Jaaaaquote:Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Herkenbaarheid! Ook hier merk ik dit heel erg sterk. Zo erg, dat als het me te druk en/of chaotisch wordt, ik gewoon wegloopOmdat ik met mijn gedachten niet kan blijven waar ik ben. Midden in een gesprek kan ik ook in een klap de draad kwijt raken, als het te druk is.
O en goedemorgen. Ik ben me aan het voorbereiden op m'n sollicitatiegesprek! Over een uurtje vertrekken, dan ben ik a) ruim op tijd en b) kan ik nog even relaxen met mijn oudjesen mn oude en wellicht toekomstige collega's
Het is hier strakblauw en heel zonnigquote:Op maandag 14 september 2009 09:08 schreef DarkElf het volgende:
Zo eerst eens naar de gynaecoloog (jaarlijke checkup) en daarna een bouillon gaan maken. is het wel weer voor zoiets huiselijksTis echt saai en grauw en best fris al.
na de wedstrijd naar huis gestuurd. met een wekadvies. horen vandaag wel hoe het is gegaan. maar redelijke klap van de hamer heeft hij wel gehadquote:
Lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 12:27 schreef DarkElf het volgende:
er staat hier trouwens een megagrote pan op t vuur met daarin 6 liter water, 2 kippenkarkassen, 16 bosuitjes, 10 tenen knoflook, 1 hele grote ui en stukken gember... We gaan eens kijken of we daar een bouillonetje uit weten te halen
Dat zou heel prettig zijn inderdaad!quote:Op maandag 14 september 2009 12:22 schreef DarkElf het volgende:
terug van de gyn en over 2.5 week uitslag van t uitstrijkje. Als die goed is zou dat betekenen dat ik al 3 jaar goeie uitslagen heb na dat verkeerde uitslag plus daaropvolgende ingreep in 2006.
Dat zou heel mooi zijn dus.
Ja erg gezellig. Lekker tot laat kaartspelletjes zitten doen en zo. Overigens vond ik het best een leuk park. Mooi veel bomen en zo. En verder was Bollo er natuurlijk ookquote:Op maandag 14 september 2009 12:47 schreef Duderella het volgende:
O dat zou ik ook vermoeiend vinden sunny. Landal op zich al.![]()
Wel gezellig gehad?
quote:Op maandag 14 september 2009 12:27 schreef DarkElf het volgende:
er staat hier trouwens een megagrote pan op t vuur met daarin 6 liter water, 2 kippenkarkassen, 16 bosuitjes, 10 tenen knoflook, 1 hele grote ui en stukken gember... We gaan eens kijken of we daar een bouillonetje uit weten te halen
Koffie Kruidenthee drinken met jou?quote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef freecell het volgende:
Das pas veilig internetten Isa
weet je trouwens al wat je morgen gaat doen?
retro is hip!quote:Op maandag 14 september 2009 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit hier overigens in veilige modus. PC doet verder niets meerEn heb geen windows xp in huis liggen, wel windows 95
Dat was het ideequote:Op maandag 14 september 2009 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koffie Kruidenthee drinken met jou?
linux?quote:Op maandag 14 september 2009 15:53 schreef Isabeau het volgende:Ik vrees dat ik met windows 98 (geen 95 zie ik nu) niet zo heel veel kan
Krijg op mijn werk al overal meldingen dat mijn Explorer 6 te oud is en dat ze die niet meer ondersteunen of in de nabije toekomst ophouden te ondersteunenMaar daar heb ik natuurlijk geen enkele invloed op dat dat op het systeem staat.
Dan moet ik dus maar even een oppas-voor-de-zekerheid gaan regelenquote:Op maandag 14 september 2009 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet het allemaal nog nietEn dat is natuurlijk reuze onhandig
Moet ook de poes van mijn ouders voeren want oppas is naar een bruiloft en ik heb ja gezegd.
Ik vind alles prima hoorquote:Op maandag 14 september 2009 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat woensdag voor mij beter uitkomt
(pc geeft alleen nog zwart beeld: RIP)
Kindproof graagquote:Op maandag 14 september 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben redelijk goed in 'leef je uit'
mag ik de kok een paar keer lenen? wel handig als ik laat uit het werk kom.quote:Op maandag 14 september 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Kindproof graagEn om half 6 klaar
Wel handig zo'n kok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |