Waar? Op hooligan TV?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef Skv het volgende:
Ik hoor iets over matpartijen in het publiek?
Prima resultaat zou dat zijn. Al acht ik de kans dat Twente een punt pakt net iets groterquote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als Twente een punt pakt, dan is dat hetzelfde als dat Ajax uit bij Barcelona een punt pakt.
Twente begint wat meer grip op de wedstrijd te krijgen. Fener blijft wel wat dominanter.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
Wie is er beter?
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef marcusa het volgende:
theo janssen komt er in.. zo heet die gast toch..
55/45 zou ik zeggen in voordeel van Fener. Maar Twente speelt aardig verzorgd en kan hier zeker met een punt en ms wel meer weggaan.quote:
Mwoah. Een punt zou al fantastisch zijn. Met drie punten gaan ze hier echt niet weg, vermoed ikquote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
55/45 zou ik zeggen in voordeel van Fener. Maar Twente speelt aardig verzorgd en kan hier zeker met een punt en ms wel meer weggaan.
Twente moet idd ff scoren.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef EchoAlpha het volgende:
Hopelijk valt er nog snel ff een doelpunt kunnen we een nog leukere pot zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |