Dat is meestal.quote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij? Ik kan inderdaad niet zeggen dat ik 'm knap vind, maar ik heb weleens lelijkere mensen gezien.
Dat is wel zo, maar uiteindelijk komt dat wel op latere leeftijd meestal.quote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen die niet puur naar uiterlijk kijken zijn er wel meer hoor![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is zo..
Maar er zijn óók genoeg mensen die er wel naar kijken
En dat vind ik jammer
Het zal nooit meer weekend worden!!
Word afgeschaft
Ik ben in de war, hij ook, maar ze had ook wat met Mutt Lange, en die bedoelde ik.quote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij? Ik kan inderdaad niet zeggen dat ik 'm knap vind, maar ik heb weleens lelijkere mensen gezien.
Ik heb geen idee, die dingen gingen wat langs me heenquote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar uiteindelijk komt dat wel op latere leeftijd meestal.
Jongeren willen graag wel het lekkerste wat ze denken te kunnen krijgen, zeker zolang het niet al te serieus is.
Later verandert het volgens mij naar iemand die "iets" heeft in uiterlijke kenmerken die niet perse door iedereen als mooi bestempeld worden, maar door de persoon zelf en karakter.
Maar pubers gaan toch vaak voor het lekkerste ding. Niet eerlijk, maar the way of the world.
Ik heb ook heel lang met m'n huidige vriendin gemsnt zonder dat ik wist hoe ze eruit zag..quote:Op zondag 13 september 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]WAAA
Nou ja, natuurlijk kijk je ernaar, dat is logisch. Het is het eerste wat je ziet
Maar als ik iemand ging ontmoeten via internet, wilde ik bv geen foto zien
Ik wilde er best een sturen, want dat begrijp ik wel, maar ik wilde er echt geen zien, dan heb je een beeld van iemand en oordeel je daarover, terwijl iemand in het echt toch heel anders is, foto's geven vaak niet echt een realistisch beeld.
Ik denk niet dat Shania Twain het voor het geld hoeft te doen, dat heeft ze zelf ook wel.quote:Op zondag 13 september 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is meestal.
Hij is niet lelijk, hij ziet er redelijk normaal uit voorzover ik dat zo van 1 fotootje kan beoordelen.
Maar hij had natuurlijk geld.
Lelijke mannen met geld scoren ook goed
Goede woordkeuze..quote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef Florian_ het volgende:
Beste Yvonne, sorry
Wtf is this shit.
Maar een nadeel van veel geld hebben, is dat je altjid meer wil...quote:Op zondag 13 september 2009 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Shania Twain het voor het geld hoeft te doen, dat heeft ze zelf ook wel.
Shit jaquote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef Florian_ het volgende:
Beste Yvonne, sorry
Wtf is this shit.
Hij was die sok-dude toch?quote:Op zondag 13 september 2009 21:05 schreef Maisnon het volgende:
Xebroziuslang vergane glorie die enkel door shockeren nog op weet te vallen.
Maarja, eerlijk is eerlijk, hij weet het wel te doen
quote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef Florian_ het volgende:
Beste Yvonne, sorry
Wtf is this shit.
Ja dat las ikquote:Op zondag 13 september 2009 21:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof. En ik heb kaartjes voor Fever Ray, zei ik laatst!11
Waarschijnlijk, maar ik vind dat eigenlijk ookquote:Op zondag 13 september 2009 21:12 schreef Sanne92 het volgende:
Ben ik aan het vloeken als ik de cover van How Soon is Now van Love Spit Love leuker vind dan die van The Smiths?
Omdat Yvonne in het echt een aardig mens is, maar op het forum zo schijnheilig als de hel, en ze weet dondergoed dat ik dat van haar vind, en het zal haar ook een worst zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goede woordkeuze..
T is een vrij apart topic idd
Maar.. Waarom mag t nu ineens?
Normaal krijg je direct een bannetje als je Tubgirl o.i.d plaatst
Vraag je dit in t algemeen en dat je nou wacht op de eerste de beste die ja zegt?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goede woordkeuze..
T is een vrij apart topic idd
Maar.. Waarom mag t nu ineens?
Normaal krijg je direct een bannetje als je Tubgirl o.i.d plaatst
Of omdat je geen zak ziet op die plaatjes misschien?quote:Op zondag 13 september 2009 21:14 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Omdat Yvonne in het echt een aardig mens is, maar op het forum zo schijnheilig als de hel, en ze weet dondergoed dat ik dat van haar vind, en het zal haar ook een worst zijn.
Maar dat is ze wel.
Ik ben t ook niet echt.. Ik vind de drollen die m'n katten soms leggen ergerquote:Op zondag 13 september 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben ik nou de enige die niet erg geshockeerd is van die zooi in dat topic?
Ok, perhaps..quote:Op zondag 13 september 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Of omdat je geen zak ziet op die plaatjes misschien?
Leg die plaatjes eens naast elkaarquote:Op zondag 13 september 2009 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, perhaps..
Maar wat zie je bij Tubgirl wel, dat je hier niet ziet
Ik vind t gewoon allebei een beetje.. "Shitty"quote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leg die plaatjes eens naast elkaar
Hey, ik kan niet meer kijken? Klopt dat?quote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef Maisnon het volgende:
Nee yvonne is gewoon verbaasd en kent Xeb dus laat het maar toe.
Tsja, of het hypocriet is ofniet, zo gebeurd het in ieder geval al jaren
Jogy is het er minder mee eens en die gaat alles maar weg modden
Ik ook niet, het is eerder hilarisch.quote:Op zondag 13 september 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Door dat topic moest ik denken aan jongen die ik kende die zich had "verdreet'n" (op z'n dialects)quote:Op zondag 13 september 2009 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is eerder hilarisch.
Dat is iddquote:Op zondag 13 september 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zag van de week in Nijmegen twee keer dezelfde vrouw met twee verschillende blinde meisjes de straat over steken.
Als ik nou geen geldzorgen en alle tijd van de wereld had, zou ik ook zoiets gaan doen. Ik vind toch dat je dan goed werk verricht, als je zoiets doet.
Ik heb een tijdje op zondag van tien tot 12 vrijwilligerswerk gedaan met dementerende bejaardenquote:Op zondag 13 september 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zag van de week in Nijmegen twee keer dezelfde vrouw met twee verschillende blinde meisjes de straat over steken.
Als ik nou geen geldzorgen en alle tijd van de wereld had, zou ik ook zoiets gaan doen. Ik vind toch dat je dan goed werk verricht, als je zoiets doet.
Ja dat soort dingen. Ik vind het gewoon een mooi gebaar naar die mensen toe als je zoiets doet.quote:Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op zondag van tien tot 12 vrijwilligerswerk gedaan met dementerende bejaarden
Ging ik een stkje met ze wandelen en 30x hetzelfde verhaal luisteren
Was wel leuk om te doen en die mensen vonden het fijn
(Maar kon niet meer omdat n ex het niet fijn vond dat ie op zondag altijd rekening met mij moest houden)
Ik zou het niet kunnen iigquote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen. Ik vind het gewoon een mooie gebaar naar die mensen toe als je zoiets doet.
Maar ik denk dat die vrouw die ik tegenkwam daar gewoon voor vast werkte. Maargoed, dan nog. Eervol beroep.
Gewoon leuk om te hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 20:42 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid he?
Wat ga je nu doen als je de foto's van die foto-shoot hebt?
Wil je ze naar een castingbureau sturen, is het puur om op te hangen, of gewoon omdat je het leuk vindt om ze te hebben?
Ik vind je kleding erg leuk, voor de verandering.quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
1 van mn 2 fotoshoot outfits:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vraag je dit in t algemeen en dat je nou wacht op de eerste de beste die ja zegt?
Wat ik mij dus afvroeg vd week toen ik tegenover een blinde vrouw in de trein zat he..quote:Op zondag 13 september 2009 21:36 schreef Smart_ass het volgende:
Noem hier de voordelen van doof/blind zijn. [ afbeelding ]
Je andere outfit was een mini rokje met een slipje tot op je knieën?quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
1 van mn 2 fotoshoot outfits:
[ afbeelding ]
Houtskoolquote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt mij ook wel tof om iets van ontwikkelingswerk in Afrika te doen, maar dan vanuit mijn insteek als product ontwerper.
Goedkope milieuvriendelijke waterzuiveringsproducten verzinnen enzo
Zit jij serieus naar je ster te kijken dan na het kakken?quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat ik mij dus afvroeg vd week toen ik tegenover een blinde vrouw in de trein zat he..
Blinden moeten ook af en toe een kakje leggen, maar hoe weten ze dat hun naad schoon is? Moeten ze dan elke keer aan het papiertje ruiken?
Je wilt het wiel opnieuw gaan uitvinden?quote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt mij ook wel tof om iets van ontwikkelingswerk in Afrika te doen, maar dan vanuit mijn insteek als product ontwerper.
Goedkope milieuvriendelijke waterzuiveringsproducten verzinnen enzo
Hij bekijkt het toiletpapier, bohquote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Zit jij serieus naar je ster te kijken dan na het kakken?
IK BEN TOCH NIET BLINDquote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Zit jij serieus naar je ster te kijken dan na het kakken?
WTF FAGGOTquote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij bekijkt het toiletpapier, boh
Op die lifestraw zijn geloof ik ook nog veel dingen aan te merkenquote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je wilt het wiel opnieuw gaan uitvinden?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 21:47 schreef Devvie het volgende:
Vandoag in utrecht stond ik in een straat tegen een boom aan, komt er ineens een vrouw scheldend naar buiten
+ "JONGEMAN STA JE DAAR NOU TEGEN DIE BOOM TE PLASSEN?!?!"
- "Neen mevrouw, ik moest even kotsen"
+ "Oh, ok, beterschap"
Alleen MOOIE vrouwen poepen toch niet?quote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fijn onderwerp
Kan ik niet over meepraten, ik ben een vrouw
Yvonne is net als Danny en alle administrators, ze laten duizend dingen toe, omdat de user in kwestie een streepje voor heeft, of als ze net in een jolige bui is....quote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef Maisnon het volgende:
Nee yvonne is gewoon verbaasd en kent Xeb dus laat het maar toe.
Tsja, of het hypocriet is ofniet, zo gebeurd het in ieder geval al jaren
Jogy is het er minder mee eens en die gaat alles maar weg modden
quote:Op zondag 13 september 2009 21:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Alleen MOOIE vrouwen poepen toch niet?
Idd.. Als we uberhaupt al moeten houden we t net zolang op, tot t gevoel weg isquote:Op zondag 13 september 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw poept, als ze zeggen van wel, liegen ze
Das minder, wel fijn dat je je nu wat beter voelt...quote:Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nu gaat het wel weer, maar ik heb de hele dag niets gegeten, alles kwam eruit
HAHAHA. WTF.quote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat ik mij dus afvroeg vd week toen ik tegenover een blinde vrouw in de trein zat he..
Blinden moeten ook af en toe een kakje leggen, maar hoe weten ze dat hun naad schoon is? Moeten ze dan elke keer aan het papiertje ruiken?
quote:Op zondag 13 september 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw poept, als ze zeggen van wel, liegen ze
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 september 2009 20:56 schreef Maisnon het volgende:
Hey BT je moet daar echt een kort jasje/colbert/blazer iets over doen dat ziet er vast tof uit
Nee joh, een corsetje met jarretelsquote:Op zondag 13 september 2009 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je andere outfit was een mini rokje met een slipje tot op je knieën?
BOHquote:Op zondag 13 september 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, een corsetje met jarretels!
Ook niet van die penissen die door de helft zijn gefileerd als een haring?!quote:Op zondag 13 september 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Met mennus grote piercings en tatoo's erop/doorquote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ook niet van die penissen die door de helft zijn gefileerd als een haring?!
Voor onsquote:
Thank God! Je wilt ze de kost geven die zomaar een fotoshoot nemen en meteen denken dat ze Hollands next topmodel gaan worden.quote:
Is dat niets voor jou dan Ricko, dan kun je met 2 handen tegelijk trekken.quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ook niet van die penissen die door de helft zijn gefileerd als een haring?!
quote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou dan Ricko, dan kun je met 2 handen tegelijk trekken.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou dan Ricko, dan kun je met 2 handen tegelijk trekken.
Got lucky?quote:
Je moet me dat toch even uitleggen, fan zijn van voetbalteamsquote:
Nou, succes ermee.quote:Op zondag 13 september 2009 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb mijn volgende portrettekenoefending gevondenm'n nichtje
Welke? de vorige heb ik van 11 uur savonds tot 3 uur snachts gemaakt telkensquote:Op zondag 13 september 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou, succes ermee.
Hoe kom je aan al die vrije tijd?
quote:Op zondag 13 september 2009 22:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet me dat toch even uitleggen, fan zijn van voetbalteamswat voegt het toe aan je leven en zo'n team is in principe toch compleet inwisselbaar?
Oooh dus je vindt me hier geen next top modelquote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Thank God! Je wilt ze de kost geven die zomaar een fotoshoot nemen en meteen denken dat ze Hollands next topmodel gaan worden.
Niets mis met jezelf mooi vinden, maar er zijn grenzen.
Ik vind het best mooie foto's (je bent ook wel fotogeniek), maar m'n buurman had ze ook gemaakt kunnen hebben, om 't zo maar te zeggen.quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh dus je vindt me hier geen next top model?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
Tis wat S_A zegtquote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
Wajoo, check die wallen onder je ogenquote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
Ik hou niet van modellen, lelijke uitdrukkingsloze graatpakhuizen, dus neem het als een compliment als ik zeg nee.quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |