Ik heb ooit eens in Leiden in een connexxionbus gezeten.quote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
O ja.
Connexxion is overgenomen!!!
En de buschauffeurs hebben een TomTom nodig!!!
En dan nog rijden ze verkeerd!!!
En ik heb er weer geen mening over!!!
Nice!!quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
1 van mn 2 fotoshoot outfits:
[ afbeelding ]
Ow je schoenenquote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wij ookquote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjeik ben echt zo benieuwd hoe die foto's gaan worden he
!
Yw!quote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjeik ben echt zo benieuwd hoe die foto's gaan worden he
!
Welkequote:
From this moment on.quote:Op zondag 13 september 2009 20:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welke
Dat heb ik lang niet gehoord haha
Even uit nieuwsgierigheid he?quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem is die wel mooi idd..quote:Op zondag 13 september 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
From this moment on.Dat vond ik altijd een mooi nummer.
Wisten jullie dat Shania Twain op lelijke mannen valt?quote:
Dan is er gelukkig nog iemand in deze wereld die schijnbaar niet puur en alleen naar uiterlijk kijkt.quote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Shania Twain op lelijke mannen valt?
Ze had of heeft (ik ben niet meer zo bij) wat met de geluidsproducent van o.a. Def Leppard, Brian Adams en Extreme, ik ben zijn naam even vergeten.
Die man scheen extreem lelijk te zijn, maar daar viel ze wel voor.
Dat dusquote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan is er gelukkig nog iemand in deze wereld die schijnbaar niet puur en alleen naar uiterlijk kijkt.
Ja wel prima. Maar in combinatie met een studentenvereniging is het matig, aangezien ik deze maanden gigantisch veel verplichte activiteiten heb. Gelukkig is dat na de ontgroening wat afgezwakt. Studie is wel tof, alleen gelijk suuuuperveel leeswerk. Wel even wennen.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:49 schreef Sanne92 het volgende:
Ik weet het weer, Butch Vig. En had, blijkbaar, ze zijn weer gescheiden ooit.
Mmm, oke. Ja bij mij scheelt het dat ik wat we nu hebben allemaal al wel ken. Maar die verplichte werkgroepen zijn dan weer iets minder, moet ook verplicht voorbereiden enzo.quote:Op zondag 13 september 2009 20:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja wel prima. Maar in combinatie met een studentenvereniging is het matig, aangezien ik deze maanden gigantisch veel verplichte activiteiten heb. Gelukkig is dat na de ontgroening wat afgezwakt. Studie is wel tof, alleen gelijk suuuuperveel leeswerk. Wel even wennen.
Dat is zo..quote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen die niet puur naar uiterlijk kijken zijn er wel meer hoor![]()
Wanneer is het weer weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |