abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:58:49 #201
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73100830
Bizar dat de man en vreemd ging en het huis had leegegehaald en dat zij hem terugnam. Big mistake.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73100937
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nou, dat klopt dan denk ik wel. De lening van 18.000 is ingevorderd door de bank van de rekening van de ouders. Dus hij is in feite niet failiet maar heeft een schuld van 18.000 bij zijn ouders. Maar de ouders konden nu ook niet meer leven en ze wilden dat de bank de 18k teruggaf aan de ouders en het bedrag op hem zou verhalen gedurende de komende 6 jaar. Zo begreep ik het.
ah ja inderdaad, dat zou dan wel eens kunnen kloppen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:03:21 #203
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73100976
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:58 schreef Stefan het volgende:
Bizar dat de man en vreemd ging en het huis had leegegehaald en dat zij hem terugnam. Big mistake.
Dat snap ik ook niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:09:09 #204
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73101150
Zat die man niet in de WW trouwens ivm zn hart (en dan wel roken). Vond de man een slampamper, 1300 euro per maand pinnen aan boodschappen, seizoenskaarten Cambuur, 1800 euro aan caravankosten en dan niet zn ouders terugbetalen. Als ie elke maand zn ouders 500 euro teruggaf was ie er ook in 36 tot 40 maanden van af (+ rente)
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:16:03 #205
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_73101362
Ah, de ww. Dat heb ik denk ik even gemist. Ik dacht al... Dit is de eerste keer trouwens dat ik me meer aan de man ergerde dan aan de vrouw. Z'n mailtje, z'n vrouw helemaal overstuur maken en dan n beetje knullig op haar schouder kloppen, het roken, het vreemdgaan, het starten van een bedrijf met geleend geld... Het hield maar niet op. Kneus.
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 18:36:49 #206
43556 miss_dynastie
pi_73106413
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:32 schreef WRH het volgende:

[..]

dat klopt en dan kun je dus als prive persoon niet de BV spullen houden, dat is verduistering van spullen waarmee een curator nog opbrengsten genereert.
Zijn het spullen van de BV dan? Ik heb hem nog niet helemaal afgekeken, dus ik ben nog niet zover in de aflevering. Maar zelfs al zijn ze van de BV, als de schulden zijn afgelost mag je het kopieerapparaat gewoon meenemen Ik heb de indruk dat faillissement hier vooral te maken heeft met de liquiditeit.

Anyway, ik snap die vrouw niet. Kom je thuis met je kids van vakantie, is je huis leeg. Ik zou hem vermoorden i.p.v. een nieuw kind met hem krijgen Wat een lamzak!

[ Bericht 19% gewijzigd door miss_dynastie op 25-09-2009 19:38:36 ]
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 19:20:45 #207
128220 Peter6000
pi_73107723
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Stefan het volgende:
John doet t goed, is geen presentatiezwaargewicht maar hij doet dit perfect. Zie m liever dan die Martijn Krabbe.
Hij doet dit zeker goed, hij oogt oprecht betrokken.

En ik vond hem erg doortastend bij de Friesland Bank (goede reclame voor ze ).

Aangezien de mensen goed meewerkten, en er dus weinig weerstanden te doorbreken vielen, was de aflevering niet zo heel erg interessant.
Al heb ik erg moeten lachen om die auto die vol met reclame terug kwam.
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:24:09 #208
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73107828
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Anyway, ik snap die vrouw niet. Kom je thuis met je kids van vakantie, is je huis leeg. Ik zou hem vermoorden i.p.v. een nieuw kind met hem krijgen Wat een lamzak!
Ik ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 19:35:37 #209
43556 miss_dynastie
pi_73108146
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef Peter6000 het volgende:

En ik vond hem erg doortastend bij de Friesland Bank (goede reclame voor ze ).
Ja, hele goede reclame. Ik heb zelden zoveel respect gehad voor een bedrijf als voor deze bank. Niet gevoelig voor dit soort flauwekul, vasthouden aan je rechten al staan ze met tien camera's voor de deur, echt heel goed.
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:00:34 #210
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73108870
In feite heeft de frieslandbank ook gelijk, waarom heeft t anders zin mensen garant te laten staan.
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 20:46:06 #211
128220 Peter6000
pi_73110287
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, hele goede reclame. Ik heb zelden zoveel respect gehad voor een bedrijf als voor deze bank. Niet gevoelig voor dit soort flauwekul, vasthouden aan je rechten al staan ze met tien camera's voor de deur, echt heel goed.
Ze zullen vast in hun recht staan.

Maar ik verplaats me in de uitzendingen altijd in de mensen met schulden (ipv met het vingertje te gaan wijzen hoe vreselijk dom ze zijn), dus ik kon de vasthoudendheid van John wel waarderen.
pi_73110413
Ik zit nu in de herhaling te kijken en kan de bank ook geen ongelijk geven. Die gast moet gewoon ouders direct terugbetalen en niet de schuld bij de bank neerlegggen. Wat een slappe kerel.
Dat is eens wat anders...
pi_73110476
De vrouw is inderdaad ok
Dat hebben we wel eens anders gezien de afgelopen weken.
Dat is eens wat anders...
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:53:24 #214
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73110512
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:46 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Maar ik verplaats me in de uitzendingen altijd in de mensen met schulden (ipv met het vingertje te gaan wijzen hoe vreselijk dom ze zijn), dus ik kon de vasthoudendheid van John wel waarderen.
Die vasthoudendheid vind ik ook goed, maar om nou de hele tijd haar voornaam te noemen vond ik een iets te persoonlijk tintje hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 21:11:56 #215
43556 miss_dynastie
pi_73111105
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:46 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ja, heel aardig hoor van je, maar ik denk dat je daar de realiteit niet mee uit het oog moet verliezen. De bank heeft een afspraak met ze en die willen ze nagekomen zien. Daarmee is de bank nog niet slecht en gemeen en het is al helemaal geen reden om te menen dat dit slechte reclame is voor de bank. Ook die ouders hadden moeten weten waar ze aan begonnen. Een zoon die zo lam is om met een ander een affaire te hebben en zijn gezin te verlaten terwijl het op vakantie is en het hele huis leeg trekt, zou van mij geen dubbeltje mogen lenen, laat staan dat ik borg zou gaan staan voor 18000 euro. Hun zoon was onbetrouwbaar, dat wisten ze. Om dan 'eigen schuld' geheel uit het oog te verliezen en je in de mensen te verplaatsen is erg lief, maar niet reeel.
  Moderator vrijdag 25 september 2009 @ 21:14:39 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_73111183
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:50 schreef cora4034 het volgende:
Ik zit nu in de herhaling te kijken en kan de bank ook geen ongelijk geven. Die gast moet gewoon ouders direct terugbetalen en niet de schuld bij de bank neerlegggen. Wat een slappe kerel.
Dat verhaal snapte ik niet helemaal: de bank had zijn geld al (logisch dat ze het bij de borgstellers haalden, daar zijn het borgstellers voor), dus waarom moesten ze weer naar die bank? Volgens mij moest die gozer dat geld gewoon aan zijn ouders terugbetalen, niets met de bank te maken.

En wat ik ook niet snapte, het was 18000 euro maar de schuld was 65000, waar komt de rest van die schuld vandaag? En 650 euro voor een caravan vond ik maar verdomd weinig (maar daar heb ik geen verstand van verder, dus misschien is dat wel een redelijke prijs).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 21:24:15 #217
128220 Peter6000
pi_73111503
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, heel aardig hoor van je, maar ik denk dat je daar de realiteit niet mee uit het oog moet verliezen. De bank heeft een afspraak met ze en die willen ze nagekomen zien. Daarmee is de bank nog niet slecht en gemeen en het is al helemaal geen reden om te menen dat dit slechte reclame is voor de bank. Ook die ouders hadden moeten weten waar ze aan begonnen. Een zoon die zo lam is om met een ander een affaire te hebben en zijn gezin te verlaten terwijl het op vakantie is en het hele huis leeg trekt, zou van mij geen dubbeltje mogen lenen, laat staan dat ik borg zou gaan staan voor 18000 euro. Hun zoon was onbetrouwbaar, dat wisten ze. Om dan 'eigen schuld' geheel uit het oog te verliezen en je in de mensen te verplaatsen is erg lief, maar niet reeel.
Ik denk dat het voor de gemiddelde kijker wel slechte reclame is, omdat het toch Pieter Storms associaties oproept: de machteloze comsument tegen het grote starre bedrijf (dat in dit geval in eerste instantie niet eens de deur opende).
In hoeverre dat terecht is valt over te discussiëren.

Ik weet ook niet precies wat ze van de bank wilden, iig 'een regeling ivm veranderde omstandigheden'.

Het 'eigen schuld' geheel uit het oog verliezen doe ik niet, maar ik vind wel dat mensen die proberen uit hun schulden te komen een steuntje in de rug verdienen.
  Manager PR/Moderator vrijdag 25 september 2009 @ 23:50:01 #218
269689 crew  Viv
pi_73115875
Net gekeken! Vooral het pingedrag en dat mailtje na 8 uur (wtf! ) vielen me op deze keer. Goed dat ze best bereid waren om dingen op te geven, en dat ze opgelucht waren met die 6 jaar. Vorig seizoen (kweenie welke aflevering) waren mensen teleurgesteld, omdat ze dachten er veel sneller vanaf te zijn.

Ik heb nou al zin in volgende week, een vrouwtje dat zich te goed voelt om achter de kassa te zitten.
  † In Memoriam † zaterdag 26 september 2009 @ 10:25:32 #219
43556 miss_dynastie
pi_73120274
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:24 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor de gemiddelde kijker wel slechte reclame is, omdat het toch Pieter Storms associaties oproept: de machteloze comsument tegen het grote starre bedrijf (dat in dit geval in eerste instantie niet eens de deur opende).
In hoeverre dat terecht is valt over te discussiëren.
Mwoa, ik denk dat de meeste mensen dat in hun hoofd wegstrepen tegen zijn overspel en leegroven van de echtelijke woning, dus da's voor de bank wel goed nieuws gok ik zo
quote:
Ik weet ook niet precies wat ze van de bank wilden, iig 'een regeling ivm veranderde omstandigheden'.

Het 'eigen schuld' geheel uit het oog verliezen doe ik niet, maar ik vind wel dat mensen die proberen uit hun schulden te komen een steuntje in de rug verdienen.
Maar deze meneer wenste geen steuntje in de rug, maar een fluwelen kussen. Hij ging na 8 uur al mailen over de voortgang die hem niet beviel. Een kerel die zijn gezin voor 62k in de schulden stort he! Dan het faillissement dat niet aan hem maar aan zijn compagnon lag, en de bank die logischerwijs bij de borg gaat halen waar hij recht op heeft is ook al gemeen i.p.v. dat het aan hém ligt, nou ja, het gehele plaatje.

Ik heb de indruk dat zij van de bank verwachten dat die de centjes naar de schoonouders terugstorten en 6 jaar gaan zitten wachten tot hun vordering opnieuw is voldaan. Is dat redelijk, is dat een steuntje in de rug, of is dat opnieuw fluweel verwachten terwijl je je eigenlijk nog geen goedkoop kussentje van de Xenos kan permitteren? De bank is voldaan, hij heeft nu een lening bij zijn ouders. Die mensen wisten waar ze aan begonnen, c.q. hadden moeten weten waar ze aan begonnen. Het hele sentiment dat John Williams speelt, over 'op het randje van faillissement', is onzin. Tenzij de ouders dreigen dat ze desnoods naar de rechter stappen om hun vordering voldaan te krijgen, maar ook dat is niet de schuld van de bank. De bank wordt er in feite nodeloos bijgesleept.
pi_73120457
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Tja, de rest van de rekeninghouders moeten zeker de fouten van deze meneer gaan betalen (Friesland Bank moet het geld toch ergens vandaan gaan halen als ze overstag gingen) .

Die gozerd spoort niet helemaal, zit een beetje te roken terwijl hij hartkwalen heeft en laat het enige pensioengeld van zijn ouders garant staan voor een of ander vaag BVtje.
pi_73120474
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Stefan het volgende:
John doet t goed, is geen presentatiezwaargewicht maar hij doet dit perfect. Zie m liever dan die Martijn Krabbe.
Onze nationale hulpneger is geweldig!
pi_73120495
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:28 schreef Stefan het volgende:
Ze krijgen die banen alleen ook maar omdat het TV is. Ze zouden aan t eind van t seizoen iedereen nog eens moeten opzoeken, of doen ze dat ook?
Ja, geniaal is dat .

En ze krijgen ook altijd meer dan usual voor tweedehandstroep. Of door alle camera's worden bepaalde abo's per direct gestopt, wat normaliter totaal onmogelijk is.
pi_73120552
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef NoCigar het volgende:
Annemarie werd zichtbaar opgewonden van John .
Die van het uitzendbureau ook .
pi_73123458
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Die vasthoudendheid vind ik ook goed, maar om nou de hele tijd haar voornaam te noemen vond ik een iets te persoonlijk tintje hebben.
same here, vond dat hij ronduit denigrerend deed tegen iemand die gewoon haar werk goed deed.

zou het heel erg raar vinden als ik wel gewoon mijn rekeningen moet voldoen bij mijn bank en op tv zou zien dat zodra er een zielig verhaal met camera verteld wordt diegene dat opeens niet meer hoeft.
en een betalingsregeling; dat doet vrijwel elk bedrijf vrijwel altijd, als deze mensen daar serieus over om tafel waren gegaan met de bank dan was dat er heus wel uitgekomen uiteindelijk.
pi_73123983
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:24 schreef WRH het volgende:

[..]

same here, vond dat hij ronduit denigrerend deed tegen iemand die gewoon haar werk goed deed.

zou het heel erg raar vinden als ik wel gewoon mijn rekeningen moet voldoen bij mijn bank en op tv zou zien dat zodra er een zielig verhaal met camera verteld wordt diegene dat opeens niet meer hoeft.
en een betalingsregeling; dat doet vrijwel elk bedrijf vrijwel altijd, als deze mensen daar serieus over om tafel waren gegaan met de bank dan was dat er heus wel uitgekomen uiteindelijk.
Yep, gewoon de verplichtingen die je bent aangegaan voldoen en geen gezeik. Jij wilde het risico nemen en dan moet je de gevolgen dragen. Als iedereen met een jankverhaal aan komt zetten nadat datgene wat ze wilden doen is misgegaan dan kunnen banken wel sluiten. Het zijn geen weldoeners die gratis geld weggeven maar bedrijven die winst moeten maken.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_73131384
Wat een aflevering. Die Wouter toch met zijn email. Hij mag blij zijn dat ze hem helpen. Ze krijgen zeer veel aanmeldingen voor dit programma, ik hij denkt dat ze wonderen verrichten. Je moet zelf ook mee werken, het zijn jouw schulden niet van Annemarie en John.
De vrouw wilde gelukkig wel meewerken. In 6 jaar schuldenvrij zal niet lukken maar 8 tot 10 jaar zeker wel.
Volgende week wordt een toffe. Met een vrouw die niet wil werken om schuldenvrij te zijn.
pi_73131448
Het tv programma is wel iedere keer hetzelfde verhaal, maarjah.
  zaterdag 26 september 2009 @ 19:25:11 #228
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73131520
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:22 schreef ScarFace- het volgende:
Het tv programma is wel iedere keer hetzelfde verhaal, maarjah.
Dat wel maar je blijft wel kijken..
  maandag 28 september 2009 @ 12:40:53 #229
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73177097
Die cadeautjes van bedrijven vind ik altijd een beetje twijfelachtig. Ik gun die kinderen het van harte dat ze naar het voetbal kunnen blijven gaan kijken maar dit is echt iets dat zonder camera niet lukt. Er zijn ongetwijfeld heel wat Cambuursupporters die tegen een laag loon werken en hun seizoenskaart betalen van de bijelkaar geschraapte spaarcentjes.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73178648
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Zero2Nine het volgende:
Die cadeautjes van bedrijven vind ik altijd een beetje twijfelachtig. Ik gun die kinderen het van harte dat ze naar het voetbal kunnen blijven gaan kijken maar dit is echt iets dat zonder camera niet lukt. Er zijn ongetwijfeld heel wat Cambuursupporters die tegen een laag loon werken en hun seizoenskaart betalen van de bijelkaar geschraapte spaarcentjes.
Tja....reclame maken is zo wel heel goedkoop voor die bedrijven...zie ons eens de weldoener zijn....hier een gratis bed van 500 euro....(zo dat is lekker goedkoop reclame maken op tv...dat moeten we vaker doen, wat een koopje, googwill kweken en je naam in beeld )
Optimist tot in de kist
  maandag 28 september 2009 @ 13:50:46 #231
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73178883
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Zero2Nine het volgende:
Sja. 10 jaar geleden had Angela Groothuizen zo'n programma waarbij iets gerealiseerd moest worden met gratis hulp van ondernemers. Een man van een bouwzaakje die zelf amper het hoofd boven water kon houden wilde niet meewerken aan gratis en werd zo'n beetje nationaal gelynched. Macht van de media.
pi_73179070
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Sja. 10 jaar geleden had Angela Groothuizen zo'n programma waarbij iets gerealiseerd moest worden met gratis hulp van ondernemers. Een man van een bouwzaakje die zelf amper het hoofd boven water kon houden wilde niet meewerken aan gratis en werd zo'n beetje nationaal gelynched. Macht van de media.
Zaten ze ook verkeerd...alleen grote bedrijven doen het...zo'n klein plaatstelijk winkeltje heeft niets aan die reclame (hij maakt denk ik zelf niet of nauweljks reclame) en die man kan het zich ook niet veroorloven om zomaar dingen weg te geven...beetje dom van Angela maar die winkel word door de mangel gehaald. .
Optimist tot in de kist
pi_73181492
toch maar even terug kijken
  maandag 28 september 2009 @ 17:07:45 #234
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73184477
Maar je hebt gelijk van FC Cambuur enzo dat gratis een seizoenskaart geeft aan mensen die door eigen financieel wanbeleid niks meer hebben terwijl bijstandsgezinnen die t moeilijk hebben zonder dat t hun schuld is zelf alles moeten betalen.
pi_73222457
Volgens de reclame's gaat het weer een vermakelijke aflevering worden donderdag
pi_73233684
ik zit er al weer klaar voor, ben benieuwd of deze dame echt zo erg is als in het voorstukje gesuggereerd wordt, dan zou het wel een écht vreselijk geval zijn
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 september 2009 @ 18:53:35 #237
22592 crew  Ole
pi_73251160
Voorstukje ziet er goed uit

"Ja maar ik kan niet de hele dag op mijn kont zitten"

En wel geld van haar kinderen aannemen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_73251476
Ik heb er weer zin in

"ik heb gewoon geen zitkont, ik kan er niks aan doen!"
  woensdag 30 september 2009 @ 21:22:52 #239
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73256575
Wanneer is t weer?
pi_73258160
morgen om 20.30 uur
pi_73260559
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:03 schreef AncientSound het volgende:
Ik heb er weer zin in

"ik heb gewoon geen zitkont, ik kan er niks aan doen!"
Ik zag het net in een voorstukje

Het belooft weer een spraakmakende uitzending te worden
pi_73265000
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:12 schreef kissaa het volgende:

[..]

Ik zag het net in een voorstukje

Het belooft weer een spraakmakende uitzending te worden
Ja ik ook! Kan bijna niet wachten
Ben toch altijd weer benieuwd naar wat voor smoezen mensen allemaal verzinnen waarom ze in de problemen zitten.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:04:41 #243
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73285265
zometeen weer lekker een uur lang ergeren
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73285435
Als je financiele problemen hebt maar niet wil werken en als smoes gebruikt dat je niet op je kont kunt zitten dan heb ik er geen medelijden mee.

Financiele problemen krijgen, ik heb er nooit iets van begrepen.
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 20:30:36 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_73285602
Dit keer maar weer eens "live"kijken, ER neem ik op.
niet zo tof doen
pi_73285673
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:30 schreef Karina het volgende:
Dit keer maar weer eens "live"kijken, ER neem ik op.
ik heb hetzelfde besloten vandaag Normaal kijk ik ER altijd live.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:33:17 #248
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73285713
* SuperrrTuxxx trekt een biertje open voor vermaeckelijcke tv
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 20:33:29 #249
9859 crew  Karina
Woman
pi_73285722
Ach ja vlucht maar weg voor je problemen
niet zo tof doen
pi_73285728
naar België vluchten en dan denken dat je schulden in 1 keer weg zijn.. het begint al goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')