Uit tegen Standard en Olympiakos een punt halen en thuis winnen van die twee clubs, dan redt je het volgens mij. Als je die bank ziet moet je wel hopen dat er niemand geblesseerd raakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Maar AZ mag wel keer winnen, zou wel dramatisch zijn als er weer geen Nederlandse club doorgaat
Maar dan moet je ook hopen dat Arsenal voor de rest bijna alles wint...quote:Op woensdag 16 september 2009 20:32 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Uit tegen Standard en Olympiakos een punt halen en thuis winnen van die twee clubs, dan redt je het volgens mij. Als je die bank ziet moet je wel hopen dat er niemand geblesseerd raakt.
Daar vertrouw ik wel op.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook hopen dat Arsenal voor de rest bijna alles wint...
Arsenal steekt kwalitatief er ver bovenuit in mijn visie. Het is voor AZ alleen jammer dat ze Arsenal niet in de laatste wedstrijd treffen, dan zijn ze toch al door en geven ze niet meer 100 procent.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook hopen dat Arsenal voor de rest bijna alles wint...
Dat zeg je mooiquote:Op woensdag 16 september 2009 20:40 schreef Kriegel het volgende:
Alstublieft heere God ergens ver boven onze hoofden, laat Hamlap dansen als een vlinder en steken als een bij!
ach barca-inter wordt een tactish shouwspel mis je niks aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:40 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik twijfel tussen Barca - Inter en OP - AZ![]()
Amusementswaarde Barca- Inter is veeeeel hoger
Maar AZ is toch Nederlands
Wel Zlatan!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
ach barca-inter wordt een tactish shouwspel mis je niks aan.
Is dat niet iet wat overdreven ?quote:
quote:
Gewoon waarheid als een koe.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat niet iet wat overdreven ?
Hup AZ
Koe is vrouwelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Gewoon waarheid als een koe.
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:47 schreef TheArt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
No way Shut the fuck upquote:
Az gaat de jamspions league winnen toch koeman?quote:
Jaquote:Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is dat die grijzaard van 't nationale elftal?
Arsenal heeft nog genoeg tijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik geloofde het niet.
Maar het is dus echt zo.
Dat is mooi klote voor AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |