Tsja als je geen beelden hebt, kun je daar weinig namen op plakken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is het nu toch Kreuziger? Wordt hier een aantal erkende wielerkenners op haar nummer gezet door Maarten Ducrot, bekend van het befaamde duo Dijkstra&Ducrot?
Echte? Er zit helemaal geen afdaling in. Ja ergens midden in de klim naar Sierra Nevada, maar dat is maar 500 meter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:37 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit geen echte afdaling tussen toch?
Ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echte? Er zit helemaal geen afdaling in. Ja ergens midden in de klim naar Sierra Nevada, maar dat is maar 500 meter.
Valverde lijkt wel redelijk sterk hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoeveel seconden gaat Gesink vandaag pakken op Valverde? Ik denk dat Basso en Gesink samen boven gaan komen met vorosprong, hoop dat ze ook Evans kunnen afschudden
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:46 schreef marcodej het volgende:
Hij geeft die materiaalman straks een kopstoot...Terecht dit keer.
En voor Gesinkquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Ideaal dit voor Valverde.
Nee natuurlijk niet. Laat die evans lekker stikkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Moeten ze nu wachten??
In ieder geval, zijn reputatie zal Evans niet helpen.
Nee in de Tour was er ook zoiets toch? Met een wiel wat er scheef in gezet werd bij iemand.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd met die onafhhankelijke materiaalmannen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:47 schreef Moonlighter het volgende:
jammer voor Evans.. maar als ze maar niet gaan wachten voor die stumperd
[duits accent] "Why don't you fucking go away!!" [/duits accent]quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd met die onafhhankelijke materiaalmannen.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Danielson is nu wel helemaal weg?
Tot dat het nieuwe wielrennen ook een baard van een meter heeft denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:52 schreef ErikT het volgende:
Tering dat gezeik over dat oude en nieuwe wielrennen, hoeveel jaar gaan die eppo's dat nog vol houden?
Evans was gewoon niet sterk genoeg denk ik. (Hij kan dat groepje waar hij nu in rijdt ook niet lossen.) En toen kwam er een stemmetje in die neurotische kop van 'em; er is iets met je fiets, er is iets met je fiets, ER IS IETS MET JE FIETS!!!!!!quote:
neequote:Op zaterdag 12 september 2009 16:54 schreef vaarsuvius het volgende:
Zit die Hoogerland nu nog steeds in de klassementsgroep?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Evans was gewoon niet sterk genoeg denk ik. (Hij kan dat groepje waar hij nu in rijdt ook niet lossen.) En toen kwam er een stemmetje in die neurotische kop van 'em; er is iets met je fiets, er is iets met je fiets, ER IS IETS MET JE FIETS!!!!!!
Dit is dan ook het tweede gedeelte van de klim. Breder, minder stijl, geschikter voor groepjes, moeilijker om een verschil te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
(Hij kan dat groepje waar hij nu in rijdt ook niet lossen.)
Nee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:54 schreef vaarsuvius het volgende:
Zit die Hoogerland nu nog steeds in de klassementsgroep?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Wel door rijden nu. Laat die Evans niet terug komen.
Niet slecht? Dit is super van hem.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:59 schreef Reya het volgende:
Niet slecht van Hoogerland.
Absoluut , ik verwacht dat die op Basso wacht eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef Moonlighter het volgende:
Dit is echt een hele grote kans voor gesink om de trui te pakken
Het is ook een klasbak, kiest zijn dagen goed uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef vaarsuvius het volgende:
Moncoutie houdt het vandaag goed vol
die is keigoed bezig en met beetje geluk voor hem kan die naar een goed proTour-team volgend jaar. En het WK.quote:
Vacansoleil is een leuke ploeg, zie niet in waarom hij daar weg zou moeten gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die is keigoed bezig en met beetje geluk voor hem kan die naar een goed proTour-team volgend jaar. En het WK.
Dat begint inderdaad heel ergquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:52 schreef ErikT het volgende:
Tering dat gezeik over dat oude en nieuwe wielrennen, hoeveel jaar gaan die eppo's dat nog vol houden?
Om zich door te ontwikkelen zal die denk ik meer grote wedstrijden moeten rijden. Weet niet aan welke ze allemaal mee mogen doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vacansoleil is een leuke ploeg, zie niet in waarom hij daar weg zou moeten gaan.
Klinkt grappig natuurlijk, maar dat zou heel best idd zo gegaan kunnen zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Evans was gewoon niet sterk genoeg denk ik. (Hij kan dat groepje waar hij nu in rijdt ook niet lossen.) En toen kwam er een stemmetje in die neurotische kop van 'em; er is iets met je fiets, er is iets met je fiets, ER IS IETS MET JE FIETS!!!!!!
Hoe kan dat nou, die was net al dood. k denk dat die tijd niet klopt van net.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Sanchez komt terug en neemt Evans op de bagage drager mee.
Ze rijden best een goed programma dacht ik, bij een andere ploeg moet hij misschien gaan werken voor anderen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Om zich door te ontwikkelen zal die denk ik meer grote wedstrijden moeten rijden. Weet niet aan welke ze allemaal mee mogen doen eigenlijk.
Nou Gees ga je gang en slacht die Valverde
Ze blijven vooraan dan ook vooral lafjes achter vermoeide helpers hangen.quote:
Dat is normaal voor Evansquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:07 schreef ErikT het volgende:
Sanchez rijdt nog wel bij Evans weg denk ik. 7 km op het elastiek is wel erg veel.
Hij doet gewoon nog steeds geen meter kopwerkquote:
Inderdaad en wimbredon is fan van die slappe zak.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij doet gewoon nog steeds geen meter kopwerk
Maar dat is logisch, Sanchez is duidelijk veel sterker. Evans kan gewoon niet beter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij kan niet beter, zie je nu ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Inderdaad en wimbredon is fan van die slappe zak.
Nou... het wordt spannendquote:
Dat kan hij ook echt hèquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor (al je mij bedoelt tenminste)quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Inderdaad en wimbredon is fan van die slappe zak.
Hij bedoelt denk ik Wimbledonquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan hij ook echt hè![]()
[..]
Nee hoor (al je mij bedoelt tenminste)
Niet, oke heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan hij ook echt hè![]()
[..]
Nee hoor (al je mij bedoelt tenminste)
Nee, ik vind dat je Evans nu weinig kan verwijten. Het is niet meer dan logisch dat hij probeert aan te klampen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan niet beter, zie je nu ook.
Dat ziet er bij Gesink altijd zo uit. Zegt weinig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gesink lijkt ook minder fris te geraken.
Nee, idd. Dat had hij ook de vorige twee keer toen hij tijd won op de rest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat ziet er bij Gesink altijd zo uit. Zegt weinig.
Je kan Evans alles verwijten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je Evans nu weinig kan verwijten. Het is niet meer dan logisch dat hij probeert aan te klampen.
Klopt, ik ben iets te paranoïdequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat ziet er bij Gesink altijd zo uit. Zegt weinig.
Hij begon geloof ik met 5.30 aan de laatste 15, dus dat moet makkelijk kunnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Moncoutie nog 3 minuten ik vraag me af of dat genoeg zal zijn.
Die 'afdaling' speelt wel in z'n voordeel natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Moncoutie nog 3 minuten ik vraag me af of dat genoeg zal zijn.
Maar niet dat het een wieltjeszuiger is omdat hij probeert aan te klampen bij Sanchez terwijl hij zelf niet beter kan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan Evans alles verwijten.
Zelfs als hij pech heeft en op bijna schandalige wijze traag wordt geholpen door de "neutrale" wagen, is het nog steeds allemaal zijn schuld.
Gaan jullie het nou op pech gooien? Hij wordt gewoon gelost door Sanchez hoor, die op zijn beurt gelost was door het peloton.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs als hij pech heeft en op bijna schandalige wijze traag wordt geholpen door de "neutrale" wagen, is het nog steeds allemaal zijn schuld.
Sanchez klimt dan ook sneller dan het 'peloton' op deze klim.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaan jullie het nou op pech gooien? Hij wordt gewoon gelost door Sanchez hoor, die op zijn beurt gelost was door het peloton.
En hij blijft al kilometers even ver achter de leiders hangen, dus hij reed even hard, dus hij had daar ook wel kunnen blijven plakken. Tot nu toch nog.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaan jullie het nou op pech gooien? Hij wordt gewoon gelost door Sanchez hoor, die op zijn beurt gelost was door het peloton.
Je hebt zijn uiterst snelle pitstop gemist? En SamSan klimt snel nu, terwijl Evans even hard gaat als groep Piti.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In de winter heb je daar veel toeristen die daar gaan skiën.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:17 schreef vaarsuvius het volgende:
jezus , wat voor landingsbaan hebben ze daar neergelegd in de middle of niks?
Jij gaat ontkennen dat hij door pech een minuut verloren heeft?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst wielrennen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:19 schreef ErikT het volgende:
Wat een faggies joh. Gaan ze nou nog knallen? Vooral Basso valt me tegen, die zou toch gaan?
Een halve minuut door pech, nog een halve minuut door laksheid (om het geen koersvervalsing te noemen).quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:18 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Jij gaat ontkennen dat hij door pech een minuut verloren heeft?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst wielrennen?
Dat kun je blijven zeggen tot volgende week, dat blijft niet plausibel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ze moeten morgen ook nog...
hahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst wielrennen?
Het is gewoon zwaar. Jij doet net alsof het robots zijn...quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
haha
Het valt tegen, of niet dan?
Andersom kan hij ze er ook niet af rijden, maar dat is niet erg. Dat komt nog wel een keer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:22 schreef Lann555 het volgende:
Gesink is zo taai als ze komen bergop. Die krijg je er echt nauwelijks af
Precies, hij is nog jong en wat hij gister liet zien gaf wel hoopquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Andersom kan hij ze er ook niet af rijden, maar dat is niet erg. Dat komt nog wel een keer.
Het is niet reeel om hem nu als winnaar te zien van de vuelta. Een top3 zou al geweldig zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:24 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Precies, hij is nog jong en wat hij gister liet zien gaf wel hoop
En dan wellicht 12quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:23 schreef TheArt het volgende:
Eigenlijk moeten ze Mosquera nog terugpakken, anders loopt Valverde straks nog 8 sec. uit.
Right. Als Mosquera van ze weg kan rijden zegt dat wmb genoeg. Ze hebben morgen in hun hoofd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon zwaar. Jij doet net alsof het robots zijn...
En dan kan Gesink 8 pakken, waardoor hij er dus vier verliest.quote:
dat is geen antwoord op de robot constatering...quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Right. Als Mosquera van ze weg kan rijden zegt dat wmb genoeg. Ze hebben morgen in hun hoofd.
O daar had ik serieus op in moeten gaan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de robot constatering...
Zo is datquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:27 schreef knep het volgende:
Maar goed toch aardige dag voor Robert omdat ie langs Evans gaat.
Ja doe eens een pogingquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
O daar had ik serieus op in moeten gaan?
Eventueel ja, maar je hebt ook nog kans dat Basso/Mosquera extra tijd pakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan kan Gesink 8 pakken, waardoor hij er dus vier verliest.
Of Gesink moet nu de acht seconden pakken natuurlijk.
Hij gaat denk ik 4de worden tenzij hij morgen nog wat kan klaarspelenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:29 schreef knep het volgende:
Het podium komt toch aardig in beeld voor Robert.
Wat een weelde.
Dat zei je moeder gister ookquote:
1" zag ik netquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
Robert wordt in dezelfde tijd gezet als Valverde.
Het zag er ook zo makkelijk uit he, hoe ze erbij zaten. Echt veel power zat er niet in toen bijvoorbeeld Valverde het nog even probeerde. Ze leken wel stervende zwanen inderdaad, zoals SoK al zei.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Right. Als Mosquera van ze weg kan rijden zegt dat wmb genoeg. Ze hebben morgen in hun hoofd.
Graag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
O daar had ik serieus op in moeten gaan?
1 71 David Moncoutie FRA COF 5:09:22quote:
Daar is iequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef Sheepcidus het volgende:
Nou is het wachten op Hoogerland.
In beeld net 1'17".quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
1 71 David Moncoutie FRA COF 5:09:22
2 211 Ezequiel Mosquera ESP XAC a 52
3 51 Alejandro Valverde ESP GCE a 1:16
154 Robert Gesink HOL RAB a mt.
131 Ivan Basso ITA LIQ a mt.
6 1 Samuel Sánchez ESP EUS a 1:37
Staat op de Vuelta-site.
Wie halen hem nog in dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:29 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij gaat denk ik 4de worden tenzij hij morgen nog wat kan klaarspelen
Heeft Gesink nu 56 seconden op Evans nu? Dat lijkt me nu toch wel een redelijk gat. De TT is maar 28km...quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:30 schreef Palmboom313 het volgende:
56 seconden voor op Evans nu. Dat gat zal nog wel wat groter moeten worden.
Evans o.a. Tijdrit...quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wie halen hem nog in dan?
Nee, hoe kan ik nou zinnig antwoorden op een constatering "je doet net of het robots zijn".quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, komt er nog iets zinnigs uit verder?
Ik denk dat Sanchez het gevaarlijkst wordt voor de 2e plaats. Dat was de enige die nog overschot leek te hebben in de slotkilometers en was ook de beste van de toppers in de vorige tijdrit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:32 schreef marcodej het volgende:
Podium lijkt me nu wel vrij zeker voor Gesink (onder normale omstandigheden uiteraard, ervanuitgaande dat niemand een inzinking of pech krijgt).
Evans en Bassoquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wie halen hem nog in dan?
denk het niet, in de eerst TT won evans een dertigtal seconden. Nu met podium in zicht en een kortere TT zal gesink echt niet het kaas van zijn brood laten etenquote:
Basso in die tijdrit sowieso nooit. De tijdrit van Gesink is zelfs beter zou ik durven zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:36 schreef Arth_NL het volgende:
Volgens de Vuelta site staat Hoogerland nu tiende.
Nogmaals, dat is alleen van de mensen die binnen zijn. Hij zal dus nog wel wat zakken. Maar plek 13 of 14 moet er in kunnen zitten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:36 schreef Arth_NL het volgende:
Volgens de Vuelta site staat Hoogerland nu tiende.
Weet ik, maar het staat toch leuk, voor even.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is alleen van de mensen die binnen zijn. Hij zal dus nog wel wat zakken. Maar plek 13 of 14 moet er in kunnen zitten.
Koos 15e.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is alleen van de mensen die binnen zijn. Hij zal dus nog wel wat zakken. Maar plek 13 of 14 moet er in kunnen zitten.
Hoe zit dat eigenlijk precies in elkaar dat combinatie-klassement?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gesink morgen in het wit trouwens.![]()
Cool!quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Koos 15e.
Gesink morgen in het wit trouwens.![]()
Tel alle plaatsen in de andere klassementen bij elkaar op (algemeen klassement, bergklassement en puntenklassement) en je krijgt een puntenaantal in het cominbatie-klassement. Degene met de minste punten is daar leider. Dat is Valverde, maar die draagt al het goud. Gesink daarna en dus wit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:47 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk precies in elkaar dat combinatie-klassement?
duidelijk, dankjewelquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tel alle plaatsen in de andere klassementen bij elkaar op (algemeen klassement, bergklassement en puntenklassement) en je krijgt een puntenaantal in het cominbatie-klassement. Degene met de minste punten is daar leider. Dat is Valverde, maar die draagt al het goud. Gesink daarna en dus wit.
Hoezo heb je gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van Gesink? Waar blijkt dat dan uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van GesinkEvans zakte er wel doorheen, had ik niet verwacht. Oké, hij had een lekke band maar een goede Evans had minimaal Sanchez kunnen volgen.
Valverde, Gesink en Basso hadden Sanchez waarschijnlijk ook niet kunnen volgen. Evans zat even dood als het leiderstrio en reed even snel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van GesinkEvans zakte er wel doorheen, had ik niet verwacht. Oké, hij had een lekke band maar een goede Evans had minimaal Sanchez kunnen volgen.
Hebben ze geen jongerenklassement in de Vuelta?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tel alle plaatsen in de andere klassementen bij elkaar op (algemeen klassement, bergklassement en puntenklassement) en je krijgt een puntenaantal in het cominbatie-klassement. Degene met de minste punten is daar leider. Dat is Valverde, maar die draagt al het goud. Gesink daarna en dus wit.
Jij lag bij Valverde in bed vannacht?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
Nu onderschat je toch schromelijk de kwaliteiten van Sanchez.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
maar een goede Evans had minimaal Sanchez kunnen volgen.
Gesink kon maar net aanklampen bij Valverde. Gesink zat er echt doorheen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo heb je gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van Gesink? Waar blijkt dat dan uit.
Vind ik niet. Sanchez heeft nog nooit in zijn carrière laten zien beter bergop te zijn dan een goede Evans, en ook deze ronde laat hij nou niet echt fantastische dingen zien. Ik denk dat Evans toch een behoorlijke mentale dreun heeft gekregen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nu onderschat je toch schromelijk de kwaliteiten van Sanchez.
Of jij onderschat die van Evans. Sanchez is een goede renner natuurlijk maar waar heeft hij bij meerdaagse wedstrijden van minimaal een week op het podium gereden? Evans toch wel een stuk meer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nu onderschat je toch schromelijk de kwaliteiten van Sanchez.
Sanchez heeft geen pech gehad maar had zichzelf in eerste instantie opgeblazen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Valverde, Gesink en Basso hadden Sanchez waarschijnlijk ook niet kunnen volgen. Evans zat even dood als het leiderstrio en reed even snel.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Of jij onderschat die van Evans. Sanchez is een goede renner natuurlijk maar waar heeft hij bij meerdaagse wedstrijden van minimaal een week op het podium gereden? Evans toch wel een stuk meer.
Het ging erover dat Evans er doorheen zakte. Dat suggereert dat hij ook zonder pech wel was gelost. Dat betwijfel ik. Dan hadden er gewoon 4 dode vogeltjes vooraan gereden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef knep het volgende:
[..]
Sanchez heeft geen pech gehad maar had zichzelf in eerste instantie opgeblazen.
Hij heeft het echt aan zichzelf te danken dat ie achterstand oploopt.
Ik weet nog niet zo zeker of hij uit de groep weg had kunnen springen wanneer hij bij had kunnen blijven.
Ah zo, ik moet het andersom lezen. Indien Gesink en consorten hetzelfde overkomen was als Evans.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het ging erover dat Evans er doorheen zakte. Dat suggereert dat hij ook zonder pech wel was gelost. Dat betwijfel ik. Dan hadden er gewoon 4 dode vogeltjes vooraan gereden.
Ja en? Dit kan ook best Gesinks slechte dag zijn geweest. Dat kan morgen bij hem zomaar anders zijn. Daarnaast kon Basso ook niet echt veel meer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gesink kon maar net aanklampen bij Valverde. Gesink zat er echt doorheen.
Ik heb nergens Evans onderschat. Maar Sanchez is een renner die derde in de Vuelta en zevende in de Tour is geworden. Met andere woorden, geen pannenkoek.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Of jij onderschat die van Evans. Sanchez is een goede renner natuurlijk maar waar heeft hij bij meerdaagse wedstrijden van minimaal een week op het podium gereden? Evans toch wel een stuk meer.
Dat valt denk ik wel mee, want zo gek veel tijd verloor ie niet op het groepje Valverde toen ie weer eenmaal fietste.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
. Ik denk dat Evans toch een behoorlijke mentale dreun heeft gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |