Anders ik welquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zat je te wachten tot het topic vol zou zijn Borisz, jij vieze stinkerd?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zat je te wachten tot het topic vol zou zijn Borisz, jij vieze stinkerd?
Oe lekkerquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
kardemom![]()
Zo! Het huis voor me alleen, vriendlief is uit met een vriend en zijn dochter is ook de hort op
Strak plan...zo even mijn huispak aantrekken en slippertjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe lekker
Maskertje op, kloffie an, cocktail erbij en hangen op de bank jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(vorig weekend had vriendje als verrassing weekendje Limburg geboekt in een chalet wat bij aankomst een stacaravan bleek te zijn op een mega-vakantiepark vooral gericht op kinderen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een geslaagd weekend
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Wat bedoel je Krakkie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
En ik vraag me af....
Waarom kan ik liedjes van sommige artiesten niet meer luisteren? Ik wil ze niet eens dl'den.
Jij ook een vieze stinkerd, danquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Anders ik wel
Mare die cake?? dat klinkt goed zeg!
En Kardemom is een heerlijke smaak.
Oh, aha.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan geen liedjes horen van bv Van Morrison op you-tube.
Ik kan van sommige songs niet eens de lyrics vinden op internet. Vanwege de rechten.
Dan zal de platenmaatschappij wel weer lastig zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan geen liedjes horen van bv Van Morrison op you-tube.
Ik kan van sommige songs niet eens de lyrics vinden op internet. Vanwege de rechten.
Dat was het ook iddquote:
De 'oude garde' in de muziek, vooral de platenmaatschappijen, doet/doen lastig. Terwijl yousoep voor de nieuwe garde juist de kans is in de muziek.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
Omdat sommige artiesten tegen you-tube zijn dus.
Tegenwoordig is optreden de manier voor artiesten om geld te verdienen ja. De CDopbrengst is flink gedaald, en de betaalde mp3tjes kan niet alle opbrengsten van de CD opvangen. Vandaar dat men het van de optredens moet hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz, voorzover ik het begrijp wordt er vooral verdiend aan optredens?
In Delft is de FRS btw weg en vervangen door een game-shop. Weet even de naam niet meer maar zou me niets verbazen als Hansje zijn formule drastisch heeft veranderd en dat de game-shop gewoon van hem is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegenwoordig is optreden de manier voor artiesten om geld te verdienen ja. De CDopbrengst is flink gedaald, en de betaalde mp3tjes kan niet alle opbrengsten van de CD opvangen. Vandaar dat men het van de optredens moet hebben.
Maar daar hebben m.i. de platenmaatschappijen het zelf naar gemaakt.
Nee joh, die leeft al lang van zijn oude rechten. En terecht. Briljante man.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Dan heeft Van Morisson imho een groot probleem. Zijn optredens zijn haske saai.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegenwoordig is optreden de manier voor artiesten om geld te verdienen ja. De CDopbrengst is flink gedaald, en de betaalde mp3tjes kan niet alle opbrengsten van de CD opvangen. Vandaar dat men het van de optredens moet hebben.
Maar daar hebben m.i. de platenmaatschappijen het zelf naar gemaakt.
Dimension Plus ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In Delft is de FRS btw weg en vervangen door een game-shop. Weet even de naam niet meer maar zou me niets verbazen als Hansje zijn formule drastisch heeft veranderd en dat de game-shop gewoon van hem is.
Ik zou het echt niet weten, inrichting is eik btje zoals van FRS maar dan met geel als hoodkleur en in logo geloof ikquote:
- Prijzen CD's bleven hoog, inmiddels zijn nieuwe CD's wel goedkoper dan vroeger maar nog steeds veels te duur.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz, waarom hebben de platenmaatschapijen het ernaar gemaakt?
ff gegoogled, en yepz dat is het. Is dat een onderdeel/nieuw concept van FRS dus?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, inrichting is eik btje zoals van FRS maar dan met geel als hoodkleur en in logo geloof ik
Enige gamewinkel die ik kon vinden via google.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, inrichting is eik btje zoals van FRS maar dan met geel als hoodkleur en in logo geloof ik
Oké dan...zo leer je nog wat op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Enige gamewinkel die ik kon vinden via google.. Die zaak is iig niet van Breukhoven.
Andere grote gamezaakmerk is
[ afbeelding ][ afbeelding ]
E-plaza en dat is weer van Bart Smit en dus van Blokker.
Nope, alleen de echte freaks schijnen het geluidsverschil te horenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:28 schreef Duderella het volgende:
Heeft iemand die nieuwe Beatles-box?
Guess not.
Ik zag vanmiddag allemaal tassen met verschillende afbeeldingen van The Beatles er opquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:28 schreef Duderella het volgende:
Guess not.
Denk het ook hoor, M. is wat dat betreft heel makkelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ja ,ik denk dat je prinsesje zich daar haske thuisvoelt.
'Men'(Als in de koper) is kritischer geworden. Koopt niet meer standaard alles maar echt wat die echt wilt hebben. Ik ben er ook zo één, als ik een CD echt wil hebben koop ik hemquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
HMMM Borizs
Het zijn niet de dingen waar ik voor wilbetalen.
*MK reageert direct op de slipcursus van mr.Dudequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Ik geloof niet dat de onderwerpen die ik aandraag erg landen hier, dus ik hou er even mee op hier.Tot morgen wellicht allemaal.
Weet niet waarom jij gek zou zijn maar als dat zo is dan is het zoquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
En Borisz: ik zal wel gek zijn.
Ik zou 'm wel willen, denk ik. Wat kost 'ie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:28 schreef Duderella het volgende:
Guess not.
sorry Duderella. Soms ben ik erg gericht op mezelf.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Ik geloof niet dat de onderwerpen die ik aandraag erg landen hier, dus ik hou er even mee op hier.Tot morgen wellicht allemaal.
oh nou ja, reageer ik toch nog even.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
*MK reageert direct op de slipcursus van mr.Dude![]()
Waarom heb jij 'm niet gedaan samen met je man? Of hedde gij geen raibewais
geen idee wat 'ie kost eigenlijk. Nog niet eens opgezocht.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou 'm wel willen, denk ik. Wat kost 'ie?
En wat is nou DE schoenenwinkel in NY?
Oh wat zonde zeg! Jouw raibewijs ruilen tegen mijn verzameling voetbalplaatjes?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
oh nou ja, reageer ik toch nog even.![]()
Ik heb een raibewais maar durf al jaren niet meer te raiden. De mister daarentegen, is een enorm goede coureur.
[..]
Eén woord: Strand bookstore.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh. Is het zo fab om boeken te kopen, dan? Goeie winkels?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Eén woord: Strand bookstore.
Dat zijn er twee.
De mister verveelde zich er kapot, maar ik was er uren en uren zoet. De beroemdste tweedehands bookstore van Amerika. Prachtig mooi en stoffig en met laddertjes. Veeg me op.
Ik heb een voorliefde voor True Crime en ik kon daar helemaal los. Ontmoette er zelfs mede-true-crime-lovers en we hebben tips en mailadresen uitgewisseld en zo. Vanaf ons trapje.
Van heel NY vond ik Strand mijn allermooiste ervaring.
fanatiekelingquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, en ik heb al gekeken: een rondje Central Park is 10 km. Ik neem de loopschoentjes mee
We zijn niet naar theater geweest. Ik haat musicals hardgrondig en had verder niet goed zicht op wat er qua toneel speelde. Sowieso haal ik mijn gram wat dat betreft al wel in Nederland, want we zitten bijna tweewekelijks bij het toneel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm. Tweedehands boeken zijn wel erg leuk! Maar met true crime heb ik dan weer he-le-maal niets
Ben je nog naar het theater geweest daar? Wil ik mss ook nog wel doen. Maar niet per se de grote musicals op Broadway.
Oh, en ik heb al gekeken: een rondje Central Park is 10 km. Ik neem de loopschoentjes mee
Goed systeem!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik koop vaak boeken bij de kringloop/ whatever voor de vakantie. Na de vakantie lever ik de boeken daar weer in
Heeft hij nog tips voor mij?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:57 schreef Duderella het volgende:
De mister heeft vandaag een slipcursus gedaan. Gaaf joh!Hij hield zich natuurlijk níet aan de aanbevelingen, want dan ging je natuurlijk een paar keer om je as.
Doen. Is hartstikke leuk en is in een hele veilige omgeving. Er kan niks misgaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft hij nog tips voor mij?Ik heb nog steeds een bon liggen, maar ik durf niet zo goed. Heb nog 2 maanden oid om het te regelen.
Waar kijk je dat? Ikwil OMD zienquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:38 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar de last night of the proms het is weer briljant.
BBC1. Een volle Royal Albert Hall en en een vol Hyde Parkquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar kijk je dat? Ikwil OMD zien
Waarom denkje dat je onderwerpen.......quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
[quote]quote:
Slapenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen vet drukke dag!
- uiensoep maken
- eclairs maken, als dat lukt
- naar m'n werk fietsen om zakrekenmachine te halen
- uitwerkingen maken van twee toetsen (veel werk)
- 10 km rennen
- kaarten schrijven en versturen
En volgens mij vergeet ik nu nog een stuk of drie actiepunten
Wat zijn jullie plannen voor morgen?
- Wat zinnigs doen voor financial accounting & microeconomie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga lief en vrolijk zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen vet drukke dag!
Wat DOET jou mr? En waar?quote:Op zondag 13 september 2009 08:43 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen
Drukke zondagen zijn niet leuk, had juist zin in een luie zondag (de mr ook) maar die is net zijn bed uit gebeld wegens problemen in t heilige land
Dus ik ga zo maar scrambled eggs voor hem maken
Verdere plannen: strijken (stel ik al een week uit), misschien vandaag al kippenbouillon maken (paar uur gedoe) Oh nee dat wordt morgen... en vanmiddag naar de buren (zij maakt Vlaams stoofvlees voor ons en ik zou helpen) En dat is het wel voor de zondag..
De mr is project manager. en hij runt (oa) een project wat loopt in Israel. En zij hebben weekend op vrijdag en zaterdag dus vandaag is gewoon een werkdag. De klant daar zou vandaag beginnen met het trainen van hun personeel liep tegen problemen aan en dan moet de mr dat oplossen. (Nou ja, hij moet zorgen dat t opgelost wordt dus heeft nu mensen in Duitsland aan t werk gezet om dat ook echt te doen) .quote:Op zondag 13 september 2009 08:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat DOET jou mr? En waar?
TARA en ik doen hier nu allemaal woeste gokken
Het past wel bij de zondag natuurlijk
Als Hik alle tips van het topic op gaat volgen en de laatste 25 posts niet vergeet, dan heeft ze de basis voor een geweldig retro kinderpartijtjequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic Retro hapjes! is best maf eigenlijk. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat eten ouderwets kan worden. Maar goed, ik serveer gasten ook geen blokjes kaas en rolletjes ham oid maar eerder tapas of zo. Of is dat inmiddels ook alweer ouderwets?
Ah, bedankt voor de tip, ik had daar nog niet bij stilgestaan.quote:Op zondag 13 september 2009 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend heeft een paar cd's van die Beatlesbox los gekocht. Hij had ze toch nog niet en ze waren niet eens zo duur.
terechte diskwalificatie.quote:Op zondag 13 september 2009 09:35 schreef borisz het volgende:
Mogge
Maar eens aan de studie. Bizarste moment van de nacht
En in Belgie gaat nu natuurlijk niks anders dan over Kimmeke.
Wow! Dat is behoorlijk knullig.quote:Op zondag 13 september 2009 09:35 schreef borisz het volgende:
Mogge
Maar eens aan de studie. Bizarste moment van de nacht
En in Belgie gaat nu natuurlijk niks anders dan over Kimmeke.
Ja vind ik ook. Na alle standen bekeken te hebben schijnt het een goede call geweest te zijn. Dus Kim is terecht op MP gekomen. Zo'n opmerking hoort gewoon niet. Vooral als je na de eerste set al een waarschuwing hebt gehad wegens het slopen van je racket is het helemaal domquote:
huh?quote:Op zondag 13 september 2009 13:50 schreef MissHobje het volgende:
Mogge
leuk dat artis johNOT!
Nouja misschien zaterdag en anders jammer van de kaarten.
Ja gingen we heen net ( zo dom met de auto enzo) parkeren was dus drama dus maar weer terug gegaan, poging 2 gaat dan met de trein worden alleen niet meer vandaag. Baal dus flink.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 13:57 schreef MissHobje het volgende:
Ja gingen we heen net ( zo dom met de auto enzo) parkeren was dus drama dus maar weer terug gegaan, poging 2 gaat dan met de trein worden alleen niet meer vandaag. Baal dus flink.
Vaak dat dingen zo niet werken maargoed komt uiteindelijk wel weer goed!
Oe en pms big time.. bah ben echt spuug sacho
Echt he! ik was een drama vanmiddag,baal er dan zelf ook enorm van en weet dat ik dan zo ben en er toch niets aan kan doen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heerlijk Hobs, het stráált ervan af
zelfgemaakte ???quote:Op zondag 13 september 2009 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
Mokka-eclairs met witte-chocoladeglazuur.
Mijn lijn, wat doe je
Nopequote:
Iemand hier die weet hoe of wat?quote:De toepassing of DLL-bestand C:\WINDOWS]system32\MSIMG32.dll is geen geldige Windows-kopie. Controleer dit op uw installatiediskette.
system32.quote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh, op internet staat deze oplossing: installeer files msgimg32.dll & oleacc.dll in c:\windows\system3
Kan iemand die files opsturen naar mij?
Heb je een trojan ofzo ?quote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh, op internet staat deze oplossing: installeer files msgimg32.dll & oleacc.dll in c:\windows\system3
Kan iemand die files opsturen naar mij?
Er schijnt nog wat te missen (maar dat kan ik plots niet meer oproepen oid) en ik heb al een systeemherstel geprobeerd en toen liep de pc vast tijdens het opstarten (normaal gedrag) en denk ik niet dat dat is uitgevoerd.quote:
Volgens mij is er wel wat mis jaquote:
Oe crap, hoop dat het lukt met de link van Antrhaxxquote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel wat mis jaWant ik kan google ook niet als standaard zoekmachine in explorer krijgen en hij gaat automatisch naar dat achterlijke bing.com en heeft dat ook al standaard + ik kan het niet verwijderen.
Kan OLEACDLL niet aanmaken. Toegang geweigerdquote:Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Hier staan ze voor je: http://crondor.net/~robin/files/missingDLLs.zip
Zal ik een keer langskomen met youknowwho?quote:Op zondag 13 september 2009 23:01 schreef Isabeau het volgende:
PC heeft het opgegeven en ik ook
Ik ga een computerkerkhof beginnen
Zo, laat ik dat eens gaan maken deze weekquote:Op zondag 13 september 2009 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Receptje eclairs:
Oven voorverwarmen op 200. Eerst soezendeeg maken. 1,5 dl water, snufje zout, 75 g boter in pan met dikke bodem aan de kook brengen. 75 g bloem in een keer toevoegen en roeren tot het deeg een bal vormt die van de bodem loslaat. Pan van het vuur, een voor een drie eieren door het deeg roeren met een garde. Blijven roeren tot het deeg gaat glanzen en er bellen in ontstaan (5 minuten ofzo). Op bakplaat repen van 8x2 cm maken met een spuitmond, flink wat tussenruimte (je kunt er ongeveer 10 maken). 20 minuten in de oven tot ze lichtbruin en gaar zijn, oven onderwijl NIET open doen. Laten afkoelen met de ovendeur op een kiertje.
Terwijl ze afkoelen, maak je banketbakkersroom. Halve liter melk aan de kook brengen (of half melk, half room). Evt oploskoffie door de melk roeren, of er chocolade in smelten. 4 eidooiers met 100 g suiker en twee zakjes vanillesuiker romig kloppen. 65 g gezeefde bloem erdoor, glad roeren. Warme melk al roerend door het eiermengsel kloppen. Hele zaakje terug in de pan, op laag vuur aan de kook brengen, ongeveer 5 minuten koken. Goed blijven roeren! Als het helemaal dik is en begint aan te koeken, terug in de kom, kom in een bak ijswater, blijven roeren tot het redelijk is afgekoeld.
Room in een slagroomspuit met smal opzetstuk, ding in soezen prikken, injecteren met roomtot ze vol zitten.
Dan maak je chocoladeglazuur: 125 g witte chocolade smelten, 100 g gezeefde poedersuiker er beetje bij beetje doorroeren. 60 gram zachtgeroerde boter beetje bij beetje door de chocoprut mengen. een voor een 4 eetlepels koud water erbij (hier ging het bij mij wat schiften, maar met de mixer op hoog vermogen was dat zo verholpen). Smeer de eclairs in met het glazuur, klaaaar!
Echt een klusje voor een koude zondagmiddag
Bij familie heb ik altijd het gevoel dat veel mensen het maar 'lastig' vinden (de verjaardagen, feestjes, verplichte feestdagen), maar ik denk dat je pas echt goed doorkrijgt wat familie betekent als je ze niet meer hebt. Zo tof dat je Arty's familie kan lenenquote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef Duderella het volgende:
Wij zijn net terug van een dagje schoonmoe en door mij geadopteerde schoonvader (niet de echte vader van Arty)Lieve schatten zijn het en het is altijd weer zo fijn om zoiets als 'familie' te ervaren, aangezien ik dat zelf niet meer heb. Erg bijzonder (terwijl het voor veel mensen vanzelfsprekend is, denk ik).
Jullie zoete recept laat ik aan me voorbij gaan, dat is niet echt mijn smaak.
Wij hebben echt nog maar zó weinig familie, dat het meer luxe dan ballast is.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij familie heb ik altijd het gevoel dat veel mensen het maar 'lastig' vinden (de verjaardagen, feestjes, verplichte feestdagen), maar ik denk dat je pas echt goed doorkrijgt wat familie betekent als je ze niet meer hebt. Zo tof dat je Arty's familie kan lenen![]()
Ik moet alleen nog slachtoffers vinden om het baksel mee te delen, na 1 (nee...2) heb ik wel weer genoeg op
O lastig is dat!quote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, da's dus mooi shit hier: mijn ene collega is sort-of aan de lijn, en de andere vast momenteel
Oh jongens, ik moest net een foto 'uit de oude doos' uitzoeken en een begeleidend briefje schrijven voor vrienden die gaan trouwen, ik ben er helemaal sentimenteel en mooshy van
Leuk is dat hè, foto's doorkijkenquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, da's dus mooi shit hier: mijn ene collega is sort-of aan de lijn, en de andere vast momenteel
Oh jongens, ik moest net een foto 'uit de oude doos' uitzoeken en een begeleidend briefje schrijven voor vrienden die gaan trouwen, ik ben er helemaal sentimenteel en mooshy van
quote:Op zondag 13 september 2009 23:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zal ik een keer langskomen met youknowwho?
moslims zijn toch juist gek op zoetigheid?quote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
die zat binnen (is trouwens een enorme held op sokken) en de kipjes zitten in een ren waar hun hok staat, daar kan de hond helemaal niet bij.quote:Op maandag 14 september 2009 08:30 schreef freecell het volgende:
Whehe
Wel link trouwens met een hond!
chaotisch is niet t goeie woord, ik vind t wat druk denk ik, een opgewonden hond, 2 kipjes en 2 kattenquote:Op maandag 14 september 2009 08:45 schreef freecell het volgende:
chaotisch?
Onze kat zou er ook op af stuiven en dan een meter voor de kip vol in de ankers gaan
juist dat ja.quote:Op maandag 14 september 2009 08:53 schreef freecell het volgende:
Ow en ik snap je wel geloof ik. Ik heb dat soms met geluid, dan moet de muziek uit en zo, want anders past het niet meer in mijn hoofd. Het wordt gewoon wat veel dan en dan kan ik niet goed meer denken
Het is Ramadan. Na 9 uur 's avonds en voor half 5 's ochtends mogen ze eten. Maar tijdens het vasten moeten ze zich vullen met '1/3e deel water, 1/3e deel lucht en 1/3e deel voedsel'. Aan het eind van de maand, met suikerfeest, dan gaan ze losquote:Op maandag 14 september 2009 07:25 schreef kaasplankje het volgende:
moslims zijn toch juist gek op zoetigheid?
Herkenbaarheid! Ook hier merk ik dit heel erg sterk. Zo erg, dat als het me te druk en/of chaotisch wordt, ik gewoon wegloopquote:Op maandag 14 september 2009 08:53 schreef freecell het volgende:
Ow en ik snap je wel geloof ik. Ik heb dat soms met geluid, dan moet de muziek uit en zo, want anders past het niet meer in mijn hoofd. Het wordt gewoon wat veel dan en dan kan ik niet goed meer denken
Jaaaaquote:Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Herkenbaarheid! Ook hier merk ik dit heel erg sterk. Zo erg, dat als het me te druk en/of chaotisch wordt, ik gewoon wegloopOmdat ik met mijn gedachten niet kan blijven waar ik ben. Midden in een gesprek kan ik ook in een klap de draad kwijt raken, als het te druk is.
O en goedemorgen. Ik ben me aan het voorbereiden op m'n sollicitatiegesprek! Over een uurtje vertrekken, dan ben ik a) ruim op tijd en b) kan ik nog even relaxen met mijn oudjesen mn oude en wellicht toekomstige collega's
Het is hier strakblauw en heel zonnigquote:Op maandag 14 september 2009 09:08 schreef DarkElf het volgende:
Zo eerst eens naar de gynaecoloog (jaarlijke checkup) en daarna een bouillon gaan maken. is het wel weer voor zoiets huiselijksTis echt saai en grauw en best fris al.
na de wedstrijd naar huis gestuurd. met een wekadvies. horen vandaag wel hoe het is gegaan. maar redelijke klap van de hamer heeft hij wel gehadquote:
Lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 12:27 schreef DarkElf het volgende:
er staat hier trouwens een megagrote pan op t vuur met daarin 6 liter water, 2 kippenkarkassen, 16 bosuitjes, 10 tenen knoflook, 1 hele grote ui en stukken gember... We gaan eens kijken of we daar een bouillonetje uit weten te halen
Dat zou heel prettig zijn inderdaad!quote:Op maandag 14 september 2009 12:22 schreef DarkElf het volgende:
terug van de gyn en over 2.5 week uitslag van t uitstrijkje. Als die goed is zou dat betekenen dat ik al 3 jaar goeie uitslagen heb na dat verkeerde uitslag plus daaropvolgende ingreep in 2006.
Dat zou heel mooi zijn dus.
Ja erg gezellig. Lekker tot laat kaartspelletjes zitten doen en zo. Overigens vond ik het best een leuk park. Mooi veel bomen en zo. En verder was Bollo er natuurlijk ookquote:Op maandag 14 september 2009 12:47 schreef Duderella het volgende:
O dat zou ik ook vermoeiend vinden sunny. Landal op zich al.![]()
Wel gezellig gehad?
quote:Op maandag 14 september 2009 12:27 schreef DarkElf het volgende:
er staat hier trouwens een megagrote pan op t vuur met daarin 6 liter water, 2 kippenkarkassen, 16 bosuitjes, 10 tenen knoflook, 1 hele grote ui en stukken gember... We gaan eens kijken of we daar een bouillonetje uit weten te halen
Koffie Kruidenthee drinken met jou?quote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef freecell het volgende:
Das pas veilig internetten Isa
weet je trouwens al wat je morgen gaat doen?
retro is hip!quote:Op maandag 14 september 2009 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit hier overigens in veilige modus. PC doet verder niets meerEn heb geen windows xp in huis liggen, wel windows 95
Dat was het ideequote:Op maandag 14 september 2009 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koffie Kruidenthee drinken met jou?
linux?quote:Op maandag 14 september 2009 15:53 schreef Isabeau het volgende:Ik vrees dat ik met windows 98 (geen 95 zie ik nu) niet zo heel veel kan
Krijg op mijn werk al overal meldingen dat mijn Explorer 6 te oud is en dat ze die niet meer ondersteunen of in de nabije toekomst ophouden te ondersteunenMaar daar heb ik natuurlijk geen enkele invloed op dat dat op het systeem staat.
Dan moet ik dus maar even een oppas-voor-de-zekerheid gaan regelenquote:Op maandag 14 september 2009 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet het allemaal nog nietEn dat is natuurlijk reuze onhandig
Moet ook de poes van mijn ouders voeren want oppas is naar een bruiloft en ik heb ja gezegd.
Ik vind alles prima hoorquote:Op maandag 14 september 2009 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat woensdag voor mij beter uitkomt
(pc geeft alleen nog zwart beeld: RIP)
Kindproof graagquote:Op maandag 14 september 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben redelijk goed in 'leef je uit'
mag ik de kok een paar keer lenen? wel handig als ik laat uit het werk kom.quote:Op maandag 14 september 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Kindproof graagEn om half 6 klaar
Wel handig zo'n kok
Ja echt heh! Het gesprek begon ook ongeveer zo:quote:Op maandag 14 september 2009 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Super Lein! Echt heel erg leuk om op je eerste sollicitatie een baan te hebben
Wanneer kan je beginnen?
Hehehehe. Pwnedquote:Op maandag 14 september 2009 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik wilde dus tegen DH zeggen dat mijn vriend dat waarschijnlijk niet wil, dat ik kok bij jou speel
tof!quote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja echt heh! Het gesprek begon ook ongeveer zo:
Lein, tegenover zorgmanager.
Ha, Lein, leuk dat je er bent.Je bent aangenomen. Wanneer kan je beginnen?
ik: Ehh nou waarschijnlijk heb ik begin november mijn diploma!
Oh nou dat is mooi. Je mag kiezen, wil je als verzorgende (niveau 3) werken, of als Zorgcoördinator (niveau 4 en 5) werken?
Ik: Nouja, doe maar als ZoCo, heb niet voor niets HBO gedaan
Ok, prima, dan kom je op de Kempen. (niet mijn oude afdeling, maar wel een leuke)
Lein:![]()
![]()
Neequote:
Kom hier taart bakken danquote:Op maandag 14 september 2009 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Lein ik ben zoooo heppy voor je!!
Ik zou zo een taart voor je bakken. Als dat kon.
(10 systeemherstel-dingen uitvoeren is vast ook niet goed voor je pc huh?)
oh dat hoeft ook niet hoor, ik vroeg het mij gewoon afquote:Op maandag 14 september 2009 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neeen verder ga ik er niet op in
Whehequote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja echt heh! Het gesprek begon ook ongeveer zo:
Lein, tegenover zorgmanager.
Ha, Lein, leuk dat je er bent.Je bent aangenomen. Wanneer kan je beginnen?
ik: Ehh nou waarschijnlijk heb ik begin november mijn diploma!
Oh nou dat is mooi. Je mag kiezen, wil je als verzorgende (niveau 3) werken, of als Zorgcoördinator (niveau 4 en 5) werken?
Ik: Nouja, doe maar als ZoCo, heb niet voor niets HBO gedaan
Ok, prima, dan kom je op de Kempen. (niet mijn oude afdeling, maar wel een leuke)
Lein:![]()
![]()
*enorme knuffel!* ja, soms zijn mensen * diepe zucht*quote:Op maandag 14 september 2009 17:21 schreef DarkElf het volgende:
*zucht en nog diepere zucht.
soms he? zijn mensen zo ontzettend.... insert van alles..
disclaimer, dit staat los van fok hoor, ja echt waar
Je moet Groningen niet als verplichting zien hoorquote:Op maandag 14 september 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Morgen moet ik dus poes verzorgen, woensdag naar Groningen en donderdag moet ik weer werken t/m zaterdag en zondag naar de sauna en maandag komt Waldie.
ah das liefquote:Op maandag 14 september 2009 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
oh goeie tip! tnx.quote:Op maandag 14 september 2009 17:55 schreef freecell het volgende:
DE: volgende keer met melkDan wordt het NIET eerst erger.
Ik heb met de jongetjes tortellini gegeten, groot succes altijd en simpel te maken
tortellini vindt 999 vd 1000 mensen lekker denk ikquote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef freecell het volgende:
Ik vind tortellini ook geweldig en volgens mij de meeste kinderen inderdaad ook
Hij was alleen wel aardig pittig deze keer
En die jongetjes allebei maar eten
nee ik ga heerlijk shoppenquote:Op maandag 14 september 2009 18:21 schreef borisz het volgende:
Iedereen zijn/haar hoedje voor morgen klaar gelegd?
En je bent altijd happy met mijn patatjes als wij een keer patat etenquote:Op maandag 14 september 2009 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb voor het eerst in 2 jaar of zo patat opgehaald. Bah.
Dus mijn avondeten was geen succes
Yay!quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef MissHobje het volgende:
Oh trouwens ik heb me ingechreven bij de sportschool!!!
Volgende week begin ik
quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef MissHobje het volgende:
Volgende week begin ik
heb me laten inspireren door CF en ga voor de carbonara vanavondquote:Op maandag 14 september 2009 17:52 schreef DarkElf het volgende:
wat eten jullie eigenlijk vanavond?
You go girlquote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef MissHobje het volgende:
Volgende week begin ik
Ja echt tof, kreeg meteen rondleiding en uitleg enzo en voelde me heel welkom, wat voor mij altijd erg belangrijk isquote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
You go girl![]()
Heb vanaaf voor zusje en zwagertje gekooktOhhh en ik heb de eerste granaatappel van het seizoen gepield
Ik zag verse vijgen. Maar die vind ik alleen lekker in gezelschap.quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
You go girl![]()
Heb vanaaf voor zusje en zwagertje gekooktOhhh en ik heb de eerste granaatappel van het seizoen gepield
Oh wat super zeg!!!quote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja echt tof, kreeg meteen rondleiding en uitleg enzo en voelde me heel welkom, wat voor mij altijd erg belangrijk is
wat had je gekookt?>?>? vast iets lekkers
Jahhh leuk is dat he!quote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb de laatste tijd weer zoveel zin in koken heerlijk gewoon
Komt ook omdat vriendje lief er ook van houdt en het zelf ook heel goed kan, dan ga je al zoveel anders om met eten dan als er 1tje er niet van houdt
Keeej, zal er aan denken in het vervolgquote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Als je zus meloen met ham lust, lust ze echt ook vijgen met ham!
Algemeen verzoekje, ik ben niet boos.... Ik heet Annemieke, ik ken teveel mensen die Mieke heten. Dan kijk ik steeds om,huh! me buuf?!?
Zegt genoeg over het vrouwentennis. 2,5 jaar niet spelen en dan direct winnenquote:Op maandag 14 september 2009 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz! Ben je ook zo blij met Kim Clijsters?
Ja maar ze heeft gelukkig wel in stijl afgeslotenquote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben blij dat Kim Clijsters gewonnen heeft. Jammer dat de halve finale zo beroerd ging.
Ook last van jaquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Msn bij jullie ook kapoet?
Krijg steeds als ik wat tik dat het bericht niet verzonden kan worden
vanwege msn kapoet....quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
mooi is dat zeg, kan ik eens msn-en met mijn menneke, laat msn het gewoon afweten
Lekker toch, zo even in alle rust de dag aan je voorbij laten gaan?quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo, rust hier in huis: zusje ligt te pitten, meisje die hier kamer huurt ligt ook te pitten en zwagertje vertrekt net naar zijn werk![]()
En heb net even heel ouderwets met vriendlief gebeld, gewoon via de vaste lijn
Ikke ook. Vind het nu vooral helemaal relaxed dat ik inet tot mijn beschikking heb en ff lekker kan fokken zonder dat er iemand vraagt of ik mee naar bed ga:Pquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lekker toch, zo even in alle rust de dag aan je voorbij laten gaan?
Ik vind dat altijd heerlijk, als ik de hele dag met andere mensen ben geweest.
Je moet je posts net iets uitgebreider maken krakkie, want het zijn vaak raadplaatjes en dat is wat lastig reageren.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef krakkemieke het volgende:
NOT maar daar kan niemand iets aan doen.
Heb je thuis geen inet meer MK?quote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ikke ook. Vind het nu vooral helemaal relaxed dat ik inet tot mijn beschikking heb en ff lekker kan fokken zonder dat er iemand vraagt of ik mee naar bed ga:P
Ah, nu snap ik het. Ja, ik kan me voorstellen dat je dat mist. Ben je wel actief op zoek (internetsites, Boer zoekt Vrouwquote:Op maandag 14 september 2009 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
Dude , ik wil ook niemand die me vraagt.
Ja, bij Katz hangt er ook een bordje boven het betreffende tafeltje uit die scene. Heel veel mensen vinden dat je er dus niet meer naartoe moet gaan, want commercieel en zo.quote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ter voorbereiding op NY heb ik 'When Harry met Sally' gekeken. Wist jij dat de beruchte kreun-scene zich afspeelt bij Katz, Dude?
Begin er steeds meer zin in te krijgen
al anderhalf jaar niet meer ofzoquote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb je thuis geen inet meer MK?
Ja, dat was wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Lieve Dude, ik ben een mevrouw...
Ik zou het geloof ik echt niet meer kunnen missen. Vooral in de instant informatievoorziening, zeg maar!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
al anderhalf jaar niet meer ofzoik mis het niet, hou veel tijd over endezo, maar soms is het gewoon zo heerlijk om een avond te fokken
srsly, je kan het egwel missen! ik ben het nog steeds levende bewijsquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou het geloof ik echt niet meer kunnen missen. Vooral in de instant informatievoorziening, zeg maar!
Ja je hebt ook wel gelijk. Op vakantie lukt het ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
srsly, je kan het egwel missen! ik ben het nog steeds levende bewijs
Ja dat is maf hè?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan studiegewijs niet zonder internet thuis, op vakantie oid mis ik het niet, wel vind ik het naar dan niet op de hoogte te zijn van wat er in Nederland gebeurd, net zoals koninginnedag dit jaar, toen zat ik in Marokko, en dan hoor je van anderen via sms wat er aan de hand is.
ik wist pas dat er wat was op koninginnedag omdat een vriend wat later kwam en eerder toevallig de tv aan had staan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan studiegewijs niet zonder internet thuis, op vakantie oid mis ik het niet, wel vind ik het naar dan niet op de hoogte te zijn van wat er in Nederland gebeurd, net zoals koninginnedag dit jaar, toen zat ik in Marokko, en dan hoor je van anderen via sms wat er aan de hand is.
En dit jaar met lowlands dat schietincident bij het strand, ik blijf toch graag op de hoogte van t nieuwsquote:
Wij liepen in Zwolle en gingen die avond naar De Librije. We kregen er in onze B&B toevallig iets van mee. Raar was dat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik wist pas dat er wat was op koninginnedag omdat een vriend wat later kwam en eerder toevallig de tv aan had staan.
Hadden we niet met hem afgesproken had ik pas 's avonds wat geweten ws
Dat soort zaken hebben waarschijnlijk sowieso wel jouw interesse, vermoed ik (criminaliteit, jeugd ed.). Ik heb dit helemaal gemist, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En dit jaar met lowlands dat schietincident bij het strand, ik blijf toch graag op de hoogte van t nieuws
Was toch wel redelijk in t nieuws hoor, strand afgesloten, dodelijke schot door politie gelost misschien, stille toch voor die jongen etc maar ja ik vind dat allemaal wel boeiend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wij liepen in Zwolle en gingen die avond naar De Librije. We kregen er in onze B&B toevallig iets van mee. Raar was dat.
[..]
Dat soort zaken hebben waarschijnlijk sowieso wel jouw interesse, vermoed ik (criminaliteit, jeugd ed.). Ik heb dit helemaal gemist, moet ik eerlijk zeggen.
Dan zou je denken dat het mijn interesse ook zou hebben aangezien ik ook behoorlijk wat festivals bezoek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:38 schreef Duderella het volgende:
Dat soort zaken hebben waarschijnlijk sowieso wel jouw interesse, vermoed ik (criminaliteit, jeugd ed.). Ik heb dit helemaal gemist, moet ik eerlijk zeggen.
Nou wachten dan maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan zou je denken dat het mijn interesse ook zou hebben aangezien ik ook behoorlijk wat festivals bezoek.
Maar wat er in HvH is gebeurd is zooooo zeldzaam, en om eerlijk te zeggen ook niet een festival wat ik zou bezoeken![]()
Dude ik w8 nog steeds op mijn soepje...maar de heer in kwestie is volgens mij echt heel erg secuur en perfectionistisch bezig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |