Het is gewoon zwaar. Jij doet net alsof het robots zijn...quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
haha
Het valt tegen, of niet dan?
Andersom kan hij ze er ook niet af rijden, maar dat is niet erg. Dat komt nog wel een keer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:22 schreef Lann555 het volgende:
Gesink is zo taai als ze komen bergop. Die krijg je er echt nauwelijks af
Precies, hij is nog jong en wat hij gister liet zien gaf wel hoopquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Andersom kan hij ze er ook niet af rijden, maar dat is niet erg. Dat komt nog wel een keer.
Het is niet reeel om hem nu als winnaar te zien van de vuelta. Een top3 zou al geweldig zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:24 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Precies, hij is nog jong en wat hij gister liet zien gaf wel hoop
En dan wellicht 12quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:23 schreef TheArt het volgende:
Eigenlijk moeten ze Mosquera nog terugpakken, anders loopt Valverde straks nog 8 sec. uit.
Right. Als Mosquera van ze weg kan rijden zegt dat wmb genoeg. Ze hebben morgen in hun hoofd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon zwaar. Jij doet net alsof het robots zijn...
En dan kan Gesink 8 pakken, waardoor hij er dus vier verliest.quote:
dat is geen antwoord op de robot constatering...quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Right. Als Mosquera van ze weg kan rijden zegt dat wmb genoeg. Ze hebben morgen in hun hoofd.
O daar had ik serieus op in moeten gaan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de robot constatering...
Zo is datquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:27 schreef knep het volgende:
Maar goed toch aardige dag voor Robert omdat ie langs Evans gaat.
Ja doe eens een pogingquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
O daar had ik serieus op in moeten gaan?
Eventueel ja, maar je hebt ook nog kans dat Basso/Mosquera extra tijd pakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan kan Gesink 8 pakken, waardoor hij er dus vier verliest.
Of Gesink moet nu de acht seconden pakken natuurlijk.
Hij gaat denk ik 4de worden tenzij hij morgen nog wat kan klaarspelenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:29 schreef knep het volgende:
Het podium komt toch aardig in beeld voor Robert.
Wat een weelde.
Dat zei je moeder gister ookquote:
1" zag ik netquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
Robert wordt in dezelfde tijd gezet als Valverde.
Het zag er ook zo makkelijk uit he, hoe ze erbij zaten. Echt veel power zat er niet in toen bijvoorbeeld Valverde het nog even probeerde. Ze leken wel stervende zwanen inderdaad, zoals SoK al zei.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Right. Als Mosquera van ze weg kan rijden zegt dat wmb genoeg. Ze hebben morgen in hun hoofd.
Graag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
O daar had ik serieus op in moeten gaan?
1 71 David Moncoutie FRA COF 5:09:22quote:
Daar is iequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef Sheepcidus het volgende:
Nou is het wachten op Hoogerland.
In beeld net 1'17".quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
1 71 David Moncoutie FRA COF 5:09:22
2 211 Ezequiel Mosquera ESP XAC a 52
3 51 Alejandro Valverde ESP GCE a 1:16
154 Robert Gesink HOL RAB a mt.
131 Ivan Basso ITA LIQ a mt.
6 1 Samuel Sánchez ESP EUS a 1:37
Staat op de Vuelta-site.
Wie halen hem nog in dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:29 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij gaat denk ik 4de worden tenzij hij morgen nog wat kan klaarspelen
Heeft Gesink nu 56 seconden op Evans nu? Dat lijkt me nu toch wel een redelijk gat. De TT is maar 28km...quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:30 schreef Palmboom313 het volgende:
56 seconden voor op Evans nu. Dat gat zal nog wel wat groter moeten worden.
Evans o.a. Tijdrit...quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wie halen hem nog in dan?
Nee, hoe kan ik nou zinnig antwoorden op een constatering "je doet net of het robots zijn".quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, komt er nog iets zinnigs uit verder?
Ik denk dat Sanchez het gevaarlijkst wordt voor de 2e plaats. Dat was de enige die nog overschot leek te hebben in de slotkilometers en was ook de beste van de toppers in de vorige tijdrit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:32 schreef marcodej het volgende:
Podium lijkt me nu wel vrij zeker voor Gesink (onder normale omstandigheden uiteraard, ervanuitgaande dat niemand een inzinking of pech krijgt).
Evans en Bassoquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wie halen hem nog in dan?
denk het niet, in de eerst TT won evans een dertigtal seconden. Nu met podium in zicht en een kortere TT zal gesink echt niet het kaas van zijn brood laten etenquote:
Basso in die tijdrit sowieso nooit. De tijdrit van Gesink is zelfs beter zou ik durven zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:36 schreef Arth_NL het volgende:
Volgens de Vuelta site staat Hoogerland nu tiende.
Nogmaals, dat is alleen van de mensen die binnen zijn. Hij zal dus nog wel wat zakken. Maar plek 13 of 14 moet er in kunnen zitten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:36 schreef Arth_NL het volgende:
Volgens de Vuelta site staat Hoogerland nu tiende.
Weet ik, maar het staat toch leuk, voor even.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is alleen van de mensen die binnen zijn. Hij zal dus nog wel wat zakken. Maar plek 13 of 14 moet er in kunnen zitten.
Koos 15e.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is alleen van de mensen die binnen zijn. Hij zal dus nog wel wat zakken. Maar plek 13 of 14 moet er in kunnen zitten.
Hoe zit dat eigenlijk precies in elkaar dat combinatie-klassement?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gesink morgen in het wit trouwens.![]()
Cool!quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Koos 15e.
Gesink morgen in het wit trouwens.![]()
Tel alle plaatsen in de andere klassementen bij elkaar op (algemeen klassement, bergklassement en puntenklassement) en je krijgt een puntenaantal in het cominbatie-klassement. Degene met de minste punten is daar leider. Dat is Valverde, maar die draagt al het goud. Gesink daarna en dus wit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:47 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk precies in elkaar dat combinatie-klassement?
duidelijk, dankjewelquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tel alle plaatsen in de andere klassementen bij elkaar op (algemeen klassement, bergklassement en puntenklassement) en je krijgt een puntenaantal in het cominbatie-klassement. Degene met de minste punten is daar leider. Dat is Valverde, maar die draagt al het goud. Gesink daarna en dus wit.
Hoezo heb je gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van Gesink? Waar blijkt dat dan uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van GesinkEvans zakte er wel doorheen, had ik niet verwacht. Oké, hij had een lekke band maar een goede Evans had minimaal Sanchez kunnen volgen.
Valverde, Gesink en Basso hadden Sanchez waarschijnlijk ook niet kunnen volgen. Evans zat even dood als het leiderstrio en reed even snel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van GesinkEvans zakte er wel doorheen, had ik niet verwacht. Oké, hij had een lekke band maar een goede Evans had minimaal Sanchez kunnen volgen.
Hebben ze geen jongerenklassement in de Vuelta?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tel alle plaatsen in de andere klassementen bij elkaar op (algemeen klassement, bergklassement en puntenklassement) en je krijgt een puntenaantal in het cominbatie-klassement. Degene met de minste punten is daar leider. Dat is Valverde, maar die draagt al het goud. Gesink daarna en dus wit.
Jij lag bij Valverde in bed vannacht?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
Nu onderschat je toch schromelijk de kwaliteiten van Sanchez.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
maar een goede Evans had minimaal Sanchez kunnen volgen.
Gesink kon maar net aanklampen bij Valverde. Gesink zat er echt doorheen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo heb je gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van Gesink? Waar blijkt dat dan uit.
Vind ik niet. Sanchez heeft nog nooit in zijn carričre laten zien beter bergop te zijn dan een goede Evans, en ook deze ronde laat hij nou niet echt fantastische dingen zien. Ik denk dat Evans toch een behoorlijke mentale dreun heeft gekregen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nu onderschat je toch schromelijk de kwaliteiten van Sanchez.
Of jij onderschat die van Evans. Sanchez is een goede renner natuurlijk maar waar heeft hij bij meerdaagse wedstrijden van minimaal een week op het podium gereden? Evans toch wel een stuk meer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nu onderschat je toch schromelijk de kwaliteiten van Sanchez.
Sanchez heeft geen pech gehad maar had zichzelf in eerste instantie opgeblazen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Valverde, Gesink en Basso hadden Sanchez waarschijnlijk ook niet kunnen volgen. Evans zat even dood als het leiderstrio en reed even snel.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Of jij onderschat die van Evans. Sanchez is een goede renner natuurlijk maar waar heeft hij bij meerdaagse wedstrijden van minimaal een week op het podium gereden? Evans toch wel een stuk meer.
Het ging erover dat Evans er doorheen zakte. Dat suggereert dat hij ook zonder pech wel was gelost. Dat betwijfel ik. Dan hadden er gewoon 4 dode vogeltjes vooraan gereden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef knep het volgende:
[..]
Sanchez heeft geen pech gehad maar had zichzelf in eerste instantie opgeblazen.
Hij heeft het echt aan zichzelf te danken dat ie achterstand oploopt.
Ik weet nog niet zo zeker of hij uit de groep weg had kunnen springen wanneer hij bij had kunnen blijven.
Ah zo, ik moet het andersom lezen. Indien Gesink en consorten hetzelfde overkomen was als Evans.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het ging erover dat Evans er doorheen zakte. Dat suggereert dat hij ook zonder pech wel was gelost. Dat betwijfel ik. Dan hadden er gewoon 4 dode vogeltjes vooraan gereden.
Ja en? Dit kan ook best Gesinks slechte dag zijn geweest. Dat kan morgen bij hem zomaar anders zijn. Daarnaast kon Basso ook niet echt veel meer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gesink kon maar net aanklampen bij Valverde. Gesink zat er echt doorheen.
Ik heb nergens Evans onderschat. Maar Sanchez is een renner die derde in de Vuelta en zevende in de Tour is geworden. Met andere woorden, geen pannenkoek.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Of jij onderschat die van Evans. Sanchez is een goede renner natuurlijk maar waar heeft hij bij meerdaagse wedstrijden van minimaal een week op het podium gereden? Evans toch wel een stuk meer.
Dat valt denk ik wel mee, want zo gek veel tijd verloor ie niet op het groepje Valverde toen ie weer eenmaal fietste.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
. Ik denk dat Evans toch een behoorlijke mentale dreun heeft gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |