Dus je ziet geen lekkere wijven. Blind zijn is dus kut.quote:Op zondag 13 september 2009 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
Blind:
- het is fijn dat het altijd donker is wanneer je naar bed gaat;
- je komt nooit lelijke/enge dingen te zien.
nou! dat wilde ik zeggen!quote:Op zondag 13 september 2009 21:28 schreef beverton het volgende:
je hoeft geen tong80 topics meer te lezen
eens met keesbroekheid ( hoe was het nou met je chimiquote:Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Dus je ziet geen lekkere wijven. Blind zijn is dus kut.
Als je blind bent, dan mag je aan ze voelenquote:Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Dus je ziet geen lekkere wijven. Blind zijn is dus kut.
Hahahahhahaa, sure.quote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Rosbief het volgende:
Ik ken iemand die blind was en later ook nog doof werd, die hebben ze in laten slapen![]()
flexte avond ooit met mijn chimeidquote:Op zondag 13 september 2009 21:31 schreef beverton het volgende:
[..]
eens met keesbroekheid ( hoe was het nou met je chimi?)
Mwah je kan ook zeggen dat je die accenten van buiten de randstad niet meer hoeft aan te horenquote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Quir het volgende:
Doof
- Af van het accent van randstedelingen.
Hoe leven die gasten dan eigelijk?quote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Rosbief het volgende:
Ik ken iemand die blind was en later ook nog doof werd, die hebben ze in laten slapen![]()
ben trots op jequote:Op zondag 13 september 2009 21:34 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
flexte avond ooit met mijn chimeid
Ik heb het weleens op tv gezien, maar dan heb je eigenlijk gewoon geen leven.quote:Op zondag 13 september 2009 21:35 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Hoe leven die gasten dan eigelijk?
Gelukkig kan hij nog wel voetballen!quote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef CHEVHB het volgende:
Wij hebben op school een gast, en die heeft geen armen meer
Ach, sommige lichaamsdelen worden schromelijk overschat.quote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef CHEVHB het volgende:
is toch wel lastig om je balans te bewaren hoor!quote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij nog wel voetballen!Je moet van alles de positieve van inzien.
wij hebben op school een gast en die heeft geen onderlichaam, onder z'n borstkas is het weg.quote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij nog wel voetballen!Je moet van alles de positieve van inzien.
Post:quote:Ik bedacht me net, zouden er nou ook voordelen zitten aan blind en/of doof zijn?
lolledquote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef CHEVHB het volgende:
Wtf. Wat heeft ie dan, alleen een hoofd en armen?quote:Op zondag 13 september 2009 22:31 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
wij hebben op school een gast en die heeft geen onderlichaam, onder z'n borstkas is het weg.
best handig, hij hangt de hele dag in een tuigje omdat hij ook geen kont heeft om op te zitten dus
quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtf. Wat heeft ie dan, alleen een hoofd en armen?![]()
Wtf. Dat wil ik weleens zien.quote:Op zondag 13 september 2009 23:04 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
ja, en een nek en een borstkas, 3 tepels ook trouwens, en hart longen et cetera werkt gewoon.
Hij rijdt de hele dag rond in zo'n karretje waar hij dan zelf inhangt en ook nog een soort ijskast achterop staat met allemaal shit die z'n orgaanfuncties overneemt.
Ik woon in een land die geen rijken meer heeft . .quote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef CHEVHB het volgende:
Dat lijkt me dan heel kut.quote:Op zondag 13 september 2009 21:40 schreef CHEVHB het volgende:
Krijg je een rugzakje, kan je er niet eens zelf bij . . .quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan heel kut.
Ben je geil , kun je het niet eens met jezelf doen.
Blind : dit topic niet kunnen lezenquote:Op zondag 13 september 2009 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik bedacht me net, zouden er nou ook voordelen zitten aan blind en/of doof zijn?
Ik kwam op dit:
Blind:
- het is fijn dat het altijd donker is wanneer je naar bed gaat;
- je komt nooit lelijke/enge dingen te zien.
Doof:
-
Game on.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Blind : dit topic niet kunnen lezen
doof : niet kunnen horen van een ander dat dit topic is geopend
Waarschijnlijk lukt het niet eens goed om dat rugzakje om te doen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Krijg je een rugzakje, kan je er niet eens zelf bij . . .
En als hij daarbij doof was geweest had hij waarschijnlijk ook nooit gehoord dat hij ook nog blind was . . .quote:Op maandag 14 september 2009 00:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lukt het niet eens goed om dat rugzakje om te doen.
quote:Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef murphyjenkins het volgende:
doof : je hoort je ouders niet neuken
Eten en drinken?quote:Op maandag 14 september 2009 11:52 schreef De_Vink het volgende:
Als je blind EN doof bent dan is er behalve sex toch niks meer in het leven de moeite waard...?
En het vervolg erop: "Beste Yvonne, sorry", lieve hemel...quote:Op maandag 14 september 2009 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Blind:
'De do;s en don;ts van naaktfotografie' niet kunnen lezen.
Gelukkig staat die nu in ;t keldertje.quote:Op maandag 14 september 2009 13:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
En het vervolg erop: "Beste Yvonne, sorry", lieve hemel...
Of je moet heel ver voor over kunnen buigenquote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan heel kut.
Ben je geil , kun je het niet eens met jezelf doen.
"Dokter, als u mijn armen er af haalt, kunt u dan ook mijn onderste rib verwijderen? "quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Of je moet heel ver voor over kunnen buigen
Want blinden en doven kunnen niet lezen?quote:Op zondag 13 september 2009 21:28 schreef beverton het volgende:
je hoeft geen tong80 topics meer te lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |