Veel te hoog gekopt door Ruiz.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:19 schreef DirkZz het volgende:
-doe maar even normaal-
Lekker slim om zo te posten na een ban.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
dat was mijn 7e zin ofzo al. dit moet nog kunnen toch
FC Twente is minimaal gelijkwaardig, zo niet beter dan de turken.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef Chadi het volgende:
Twente mag blij zijn dat er nog niet is gescoord door die turken.
Want Fener domineert en sticht zoveel gevaar?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef Chadi het volgende:
Twente mag blij zijn dat er nog niet is gescoord door die turken.
was niet eens echt schelden, en hij wenst mijn favoriete Twente speler dood.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekker slim om zo te posten na een ban.
Je moet gewoon normaal leren posten.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
was niet eens echt schelden, en hij wenst mijn favoriete Twente speler dood.
volg jij de wedstrijd in spiegelbeeld ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
FC Twente is minimaal gelijkwaardig, zo niet beter dan de turken.
Dan kijk jij een hele andere wedstrijd dan ik hier. Twente verdedigt alleen maar en komt er sporadisch uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
FC Twente is minimaal gelijkwaardig, zo niet beter dan de turken.
in wat voor belevingswereld leef jij?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dan ga je maar even bij het toetsenbord weg en laat je het verder aan ons over.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nee wat hij typt is normaal.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet gewoon normaal leren posten.
Wie weet gaat dat ooit gebeuren.
Stoch mag dan wel klein zijn maar hij komt er heel vaak uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kijk jij een hele andere wedstrijd dan ik hier. Twente verdedigt alleen maar en komt er sporadisch uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |