Ja echt tof, kreeg meteen rondleiding en uitleg enzo en voelde me heel welkom, wat voor mij altijd erg belangrijk isquote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
You go girl![]()
Heb vanaaf voor zusje en zwagertje gekooktOhhh en ik heb de eerste granaatappel van het seizoen gepield
Ik zag verse vijgen. Maar die vind ik alleen lekker in gezelschap.quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
You go girl![]()
Heb vanaaf voor zusje en zwagertje gekooktOhhh en ik heb de eerste granaatappel van het seizoen gepield
Oh wat super zeg!!!quote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja echt tof, kreeg meteen rondleiding en uitleg enzo en voelde me heel welkom, wat voor mij altijd erg belangrijk is
wat had je gekookt?>?>? vast iets lekkers
Jahhh leuk is dat he!quote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb de laatste tijd weer zoveel zin in koken heerlijk gewoon
Komt ook omdat vriendje lief er ook van houdt en het zelf ook heel goed kan, dan ga je al zoveel anders om met eten dan als er 1tje er niet van houdt
Keeej, zal er aan denken in het vervolgquote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Als je zus meloen met ham lust, lust ze echt ook vijgen met ham!
Algemeen verzoekje, ik ben niet boos.... Ik heet Annemieke, ik ken teveel mensen die Mieke heten. Dan kijk ik steeds om,huh! me buuf?!?
Zegt genoeg over het vrouwentennis. 2,5 jaar niet spelen en dan direct winnenquote:Op maandag 14 september 2009 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz! Ben je ook zo blij met Kim Clijsters?
Ja maar ze heeft gelukkig wel in stijl afgeslotenquote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben blij dat Kim Clijsters gewonnen heeft. Jammer dat de halve finale zo beroerd ging.
Ook last van jaquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Msn bij jullie ook kapoet?
Krijg steeds als ik wat tik dat het bericht niet verzonden kan worden
vanwege msn kapoet....quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
mooi is dat zeg, kan ik eens msn-en met mijn menneke, laat msn het gewoon afweten
Lekker toch, zo even in alle rust de dag aan je voorbij laten gaan?quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo, rust hier in huis: zusje ligt te pitten, meisje die hier kamer huurt ligt ook te pitten en zwagertje vertrekt net naar zijn werk![]()
En heb net even heel ouderwets met vriendlief gebeld, gewoon via de vaste lijn
Ikke ook. Vind het nu vooral helemaal relaxed dat ik inet tot mijn beschikking heb en ff lekker kan fokken zonder dat er iemand vraagt of ik mee naar bed ga:Pquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lekker toch, zo even in alle rust de dag aan je voorbij laten gaan?
Ik vind dat altijd heerlijk, als ik de hele dag met andere mensen ben geweest.
Je moet je posts net iets uitgebreider maken krakkie, want het zijn vaak raadplaatjes en dat is wat lastig reageren.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef krakkemieke het volgende:
NOT maar daar kan niemand iets aan doen.
Heb je thuis geen inet meer MK?quote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ikke ook. Vind het nu vooral helemaal relaxed dat ik inet tot mijn beschikking heb en ff lekker kan fokken zonder dat er iemand vraagt of ik mee naar bed ga:P
Ah, nu snap ik het. Ja, ik kan me voorstellen dat je dat mist. Ben je wel actief op zoek (internetsites, Boer zoekt Vrouwquote:Op maandag 14 september 2009 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
Dude , ik wil ook niemand die me vraagt.
Ja, bij Katz hangt er ook een bordje boven het betreffende tafeltje uit die scene. Heel veel mensen vinden dat je er dus niet meer naartoe moet gaan, want commercieel en zo.quote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ter voorbereiding op NY heb ik 'When Harry met Sally' gekeken. Wist jij dat de beruchte kreun-scene zich afspeelt bij Katz, Dude?
Begin er steeds meer zin in te krijgen
al anderhalf jaar niet meer ofzoquote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb je thuis geen inet meer MK?
Ja, dat was wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Lieve Dude, ik ben een mevrouw...
Ik zou het geloof ik echt niet meer kunnen missen. Vooral in de instant informatievoorziening, zeg maar!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
al anderhalf jaar niet meer ofzoik mis het niet, hou veel tijd over endezo, maar soms is het gewoon zo heerlijk om een avond te fokken
srsly, je kan het egwel missen! ik ben het nog steeds levende bewijsquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou het geloof ik echt niet meer kunnen missen. Vooral in de instant informatievoorziening, zeg maar!
Ja je hebt ook wel gelijk. Op vakantie lukt het ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
srsly, je kan het egwel missen! ik ben het nog steeds levende bewijs
Ja dat is maf hè?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan studiegewijs niet zonder internet thuis, op vakantie oid mis ik het niet, wel vind ik het naar dan niet op de hoogte te zijn van wat er in Nederland gebeurd, net zoals koninginnedag dit jaar, toen zat ik in Marokko, en dan hoor je van anderen via sms wat er aan de hand is.
ik wist pas dat er wat was op koninginnedag omdat een vriend wat later kwam en eerder toevallig de tv aan had staan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan studiegewijs niet zonder internet thuis, op vakantie oid mis ik het niet, wel vind ik het naar dan niet op de hoogte te zijn van wat er in Nederland gebeurd, net zoals koninginnedag dit jaar, toen zat ik in Marokko, en dan hoor je van anderen via sms wat er aan de hand is.
En dit jaar met lowlands dat schietincident bij het strand, ik blijf toch graag op de hoogte van t nieuwsquote:
Wij liepen in Zwolle en gingen die avond naar De Librije. We kregen er in onze B&B toevallig iets van mee. Raar was dat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik wist pas dat er wat was op koninginnedag omdat een vriend wat later kwam en eerder toevallig de tv aan had staan.
Hadden we niet met hem afgesproken had ik pas 's avonds wat geweten ws
Dat soort zaken hebben waarschijnlijk sowieso wel jouw interesse, vermoed ik (criminaliteit, jeugd ed.). Ik heb dit helemaal gemist, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En dit jaar met lowlands dat schietincident bij het strand, ik blijf toch graag op de hoogte van t nieuws
Was toch wel redelijk in t nieuws hoor, strand afgesloten, dodelijke schot door politie gelost misschien, stille toch voor die jongen etc maar ja ik vind dat allemaal wel boeiend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wij liepen in Zwolle en gingen die avond naar De Librije. We kregen er in onze B&B toevallig iets van mee. Raar was dat.
[..]
Dat soort zaken hebben waarschijnlijk sowieso wel jouw interesse, vermoed ik (criminaliteit, jeugd ed.). Ik heb dit helemaal gemist, moet ik eerlijk zeggen.
Dan zou je denken dat het mijn interesse ook zou hebben aangezien ik ook behoorlijk wat festivals bezoek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:38 schreef Duderella het volgende:
Dat soort zaken hebben waarschijnlijk sowieso wel jouw interesse, vermoed ik (criminaliteit, jeugd ed.). Ik heb dit helemaal gemist, moet ik eerlijk zeggen.
Nou wachten dan maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan zou je denken dat het mijn interesse ook zou hebben aangezien ik ook behoorlijk wat festivals bezoek.
Maar wat er in HvH is gebeurd is zooooo zeldzaam, en om eerlijk te zeggen ook niet een festival wat ik zou bezoeken![]()
Dude ik w8 nog steeds op mijn soepje...maar de heer in kwestie is volgens mij echt heel erg secuur en perfectionistisch bezig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |