Dus je ziet geen lekkere wijven. Blind zijn is dus kut.quote:Op zondag 13 september 2009 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
Blind:
- het is fijn dat het altijd donker is wanneer je naar bed gaat;
- je komt nooit lelijke/enge dingen te zien.
nou! dat wilde ik zeggen!quote:Op zondag 13 september 2009 21:28 schreef beverton het volgende:
je hoeft geen tong80 topics meer te lezen
eens met keesbroekheid ( hoe was het nou met je chimiquote:Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Dus je ziet geen lekkere wijven. Blind zijn is dus kut.
Als je blind bent, dan mag je aan ze voelenquote:Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Dus je ziet geen lekkere wijven. Blind zijn is dus kut.
Hahahahhahaa, sure.quote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Rosbief het volgende:
Ik ken iemand die blind was en later ook nog doof werd, die hebben ze in laten slapen![]()
flexte avond ooit met mijn chimeidquote:Op zondag 13 september 2009 21:31 schreef beverton het volgende:
[..]
eens met keesbroekheid ( hoe was het nou met je chimi?)
Mwah je kan ook zeggen dat je die accenten van buiten de randstad niet meer hoeft aan te horenquote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Quir het volgende:
Doof
- Af van het accent van randstedelingen.
Hoe leven die gasten dan eigelijk?quote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Rosbief het volgende:
Ik ken iemand die blind was en later ook nog doof werd, die hebben ze in laten slapen![]()
ben trots op jequote:Op zondag 13 september 2009 21:34 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
flexte avond ooit met mijn chimeid
Ik heb het weleens op tv gezien, maar dan heb je eigenlijk gewoon geen leven.quote:Op zondag 13 september 2009 21:35 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Hoe leven die gasten dan eigelijk?
Gelukkig kan hij nog wel voetballen!quote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef CHEVHB het volgende:
Wij hebben op school een gast, en die heeft geen armen meer
Ach, sommige lichaamsdelen worden schromelijk overschat.quote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef CHEVHB het volgende:
Wij hebben op school een gast, en die heeft geen armen meer
is toch wel lastig om je balans te bewaren hoor!quote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij nog wel voetballen!Je moet van alles de positieve van inzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |