En dan kan Gesink 8 pakken, waardoor hij er dus vier verliest.quote:
dat is geen antwoord op de robot constatering...quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Right. Als Mosquera van ze weg kan rijden zegt dat wmb genoeg. Ze hebben morgen in hun hoofd.
O daar had ik serieus op in moeten gaan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de robot constatering...
Zo is datquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:27 schreef knep het volgende:
Maar goed toch aardige dag voor Robert omdat ie langs Evans gaat.
Ja doe eens een pogingquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
O daar had ik serieus op in moeten gaan?
Eventueel ja, maar je hebt ook nog kans dat Basso/Mosquera extra tijd pakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan kan Gesink 8 pakken, waardoor hij er dus vier verliest.
Of Gesink moet nu de acht seconden pakken natuurlijk.
Hij gaat denk ik 4de worden tenzij hij morgen nog wat kan klaarspelenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:29 schreef knep het volgende:
Het podium komt toch aardig in beeld voor Robert.
Wat een weelde.
Dat zei je moeder gister ookquote:
1" zag ik netquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:30 schreef TheArt het volgende:
Robert wordt in dezelfde tijd gezet als Valverde.
Het zag er ook zo makkelijk uit he, hoe ze erbij zaten. Echt veel power zat er niet in toen bijvoorbeeld Valverde het nog even probeerde. Ze leken wel stervende zwanen inderdaad, zoals SoK al zei.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Right. Als Mosquera van ze weg kan rijden zegt dat wmb genoeg. Ze hebben morgen in hun hoofd.
Graag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
O daar had ik serieus op in moeten gaan?
1 71 David Moncoutie FRA COF 5:09:22quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |