Heb je daar wel een mening over?quote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef Sanne92 het volgende:
Zo, ik heb zojuist Biogarde een TopicReport gegeven, omdat hij niet zo goed begrijpt hoe internet behoort te werrken.
Zal wel weer niets mee gebeuren, maar zolang de meningen maar verdeeld blijven.
Dat is te merkenquote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, ik heb wat meer ervaring.
Yup, hij wil een echte discussie voorkomen, en sluit een topic met een OP die staat als een huis, ongeacht of het van mij komt of niet.quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar wel een mening over?
Macht van de modjes.quote:Op zondag 13 september 2009 23:01 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Yup, hij wil een echte discussie voorkomen, en sluit een topic met een OP die staat als een huis, ongeacht of het van mij komt of niet.
Gewoon om er vanaf te zijn, en dat is onterecht, omdat ik zeker niet van plan was om er een reltopic van te maken, maar enkel nieuwsgierig was naar reacties, omdat niet iedereen dezelfde mening toegedaan is.
En als ze een beetje eerlijk zijn, sluit je een goed beargumenteerd topic niet, zeker niet als de TS niet aan het trollen is, maar gewoon een eerlijke vraag stelt.
Aangereden door Anita en haar kinderwagen?quote:Op zondag 13 september 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
Ik vind het licht juist helemaal niks. Rechts veuls te groen en links is er een rode gloed.
Niks ten nadele van jou uiteraard.
MIETERSquote:Op zondag 13 september 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
Ik vind het licht juist helemaal niks. Rechts veuls te groen en links is er een rode gloed.
Niks ten nadele van jou uiteraard.
Want ik sluit topics?quote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef jordeeeh het volgende:
Lamon, zoals iedereen zegt;
Je neemt het internet een beetje te serieus.
Bijna door een Marokkaan op zijn fiets.quote:Op zondag 13 september 2009 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aangereden door Anita en haar kinderwagen?
1.68quote:Op zondag 13 september 2009 22:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tis wat S_A zegtJe staat er mooi op, vind het licht zo ook wel mooi, maar de foto's zelf zijn niet revolutionair
Hoe lang ben je eigenlijk
Whehe ja raar vind ik dat af en toe, veel anderen hebben dat heul nietquote:Op zondag 13 september 2009 22:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het wel vet dat de rand om je iris zo donker is dan komen je ogen beter uit![]()
Fas?quote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gestreste kassamedewerkers die half aan het huilen zijn achter de kassa.
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bijna door een Marokkaan op zijn fiets.
Gestreste kassamedewerkers die half aan het huilen zijn achter de kassa.
Ook niet als ze op de stoep fietsen en "TOZZZZ!!!1!!1 EINZ" zeggen naar iemand waar ze net voorbij fietsen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik had bijna een Marokkaan aangereden, die mensen kijken echt niet uit als ze oversteken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |