Kindproof graagquote:Op maandag 14 september 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben redelijk goed in 'leef je uit'
mag ik de kok een paar keer lenen? wel handig als ik laat uit het werk kom.quote:Op maandag 14 september 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Kindproof graagEn om half 6 klaar
Wel handig zo'n kok
Ja echt heh! Het gesprek begon ook ongeveer zo:quote:Op maandag 14 september 2009 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Super Lein! Echt heel erg leuk om op je eerste sollicitatie een baan te hebben
Wanneer kan je beginnen?
Hehehehe. Pwnedquote:Op maandag 14 september 2009 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik wilde dus tegen DH zeggen dat mijn vriend dat waarschijnlijk niet wil, dat ik kok bij jou speel
tof!quote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja echt heh! Het gesprek begon ook ongeveer zo:
Lein, tegenover zorgmanager.
Ha, Lein, leuk dat je er bent.Je bent aangenomen. Wanneer kan je beginnen?
ik: Ehh nou waarschijnlijk heb ik begin november mijn diploma!
Oh nou dat is mooi. Je mag kiezen, wil je als verzorgende (niveau 3) werken, of als Zorgcoördinator (niveau 4 en 5) werken?
Ik: Nouja, doe maar als ZoCo, heb niet voor niets HBO gedaan
Ok, prima, dan kom je op de Kempen. (niet mijn oude afdeling, maar wel een leuke)
Lein:![]()
![]()
Neequote:
Kom hier taart bakken danquote:Op maandag 14 september 2009 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Lein ik ben zoooo heppy voor je!!
Ik zou zo een taart voor je bakken. Als dat kon.
(10 systeemherstel-dingen uitvoeren is vast ook niet goed voor je pc huh?)
oh dat hoeft ook niet hoor, ik vroeg het mij gewoon afquote:Op maandag 14 september 2009 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neeen verder ga ik er niet op in
Whehequote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja echt heh! Het gesprek begon ook ongeveer zo:
Lein, tegenover zorgmanager.
Ha, Lein, leuk dat je er bent.Je bent aangenomen. Wanneer kan je beginnen?
ik: Ehh nou waarschijnlijk heb ik begin november mijn diploma!
Oh nou dat is mooi. Je mag kiezen, wil je als verzorgende (niveau 3) werken, of als Zorgcoördinator (niveau 4 en 5) werken?
Ik: Nouja, doe maar als ZoCo, heb niet voor niets HBO gedaan
Ok, prima, dan kom je op de Kempen. (niet mijn oude afdeling, maar wel een leuke)
Lein:![]()
![]()
*enorme knuffel!* ja, soms zijn mensen * diepe zucht*quote:Op maandag 14 september 2009 17:21 schreef DarkElf het volgende:
*zucht en nog diepere zucht.
soms he? zijn mensen zo ontzettend.... insert van alles..
disclaimer, dit staat los van fok hoor, ja echt waar
Je moet Groningen niet als verplichting zien hoorquote:Op maandag 14 september 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Morgen moet ik dus poes verzorgen, woensdag naar Groningen en donderdag moet ik weer werken t/m zaterdag en zondag naar de sauna en maandag komt Waldie.
ah das liefquote:Op maandag 14 september 2009 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
oh goeie tip! tnx.quote:Op maandag 14 september 2009 17:55 schreef freecell het volgende:
DE: volgende keer met melkDan wordt het NIET eerst erger.
Ik heb met de jongetjes tortellini gegeten, groot succes altijd en simpel te maken
tortellini vindt 999 vd 1000 mensen lekker denk ikquote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef freecell het volgende:
Ik vind tortellini ook geweldig en volgens mij de meeste kinderen inderdaad ook
Hij was alleen wel aardig pittig deze keer
En die jongetjes allebei maar eten
nee ik ga heerlijk shoppenquote:Op maandag 14 september 2009 18:21 schreef borisz het volgende:
Iedereen zijn/haar hoedje voor morgen klaar gelegd?
En je bent altijd happy met mijn patatjes als wij een keer patat etenquote:Op maandag 14 september 2009 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb voor het eerst in 2 jaar of zo patat opgehaald. Bah.
Dus mijn avondeten was geen succes
Yay!quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef MissHobje het volgende:
Oh trouwens ik heb me ingechreven bij de sportschool!!!
Volgende week begin ik
quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef MissHobje het volgende:
Volgende week begin ik
heb me laten inspireren door CF en ga voor de carbonara vanavondquote:Op maandag 14 september 2009 17:52 schreef DarkElf het volgende:
wat eten jullie eigenlijk vanavond?
You go girlquote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef MissHobje het volgende:
Volgende week begin ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |