Vorig seizoen gaf ook niemand Twente een kans in de UEFA-cup.quote:Op zondag 13 september 2009 20:01 schreef RayMania het volgende:
Vorig seizoen had ik Twente nog wel een kans gegeven, maar nu denk ik dat ze het niet redden.
Toen versloegen we dankzij Denneboom Stade Rennes en Racing Santander nogquote:Op maandag 14 september 2009 18:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vorig seizoen gaf ook niemand Twente een kans in de UEFA-cup.
We zullen het wel zien donderdag.
Of hopen dat die turken net zo arrogant zijn als de turken hier in Nederlandquote:Op maandag 14 september 2009 18:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Toen versloegen we dankzij Denneboom Stade Rennes en Racing Santander nog![]()
Maar ik denk dat we nu heeeel blij mogen zijn als we een puntje pakken in Istanbul
Ik hoop er ook op dat de Turken te lui en nonchalant beginnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:53 schreef Hamilcar het volgende:
Precies, Fenerbace is een team dat zo willekeurig is dat je het maar nooit weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noise is all relative to the silence preceding it
Ja, maar het zwitserse competitie is wel een heul stuk krachtiger hé....quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef TLC het volgende:
Als het Zwitserse Sion 2 keer in Turkije kan scoren en daar gelijk speelt heeft ook Twente kansen
Mag natuurlijk niet ten koste gaan van cashcow CL.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hup Twente! Jammer dat alle EL wedstrijden op 1 dag zijn(En dus tegelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |