en tatoo's erop/doorquote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ook niet van die penissen die door de helft zijn gefileerd als een haring?!
Voor onsquote:
Thank God! Je wilt ze de kost geven die zomaar een fotoshoot nemen en meteen denken dat ze Hollands next topmodel gaan worden.quote:
Is dat niets voor jou dan Ricko, dan kun je met 2 handen tegelijk trekken.quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ook niet van die penissen die door de helft zijn gefileerd als een haring?!
quote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou dan Ricko, dan kun je met 2 handen tegelijk trekken.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou dan Ricko, dan kun je met 2 handen tegelijk trekken.
Got lucky?quote:
Je moet me dat toch even uitleggen, fan zijn van voetbalteamsquote:
Nou, succes ermee.quote:Op zondag 13 september 2009 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb mijn volgende portrettekenoefending gevondenm'n nichtje
Welke? de vorige heb ik van 11 uur savonds tot 3 uur snachts gemaakt telkensquote:Op zondag 13 september 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou, succes ermee.
Hoe kom je aan al die vrije tijd?
quote:Op zondag 13 september 2009 22:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet me dat toch even uitleggen, fan zijn van voetbalteamswat voegt het toe aan je leven en zo'n team is in principe toch compleet inwisselbaar?
Oooh dus je vindt me hier geen next top modelquote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Thank God! Je wilt ze de kost geven die zomaar een fotoshoot nemen en meteen denken dat ze Hollands next topmodel gaan worden.
Niets mis met jezelf mooi vinden, maar er zijn grenzen.
Ik vind het best mooie foto's (je bent ook wel fotogeniek), maar m'n buurman had ze ook gemaakt kunnen hebben, om 't zo maar te zeggen.quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh dus je vindt me hier geen next top model?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
Tis wat S_A zegtquote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
Wajoo, check die wallen onder je ogenquote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
Ik hou niet van modellen, lelijke uitdrukkingsloze graatpakhuizen, dus neem het als een compliment als ik zeg nee.quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
Inderdaad, die fotograaf is nou niet echt de bestequote:Op zondag 13 september 2009 22:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het best mooie foto's (je bent ook wel fotogeniek), maar m'n buurman had ze ook gemaakt kunnen hebben, om 't zo maar te zeggen.
Verder sluit ik mij hier bij aan.quote:Op zondag 13 september 2009 22:45 schreef Maisnon het volgende:
Nouja 't is ook maar net wat je wil hé
Voor jezelf is het best leuk om hoge kwaliteit foto's zo te hebben en ze staat er ook leuk op
Die fotograaf zelf die schiet er alleen niks mee op want fototechnisch stelt et niks voor
Ik weet al wat jij van plan bentquote:
Filters>Lensflare motherfuckazquote:Op zondag 13 september 2009 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij van plan bent
Je lijkt ouder/ volwassener dan ik had verwachtquote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
Hee hee, dat was mijn idee he.quote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef Devvie het volgende:
BT, mag ik met jouw camera een nakende fotoshoot doen van jou?
Hahaha, bitchquote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze zijn al bewerkt! Donderdag had je nog een levensgrote wijnvlek in je nek.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze zijn al bewerkt! Donderdag had je nog een levensgrote wijnvlek in je nek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hij het eerder weet dan jijquote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef Sanne92 het volgende:
Zo, ik heb zojuist Biogarde een TopicReport gegeven, omdat hij niet zo goed begrijpt hoe internet behoort te werrken.
Zal wel weer niets mee gebeuren, maar zolang de meningen maar verdeeld blijven.
??quote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef Sanne92 het volgende:
Zo, ik heb zojuist Biogarde een TopicReport gegeven, omdat hij niet zo goed begrijpt hoe internet behoort te werrken.
Ik vermoed van niet, ik heb wat meer ervaring.quote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het eerder weet dan jij
Heb je daar wel een mening over?quote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef Sanne92 het volgende:
Dat is te merkenquote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, ik heb wat meer ervaring.
Yup, hij wil een echte discussie voorkomen, en sluit een topic met een OP die staat als een huis, ongeacht of het van mij komt of niet.quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar wel een mening over?
Macht van de modjes.quote:Op zondag 13 september 2009 23:01 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Yup, hij wil een echte discussie voorkomen, en sluit een topic met een OP die staat als een huis, ongeacht of het van mij komt of niet.
Gewoon om er vanaf te zijn, en dat is onterecht, omdat ik zeker niet van plan was om er een reltopic van te maken, maar enkel nieuwsgierig was naar reacties, omdat niet iedereen dezelfde mening toegedaan is.
En als ze een beetje eerlijk zijn, sluit je een goed beargumenteerd topic niet, zeker niet als de TS niet aan het trollen is, maar gewoon een eerlijke vraag stelt.
Aangereden door Anita en haar kinderwagen?quote:Op zondag 13 september 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
Ik vind het licht juist helemaal niks. Rechts veuls te groen en links is er een rode gloed.
Niks ten nadele van jou uiteraard.
MIETERSquote:Op zondag 13 september 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
Ik vind het licht juist helemaal niks. Rechts veuls te groen en links is er een rode gloed.
Niks ten nadele van jou uiteraard.
Want ik sluit topics?quote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef jordeeeh het volgende:
Lamon, zoals iedereen zegt;
Je neemt het internet een beetje te serieus.
Bijna door een Marokkaan op zijn fiets.quote:Op zondag 13 september 2009 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aangereden door Anita en haar kinderwagen?
1.68quote:Op zondag 13 september 2009 22:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tis wat S_A zegtJe staat er mooi op, vind het licht zo ook wel mooi, maar de foto's zelf zijn niet revolutionair
Hoe lang ben je eigenlijk
Whehe ja raar vind ik dat af en toe, veel anderen hebben dat heul nietquote:Op zondag 13 september 2009 22:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het wel vet dat de rand om je iris zo donker is dan komen je ogen beter uit![]()
Fas?quote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gestreste kassamedewerkers die half aan het huilen zijn achter de kassa.
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bijna door een Marokkaan op zijn fiets.
Gestreste kassamedewerkers die half aan het huilen zijn achter de kassa.
Ook niet als ze op de stoep fietsen en "TOZZZZ!!!1!!1 EINZ" zeggen naar iemand waar ze net voorbij fietsen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik had bijna een Marokkaan aangereden, die mensen kijken echt niet uit als ze oversteken.
Hockeystickquote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ook niet als ze op de stoep fietsen en "TOZZZZ!!!1!!1 EINZ" zeggen naar iemand waar ze net voorbij fietsen.
Ik ga niet elke keer een hockeystick meenemen als ik naar de AH loop.quote:
Dan moet je het zelf maar wetenquote:Op zondag 13 september 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga niet elke keer een hockeystick meenemen als ik naar de AH loop.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
tentamens/samenvattingen
Voor deze functie dien je te zijn ingelogd
Voordat je bestanden kunt downloaden dien je te zijn ingelogd
EN
minimaal 2 berichten* (vragen, tips, suggesties) te hebben geplaatst in het forum.
Relax maar, we weten dat sommige van jullie dit onzin vinden. We doen dit echter alleen om de interactiviteit op deze site te verhogen, het is tenslotte een site die bol staat van de interactieve features. We vinden het jammer van de mogelijkheden op de site dat er bezoekers zijn die zich even registreren, wat downloaden en zich daarna niet meer laten zien, vandaar die 2 posts, begrijpelijk toch? Uiteindelijk zal je ons dankbaar zijn als we je verslaafd hebben gemaakt aan deze site ;-)
Dan doe ik het wel.quote:Op zondag 13 september 2009 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maar weten
En dan eronder zetten dat onzinberichten worden verwijderd.quote:
quote:
Wutquote:Op zondag 13 september 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat de TNT mij een werkkracht met een arbeidsbeperking vindt.
Krijg een brief of ik mijn gegevens wil invullen, zodat ze een subsidie kunnen ontvangen, maar ik heb helemaal geen (arbeids)beperking.quote:
Nee nog nietquote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Over foto's gesproken, Jos, heb je die van die ene dude al?
Ja.quote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik meedoen aan de Fancy modellenwedstrijdIk wilde me toch al in gaan schrijven bij Max Models maar als ik hieraan meedoe win ik dát en een tripje Parijs
Kun je doen ja..quote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik meedoen aan de Fancy modellenwedstrijdIk wilde me toch al in gaan schrijven bij Max Models maar als ik hieraan meedoe win ik dát en een tripje Parijs
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
Inderdaad ja...quote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
Whehehe, m'n taille lijkt hier heel slank en m'n arm heel dik![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Nee, de kans dat je wint zal niet gigantisch hoog zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
Of zo. En als ik het niet probeer, kom ik nergens he.quote:Op zondag 13 september 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, de kans dat je wint zal niet gigantisch hoog zijn.
Niet dat je lelijk bent ofzo, maar er is vast genoeg concurrentie![]()
Z-a-n-dquote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
Wat positiefMorgen even een foto van mijn gehele lichaam maken.
...quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
Wat positiefMorgen even een foto van mijn gehele lichaam maken.
Dat moet. Foto van mn bakkes en een foto van mijn lichaam.quote:
quote:
Tsja je kan het altijd proberen he, of zo.quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of zo. En als ik het niet probeer, kom ik nergens he.
Ga aan je pik trekken. Kloothommel.quote:Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
OH HOI SANNA WIL JE OOK EEN BEETJE AANDACHT?
Ik spaar m'n zaad tot morgen.. tot je foto van jouw lichaam hebt gepost.quote:Op zondag 13 september 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga aan je pik trekken. Kloothommel.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
OH HOI SANNA WIL JE OOK EEN BEETJE AANDACHT?
Je smoelwerk.quote:Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat moet. Foto van mn bakkes en een foto van mijn lichaam.
Wow, het is ineens net een grote coming-out, met al die foto's ineens.quote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
!
[ afbeelding ]
Padoem tssshhjjjjquote:Op zondag 13 september 2009 23:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik spaar m'n zaad tot morgen.. tot je foto van jouw lichaam hebt gepost.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga aan je pik trekken. Kloothommel.
Gloor?quote:
Doen, ik heb me ook ingeschreven.quote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.maropa.nl/?contentid=280quote:Op zondag 13 september 2009 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gloor?
Chloor zou logischer zijn.
Dat is nog eens kwaliteit.quote:Op zondag 13 september 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fok + Spaties = faalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |