dan hoop ik dat de Twente supporters aan de eind van de wedstrijd nog wat adem over hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Even de adem inhouden als Sander de bal heeft.
jojoortje waar volg jij de wedstrijd.. mag me ook PM als het topsecret is..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Zoals verwacht.. Een sterk begin van Fener.
Gewoon ELquote:Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef marcusa het volgende:
[..]
jojoortje waar volg jij de wedstrijd.. mag me ook PM als het topsecret is..
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:16 schreef EchoAlpha het volgende:
Fener duidelijk beter
Twente doet helemaal niks
Er zijn op Turksat 2 satelliet beamsquote:Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef ACT-F het volgende:
Grmbl, mijn stream is ook weg. Trouwens, waarom kan Ictimai TV (ITV) niet zien op Turksat? Daar zou ik het op moeten kunnen ontvangen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ga naar de site van rojadirecta, zoek naar Twente (CTRL+F) en kies de 2e link.
Die brief met code is zover ik weet alleen voor Eredivisie wedstrijden en niet voor ELquote:Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef achappey het volgende:
Leuk die brief van eredivisie live, voorlopig zit ik voor 6 euro tegen flash filmpje bezig met laden aan te kijken...
pm met link?quote:
Ze bieden het anders wel te koop aan via de site aangezien ze ook de wedstrijden van de EL ook uitzenden op ELquote:Op donderdag 17 september 2009 21:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Die brief met code is zover ik weet alleen voor Eredivisie wedstrijden en niet voor EL
Lul jij dan? Kijk jij wel?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef ACT-F het volgende:
Pfff, wat is er mis met Twente. Fenerbahçe is kennelijk toch een maatje te groot.
Dan moet je ff met IE proberen en je flash player versie checken.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze bieden het anders wel te koop aan via de site aangezien ze ook de wedstrijden van de EL ook uitzenden op EL
FC Twente speelt echt zwaar bagger...Ik weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt maar ze bakken er echt weinig vanquote:
Jawel, ik heb gewoon beeld.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Lul jij dan? Kijk jij wel?
Kijk gewoon via de tv veel makkelijkerquote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Dan moet je ff met IE proberen en je flash player versie checken.
Met IE zou het sowieso moeten werken tenzij er gewoon iets mis is met die site waar je dus helemaal niks aan kan doen
Doe ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kijk gewoon via de tv veel makkelijker
Ik heb Ictimai TV geprobeerd te ontvangen via Turksat, maar dat lukte maar nietquote:Op donderdag 17 september 2009 21:25 schreef EchoAlpha het volgende:
Drie hoeratjes voor satelliet tv
Als je een zeer duur DSmart pakket hebt kan je die op Turksat kijken.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:26 schreef IHVK het volgende:
Is het ook niet te zien op de Turkse TV dan?
Ga tennis kijken?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef ACT-F het volgende:
Pfff, wat is er mis met Twente. Fenerbahçe is kennelijk toch een maatje te groot.
Ictimai TV zit op de oost beam van Turksat oftewel Oost-Europa en Turkije onlyquote:Op donderdag 17 september 2009 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb Ictimai TV geprobeerd te ontvangen via Turksat, maar dat lukte maar nietAndere zenders doen het prima.
alsof Fener zo denderend speeltquote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
FC Twente speelt echt zwaar bagger...Ik weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt maar ze bakken er echt weinig van
Ze spelen zeker niet denderend maar ze zijn duidelijk beter dan Twentequote:Op donderdag 17 september 2009 21:28 schreef marcusa het volgende:
[..]
alsof Fener zo denderend speelt
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:28 schreef EchoAlpha het volgende:
Ictimai TV zit op de oost beam van Turksat oftewel Oost-Europa en Turkije only
Volgens mij kan je met een schotel van 2 meter (!) de zenders nog vrij moeilijk ontvangen (Vroeger tenminste) Tegenwoordig heb je zover ik weet helemaal geen signaal meer in Nederland.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:29 schreef IHVK het volgende:
Oost Beam kan je ook in NL ontvangen hoor. Maar dan moet je een gigantische schotel kopen.
Vergeleken met wat? Het is geen Eredivisie he. Het staat 0-0, prima dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
FC Twente speelt echt zwaar bagger...Ik weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt maar ze bakken er echt weinig van
Kwestie van tijd voordat de 1-0 valtquote:Op donderdag 17 september 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vergeleken met wat? Het is geen Eredivisie he. Het staat 0-0, prima dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |