Zij is nice. En slim.quote:Op zondag 13 september 2009 17:20 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niemand die naar dat filmpje kjikt luistert volgens mij wat ze zegt.
Ik wilde al zeggen, is dat niks voor jou, IQM? Met haar linguïsme:quote:
Ja inderdaad, ze heeft een aantal talen gestudeerd toch?quote:
Och, zij mag best eens voelen hoe hard mijn lidwoord.quote:Op zondag 13 september 2009 19:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, is dat niks voor jou, IQM? Met haar linguïsme:
Whehe, hij heeft hem nog een keer gepostquote:Op zondag 13 september 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag het net ja, leuk dat ene plaatje.![]()
![]()
Woordgrappen maken op den duur nou niet saai?quote:Op zondag 13 september 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Och, zij mag best eens voelen hoe hard mijn lidwoord.
quote:Hailing from Moscow, Marina has two degrees in philology which is the study of linguistics and origins of words. Back in Russia Marina taught English and World Literature to high-schoolers. She came to the United States six years ago to improve her English skills and prepare for her Ph.D., but she ended up staying in the U.S. simply because of the warmer weather
Hùùùù!quote:Op zondag 13 september 2009 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Woordgrappen maken op den duur nou niet saai?
quote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Sanne92 het volgende:
Autoloze zondag in Leiden!!!!
Dat hebben ze wel mooi geregeld aangezien er vanaf schiphol/hoofddorp geen treinen gaan naar Leiden dit weekendquote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Sanne92 het volgende:
Autoloze zondag in Leiden!!!!
En niemand houdt zich eraan!!!!
En ik heb er geen mening over!!!!
En Gers moet weten dat er niets zo makkelijk is als een dronken Minerva-meisje scoren!!!
Je hebt van die mensen die nog een eeuw terug willen he?quote:
Geef het meteen maar op, de keuken van een studentenhuis is gedoemd om een broedplaats van bacterien te worden. Als je er nu nog wat aan gaat doen, is dat alleen uitstel van executie.quote:Op zondag 13 september 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet onze keuken schoonmaken vanavond, maar het is echt een kutzooien nog niemand heeft z'n taak van deze week gedaan!
Welkom in het studentenhuis leven.quote:Op zondag 13 september 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet onze keuken schoonmaken vanavond, maar het is echt een kutzooien nog niemand heeft z'n taak van deze week gedaan!
En tot uitermaat van ramp is je inbox vol.quote:Op zondag 13 september 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
O ja.quote:Op zondag 13 september 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu al ik weet niet hoeveel weekenden gehad waarin ik met de NS-bus moest van het ene naar het andere station en ik moet zeggen dat ik daardoor wel steeds meer zin krijg om een auto aan te schaffen
Niet, wij hebben een schoonmaakrooster en het is hier erg schoon.quote:Op zondag 13 september 2009 20:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Geef het meteen maar op, de keuken van een studentenhuis is gedoemd om een broedplaats van bacterien te worden. Als je er nu nog wat aan gaat doen, is dat alleen uitstel van executie.
Ja ik moet dat ding echt dagelijks legenquote:Op zondag 13 september 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En tot uitermaat van ramp is je inbox vol.
Ze reden wel goed hoorquote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
O ja.
Connexxion is overgenomen!!!
En de buschauffeurs hebben een TomTom nodig!!!
En dan nog rijden ze verkeerd!!!
En ik heb er weer geen mening over!!!
Ik heb eind vorig jaar mijn schoonmaakster weggedaan, omdat ik het teveel geld vond , en nu heb ik het gevoel dat ik meer aan het bacterieen bestrijden ben, dan schoonmaken.quote:Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
Niet, wij hebben een schoonmaakrooster en het is hier erg schoon.
Een uur in de file staan is ook niet zo leuk als ze op 3fm vertellen met hun vrolijke kutstemmen, volgens mij.quote:Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze reden wel goed hoor
Ik vind de extra reistijd niet eens erg, maar dat 3 x overstappen
Ik vind 1 x ook wel genoeg
Ik ga meestal op vrijdagavond en op zondag terug, dus dan zijn er geen filesquote:Op zondag 13 september 2009 20:28 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Een uur in de file staan is ook niet zo leuk als ze op 3fm vertellen met hun vrolijke kutstemmen, volgens mij.
Ik heb ooit eens in Leiden in een connexxionbus gezeten.quote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
O ja.
Connexxion is overgenomen!!!
En de buschauffeurs hebben een TomTom nodig!!!
En dan nog rijden ze verkeerd!!!
En ik heb er weer geen mening over!!!
Nice!!quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
1 van mn 2 fotoshoot outfits:
[ afbeelding ]
Ow je schoenenquote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wij ookquote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjeik ben echt zo benieuwd hoe die foto's gaan worden he
!
Yw!quote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjeik ben echt zo benieuwd hoe die foto's gaan worden he
!
Welkequote:
From this moment on.quote:Op zondag 13 september 2009 20:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welke
Dat heb ik lang niet gehoord haha
Even uit nieuwsgierigheid he?quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem is die wel mooi idd..quote:Op zondag 13 september 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
From this moment on.Dat vond ik altijd een mooi nummer.
Wisten jullie dat Shania Twain op lelijke mannen valt?quote:
Dan is er gelukkig nog iemand in deze wereld die schijnbaar niet puur en alleen naar uiterlijk kijkt.quote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Shania Twain op lelijke mannen valt?
Ze had of heeft (ik ben niet meer zo bij) wat met de geluidsproducent van o.a. Def Leppard, Brian Adams en Extreme, ik ben zijn naam even vergeten.
Die man scheen extreem lelijk te zijn, maar daar viel ze wel voor.
Dat dusquote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan is er gelukkig nog iemand in deze wereld die schijnbaar niet puur en alleen naar uiterlijk kijkt.
Ja wel prima. Maar in combinatie met een studentenvereniging is het matig, aangezien ik deze maanden gigantisch veel verplichte activiteiten heb. Gelukkig is dat na de ontgroening wat afgezwakt. Studie is wel tof, alleen gelijk suuuuperveel leeswerk. Wel even wennen.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:49 schreef Sanne92 het volgende:
Ik weet het weer, Butch Vig. En had, blijkbaar, ze zijn weer gescheiden ooit.
Mmm, oke. Ja bij mij scheelt het dat ik wat we nu hebben allemaal al wel ken. Maar die verplichte werkgroepen zijn dan weer iets minder, moet ook verplicht voorbereiden enzo.quote:Op zondag 13 september 2009 20:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja wel prima. Maar in combinatie met een studentenvereniging is het matig, aangezien ik deze maanden gigantisch veel verplichte activiteiten heb. Gelukkig is dat na de ontgroening wat afgezwakt. Studie is wel tof, alleen gelijk suuuuperveel leeswerk. Wel even wennen.
Dat is zo..quote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen die niet puur naar uiterlijk kijken zijn er wel meer hoor![]()
Wanneer is het weer weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |