Een leek als jij heeft een commentator nodig om te bepalen wie beter isquote:Op donderdag 17 september 2009 22:26 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik volg de wedstrijd op een engelse zender.. lekker objectief..
ESPN?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:26 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik volg de wedstrijd op een engelse zender.. lekker objectief..
Ik was toen hierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:27 schreef need2009 het volgende:
[..]
Waar was je net, toen Alex 3 meter overkopte.
quote:
Typisch Fener-publiek.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:29 schreef Espabilado het volgende:
Gelukkig ziet het Fener publiek zelf wel dat hun team het moeilijk heeft tegen Twente
Supporters van gala denken meer aan hun team, ze helpen alvast met het demonteren van jullie oude stadionquote:
Jij ook hier? Wat vind je nou van Fener vandaag?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Supporters van gala denken meer aan hun team, ze helpen alvast met het demonteren van jullie oude stadion
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef Espabilado het volgende:
Ik ga maar terug naar de bank, hier heeft men echt een aparte kijk op het wedstrijdbeeld![]()
Ik hoor 'm ook, ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef Plasterk het volgende:
Jojoortje:
You've got this strange effect on me! And I like it.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Supporters van gala denken meer aan hun team, ze helpen alvast met het demonteren van jullie oude stadion
Middelmatig tot slecht, voorin niet effectief.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij ook hier? Wat vind je nou van Fener vandaag?
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef Plasterk het volgende:
Jojoortje:
You've got this strange effect on me! And I like it.
wij hebben Bryan last Minute Ruiz er al in staan.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef marcusa het volgende:
Ik wil Semih Last Minute Senturk zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |