abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 september 2009 @ 17:15:26 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72702735

Vanuit het

Georgios Karaiskakis Stadium

Arbitrage
? (volgt nog)

Heb er zin in. Hopelijk kan AZ wat laten zien tegen die Grieken .

16 september 20.45 bij de NOS op 3.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72704378
Zal geen prettig voetbal worden denk ik en het zou me niet verbazen is AZ hier tegen een nipte nederlaag aan loopt. Dat zou ook helemaal niet erg zijn als AZ maar de thuiswedstrijden tegen Standard en Olympiakos wint.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 13 september 2009 @ 18:37:54 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72705565
Klapklap

Heerlijk, AZ weer Europees
Confidence through competence
  zondag 13 september 2009 @ 19:06:20 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72706461
Leuke wedstrijd om direct een resultaat te pakken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_72708500
Hier zie ik AZ absoluut niet van winnen, zeker niet in de huidige vorm.

Geen El Hamdaoui waarschijnlijk, in ieder geval niet helemaal fit en geen ritme, en verder loopt het nog niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72731856
Olympiakos heeft dit seizoen in geen van de 6 competatieve wedstrijden een tegengoal ontvangen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72733545
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:01 schreef RayMania het volgende:
Hier zie ik AZ absoluut niet van winnen, zeker niet in de huidige vorm.

Geen El Hamdaoui waarschijnlijk, in ieder geval niet helemaal fit en geen ritme, en verder loopt het nog niet.
El Hamdaoui is er wel bij! En hoezo geen ritme? omdat ie 1 wedstrijd heeft gemist? Kom aan zeg...
Het probleem zit hem niet in het middenveld en in de spits, maar in de verdediging.. Dat is afgelopen zaterdagavond weer eens naar boven gekomen, wat een wanvertoning..

Maar goed Europees is Europees, we zullen eens zien wat het gaat worden... ik heb een 2 staan
quote:
AZ zonder Wernbloom naar Griekenland

ALKMAAR - AZ reist dinsdag zonder Pontus Wernbloom af naar Athene voor de eerste groepswedstrijd in de Champions League tegen Olympiakos. Dat liet een woordvoerder van de landskampioen zondag weten.

De Zweedse middenvelder heeft problemen met zijn knie. Wernbloom behoorde daardoor zaterdag ook niet tot de selectie van trainer Ronald Koeman voor de competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag.

Koeman kan woensdag tegen Olympiakos ook niet beschikken over de andere Zweed in zijn selectie, Rasmus Elm. De middenvelder kwam met zijn vorige club Kalmar FF al uit in de voorronde van de Champions League en is daarom niet speelgerechtigd.

Mounir El Hamdaoui, die tegen ADO ontbrak vanwege ziekte, meldde zich zondag weer in Alkmaar. De Marokkaanse topschutter trainde in het krachthonk. El Hamdaoui kampt al enkele weken met knieklachten, maar de verwachting is dat hij woensdag inzetbaar is.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72733713
quote:
Voorbeschouwing CL: Olympiakos Piraeus- AZ

Woensdag mag AZ eindelijk aftrappen in de Champions League en wij hebben er, ondanks de vervelende nederlaag tegen ADO, erg veel zin in! Tegenstander is het Griekse Olympiakos Piraeus en dat is beslist geen kleintje in Europa aangezien ze woensdag al weer gaan beginnen aan hun twaalfde seizoen in het kampioenenbal. De korte geschiedenis tussen AZ en Griekse clubs is in ieder geval wel in Alkmaars voordeel: in de afgelopen jaren dolven PAOK (2x) en Larissa het onderspit. Laten we hopen dat we deze lijn woensdag door kunnen trekken.

Over Olympiakos Piraeus
Zoals gezegd is Olympiakos geen kleintje in Europa en al helemaal niet in Griekenland. Met 37 landstitels en 24 nationale bekers staat de club in eigen land op eenzame hoogte. Opvallende namen in Griekse dienst zijn doelman Antonios Nikopolidis (alias de grijze doffer), Zweeds international Olof Mellberg, oud Real Madrid speler Raul Bravo en Luciano Martin Galletti.

De vorm van Olympiakos lijkt best goed te zijn. De club moest zich al door twee ronden CL heen vechten om de groepsfase te bereiken. Dit deden ze vakkundig door Slovan Bratislava en FC Sheriff Tiraspol te verslaan. De competitie is twee speelronden jong en daarin werd op de eerste speeldag uit gewonnen van Larissa en afgelopen weekend gelijkgespeeld tegen Kavala.

Over AZ
Dat het een tandje scherper moet als afgelopen zaterdag hoeven wij de jongens niet uit te leggen. Als je namelijk het veld opstapt met dezelfde mentaliteit als tegen Den Haag dan hoef je in de Champions League niet eens af te trappen. We gaan er vanuit dat Ronald Koeman dit met al zijn ervaring wel weet uit te leggen en daarom hebben we ook groot vertrouwen in een goede afloop. Onze tip: doet eens minder lopen met de bal en kijk eens waar jullie medespelers lopen.

Blessures & Schorsingen
Als we op de geruchten afgaan ontbreekt Enzo Maresca aan Griekse kant. Voor de rest weten we het eigenlijk niet. Aanvullende info is altijd welkom natuurlijk�

AZ moet het stellen zonder de Zweedse enclave. Pontus Wernbloom is geblesseerd en Rasmus Elm is niet speelgerechtigd door eerdere CL-optredens voor Kalmar FF.

Het arbitrale kwartet
Scheidsrechter is Viktor Kassai en hij wordt geassisteerd door grensrechters Gabor Eros en Tibor Vamos.De vierde official luistert naar de naam Ferenc Bede. Allen zijn afkomstig uit Hongarije.
(met dank aan Paulus)

De lokale autoriteiten hebben het in verband met de eigen veiligheid verplicht gesteld dat alle AZ supporters vanaf Omonia station met een speciaal gereserveerde metro naar het stadion van Olympiakos reizen. De reis duurt ongeveer 25 minuten en is gratis.

Supporters
Normaal gesproken kijken we ook nog naar supporterssites van de tegenstander, maar aangezien het Grieks nogal lastig is konden we daar maar weinig kaas van maken. Hierrr een indruk van wat AZ te wachten staat woensdag. (en ja, dat geluid produceren ze zonder klappers. Het kan dus wel...)
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 14 september 2009 @ 17:26:16 #9
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72734402
4-2
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72752404
Nederlandse ploegen liggen de Grieken niet ; goede kans op een net resultaat voor AZ.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_72758080
quote:
AZ hoort bij de zuinigste clubs

Ronald Koeman instrueert tijdens het competieduel met ADO Den Haag. FOTO ANP
ALKMAAR - De 32 clubs die vanaf vanavond strijden in de achttiende editie van de Champions League hebben deze zomer gezamenlijk voor ruim een miljard euro aan nieuwe spelers gekocht.

Die bijna schokkende investering achten de clubs de moeite waard in hun pogingen de Champions League te winnen of er fors aan te verdienen.

De grootste investeerder is Real Madrid met 257,4 miljoen aan nieuwe 'Galactico's'. Cristiano Ronaldo (94 miljoen), Kaká (65 miljoen), Xabi Alonso (35 miljoen) en Karim Benzema (35 miljoen) hadden forse prijskaartjes. Het sterrenteam, dat vanavond om kwart voor negen met een karweitje in Zwitserland tegen FC Zürich begint, zal minimaal bij de laatste vier moeten eindigen om iets van het bij banken geleende bedrag terug te verdienen.

Achter de 'Koninklijke' komt Barcelona met 111 miljoen aan aankopen. Zlatan Ibrahimovic kwam voor 68 miljoen van Inter Milaan en de onbekendere Dmytro Chygrynskiy (Shaktar Donetsk) kostte 25 miljoen.

Inter Milaan pompte opnieuw 91 miljoen in de selectie, maar ook Louis van Gaal heeft flink de ruimte gehad bij Bayern München. In totaal heeft hij 75 miljoen mogen besteden. Vooral de komst van Arjen Robben (24 miljoen) heeft er nog even flink ingehakt.

Wie de acht groepen in de Champions League naast elkaar zet, ziet dat in groep C (Real, AC Milan, Olympique Marseille en FC Zürich) alleen al voor 321,2 miljoen is geïnvesteerd.

De vraag doemt op waar het AZ van Dirk Scheringa dan staat in dit hele verhaal. Het antwoord is even helder als ontluisterend. De kampioen van Nederland zit in de kruidenierspoule. Groep H wordt gevormd door de zuinigste clubs van Europa. Arsenal, AZ, Olympiakos en Standard Luik hebben dit jaar met z'n vieren 28,2 miljoen uitgegeven aan spelers. In geen enkele andere groep werd zo weinig gespendeerd.

Volgens de wetten van de Champions League heb je daarmee weinig kans om ver in het toernooi door te dringen. AZ pikte voor het sluiten van de transfermarkt aanvaller Rasmus Elm op in Zweden voor drie miljoen euro. Maar Elm mag niet eens meedoen in de Champions League, omdat hij niet op tijd was aangemeld. Eerder was wel zijn landgenoot Pontus Wernbloom voor 2,5 miljoen aangetrokken. Maar die zit vanmorgen ook niet in het vliegtuig naar Athene, want hij is geblesseerd. De totale uitgaven van AZ komen in elk geval op 5,5 miljoen. Exact gelijk aan de rode cijfers van Standard Luik. Olympiakos kocht voor een fractie meer (7,2 miljoen) en Arsenal gaf alleen 10 miljoen uit aan Thomas Vermaelen van Ajax.

Het meest opvallend aan de groep van AZ is dat er voor veel meer werd verkocht dan ingekocht. Arsenal haalde bijna 50 miljoen binnen (Adebayor en Touré naar Manchester City), maar trainer Arsène Wenger weigerde dus om dat geld weer uit te geven. Die zuinigheid is de grootste reden waarom de club in de eindfase van de Champions League steeds struikelt.

Wenger wil met alle geweld bewijzen dat hij met zijn filosofie - jonge talenten ontdekkken en weinig uitgeven - ook het grootste clubtoernooi ter wereld kan winnen. Hij was er al een paar keer dichtbij. In 2006 verloor hij in de finale van Barcelona en vorig jaar strandde Arsenal in de halve finale.

Ronald Koeman heeft als coach van AZ dus weinig kunnen uitrichten op de transfermarkt. In alle opzichten voelt hij zich met zijn club een kleine vis in een grote vijver. Alkmaar is met zijn 94.000 inwoners na Urziceni in Roemenië ook nog eens de kleinste Champions League-stad van alle 32 deelnemers.

In elke andere groep zouden de overlevingskansen van AZ uiterst gering zijn geweest. Maar met drie bijna gelijkwaardige ploegen achter groepshoofd Arsenal is er voor AZ sportief wel degelijk perspectief.

Gelet op de minimale investeringen weet AZ ook dat het al gauw winst maakt, als het de volgende ronde haalt. De Champions League is en blijft een melkkoe voor veel clubs. Afgelopen jaar kwam er bij de UEFA ruim een miljard euro binnen, waarvan precies de helft weer bij de clubs terechtkwam.

Van de Engelse clubs is bekend dat ze de laatste jaren met geld smijten. Maar hun investeringen lonen over het algemeen wel. Over de laatste zes seizoenen hebben de Engelse deelnemers aan de Champions League elk gemiddeld 185 miljoen zien binnenstromen. Dat bedrag bestond puur uit prijzengeld. Daarbovenop kwamen nog de inkomsten uit extra sponsoring en recettes van alle topduels. (MARCEL VAN DER KRAAN
pi_72760440
quote:
Coach Olympiakos geeft ontslag, maar blijft nog voor AZ

Temuri Ketsbaia was eerder trainer van onder meer Anarthosis Famagusta.
Temuri Ketsbaia heeft zijn ontslag aangeboden als coach van Olympaikos Piraeus. De Griekse kampioen speelt in dezelfde groep als Standard in de Champions League. De 41-jarige Georgische trainer was pas sinds mei van dit jaar aan het werk bij Olympiakos. Hij trok zijn conclusies na de 5-0-nederlaag in een oefenmatch tegen Ergotelis en het scoreloze gelijkspel in de competitiematch tegen promovendus Kavala FC. Ketsbaia zou nog wel de Europese match tegen AZ leiden. De Griekse fans schreeuwen om de terugkeer van de vorige coach Ernesto Valverde. Ook Luciano Spalletti (pas ontslagen bij AS Roma), Enrique 'Quique' Flores en Zico worden genoemd als mogelijke opvolgers. (kh)
pi_72762096
Olympiakos zal thuis wat moeten laten zien, dus ze zullen enige ruimte aan AZ geven. Ik denk dat AZ hiervan goed gebruik kan en gaat maken. Ik gok op een 1-2 overwinning voor AZ!
pi_72762368
Vorige keer dat Olympiakos CL speelden bleven ze ongeslagen thuis en werden ze uiteindelijk op Stamford Bridge gewipt in the knock-out fase. AZ gaat hier nog een hele kluif aan krijgen, zal me niks verbazen als ze hier kansloos onderuit gaan. Maar goed aan de andere kant heeft AZ dit seizoen ook nog niet tegen een tegenstander van formaat gespeeld, ben wel benieuwd hoe ze het doen, mss dat ze wel verrassen. Met andere woorden ik heb geen idee waar dit heen gaat .
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:54:23 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72763107
Piraeus is met hoofdletter.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72763597
Olympiakara Mou.

Denk dat AZ de boot in gaat, debuteren in de CL in Piraeus is niet zo makkelijk. Voetballend heus niet de beste ploeg die er is, maar niemand wint makkelijk in Karaiskaki.
Jack does it in real time...
pi_72763665
Vermaelen was 10M pond, niet euro
pi_72763716
AZ moet gewoon het eigen spel spelen, ik denk dat tegen Arsenal spelen 10x moeilijker is dan tegen Olympiakos, qua indruk en qua grote.

Het Europese avontuur gaat morgen lekker beginnen, ik heb er zin in! Misschien van korte duur, misschien overleven we wel...
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:21:51 #19
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72763854
Komt wel goed morgen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72763888
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:15 schreef Fides het volgende:
Vermaelen was 10M pond, niet euro

10mio gbp is 11,2mio euro
(stand van vandaag..)

[ Bericht 13% gewijzigd door fuckbuddy op 15-09-2009 13:32:29 ]
pi_72763944
Maar het spel van AZ rommelt aan alle kanten, dus ze moeten juist niet hun eigen spel spelen.

Jammer dat deze wedstrijd op dezelfde dag als de kraker tussen Barca en Inter wordt gespeeld, want ik had er graag naar gekeken.
pi_72764255
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:25 schreef buddyb het volgende:
Maar het spel van AZ rommelt aan alle kanten, dus ze moeten juist niet hun eigen spel spelen.

Jammer dat deze wedstrijd op dezelfde dag als de kraker tussen Barca en Inter wordt gespeeld, want ik had er graag naar gekeken.
Vind ik meevallen, zaterdag een slechte wedstrijd dat zeker, maar tegen een club van formaat zal je sneller op kunnen schakelen in een counter en met Elhamdaoui erbij is dat nou precies ons sterkste punt
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 september 2009 @ 14:47:55 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_72766468
Dat is een snel ontslag in het seizoen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72766962
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:47 schreef tong80 het volgende:
Dat is een snel ontslag in het seizoen.

Ja toch helemaal als je dit leest..
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:59 schreef mcyodogg het volgende:
Olympiakos heeft dit seizoen in geen van de 6 competatieve wedstrijden een tegengoal ontvangen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 september 2009 @ 15:59:12 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_72768855
Wat zal er aan de hand zijn ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72769898

Bizar. Moet iets achter de schermen zijn geweest.
pi_72769998

Gezellig volk....
pi_72770229
Olympiakos heeft twee competitiewedstrijden achter de rug. Eentje gewonnen en de laatste 0-0 gelijk tegen het gepromoveerden Kavala. Tussendoor verloren ze nog een oefenwedstrijd met 5:0 van Ergotelis. Al met al een niet al te voortvarende start maar om dan meteen je ontslag in te dienen...
Overigens zitten er nu twee scouts op de bank om de boel te leiden .
pi_72772026
Beetje jammer dat ze niet vandaag voetballen, zie morgen veel liever Inter- Barca .
pi_72795923
Het ziet er steeds beter uit voor AZ, schijnt dat ze hun beste middenvelder verloren zijn op de training. Galetti is drie weken geblesseerd.
  woensdag 16 september 2009 @ 11:17:50 #31
55709 Stereotomy
pi_72796340
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef neilpad het volgende:
Het ziet er steeds beter uit voor AZ, schijnt dat ze hun beste middenvelder verloren zijn op de training. Galetti is drie weken geblesseerd.
Wij zijn onze beste spits aan PSV verloren en onze beste middenvelder aan Ajax

pi_72796477
Nou dat valt ook wel mee dacht ik zo , niks wat niet te vervangen viel en je hebt er ook nog eens twee keer de hoofdprijs voor gehad maar goed .
pi_72797011
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje jammer dat ze niet vandaag voetballen, zie morgen veel liever Inter- Barca .
Ja, en doordat die groepen aan elkaar gelinkt zijn, speelt Barcelona steeds op dezelfde dag als AZ, waardoor je het dus nooit live kunt zien (de groepsfase althans).
pi_72797550
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja, en doordat die groepen aan elkaar gelinkt zijn, speelt Barcelona steeds op dezelfde dag als AZ, waardoor je het dus nooit live kunt zien (de groepsfase althans).
Sja dat is vaag, maar aan de andere kant, welke grote clubs speelden er gisteren allemaal tegelijk.
Dat gezeik houd je altijd...
pi_72797995
hoeveel klappers zijn er meegereisd?
pi_72798033
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Sja dat is vaag, maar aan de andere kant, welke grote clubs speelden er gisteren allemaal tegelijk.
Dat gezeik houd je altijd...
Is ook wel zo...

Aan de andere kant kunnen we dus wel live Real - Milan en Bayern - Juve kijken, omdat die allemaal niet op dezelfde dag als AZ spelen en ook niet tegelijk met elkaar
pi_72798108
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef tong80 het volgende:
Wat zal er aan de hand zijn ?

Schijnt dat hij niet goed ligt bij de supporters, speelt niet zoals de supporters willen. De assistent zou doorgeschoven worden straks...
pi_72798870
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Maja het volgende:

[..]

Schijnt dat hij niet goed ligt bij de supporters, speelt niet zoals de supporters willen. De assistent zou doorgeschoven worden straks...
....................In Piraeus zelf keek niemand op van de opzienbarende wissel. De dreiging zoemde al geruime tijd rond. De naam van Serviër Bandzovic die sinds de zomer van 2006 scoutte voor Olympiakos en tot vanavond alleen ervaring had als assistent, was al vaker te horen. Ook Ketsbaia had zijn exit gevoelsmatig zien aankomen. "Hij miste al langer de steun binnen de club", begreep Shota Arveladze van zijn vriend. Ze spraken elkaar gisteren telefonisch terwijl de assistent van Koeman op zijn bagage wachtte. "De manier waarop hij Olympiakos wilde laten voetballen, sloeg nog niet aan. Zeker niet bij de fans die hem al snel gingen uitfluiten."

Het kan zijn, gist Arveladze, dat er bij hen sprake is van pijn uit het verleden die niet wil verdwijnen. Zijn landgenoot heeft immers gespeeld voor die andere aartsvijand uit dezelfde stad, AEK, en had als coach van het Cypriotische Famagusta in het verleden Olympiakos ook flink dwars gezeten. Wat bizar genoeg ook weer de reden was voor zijn kortstondige aanstelling in het havengebied van Athene. ............................

iets anders...
quote:
Galletti mist CL-duel met AZ

Luciano Galletti staat woensdagavond niet aan de aftrap van het duel met AZ. De spelmaker van Olympiakos kampt met een rechterdijbeenblessure.

De 29-jarige Argentijn raakte geblesseerd op de afsluitende training van de Grieken. Hij wordt nog verder onderzocht, maar zal naar verwachting tien dagen rust moeten houden. Galletti speelt dus sowieso niet mee in het Champions League-duel met AZ.

Galletti had eerder dit seizoen al tweemaal last van dezelfde kwetsuur. Eerst in de voorbereiding op het seizoen en later in de tweede play-off ronde van de Champions League tegen FC Sheriff.
pi_72800018
Hoop op een goed resultaat van AZ . Koeman doet het Europees ook altijd goed. Maar ja iedere wedstrijd staat op zich en AZ moet zich daar maar staande zien te houden. Hopen dat de tegenstander geen lange spits heeft
  woensdag 16 september 2009 @ 13:21:16 #40
131603 Afwazig
Serious business
pi_72800375
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef ASroma het volgende:
hoeveel klappers zijn er meegereisd?
Hebben ze echte supporters dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72800467
300 stuks...
  woensdag 16 september 2009 @ 13:28:31 #42
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_72800631
Ben benieuwd. Koeman heeft destijds bij Ajax ook een leuk Europees seizoen gedraaid.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_72806270
Hup az, geef die moederneukers een pak slaag.
-
pi_72806566
Een ideale tegenstander voor AZ om gelijk 3 punten mee te nemen. Moet zeker mogelijk zijn tegen deze Grieken. Ik zeg: 1-2.
That's all folks!
pi_72807352
Ik hoop dat AZ wint, ik zeg 1-2.
  woensdag 16 september 2009 @ 16:52:01 #46
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72808207
quote:
Arveladze wil de stropdas van Ketsbaia

* Gepubliceerd op 31 augustus 2009, 07:18

alkmaar -

Voor Shota Arveladze worden de twee wedstrijden tegen Olympiakos Piraeus bijzonder.

Zijn landgenoot Temuri Ketsbaia is trainer van de Griekse club. ,,Temuri is mijn beste vriend'', zegt Arveladze in het Noordhollands Dagblad. De 36-jarige assistent-trainer van AZ was dan ook een gelukkig man na de loting van de Champions League. ,,Natuurlijk is Piraeus een zware tegenstander voor ons, maar dat soort uitdagingen zijn mooi. Het leuke is dat veel van onze vrienden naar de wedstrijden komen kijken. Het worden hoe dan ook dus twee mooie avonden.''

Arveladze en Ketsbaia kennen elkaar al heel lang. Het voetbal bracht de twee samen. Eerst bij Dinamo Tiflis en later ook bij het nationaal team van Georgië. ,,Bij het eerste doelpunt dat ik voor Dinamo maakte, gaf Temuri de assist. Bij het nationaal elftal hebben we ook prachtige dingen meegemaakt, zoals een 2-1 overwinning op Bulgarije. Dat was het 'gouden' Bulgarije met spelers als Balakov, Letsjkov en Stoitsjkov.''

Ketsbaia (41) ging deze zomer van Anorthosis Famagusta (Cyprus) naar Olympiakos. Met Anorthosis verraste hij in de Champions League met gelijke spelen tegen Werder Bremen en Inter Milaan en een zege op Panathinaikos. ,,Als speler was hij al een winnaar. Hij heeft als trainer inmiddels ook laten zien dat hij het topploegen heel lastig kan maken'', zegt Arveladze.

Het is overigens niet voor het eerst dat de twee tegenover elkaar staan. In 1997, toen Arveladze bij Ajax speelde en Ketsbaia bij Newcastle United, speelden de twee op een vriendschappelijk toernooi al eens tegen elkaar. ,,Na afloop ruilden we natuurlijk shirtjes. Dit keer kunnen we stropdassen ruilen.''
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72808692
*klapper klaar legt...
  woensdag 16 september 2009 @ 17:07:06 #48
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72808919
Ik acht AZ niet kansloos. Ook niet in deze uitwedstrijd.

Ja, ik ben ook benieuwd naar de wedstrijd Inter - Barcelona.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72809272
Ik geef AZ een zeer goede kans.
WOS'ser for life.
pi_72809385
Ik ben benieuwd, verwacht een gelijkspel.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_72809405
0-4 imo
pi_72809632
Veel geluk alvast, hopelijk wordt het een overwinning met minimaal 2 doelpunten verschil.
  woensdag 16 september 2009 @ 17:46:49 #53
55709 Stereotomy
pi_72810749
Is het nog Ramadan?
pi_72811542
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Is het nog Ramadan?
Yep, maar over een uurtje is het wel donker in Griekenland.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:04:48 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72811580
Ik ga kijken .
2000 light years from home
pi_72811599
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef Merkie het volgende:
Ik ga kijken .
Ik ga zappen met Inter - Barca
pi_72811621
Vanavond trouwens ook weer de samenvattingen op Nederland 3 toch?
pi_72811767
Jup. Eigenlijk is het schandalig dat ze niet Inter - Barca uitzenden, no offense AZ-fans
pi_72811941
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:05 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ik ga zappen met Inter - Barca
Wordt die ook uitgezonden op de Nederlandse tv ?
pi_72812033
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:09 schreef Hamilcar het volgende:
Jup. Eigenlijk is het schandalig dat ze niet Inter - Barca uitzenden, no offense AZ-fans
Stiekem is die ook wel heel tof.. maar ja, het zou wel schandalig zijn als de publieke omroep niet de Nederlandse club uit zou zenden.
pi_72812059
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
Wat denk je zelf?
pi_72812219
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
Nee NET5
pi_72812259
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Het was maar een vraag, fikkie
pi_72812294
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Nee NET5
Lees mijn vraag nog eens, maar dan met de nadruk op samenvattingen en niet Nederland 3...
  woensdag 16 september 2009 @ 18:24:01 #65
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72812369
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef Seam het volgende:

[..]

Wordt die ook uitgezonden op de Nederlandse tv ?
Wil ik ook weten.
pi_72812390
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:24 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wil ik ook weten.
Neen. Sport 1, geen andere NL zender.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:25:18 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72812419
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:24 schreef Prosac het volgende:

[..]

Neen. Sport 1, geen andere NL zender.
pi_72812516
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:25 schreef Merkie het volgende:

[..]

Alleen voor de rijken onder ons dus.
pi_72812601
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:25 schreef Merkie het volgende:

[..]

http://www.sport1.nl/live/
pi_72812891
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Alleen voor de rijken onder ons dus.
Dan ben ik arm
pi_72815725
Maakt niks uit, het wordt gezellig een gezellige avond met vrienden. Hopelijk nog een spannende wedstrijd ook, wat ik wel verwacht.
pi_72815855
Opstellingen:

Olympiakos

Antonis Nikopolidis (C)
Michal Zewlakow (Pol)
Avraam Papadopoulos
Olof Mellberg (Zwe)
Didier Domi (Fra)
Vassilis Torosidis
Dudu (Bra)
Cristian Ledesma (Arg)
Jaouad Zaïri (Mar)
Diogo (Bra)
Leonardo (Bra)

Wissels

Urko Pardo (Spa)
Kyriakos Papadopoulos
Ieroklis Stoltidis
Oscar (Spa)
Raúl Bravo (Spa)
Kostantinos Mitroglou
Anastasios Pantos

AZ

Sergio Romero (Arg)
Kew Jaliens
Niklas Moisander (Fin)
Héctor Moreno (Mex)
Sébastien Pocognoli (Bel)
Brett Holman (Aus)
David Mendes da Silva
Stijn Schaars (C)
Maarten Martens (Bel)
Mounir El Hamdaoui (Mar)
Moussa Dembélé (Bel)

Wissels

Joey Didulica (Kro)
Jeremain Lens
Kees Luijckx
Ragnar Klavan (Est)
Simon Poulsen (Den)
Gill Swerts (Bel)
Graziano Pellè (Ita)
pi_72815922
Geile basiself opzich wel.
pi_72816173
Ik wil echt all-in op AZ
WOS'ser for life.
pi_72816351
Tja.. ik weet niet wat ik er van moet verwachten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72816390
Nikopolidis , die moet onderhand overgrootopa zijn.
pi_72816465
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:00 schreef mcyodogg het volgende:
Nikopolidis , die moet onderhand overgrootopa zijn.
37, dacht ook dat ie wel 40+ zou zijn intussen.. valt mee dus
  woensdag 16 september 2009 @ 20:03:12 #78
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_72816497
De bank van AZ is op zich best wel treurig, hopelijk valt er niemand uit.
pi_72816614
Lastig zat voor AZ. Lopen wat aardige mannetjes bij Olympiakos.
Hoi.
pi_72816615
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:02 schreef Espabilado het volgende:

[..]

37, dacht ook dat ie wel 40+ zou zijn intussen.. valt mee dus
Komt gewoon doordat die gozer al 10 jaar grijs is.

Wel een held .
pi_72816738
0-1
  woensdag 16 september 2009 @ 20:16:11 #82
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72817096
Lesssssssssss meilleurs equipes.
pi_72817117
ik denk dat het 1-20 wordt
Nothing to see here, carry on
pi_72817154
240 supporters van AZ
Nothing to see here, carry on
pi_72817158
Hoeveel supporters van AZ ?
  woensdag 16 september 2009 @ 20:17:43 #86
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72817171
Die Egbers heeft ook wel een mooi leven, beetje van stad naar stad reizen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_72817423
Ik denk 1-1.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:24:03 #88
55709 Stereotomy
pi_72817444
Dirk op de achtergrond
  woensdag 16 september 2009 @ 20:24:59 #89
55709 Stereotomy
pi_72817478
Jack van Gelder
pi_72817539
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Jack van Gelder
Ron Jans
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72817542
Scheringa
  woensdag 16 september 2009 @ 20:26:39 #92
55709 Stereotomy
pi_72817553
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ron Jans
Moet ie nog niet weg?
  woensdag 16 september 2009 @ 20:26:58 #93
55709 Stereotomy
pi_72817570
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Scheringa
Oplepelen en er weer in gieten jij
  woensdag 16 september 2009 @ 20:28:05 #94
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_72817621
Toch maar even wakker gebleven vannacht, hoop dat sopcast het een beetje doet

AZ
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_72817631

Ons guitige aapje zit helaas op de tribune.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:29:50 #96
55709 Stereotomy
pi_72817688
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:28 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]

Ons guitige aapje zit helaas op de tribune.
Zal 'm leren, die rode kaart in Moskou.
pi_72817689
Waterreus
pi_72817704
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Scheringa
pi_72817720
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Waterreus
pi_72817734
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Waterreus
pi_72817753
Maar AZ mag wel keer winnen, zou wel dramatisch zijn als er weer geen Nederlandse club doorgaat
pi_72817785
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Suarez
  woensdag 16 september 2009 @ 20:32:35 #103
144262 thewishmaster
pi_72817811
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Maar AZ mag wel keer winnen, zou wel dramatisch zijn als er weer geen Nederlandse club doorgaat
Uit tegen Standard en Olympiakos een punt halen en thuis winnen van die twee clubs, dan redt je het volgens mij. Als je die bank ziet moet je wel hopen dat er niemand geblesseerd raakt.
pi_72817874
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:32 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Uit tegen Standard en Olympiakos een punt halen en thuis winnen van die twee clubs, dan redt je het volgens mij. Als je die bank ziet moet je wel hopen dat er niemand geblesseerd raakt.
Maar dan moet je ook hopen dat Arsenal voor de rest bijna alles wint...
pi_72817891
ALLE GRIEKEN ZIJN HOMOS!!
pi_72817903
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:33 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Daar vertrouw ik wel op.

Denk wel dat AZ veel geluk heeft gehad bij de loting.
pi_72817908
Jack heeft iets teveel uit de snoepwinkel gegeten
  woensdag 16 september 2009 @ 20:34:45 #108
144262 thewishmaster
pi_72817918
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:33 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Arsenal steekt kwalitatief er ver bovenuit in mijn visie. Het is voor AZ alleen jammer dat ze Arsenal niet in de laatste wedstrijd treffen, dan zijn ze toch al door en geven ze niet meer 100 procent.
pi_72817934
Petrovic (op Sport1)
pi_72817976
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:31 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Suarez
  woensdag 16 september 2009 @ 20:38:39 #111
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72818084
Forza AZ!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 16 september 2009 @ 20:40:05 #112
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_72818147
Alstublieft heere God ergens ver boven onze hoofden, laat Hamlap dansen als een vlinder en steken als een bij!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_72818154
Ik twijfel tussen Barca - Inter en OP - AZ

Amusementswaarde Barca- Inter is veeeeel hoger

Maar AZ is toch Nederlands
pi_72818171
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:40 schreef Kriegel het volgende:
Alstublieft heere God ergens ver boven onze hoofden, laat Hamlap dansen als een vlinder en steken als een bij!
Dat zeg je mooi
pi_72818188
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:40 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik twijfel tussen Barca - Inter en OP - AZ

Amusementswaarde Barca- Inter is veeeeel hoger

Maar AZ is toch Nederlands
ach barca-inter wordt een tactish shouwspel mis je niks aan.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:41:32 #116
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_72818193
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:40 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Dat zeg je mooi
Wil ik nog even aan toevoegen dat de achterlinie níet moet gaan schutteren.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_72818209
Moisander speelde voor vorig seizoen nog bij FC Zwolle
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_72818218
Wat een paupershirt.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_72818226
George Clooney
pi_72818230
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:41 schreef ASroma het volgende:

[..]

ach barca-inter wordt een tactish shouwspel mis je niks aan.
Wel Zlatan! En Sneijder!

Maar word denk ik toch AZ

In ieder geval veel zappen
pi_72818231
Snoeks, dude
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 20:43:17 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_72818267
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Espabilado het volgende:
ALLE GRIEKEN ZIJN HOMOS!!
Is dat niet iet wat overdreven ?

Hup AZ

woensdag 16 september 2009 @ 20:43:23 #123
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_72818270
Ik wil Inter - Barca zien
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_72818286
De ham
pi_72818298
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:43 schreef Anonymousz het volgende:
Ik wil Inter - Barca zien
pi_72818308
Even Hertog Jan pakken
  woensdag 16 september 2009 @ 20:44:33 #127
131603 Afwazig
Serious business
pi_72818309
Graflelijke shirts
  woensdag 16 september 2009 @ 20:44:46 #128
55709 Stereotomy
pi_72818314
Lekker grietje heeft die voorzitter van Olympiakos. Beter dan Dirk.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:44:57 #129
189430 Anonymousz
pi_72818320
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:42 schreef DrDentz het volgende:
George Clooney
pi_72818335
Mourinho

Maarja nu maar naar AZ zappen
pi_72818344
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Is dat niet iet wat overdreven ?

Hup AZ

Gewoon waarheid als een koe.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 20:46:02 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_72818365
Leuke wedstrijd tot dusver.

woensdag 16 september 2009 @ 20:46:06 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72818368
Dat die Romero 1.92m is .
pi_72818369
CL-avonden
  woensdag 16 september 2009 @ 20:46:18 #135
55709 Stereotomy
pi_72818372
Romero ziet eruit als een Klingon.
pi_72818382
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:46 schreef Merkie het volgende:
Dat die Romero 1.92m is .
Zijn haar of lichaam
pi_72818392
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:44 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Belediging voor George
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 20:47:27 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_72818406
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:45 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Gewoon waarheid als een koe.
Koe is vrouwelijk.

Had dan alle Grieken zijn lesbiennes geroepen.

woensdag 16 september 2009 @ 20:47:42 #139
189430 Anonymousz
pi_72818419
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:46 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Zijn haar
pi_72818423
Die Puma shirts zijn trouwens echt lelijk, raar soort 'kraag'
  woensdag 16 september 2009 @ 20:47:58 #141
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72818425
blijft gek, AZ in de cl
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_72818429
Ga maar winnen AZ
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_72818442
Faler .

Domi is geblesseerd geraakt tijdens de warming-up, hij is vervangen door Raúl Bravo.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:48:19 #144
189430 Anonymousz
pi_72818445
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:47 schreef TheArt het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72818456
Speler die meespeelt, maar niet op het wedstrijdformulier staat.....
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_72818504
AZ groepswinnaar !
  woensdag 16 september 2009 @ 20:50:02 #147
189430 Anonymousz
pi_72818527
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:49 schreef Pieter-utd het volgende:
2-0 wtf!!!!
No way Shut the fuck up
  woensdag 16 september 2009 @ 20:51:12 #148
189430 Anonymousz
pi_72818582
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
AZ groepswinnaar !
Az gaat de jamspions league winnen toch koeman?
pi_72818590
Leuke opening in ieder geval van Standard
pi_72818646
Hihi Arsenal
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_72818674
Oei
  woensdag 16 september 2009 @ 20:53:17 #152
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72818679
omg, die mocht erin
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_72818680
OEIIIIIIIII
pi_72818681
Martens
pi_72818684
OMG
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 20:53:23 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_72818685
Oei bijna 0-1

woensdag 16 september 2009 @ 20:53:24 #157
123545 DatMeenJeNiet
pi_72818687
Jammer. AZ begint heerlijk.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:53:31 #158
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_72818690
Beste kans
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:53:33 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72818694
Zo, wat een kans.
pi_72818696
Pfff Martens

Brett Holman
  woensdag 16 september 2009 @ 20:53:35 #161
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72818697
MARTENS LUL !!!!!1
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_72818701
pi_72818729
Aarrghhh
  woensdag 16 september 2009 @ 20:54:06 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72818730
Een Ten Rouwelaartje.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:54:17 #166
189430 Anonymousz
pi_72818735
George Clooney
pi_72818737
Is dat die grijzaard van 't nationale elftal?
pi_72818738
Keeper is een oude indiaan
pi_72818742
Rotactie van George Clooney
pi_72818747
Wat een excitement bij Frankie zeg..
pi_72818759
Ga is weg met die tussenstanden, dat wil ik helemaal niet weten.
dit is het olympiakos - az topic
pi_72818782
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is dat die grijzaard van 't nationale elftal?
Ja
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_72818784
Pfff dat moest gewoon een goal zijn
pi_72818798
Sjors Clooneydis dus
pi_72818818
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef Pieter-utd het volgende:
Keeper is een oude indiaan
zijn indianennaam is dan ook grijze duif.
pi_72818878
Ik vind de reden waarom dat publiek van Olympiakos zo fanatiek is overigens wel heel erg mooi... om hun overleden makkers blijvend te eren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_72818891
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik geloofde het niet.

Maar het is dus echt zo .

Dat is mooi klote voor AZ.
Arsenal heeft nog genoeg tijd.
pi_72818913
AZZZZZZz make us proud
pi_72818928
'n Nieuwe trainer
pi_72818929
Nieuwe trainer
  woensdag 16 september 2009 @ 20:58:23 #181
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72818930
wat een club
  woensdag 16 september 2009 @ 20:58:24 #182
123545 DatMeenJeNiet
pi_72818932
Zico. !!!!!!
pi_72818934
Nieuwe trainer voor OP
pi_72818936
Stellen ff tijdens een CL-wedstrijd een nieuwe trainer aan .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 september 2009 @ 20:58:36 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_72818940
de nieuwe trainer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_72818942
Oefffff
pi_72818943
gewoon tijdens een wedstrijd een trainer benoemen
pi_72818946
Daar zat Pocognoli toch flink mis.
pi_72818949
Gekke Grieken ook
pi_72818950
Voor Standard - Arsenal is dit topic niet bedoeld, hier geen tussenstanden voor andere wedstrijden. Sommige mensen willen zonder voorkennis graag de samenvattingen kijken.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 20:58:55 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_72818959
Tijdens de wedstrijd een nieuwe trainer benoemen

Wel de witte Pele

woensdag 16 september 2009 @ 20:58:59 #192
55709 Stereotomy
pi_72818961
Nieuwe trainer voor Olympiakos, gezellig.
pi_72818971
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:58 schreef rubbereend het volgende:
de nieuwe trainer
Ziggo toch?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 16 september 2009 @ 20:59:31 #194
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_72818985
hahaha geweldig weer een nieuwe trainer..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_72818997
Mag je gelijk een nieuwe trainer op de bank zetten dan ?
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 16 september 2009 @ 20:59:59 #196
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72819008
Jongens, kijk en geniet van Zaïre. Topspeler. Jammer dat Ajax hem niet haalde.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 21:00:10 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_72819014
Zou nog mooier zijn als Zico na deze wedstrijd wordt ontslagen.

pi_72819019
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:59 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ziggo toch?
Dat wordt niks
pi_72819030
zico kwam aan het begin al in beeld, maar natuurlijk niet opgemerkt door de commentator
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 21:00:45 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_72819031
quote:

[..]

Ziggo toch?
Zo spreekt ie het wel uit ja

pi_72819033
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Zou nog mooier zijn als Zico na deze wedstrijd wordt ontslagen.

woensdag 16 september 2009 @ 21:01:28 #202
13462 BansheeBoy
pi_72819061
quote:

[..]

Ziggo toch?
De eerste trainer met fibervezels?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_72819074
Het Koeman effect is al goed toegeslagen
pi_72819081
Wat een drama pass van Moisander zeg.
pi_72819084
Deze wedstrijd kijken of Inter - Barca?
pi_72819089
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:58 schreef Pieter-utd het volgende:
Nieuwe trainer voor OP
pi_72819093
Is dat de Mellberg die bij Aston Villa zat?
pi_72819104
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De eerste trainer met fibervezels?

²
Fiber = vezels.
pi_72819108
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:02 schreef EchoAlpha het volgende:
Maak ons maar jaloers
  woensdag 16 september 2009 @ 21:03:27 #210
189430 Anonymousz
pi_72819131
quote:
pi_72819136
Moisander solliciteert naar 'n vroege wissel zo.
  woensdag 16 september 2009 @ 21:03:46 #212
13462 BansheeBoy
pi_72819146
Mooi, Sander valt door de mand.

²
pi_72819150
quote:
Ik zap tussen beide
pi_72819157
quote:
Allebei, AZ op de monitor, Inter - Barca in HD op de beamert
  woensdag 16 september 2009 @ 21:04:44 #215
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72819177
oef
pi_72819179
Oefff
  woensdag 16 september 2009 @ 21:05:07 #217
13462 BansheeBoy
pi_72819190
Ik zei toch: Zaïre is een topper.

²
pi_72819196
Oefffff
pi_72819199
AZ drama ploeg zeg
pi_72819202
FC Oeff hierzo, lol.
  woensdag 16 september 2009 @ 21:05:46 #221
13462 BansheeBoy
pi_72819209
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:04 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Allebei, AZ op de monitor, Inter - Barca in HD op de beamert
Verkapt "ik heb een extreem dik salaris" post.

²
pi_72819211
corner, als dat maar goed gaat
  woensdag 16 september 2009 @ 21:06:11 #223
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72819219
Romero

kan je beter Timmer hebben.
pi_72819221
Romerooo kijk uit!
  woensdag 16 september 2009 @ 21:06:26 #225
55709 Stereotomy
pi_72819226
Romero _!
pi_72819229
Wat een slechte wedstrijd tot nu toe !
pi_72819230
Zaterdag mocht Romero dat van mij, maar nu niet
pi_72819231
Jezus, wat speelt AZ slecht in balbezit. Steeds onnodig balverlies met domme passjes.
pi_72819232
Romero voor de honderdste keer onder de bal door
pi_72819239
Fucking hell wat is AZ slecht
pi_72819251
Tering wat zijn ze aan het klungelen zeg... Hou Neerlands eer eens hoog. Damn
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72819267
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:06 schreef Palmboom313 het volgende:
Fucking hell wat is Koeman slecht
yep
pi_72819272
Ik vrees het ergste zo
pi_72819277
deze wedstrijd of dynamo kiev-rubin kazan?
  woensdag 16 september 2009 @ 21:07:55 #235
13462 BansheeBoy
pi_72819280
Dembele valt wel gelijk door de mand zeg op dit niveau.

²
pi_72819289
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef ASroma het volgende:
deze wedstrijd of dynamo kiev-rubin kazan?
even kijken
pi_72819302
Baltempo moet 3x zo hoog wil je die lui kapot spelen, Olympiakos is namelijk niet bijzonder goed of zo...
pi_72819303
Mooi sfeertje hoor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 16 september 2009 @ 21:08:53 #239
13462 BansheeBoy
pi_72819306
Zaïre.

²
pi_72819313
Ik denk dat ik maar ff switch van wedstrijd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 16 september 2009 @ 21:09:33 #241
189430 Anonymousz
pi_72819334
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:06 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een slechte wedstrijd tot nu toe !
daarom wil ik Inter - Barca zien
pi_72819346
Toch last van zenuwen?
pi_72819347
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:08 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

even kijken
Pfff wordt niet eens uitgezonden
pi_72819349
heeft er iemand een enorme sirene het stadion in weten te smokkelen?
  woensdag 16 september 2009 @ 21:10:20 #245
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72819358
GOEDE PASS...
pi_72819363
Doet er nu iemand heel hard een sirene na?
pi_72819378
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:09 schreef LuckyLuQ het volgende:
Nee, de Duitsers zijn Griekenland binnengevallen.
pi_72819379
dat luchtalarm als az de bal heeft nou nou poeh poeh wat een heksenketel
pi_72819395
Romero voetbalt op Argentijns nationaal niveau
pi_72819404
Een iets objectievere commentator mag ook wel trouwens
pi_72819413
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Romero voetbalt op Argentijns nationaal niveau
Hij speelt zo onstuimig, zaterdag ook al terwijl het gewoon een hele goede keeper is.
pi_72819421
Martens speelt ook als een krant.
pi_72819422
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:09 schreef LuckyLuQ het volgende:
Ze spelen die ramp na ofzo, idk
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 september 2009 @ 21:12:19 #254
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72819430
Wat doet Snoeks de hele tijd overdreven zeg
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 21:12:21 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_72819432
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja Jack van Gelder ofzo

pi_72819441
Deze keer geen klappertjes dus dan maar luchtalarm geluid ?
AJAX AMSTERDAM!
pi_72819444
Commentaar is wel weer drama, pfff. Ik mag die gozert niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_72819452
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef DrDentz het volgende:
Doet er nu iemand heel hard een sirene na?
Ik vind het wel wat hebben. Iedere keer als AZ in balbezit is gaat die sirene. Houdt de spelers van Olympiakos wel bij de les
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_72819463
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:12 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ze spelen die ramp na ofzo, idk
AZ speelt wel als een ramp inderdaad.
pi_72819474
AZ kan hier gewoon 3 punten meenemen....
pi_72819495
Toch maar even Ned3 aangezet...Vind het geluid bij Sport1 maar zwaar irritant en zo boeiend zijn beide wedstrijden niet echt
pi_72819498
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Vooral voorin staat het niet echt lekker. En vooral, de passing naar voren is onvoldoende.
pi_72819508
Wat is die Romero toch een verschrikkelijke keeper
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 21:14:10 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_72819509
AZ doet het goed het eerste storm half uurtje van Olympiakos goed doorstaan en zelf de beste kans gecreëerd

woensdag 16 september 2009 @ 21:14:11 #265
13462 BansheeBoy
pi_72819510
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Daar hebben wij helemaal geen behoefte aan hoor.

²
pi_72819514
quote:
Echt waar? Ik dacht dat ze alleen 2 of 4 punten konden meenemen
pi_72819533
Jaliens weer met een KUTpass.
pi_72819535
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:12 schreef Happel het volgende:
Commentaar is wel weer drama, pfff. Ik mag die gozert niet.
Snoeks is dodelijk irritant. Een keer met een wedstrijd begon het met op te vallen en dus te irriteren hoe hij echt élke seconde aan het woord was. Na een half uur werd ik er aggresief van, slingerde wat doodsverwensingen door de kamer en heb het uitgezet.

Hm fuck, nu ga ik er weer op letten
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 21:14:48 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_72819540
quote:
Zeker moet echt kunnen vanavond

woensdag 16 september 2009 @ 21:15:10 #270
123545 DatMeenJeNiet
pi_72819558
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:13 schreef TheArt het volgende:

[..]

Vooral voorin staat het niet echt lekker. En vooral, de passing naar voren is onvoldoende.
Vind je het raar.. Olympiakos houdt minstens 9 man ver op eigen helft.
pi_72819568
quote:
mee eens olympiacos heeft alleen maar oude afgebrande overbetaalde miljonairs in het team, mellberg, raul bravo, nikopolidis,zelakow etc
pi_72819569
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Spreek voor jezelf.
Elite
Tegen TTIP
pi_72819597
Wat wil AZ nou met de bal? Drang naar voren hebben ze totaal niet.
pi_72819601
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
  woensdag 16 september 2009 @ 21:16:30 #275
123545 DatMeenJeNiet
pi_72819612
Zonde...
pi_72819619
Brett Holman x2
  woensdag 16 september 2009 @ 21:16:37 #277
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72819621
Holman

commentator
pi_72819626
quote:
Tot op heden alleen minimaal 3 punten van kritiek.
  woensdag 16 september 2009 @ 21:16:57 #279
131603 Afwazig
Serious business
pi_72819632
Snoeks kreeg daar een hartverzakking geloof ik. AAAAAAHH
pi_72819639
Wat zijn Holman, Moisander en Jaliens toch eigenlijk prutspelers. Kampioensclub-onwaardig.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_72819653
Lepe pass van Moussa .

²
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 21:17:31 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_72819656
Altijd leuk om Frank Snoeks te horen.

Lekker meelevend en chauvinistisch.

pi_72819657
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
Wat wil AZ nou met de bal? Drang naar voren hebben ze totaal niet.
Koeman speelt altijd laf..
  woensdag 16 september 2009 @ 21:17:49 #284
13462 BansheeBoy
pi_72819669
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Dat doe ik ook, ik spreek graag in de wij vorm.

²
  woensdag 16 september 2009 @ 21:18:17 #285
131603 Afwazig
Serious business
pi_72819684
Deze wedstrijd is echt Championsleague onwaardig.
pi_72819685
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zijn Holman, Moisander en Jaliens toch eigenlijk prutspelers. Kampioensclub-onwaardig.
Valt mij ook op, maar toch zijn ze blijkbaar bij elkaar een goed team
pi_72819693
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:17 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Koeman speelt altijd laf..
True... volgens mij heb ik eens gelezen dat al de ploegen die hij onder zijn hoede heeft minder scoren dan dat ze daarvoor hebben gedaan... vaak met dezelfde spelers
pi_72819739
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

True... volgens mij heb ik eens gelezen dat al de ploegen die hij onder zijn hoede heeft minder scoren dan dat ze daarvoor hebben gedaan... vaak met dezelfde spelers
Maarja hij schijnt wel altijd prijzen te pakken
pi_72819740
Jammer, want het veld is perfect, sfeer is er genoeg. Alle ingrediënten om er een mooi potje voetbal te laten zien.
pi_72819772
OEWWWWWWWWWW afstandsschot
  woensdag 16 september 2009 @ 21:20:52 #291
55709 Stereotomy
pi_72819783
Shota
pi_72819810
OP 'n elftal zonder overtuiging, dat zie je bij AZ ook (nog) niet bepaald Frankie
pi_72819814
Arveladze !
pi_72819823
kaartje
pi_72819825
Frank zou nooit radio moeten doen. Haal je het beeld weg, lijkt het alsof AZ Olympiakos helemaal wegspeelt
pi_72819827
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Shota
Blijft een held
  woensdag 16 september 2009 @ 21:21:55 #297
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72819828
Mendes, de slager op het middenveld
pi_72819839
Schaars
En een stomme, stomme overtreding van Mendes...
pi_72819851
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef EddyAlbena het volgende:
Frank zou nooit radio moeten doen. Haal je het beeld weg, lijkt het alsof AZ Olympiakos helemaal wegspeelt
  woensdag 16 september 2009 @ 21:22:22 #300
131603 Afwazig
Serious business
pi_72819854
Jezus wat een lompe hork
pi_72819857
Pff Schaars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')