Al paar keer in de 16 gekomen.. achterin weinig weggegeven... kan je met beetje mazzel vlak voor einde scorenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah. Een punt zou al fantastisch zijn. Met drie punten gaan ze hier echt niet weg, vermoed ik
Ik vind die Turken echt heel erg leip.. Zijn net Portugezen. Denk je dat je de wedstrijd onder controle hebt, komen ze er uit met een supersnelle counter in de laatste minuten en je gaat met lege handen naar huis.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:50 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Al paar keer in de 16 gekomen.. achterin weinig weggegeven... kan je met beetje mazzel vlak voor einde scoren
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind die Turken echt heel erg leip.. Zijn net Portugezen. Denk je dat je de wedstrijd onder controle hebt, komen ze er uit met een supersnelle counter in de laatste minuten en je gaat met lege handen naar huis.
Zo gaat dat altijd met Nederlandse clubs.
Dat is ook mijn gedachte!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind die Turken echt heel erg leip.. Zijn net Portugezen. Denk je dat je de wedstrijd onder controle hebt, komen ze er uit met een supersnelle counter in de laatste minuten en je gaat met lege handen naar huis.
Zo gaat dat altijd met Nederlandse clubs.
Nederlandse clubs zijn altijd de lul. Eigen schuld ook trouwens. Ben benieuwd hoe Twente hier mee om gaat. Gaan ze het laatste half uur verdedigen? Gaan ze nog proberen om zelf te scoren?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aan die kabouter van Sporting Lissabon die tegen AZ scoorde in wat was het halve finale UEFA cup toen met Co Adriaanse..of die doelpunt van die Portugese keeper tegen Twente..
Onvolwassen ja, klopt helemaal.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:56 schreef marcusa het volgende:
Nederlandse clubs zijn gewoon veelste naief..
Ik denk iets er tussenin. Tenminste dat lijkt mij het beste.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nederlandse clubs zijn altijd de lul. Eigen schuld ook trouwens. Ben benieuwd hoe Twente hier mee om gaat. Gaan ze het laatste half uur verdedigen? Gaan ze nog proberen om zelf te scoren?
waarom heb jij eigenlijk geen blote tietfoto's in je FoBo alleen voetbal..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onvolwassen ja, klopt helemaal.
Dat theoretische geouwehoer altijd, natuurlijk gaan ze proberen te scoren als ze een goal tegen krijgen..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nederlandse clubs zijn altijd de lul. Eigen schuld ook trouwens. Ben benieuwd hoe Twente hier mee om gaat. Gaan ze het laatste half uur verdedigen? Gaan ze nog proberen om zelf te scoren?
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat theoretische geouwehoer altijd, natuurlijk gaan ze proberen te scoren als ze een goal tegen krijgen..
Dan ben jij de enige die Jojoortje.rar nog niet heeft gezien. Pech voor jou.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef marcusa het volgende:
[..]
waarom heb jij eigenlijk geen blote tietfoto's in je FoBo alleen voetbal..![]()
Goh? Joh? Doh..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat theoretische geouwehoer altijd, natuurlijk gaan ze proberen te scoren als ze een goal tegen krijgen..
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige die Jojoortje.rar nog niet heeft gezien. Pech voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |