Vorig seizoen gaf ook niemand Twente een kans in de UEFA-cup.quote:Op zondag 13 september 2009 20:01 schreef RayMania het volgende:
Vorig seizoen had ik Twente nog wel een kans gegeven, maar nu denk ik dat ze het niet redden.
Toen versloegen we dankzij Denneboom Stade Rennes en Racing Santander nogquote:Op maandag 14 september 2009 18:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vorig seizoen gaf ook niemand Twente een kans in de UEFA-cup.
We zullen het wel zien donderdag.
Of hopen dat die turken net zo arrogant zijn als de turken hier in Nederlandquote:Op maandag 14 september 2009 18:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Toen versloegen we dankzij Denneboom Stade Rennes en Racing Santander nog![]()
Maar ik denk dat we nu heeeel blij mogen zijn als we een puntje pakken in Istanbul
Ik hoop er ook op dat de Turken te lui en nonchalant beginnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:53 schreef Hamilcar het volgende:
Precies, Fenerbace is een team dat zo willekeurig is dat je het maar nooit weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noise is all relative to the silence preceding it
Ja, maar het zwitserse competitie is wel een heul stuk krachtiger hé....quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef TLC het volgende:
Als het Zwitserse Sion 2 keer in Turkije kan scoren en daar gelijk speelt heeft ook Twente kansen
Mag natuurlijk niet ten koste gaan van cashcow CL.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hup Twente! Jammer dat alle EL wedstrijden op 1 dag zijn(En dus tegelijk)
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:14 schreef Dos37 het volgende:
Die 5de official ik zie het in de thuis wedstrijd al gebeuren. Voor vak-P geen penal durven te geven dan mag die kerel wel een regenjas aantrekken.
De rechten zijn te duur....quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef Dunckie het volgende:
komt het ook op tv oost? En waarom zend de nos het niet uit? Dit is toch met afstand de leukste wedstrijd vanavond. Zenden ze psv spartak uit......
Ga naar de site van rojadirecta, zoek naar Twente (CTRL+F) en kies de 2e link.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Ad_rem het volgende:
Iemand enig idee welk sopcast kanaal ik kan kijken?
Grapjasquote:Op donderdag 17 september 2009 21:07 schreef BB-King het volgende:
AZ speelde daar enkele seizoenen geleden gelijk met 3-3... moet te doen zijn voor Twente.
dan hoop ik dat de Twente supporters aan de eind van de wedstrijd nog wat adem over hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Even de adem inhouden als Sander de bal heeft.
jojoortje waar volg jij de wedstrijd.. mag me ook PM als het topsecret is..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Zoals verwacht.. Een sterk begin van Fener.
Gewoon ELquote:Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef marcusa het volgende:
[..]
jojoortje waar volg jij de wedstrijd.. mag me ook PM als het topsecret is..
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:16 schreef EchoAlpha het volgende:
Fener duidelijk beter
Twente doet helemaal niks
Er zijn op Turksat 2 satelliet beamsquote:Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef ACT-F het volgende:
Grmbl, mijn stream is ook weg. Trouwens, waarom kan Ictimai TV (ITV) niet zien op Turksat? Daar zou ik het op moeten kunnen ontvangen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ga naar de site van rojadirecta, zoek naar Twente (CTRL+F) en kies de 2e link.
Die brief met code is zover ik weet alleen voor Eredivisie wedstrijden en niet voor ELquote:Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef achappey het volgende:
Leuk die brief van eredivisie live, voorlopig zit ik voor 6 euro tegen flash filmpje bezig met laden aan te kijken...
pm met link?quote:
Ze bieden het anders wel te koop aan via de site aangezien ze ook de wedstrijden van de EL ook uitzenden op ELquote:Op donderdag 17 september 2009 21:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Die brief met code is zover ik weet alleen voor Eredivisie wedstrijden en niet voor EL
Lul jij dan? Kijk jij wel?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef ACT-F het volgende:
Pfff, wat is er mis met Twente. Fenerbahçe is kennelijk toch een maatje te groot.
Dan moet je ff met IE proberen en je flash player versie checken.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze bieden het anders wel te koop aan via de site aangezien ze ook de wedstrijden van de EL ook uitzenden op EL
FC Twente speelt echt zwaar bagger...Ik weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt maar ze bakken er echt weinig vanquote:
Jawel, ik heb gewoon beeld.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Lul jij dan? Kijk jij wel?
Kijk gewoon via de tv veel makkelijkerquote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Dan moet je ff met IE proberen en je flash player versie checken.
Met IE zou het sowieso moeten werken tenzij er gewoon iets mis is met die site waar je dus helemaal niks aan kan doen
Doe ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kijk gewoon via de tv veel makkelijker
Ik heb Ictimai TV geprobeerd te ontvangen via Turksat, maar dat lukte maar nietquote:Op donderdag 17 september 2009 21:25 schreef EchoAlpha het volgende:
Drie hoeratjes voor satelliet tv
Als je een zeer duur DSmart pakket hebt kan je die op Turksat kijken.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:26 schreef IHVK het volgende:
Is het ook niet te zien op de Turkse TV dan?
Ga tennis kijken?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef ACT-F het volgende:
Pfff, wat is er mis met Twente. Fenerbahçe is kennelijk toch een maatje te groot.
Ictimai TV zit op de oost beam van Turksat oftewel Oost-Europa en Turkije onlyquote:Op donderdag 17 september 2009 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb Ictimai TV geprobeerd te ontvangen via Turksat, maar dat lukte maar nietAndere zenders doen het prima.
alsof Fener zo denderend speeltquote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
FC Twente speelt echt zwaar bagger...Ik weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt maar ze bakken er echt weinig van
Ze spelen zeker niet denderend maar ze zijn duidelijk beter dan Twentequote:Op donderdag 17 september 2009 21:28 schreef marcusa het volgende:
[..]
alsof Fener zo denderend speelt
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:28 schreef EchoAlpha het volgende:
Ictimai TV zit op de oost beam van Turksat oftewel Oost-Europa en Turkije only
Volgens mij kan je met een schotel van 2 meter (!) de zenders nog vrij moeilijk ontvangen (Vroeger tenminste) Tegenwoordig heb je zover ik weet helemaal geen signaal meer in Nederland.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:29 schreef IHVK het volgende:
Oost Beam kan je ook in NL ontvangen hoor. Maar dan moet je een gigantische schotel kopen.
Vergeleken met wat? Het is geen Eredivisie he. Het staat 0-0, prima dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
FC Twente speelt echt zwaar bagger...Ik weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt maar ze bakken er echt weinig van
Kwestie van tijd voordat de 1-0 valtquote:Op donderdag 17 september 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vergeleken met wat? Het is geen Eredivisie he. Het staat 0-0, prima dus.
Twente speelt iig wel 10x beter tegen dit Fenerbahce dan andere NL teams momenteel zouden doen. En ik heb niets met Twente dat ik dit zeg. Twente combineert en doet dit verzorgd en bijna alle passen komen aan. Ajax zou 10x vaker de bal ingeleverd hebben bv. Daarnaast is nu half uur voorbij en heeft Fenerbahce nog weinig gevaar kunnen stichten terwijl Twente zelf een kansje of 2 heeft weten te creëren.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:29 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze spelen zeker niet denderend maar ze zijn duidelijk beter dan Twente
Was bij Ajax ook zo vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat de 1-0 valt
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef need2009 het volgende:
Volgens mij is dit een schotel-topic geworden ipv een voetbaltopic.
Koop gewoon EL ipv 2 pakjes peuken of 5 biertjes.
Ajax - Timisoa was een hele andere wedstrijdquote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was bij Ajax ook zo vandaag.
Vandaar mijn opmerking of Fenerbahçe niet een maatje te groot is voor Twente.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Espabilado het volgende:
Mensen die denken dat Twente slecht speelt omdat ze Fenerbahce niet wegtikken beseffen niet zo goed hoe goed Fener wel niet is. En ze spelen nog uit ook.
Ff nog een vraagje over de streams.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef Prosac het volgende:
pfffff, zullen we het in dit topic gewoon over de wedstrijd houden? En niet wie EL, schotel of streams al dan niet kijkt?
Maar je deed dat vragend wat er mis is met Twente.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar mijn opmerking of Fenerbahçe niet een maatje te groot is voor Twente.
2x neen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ff nog een vraagje over de streams.
Mogen links naar pagina met links?
Mogen links naar streams?
Idd, dit moeten we ook absoluut niet gaan vergelijken met de Eredivise.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Twente speelt iig wel 10x beter tegen dit Fenerbahce dan andere NL teams momenteel zouden doen. En ik heb niets met Twente dat ik dit zeg. Twente combineert en doet dit verzorgd en bijna alle passen komen aan. Ajax zou 10x vaker de bal ingeleverd hebben bv. Daarnaast is nu half uur voorbij en heeft Fenerbahce nog weinig gevaar kunnen stichten terwijl Twente zelf een kansje of 2 heeft weten te creëren.
Mensen die denken dat Twente slecht speelt omdat ze Fenerbahce niet wegtikken beseffen niet zo goed hoe goed Fener wel niet is. En ze spelen nog uit ook.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef marcusa het volgende:
zag ik daar net die vrouw van R. Carlos op de tribune
Als Twente een punt pakt, dan is dat hetzelfde als dat Ajax uit bij Barcelona een punt pakt.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd, dit moeten we ook absoluut niet gaan vergelijken met de Eredivise.
Waar? Op hooligan TV?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef Skv het volgende:
Ik hoor iets over matpartijen in het publiek?
Prima resultaat zou dat zijn. Al acht ik de kans dat Twente een punt pakt net iets groterquote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als Twente een punt pakt, dan is dat hetzelfde als dat Ajax uit bij Barcelona een punt pakt.
Twente begint wat meer grip op de wedstrijd te krijgen. Fener blijft wel wat dominanter.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
Wie is er beter?
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef marcusa het volgende:
theo janssen komt er in.. zo heet die gast toch..
55/45 zou ik zeggen in voordeel van Fener. Maar Twente speelt aardig verzorgd en kan hier zeker met een punt en ms wel meer weggaan.quote:
Mwoah. Een punt zou al fantastisch zijn. Met drie punten gaan ze hier echt niet weg, vermoed ikquote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
55/45 zou ik zeggen in voordeel van Fener. Maar Twente speelt aardig verzorgd en kan hier zeker met een punt en ms wel meer weggaan.
Twente moet idd ff scoren.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef EchoAlpha het volgende:
Hopelijk valt er nog snel ff een doelpunt kunnen we een nog leukere pot zien
Al paar keer in de 16 gekomen.. achterin weinig weggegeven... kan je met beetje mazzel vlak voor einde scorenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah. Een punt zou al fantastisch zijn. Met drie punten gaan ze hier echt niet weg, vermoed ik
Ik vind die Turken echt heel erg leip.. Zijn net Portugezen. Denk je dat je de wedstrijd onder controle hebt, komen ze er uit met een supersnelle counter in de laatste minuten en je gaat met lege handen naar huis.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:50 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Al paar keer in de 16 gekomen.. achterin weinig weggegeven... kan je met beetje mazzel vlak voor einde scoren
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind die Turken echt heel erg leip.. Zijn net Portugezen. Denk je dat je de wedstrijd onder controle hebt, komen ze er uit met een supersnelle counter in de laatste minuten en je gaat met lege handen naar huis.
Zo gaat dat altijd met Nederlandse clubs.
Dat is ook mijn gedachte!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind die Turken echt heel erg leip.. Zijn net Portugezen. Denk je dat je de wedstrijd onder controle hebt, komen ze er uit met een supersnelle counter in de laatste minuten en je gaat met lege handen naar huis.
Zo gaat dat altijd met Nederlandse clubs.
Nederlandse clubs zijn altijd de lul. Eigen schuld ook trouwens. Ben benieuwd hoe Twente hier mee om gaat. Gaan ze het laatste half uur verdedigen? Gaan ze nog proberen om zelf te scoren?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aan die kabouter van Sporting Lissabon die tegen AZ scoorde in wat was het halve finale UEFA cup toen met Co Adriaanse..of die doelpunt van die Portugese keeper tegen Twente..
Onvolwassen ja, klopt helemaal.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:56 schreef marcusa het volgende:
Nederlandse clubs zijn gewoon veelste naief..
Ik denk iets er tussenin. Tenminste dat lijkt mij het beste.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nederlandse clubs zijn altijd de lul. Eigen schuld ook trouwens. Ben benieuwd hoe Twente hier mee om gaat. Gaan ze het laatste half uur verdedigen? Gaan ze nog proberen om zelf te scoren?
waarom heb jij eigenlijk geen blote tietfoto's in je FoBo alleen voetbal..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onvolwassen ja, klopt helemaal.
Dat theoretische geouwehoer altijd, natuurlijk gaan ze proberen te scoren als ze een goal tegen krijgen..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nederlandse clubs zijn altijd de lul. Eigen schuld ook trouwens. Ben benieuwd hoe Twente hier mee om gaat. Gaan ze het laatste half uur verdedigen? Gaan ze nog proberen om zelf te scoren?
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat theoretische geouwehoer altijd, natuurlijk gaan ze proberen te scoren als ze een goal tegen krijgen..
Dan ben jij de enige die Jojoortje.rar nog niet heeft gezien. Pech voor jou.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef marcusa het volgende:
[..]
waarom heb jij eigenlijk geen blote tietfoto's in je FoBo alleen voetbal..![]()
Goh? Joh? Doh..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat theoretische geouwehoer altijd, natuurlijk gaan ze proberen te scoren als ze een goal tegen krijgen..
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige die Jojoortje.rar nog niet heeft gezien. Pech voor jou.
Mwah niet echt spannend. Veel fouten en ze zijn aan elkaar gewaagd. Isaksson is ook nog niet echt wakker.quote:
Ja, de Nederlandse clubs kunnen me nog niet echt bekorenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:10 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ach ja, als je ze al gaat opzoeken op internet.
Saai he z'n voetbalavond?
Welterusten!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:11 schreef Ad_rem het volgende:
Stream doet het nietmeer(Ik neem geen eredivisie live ik kijk amper voetbal)
Och, hij is best om aan te zien.quote:
als jij er bij komt liggen, maar al te graag..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Slaap lekker ding, want jij is lastig.
Fobogeiler.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:14 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Och, hij is best om aan te zien.
Twente moet een beetje meer vooruit gaan verdedigen, aanpakken die hap.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:15 schreef marcusa het volgende:
[..]
als jij er bij komt liggen, maar al te graag..
Veel te hoog gekopt door Ruiz.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:19 schreef DirkZz het volgende:
-doe maar even normaal-
Lekker slim om zo te posten na een ban.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
dat was mijn 7e zin ofzo al. dit moet nog kunnen toch
FC Twente is minimaal gelijkwaardig, zo niet beter dan de turken.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef Chadi het volgende:
Twente mag blij zijn dat er nog niet is gescoord door die turken.
Want Fener domineert en sticht zoveel gevaar?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef Chadi het volgende:
Twente mag blij zijn dat er nog niet is gescoord door die turken.
was niet eens echt schelden, en hij wenst mijn favoriete Twente speler dood.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekker slim om zo te posten na een ban.
Je moet gewoon normaal leren posten.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
was niet eens echt schelden, en hij wenst mijn favoriete Twente speler dood.
volg jij de wedstrijd in spiegelbeeld ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
FC Twente is minimaal gelijkwaardig, zo niet beter dan de turken.
Dan kijk jij een hele andere wedstrijd dan ik hier. Twente verdedigt alleen maar en komt er sporadisch uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
FC Twente is minimaal gelijkwaardig, zo niet beter dan de turken.
in wat voor belevingswereld leef jij?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dan ga je maar even bij het toetsenbord weg en laat je het verder aan ons over.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nee wat hij typt is normaal.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet gewoon normaal leren posten.
Wie weet gaat dat ooit gebeuren.
Stoch mag dan wel klein zijn maar hij komt er heel vaak uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kijk jij een hele andere wedstrijd dan ik hier. Twente verdedigt alleen maar en komt er sporadisch uit.
Is gekleurde driehoekjes posten dan wel normaal?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet gewoon normaal leren posten.
Wie weet gaat dat ooit gebeuren.
Jij vond driehoekjes toch fijn?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:24 schreef need2009 het volgende:
[..]
Is gekleurde driehoekjes posten dan wel normaal?
Maar goed.
Net zoveel dreiging als Rommedahlquote:Op donderdag 17 september 2009 22:24 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Stoch mag dan wel klein zijn maar hij komt er heel vaak uit.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef marcusa het volgende:
[..]
volg jij de wedstrijd in spiegelbeeld ofzo
Nee jullie hebben er verstand vanquote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kijk jij een hele andere wedstrijd dan ik hier. Twente verdedigt alleen maar en komt er sporadisch uit.
ik volg de wedstrijd op een engelse zender.. lekker objectief..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
[..]
Nee jullie hebben er verstand van
Zoals Westerhof ook al zei; niet Twente maar Fener had de 1e helft overleeft.
Nu is Westerhof een kneus maar heeft nog wel duidelijk meer verstand van voetbal dan jullie 2.
Nou Iddquote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef marcusa het volgende:
ik wil even laten weten dat Twente ook op de helft van Fener mag spelen..
Het niet afmaken dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:26 schreef DirkZz het volgende:
OOOH RUIZ!! Die had er in gemoeten!! 300% kans!
Fener helemaal weg-getikt en het dan zo afmaken! JAMMER.
Een leek als jij heeft een commentator nodig om te bepalen wie beter isquote:Op donderdag 17 september 2009 22:26 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik volg de wedstrijd op een engelse zender.. lekker objectief..
ESPN?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:26 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik volg de wedstrijd op een engelse zender.. lekker objectief..
Ik was toen hierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:27 schreef need2009 het volgende:
[..]
Waar was je net, toen Alex 3 meter overkopte.
quote:
Typisch Fener-publiek.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:29 schreef Espabilado het volgende:
Gelukkig ziet het Fener publiek zelf wel dat hun team het moeilijk heeft tegen Twente
Supporters van gala denken meer aan hun team, ze helpen alvast met het demonteren van jullie oude stadionquote:
Jij ook hier? Wat vind je nou van Fener vandaag?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Supporters van gala denken meer aan hun team, ze helpen alvast met het demonteren van jullie oude stadion
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef Espabilado het volgende:
Ik ga maar terug naar de bank, hier heeft men echt een aparte kijk op het wedstrijdbeeld![]()
Ik hoor 'm ook, ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef Plasterk het volgende:
Jojoortje:
You've got this strange effect on me! And I like it.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Supporters van gala denken meer aan hun team, ze helpen alvast met het demonteren van jullie oude stadion
Middelmatig tot slecht, voorin niet effectief.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij ook hier? Wat vind je nou van Fener vandaag?
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef Plasterk het volgende:
Jojoortje:
You've got this strange effect on me! And I like it.
wij hebben Bryan last Minute Ruiz er al in staan.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef marcusa het volgende:
Ik wil Semih Last Minute Senturk zien..
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef Espabilado het volgende:
Ik ga maar terug naar de bank, hier heeft men echt een aparte kijk op het wedstrijdbeeld![]()
Had Twente maar zelf moeten scoren, nietwaar? Blijft wel zuurquote:Op donderdag 17 september 2009 22:34 schreef DirkZz het volgende:
onverdiend
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:35 schreef DirkZz het volgende:
[..]
pak het eerste vliegtuig zou ik zeggen
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:35 schreef xminator het volgende:
MEHMETTTTTTT TOPUZZZZZZZZZZZzz
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |