quote:
Leek me wel lachenquote:Op zondag 13 september 2009 18:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt, waarom laat je zo'n pauper fotograaf een fotoshoot van jouw maken?
Pagina 12 bovenaan, vorig deel.quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
Boh gers ontgroend? Wat heb ik gemist
?
Hij is weer doorgevlogenquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is weer doorgevlogen [ afbeelding ]
Met een andere PI wordt het te slijmerig.quote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pagina 12? Zo lang zijn topics niet hoor.
[..]
Waarom eenPI?
50 reacties per pagina.quote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pagina 12? Zo lang zijn topics niet hoor.
[..]
Waarom eenPI?
Die heb echt 3 weken terug gepost, net na lowlands. Dit is trouwens een slechte mixquote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Skylark. het volgende:
Dit pwnt alle andere YouTube-filmpjes in dit topic bij voorbaat, dus hoeven jullie er geen meer te posten.
Ik vind de VYBZ kartel mix veel beter.quote:Op zondag 13 september 2009 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heb echt 3 weken terug gepost, net na lowlands. Dit is trouwens een slechte mix
Doe mij maar de Afrojack mix
wat de neuk gastquote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Skylark. het volgende:
Dit pwnt alle andere YouTube-filmpjes in dit topic bij voorbaat, dus hoeven jullie er geen meer te posten.
krioro postte 'm al eens, met de bijbehorende aparte clip.quote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Skylark. het volgende:
Ja, goed idee om het dan zelf vast te vervuilenquote:Op zondag 13 september 2009 19:01 schreef Skylark. het volgende:
Ja geeft niet, het was gewoon een defensie zodat er geen andere filmpjes meer worden gepost die ik toch niet kijk maar die wel voor topicvervuiling zorgen.!
Oh komt dat weer? Coolquote:
Tegelijk!quote:Op zondag 13 september 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel Amerikaanse versie,maar goed
Is toch wel komisch
Ik houd niet zo van Amerikanen, benw at bang dat ze zich misschien te serieus nemen, anders is het wel leukquote:Op zondag 13 september 2009 19:07 schreef Dqod het volgende:
NOG beter.. De Amerikaanse versie..
Lijkt me wel leuker dan de NL versie
Ik ga nazi zombies castrerenquote:Op zondag 13 september 2009 19:04 schreef Skylark. het volgende:
Gaan jullie nog wat posten, of kan ik weer negers gaan kastijden?
quote:Op zondag 13 september 2009 19:01 schreef Skylark. het volgende:
Ja geeft niet, het was gewoon een defensie zodat er geen andere filmpjes meer worden gepost die ik toch niet kijk maar die wel voor topicvervuiling zorgen.!
Post dan ieder geval die van Mungo Jerry.quote:
True, maar ik denk dat t met dit programma nog wel enigszins meevalt..quote:Op zondag 13 september 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van Amerikanen, benw at bang dat ze zich misschien te serieus nemen, anders is het wel leuk
Dat ga ik nu zienquote:Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat t met dit programma nog wel enigszins meevalt..
Althans, dat hoop ik dan maar
quote:Op zondag 13 september 2009 19:08 schreef Skylark. het volgende:
Wijvenseries topic.
Maar ik ben weg, ik ga even met een Paddinton-mok met warme anijsthee en een flinke reep hazelnootchocolade Desperate Housewives kijken in een warm bad met veel aromatisch schuim.
Tot laterquote:Op zondag 13 september 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ga ik nu zien
Tot straks
Die heb ik nog niet johquote:Op zondag 13 september 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik iets gemist Bt?
Waar zijn de foto's?
Nah, die baardapen zijn slecht.quote:Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Post dan ieder geval die van Mungo Jerry.
Moet je voortaan zelf je vlees vangen en vers snijden.quote:Op zondag 13 september 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh ik baal zo he, was ik weer vergeten vlees uit de vriezer te halen.
Wil je m'n eerste prooi zijn?quote:Op zondag 13 september 2009 19:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Moet je voortaan zelf je vlees vangen en vers snijden.
Ik zag het net ja, leuk dat ene plaatje.quote:Op zondag 13 september 2009 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
De do's en dont's van naaktfotografie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |