quote:Op woensdag 16 september 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Zou nog mooier zijn als Zico na deze wedstrijd wordt ontslagen.
De eerste trainer met fibervezels?quote:
Fiber = vezels.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De eerste trainer met fibervezels?²
Maak ons maar jaloersquote:Op woensdag 16 september 2009 21:02 schreef EchoAlpha het volgende:
Deze wedstrijd kijken of Inter - Barca?
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:02 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik zap tussen beidequote:Op woensdag 16 september 2009 21:02 schreef EchoAlpha het volgende:
Allebei, AZ op de monitor, Inter - Barca in HD op de beamertquote:Op woensdag 16 september 2009 21:02 schreef EchoAlpha het volgende:
Verkapt "ik heb een extreem dik salaris" post.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Allebei, AZ op de monitor, Inter - Barca in HD op de beamert
yepquote:Op woensdag 16 september 2009 21:06 schreef Palmboom313 het volgende:
Fucking hell wat is Koeman slecht
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef ASroma het volgende:
deze wedstrijd of dynamo kiev-rubin kazan?
daarom wil ik Inter - Barca zienquote:Op woensdag 16 september 2009 21:06 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een slechte wedstrijd tot nu toe!
Nee, de Duitsers zijn Griekenland binnengevallen.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:09 schreef LuckyLuQ het volgende:
heeft er iemand een enorme sirene het stadion in weten te smokkelen?
Hij speelt zo onstuimig, zaterdag ook al terwijl het gewoon een hele goede keeper is.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Romero voetbalt op Argentijns nationaal niveau
Ze spelen die ramp na ofzo, idkquote:Op woensdag 16 september 2009 21:09 schreef LuckyLuQ het volgende:
heeft er iemand een enorme sirene het stadion in weten te smokkelen?
Ja Jack van Gelder ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 21:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Een iets objectievere commentator mag ook wel trouwens
Ik vind het wel wat hebben. Iedere keer als AZ in balbezit is gaat die sirene. Houdt de spelers van Olympiakos wel bij de lesquote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef DrDentz het volgende:
Doet er nu iemand heel hard een sirene na?
AZ speelt wel als een ramp inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:12 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze spelen die ramp na ofzo, idk
Vooral voorin staat het niet echt lekker. En vooral, de passing naar voren is onvoldoende.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
AZ kan hier gewoon 3 punten meenemen....
Daar hebben wij helemaal geen behoefte aan hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Een iets objectievere commentator mag ook wel trouwens
Echt waar? Ik dacht dat ze alleen 2 of 4 punten konden meenemenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Snoeks is dodelijk irritant. Een keer met een wedstrijd begon het met op te vallen en dus te irriteren hoe hij echt élke seconde aan het woord was. Na een half uur werd ik er aggresief van, slingerde wat doodsverwensingen door de kamer en heb het uitgezet.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:12 schreef Happel het volgende:
Commentaar is wel weer drama, pfff. Ik mag die gozert niet.
Zeker moet echt kunnen vanavondquote:Op woensdag 16 september 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Vind je het raar.. Olympiakos houdt minstens 9 man ver op eigen helft.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral voorin staat het niet echt lekker. En vooral, de passing naar voren is onvoldoende.
mee eens olympiacos heeft alleen maar oude afgebrande overbetaalde miljonairs in het team, mellberg, raul bravo, nikopolidis,zelakow etcquote:Op woensdag 16 september 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar hebben wij helemaal geen behoefte aan hoor.²
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar hebben wij helemaal geen behoefte aan hoor.²
quote:
Tot op heden alleen minimaal 3 punten van kritiek.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Koeman speelt altijd laf..quote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
Wat wil AZ nou met de bal? Drang naar voren hebben ze totaal niet.
Dat doe ik ook, ik spreek graag in de wij vorm.quote:
Valt mij ook op, maar toch zijn ze blijkbaar bij elkaar een goed teamquote:Op woensdag 16 september 2009 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zijn Holman, Moisander en Jaliens toch eigenlijk prutspelers. Kampioensclub-onwaardig.
True... volgens mij heb ik eens gelezen dat al de ploegen die hij onder zijn hoede heeft minder scoren dan dat ze daarvoor hebben gedaan... vaak met dezelfde spelersquote:
Maarja hij schijnt wel altijd prijzen te pakkenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True... volgens mij heb ik eens gelezen dat al de ploegen die hij onder zijn hoede heeft minder scoren dan dat ze daarvoor hebben gedaan... vaak met dezelfde spelers
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef EddyAlbena het volgende:
Frank zou nooit radio moeten doen. Haal je het beeld weg, lijkt het alsof AZ Olympiakos helemaal wegspeelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |