Twente speelt iig wel 10x beter tegen dit Fenerbahce dan andere NL teams momenteel zouden doen. En ik heb niets met Twente dat ik dit zeg. Twente combineert en doet dit verzorgd en bijna alle passen komen aan. Ajax zou 10x vaker de bal ingeleverd hebben bv. Daarnaast is nu half uur voorbij en heeft Fenerbahce nog weinig gevaar kunnen stichten terwijl Twente zelf een kansje of 2 heeft weten te creëren.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:29 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze spelen zeker niet denderend maar ze zijn duidelijk beter dan Twente
Was bij Ajax ook zo vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat de 1-0 valt
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef need2009 het volgende:
Volgens mij is dit een schotel-topic geworden ipv een voetbaltopic.
Koop gewoon EL ipv 2 pakjes peuken of 5 biertjes.
Ajax - Timisoa was een hele andere wedstrijdquote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was bij Ajax ook zo vandaag.
Vandaar mijn opmerking of Fenerbahçe niet een maatje te groot is voor Twente.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Espabilado het volgende:
Mensen die denken dat Twente slecht speelt omdat ze Fenerbahce niet wegtikken beseffen niet zo goed hoe goed Fener wel niet is. En ze spelen nog uit ook.
Ff nog een vraagje over de streams.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef Prosac het volgende:
pfffff, zullen we het in dit topic gewoon over de wedstrijd houden? En niet wie EL, schotel of streams al dan niet kijkt?
Maar je deed dat vragend wat er mis is met Twente.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar mijn opmerking of Fenerbahçe niet een maatje te groot is voor Twente.
2x neen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ff nog een vraagje over de streams.
Mogen links naar pagina met links?
Mogen links naar streams?
Idd, dit moeten we ook absoluut niet gaan vergelijken met de Eredivise.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Twente speelt iig wel 10x beter tegen dit Fenerbahce dan andere NL teams momenteel zouden doen. En ik heb niets met Twente dat ik dit zeg. Twente combineert en doet dit verzorgd en bijna alle passen komen aan. Ajax zou 10x vaker de bal ingeleverd hebben bv. Daarnaast is nu half uur voorbij en heeft Fenerbahce nog weinig gevaar kunnen stichten terwijl Twente zelf een kansje of 2 heeft weten te creëren.
Mensen die denken dat Twente slecht speelt omdat ze Fenerbahce niet wegtikken beseffen niet zo goed hoe goed Fener wel niet is. En ze spelen nog uit ook.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef marcusa het volgende:
zag ik daar net die vrouw van R. Carlos op de tribune
Als Twente een punt pakt, dan is dat hetzelfde als dat Ajax uit bij Barcelona een punt pakt.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd, dit moeten we ook absoluut niet gaan vergelijken met de Eredivise.
Waar? Op hooligan TV?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef Skv het volgende:
Ik hoor iets over matpartijen in het publiek?
Prima resultaat zou dat zijn. Al acht ik de kans dat Twente een punt pakt net iets groterquote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als Twente een punt pakt, dan is dat hetzelfde als dat Ajax uit bij Barcelona een punt pakt.
Twente begint wat meer grip op de wedstrijd te krijgen. Fener blijft wel wat dominanter.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
Wie is er beter?
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef marcusa het volgende:
theo janssen komt er in.. zo heet die gast toch..
55/45 zou ik zeggen in voordeel van Fener. Maar Twente speelt aardig verzorgd en kan hier zeker met een punt en ms wel meer weggaan.quote:
Mwoah. Een punt zou al fantastisch zijn. Met drie punten gaan ze hier echt niet weg, vermoed ikquote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
55/45 zou ik zeggen in voordeel van Fener. Maar Twente speelt aardig verzorgd en kan hier zeker met een punt en ms wel meer weggaan.
Twente moet idd ff scoren.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef EchoAlpha het volgende:
Hopelijk valt er nog snel ff een doelpunt kunnen we een nog leukere pot zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |