abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72677659
Netjes van Gesink. Ook Hoogerland weer goed.
pi_72677670
Johnny nu 12e in het klassement.
pi_72677676
Koos 18e
pi_72677695
Koos de Solidaridad award - de commentator op mijn (engelse) livestream noemde nog even het GasBros nummer
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:47:42 #280
11102 knep
Mountainfreak
pi_72677754
Danielson heeft een slechte dag zeg. Op bijna 7 minuten.
pi_72677760
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Gesink morgen in het wit trouwens.
Hoe zit dat eigenlijk precies in elkaar dat combinatie-klassement?
pi_72677782
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Koos 15e.

Gesink morgen in het wit trouwens.
Cool!

Cobo had wel een slecht dagje vandaag
pi_72677800
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:47 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk precies in elkaar dat combinatie-klassement?
Tel alle plaatsen in de andere klassementen bij elkaar op (algemeen klassement, bergklassement en puntenklassement) en je krijgt een puntenaantal in het cominbatie-klassement. Degene met de minste punten is daar leider. Dat is Valverde, maar die draagt al het goud. Gesink daarna en dus wit.
pi_72677831
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:49 schreef TheArt het volgende:

[..]

Tel alle plaatsen in de andere klassementen bij elkaar op (algemeen klassement, bergklassement en puntenklassement) en je krijgt een puntenaantal in het cominbatie-klassement. Degene met de minste punten is daar leider. Dat is Valverde, maar die draagt al het goud. Gesink daarna en dus wit.
duidelijk, dankjewel
pi_72677837
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:25 schreef knep het volgende:
Moncoutié .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_72677862
Ik heb gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van Gesink Evans zakte er wel doorheen, had ik niet verwacht. Oké, hij had een lekke band maar een goede Evans had minimaal Sanchez kunnen volgen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72677889
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van Gesink Evans zakte er wel doorheen, had ik niet verwacht. Oké, hij had een lekke band maar een goede Evans had minimaal Sanchez kunnen volgen.
Hoezo heb je gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van Gesink? Waar blijkt dat dan uit.
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:52:18 #288
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72677893
quote:
Valverde, Gesink en Basso hadden Sanchez waarschijnlijk ook niet kunnen volgen. Evans zat even dood als het leiderstrio en reed even snel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72677896
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:49 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hebben ze geen jongerenklassement in de Vuelta?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_72677900
quote:
Jij lag bij Valverde in bed vannacht?

En volgens mij heeft Evans gene tijd verloren nadat hij weer op de fiets klom. Kan dus niet zeggen dat Evans er door is gezakt..?
pi_72677920
quote:
maar een goede Evans had minimaal Sanchez kunnen volgen.
Nu onderschat je toch schromelijk de kwaliteiten van Sanchez.
pi_72677958
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:52 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hoezo heb je gelijk gekregen dat Valverde niet wakker ligt van Gesink? Waar blijkt dat dan uit.
Gesink kon maar net aanklampen bij Valverde. Gesink zat er echt doorheen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72677972
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Vind ik niet. Sanchez heeft nog nooit in zijn carričre laten zien beter bergop te zijn dan een goede Evans, en ook deze ronde laat hij nou niet echt fantastische dingen zien. Ik denk dat Evans toch een behoorlijke mentale dreun heeft gekregen.
pi_72677977
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Of jij onderschat die van Evans. Sanchez is een goede renner natuurlijk maar waar heeft hij bij meerdaagse wedstrijden van minimaal een week op het podium gereden? Evans toch wel een stuk meer.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:56:17 #295
11102 knep
Mountainfreak
pi_72677990
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Valverde, Gesink en Basso hadden Sanchez waarschijnlijk ook niet kunnen volgen. Evans zat even dood als het leiderstrio en reed even snel.
Sanchez heeft geen pech gehad maar had zichzelf in eerste instantie opgeblazen.
Hij heeft het echt aan zichzelf te danken dat ie achterstand oploopt.

Ik weet nog niet zo zeker of hij uit de groep weg had kunnen springen wanneer hij bij had kunnen blijven.
pi_72678026
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Of jij onderschat die van Evans. Sanchez is een goede renner natuurlijk maar waar heeft hij bij meerdaagse wedstrijden van minimaal een week op het podium gereden? Evans toch wel een stuk meer.
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:57:54 #297
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72678040
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef knep het volgende:

[..]

Sanchez heeft geen pech gehad maar had zichzelf in eerste instantie opgeblazen.
Hij heeft het echt aan zichzelf te danken dat ie achterstand oploopt.

Ik weet nog niet zo zeker of hij uit de groep weg had kunnen springen wanneer hij bij had kunnen blijven.
Het ging erover dat Evans er doorheen zakte. Dat suggereert dat hij ook zonder pech wel was gelost. Dat betwijfel ik. Dan hadden er gewoon 4 dode vogeltjes vooraan gereden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:59:11 #298
11102 knep
Mountainfreak
pi_72678074
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het ging erover dat Evans er doorheen zakte. Dat suggereert dat hij ook zonder pech wel was gelost. Dat betwijfel ik. Dan hadden er gewoon 4 dode vogeltjes vooraan gereden.
Ah zo, ik moet het andersom lezen. Indien Gesink en consorten hetzelfde overkomen was als Evans.
pi_72678082
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Gesink kon maar net aanklampen bij Valverde. Gesink zat er echt doorheen.
Ja en? Dit kan ook best Gesinks slechte dag zijn geweest. Dat kan morgen bij hem zomaar anders zijn. Daarnaast kon Basso ook niet echt veel meer.
pi_72678090
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik heb nergens Evans onderschat. Maar Sanchez is een renner die derde in de Vuelta en zevende in de Tour is geworden. Met andere woorden, geen pannenkoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')